...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowa strategia promocji marki Polska

Podczas spotkania Rady Promocji Polski w dniu 25 października pod przewodnictwem Ministra Spraw Zagranicznych, Radosława Sikorskiego udało się wypracować i zatwierdzić spójne zasady, które mają przyświecać promocji marki Polska zarówno lokalnie, jak i na arenie międzynarodowej. Dokument ostatecznie dookreślający strategię oraz podstawowe zasady komunikacji marki Polska został opracowany przez środowiska skupione wokół Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Zrzeszenia Firm Public Relations przy współpracy i konsultacji z zainteresowanymi instytucjami.

Spójne zasady komunikacji marki Polska określone w dokumencie „Zasady komunikacji marki Polska” zostały jednogłośnie przyjęte przez członków Rady Promocji Polski. Przegłosowana uchwała ma stanowić punkt wyjścia do dalszych wspólnych działań wielu resortów, polegających na wzmacnianiu wizerunku Polski na świecie i mówieniu o jej sukcesach. 

– Zapisane w dokumencie zasady komunikacji marki Polska to pierwszy kamień milowy w naszych działaniach i nowe otwarcie do dalszych wspólnych kroków – powiedział Minister Spraw Zagranicznych Radosław Sikorski.

– To mały krok, ale bez niego nie zaczniemy budować marki Polska. Przyjęcie tego dokumentu to dowód na to, że wszystkie instytucje są w stanie zgodzić się na wspólny sposób mówienia o marce Polska – dodał Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej, które wraz ze Związkiem Firm Public Relations przygotowały, po konsultacji z resortami, dokument.

Przyjęta 25 października uchwała Rady Promocji Polski mówi o tym, jak działać, ale i czego unikać przedstawiając Polskę w świecie. -Za dobrą markę naszego kraju są odpowiedzialni wszyscy – podsumował minister Sikorski. Zapowiedział również, że dokument zostanie rozesłany do organizacji i instytucji, które poprzez swoje działania obywatelskie promują Polskę za granicą oraz upubliczniony, tak by z wypracowanych sugestii mógł skorzystać każdy.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF