Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Migomedia

Pokoleniowy wizerunek marki
Brief.pl / Aktualności

Wiedza o różnicach w pokoleniach pozwala na dopasowanie strategii do grupy docelowej. Choć na przestrzeni lat, preferencje zakupowe, wymagania, wizje się zmieniają, to jednak dla wszystkich grup ważna jest autentyczność i osobowość marki. Pokolenie X ceni sobie dodatkowo bogatą tradycję, ponadczasowość i wysoką jakość produktów. Wśród reprezentantów pokolenia Y najwyższa jakość ma mniejsze znacznie, a liczy się stosunek ceny do jakości, gdyż cenią sobie zakupy produkt...

Skuteczna obecność na Twitterze
Brief.pl / Wiedza

W raporcie przygotowanym przez SMB Marketers Worldwide, aż 61 proc. handlowców potwierdziło, że dzięki aktywności w social media udało im się pozyskać nowe leady, a aż 43 proc. z nich dzięki obecności w serwisach społecznościowych udało się wygenerować większą sprzedaż. Natomiast, jeśli chodzi o firmy w raporcie B2B Marketing Social Media Benchmarking widzimy, że aż 85 proc. firm, które prowadzą komunikację B2B w mediach społecznościowych nie omija i używa też w tym celu Twittera....

Bednarek podsumowuje rynek reklamy
Brief.pl / Aktualności

Wydatki na reklamę internetową wzrosły w tym roku o 7,3 proc., a w 2014 roku mogą one być wyższe nawet o 12,2 proc. od tegorocznych. Reklama online rozwija się m.in. dzięki coraz popularniejszym formatom takim jak np. video in-stream czy też VOD. W agencji Migomedia obserwujemy również znaczące wzrosty w wydatkach na reklamę w wyszukiwarkach.  Popularność SEO zawdzięcza wysokiej skuteczności, przystępności, czyli możliwości prowadzenia kampanii nawet przy bardzo ograniczonym budżeci...

Jak skutecznie realizować konkursy na Facebooku?
Brief.pl / Inspiracje

Efekty kampanii i konkursuKonkurs Bambino oraz działania z nim związane trwały od 1 lipca do 30 sierpnia 2013 roku. W tym krótkim czasie profil konkursu Bambino zgromadził 19 228 fanów. Zaangażowanie osób skupionych wokół profilu poskutkowało tym, że do 31 postów, które zostały zamieszczone na stronie konkursu na Facebooku, fani udzielili aż 5781 komentarzy, co pokazuje jak zaproponowane i prowadzone przez agencję Migomedia.pl działania aktywizowały fan&...

Zlecając wykonanie firmowej strony WWW (cz. II)
Brief.pl / Wiedza

Jak zadbać o przejrzystość strony WWW? Wiele agencji nawet nie proponuje projektowania makiet/układów funkcjonalnych. Po pierwsze dlatego, że nie mają „know how”, a po drugie dlatego, że być może przyjęły strategię konkurowania ceną. Dlaczego warto zapłacić za wykonanie makiet funkcjonalnych do strony firmowej? Odpowiem pytaniem na pytanie: kupując dom, zanim go „ubierzemy w kolory” i umeblujemy, czy nie oglądamy najpierw planu mieszkania, czy nie sprawdzamy jeg...

Zlecając wykonanie firmowej strony WWW (cz. I)
Brief.pl / Wiedza

Badania pokazują, że bardzo wiele firm czy też potencjalnych klientów coraz częściej postrzega daną firmę przez pryzmat jej strony internetowej. Na jej podstawie ocenia czy jest ona liderem w branży lub też czy można jej zaufać. W kryzysie zarysował się trend wymiany strony internetowej, która będzie miała wyższą skuteczność i będzie realizowała cele biznesowe firmy. Fotografie zakupione na potrzeby strony Agencje tworzące strony WWW nie mają praw do odsprzedawania zdjęć. Do po...