...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Gmail: dodana funkcja unsubscribe

Wielu użytkowników poczty Gmail narzeka na zbyt dużą liczbę spamu, który przychodzi na ich skrzynkę. Google, mając to na uwadze, wprowadziło przycisk, który umożliwi wypisywanie się z list mailingowych!

6 sierpnia na swoim profilu na Google Plus, Gmail obwieścił dodanie przycisku umożliwiającego wypisanie się z niechcianych list mailingowych.

Dzięki temu użytkownicy jednego z najbardziej popularnych klientów poczty elektronicznej mają być bardziej zadowoleni z usługi.

Dodatkowo opcja unsubscribe została zamieszczona tuż obok adres email nadawcy, dzięki czemu nie trzeba klikać w maila i szukać w nim możliwości wypisania się z listy subskrybentów.

gmail unsubscribe

Warto jednak pamiętać, że Polska to kraj z opcją „opt-in”. Oznacza to tyle, że użytkownik musi wyrazić zgodę na otrzymywanie maili i przesyłek promocyjnych. W USA natomiast obowiązuje „opt-out”, czyli każdy adres może zostać dodany do listy mailingowej, ale jego właściciel musi mieć możliwość bezproblemowego wypisania się z niej. Dlatego też nowa funkcja Gmail zapewne ucieszy bardziej użytkowników ze Stanów Zjednoczonych.

::

© mstanley13Zobacz portfolio

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF
Poprzedni
«