Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: szkolenia

PODSUMOWANIE 2016 ROKU Z PUNKTU WIDZENIA BADAŃ I ANALITYKI
Brief.pl / Aktualności

Wiele różnych dziedzin marketingu i digitalu łączy się tworząc zapotrzebowanie na coraz to kolejne rodzaje usług. Nowe narzędzia i rozwiązania pojawiają się szybciej niż faktycznie może przyswoić rynek. I to znaczy, że będzie coraz więcej biznesów opartych o łączenie danych z wielu różnych źródeł. W raporcie opisaliśmy szerszy kontekst każdego z kluczowych trendów na rynku. Lista została stworzona w oparciu o rozmowy z klientami IRCenter, kluczowe wydarzen...

10 startupów z Białorusi
Magazyn / Inspiracje

Białoruski rynek młodych przedsiębiorców opiera się na trzech filarach, które są cechą charakterystyczna dla tego kraju. Jest to dobry poziom edukacji, duża liczba inżynierów, którzy otrzymali cenne doświadczenie podczas międzynarodowej współpracy oraz korzystny system podatkowy. Sprzedaż usług lub produktów za granicę wiąże się z zapłaceniem podatku 3-5 proc, co stanowczo wspiera rozwój przedsiębiorstw. Jedną z popularnych form tworzenia projekt&...

7. KONKURS SPOTÓW REKLAMOWYCH - CAMERIMAGE zaprasza
Brief.pl / Patronaty

Jury   Magdalena Daniłoś Dziennikarka, blogerka, ewangelista wideo marketingu. Realizowała kampanie dla marek takich jak Samsung, Bosch czy Viessmann oraz wielu podmiotów administracyjnych. Jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych na kierunku „Marketing internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowcą na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na ...

#dobryjest, czyli o czym oni mówią?
Brief.pl / Aktualności

Rozwiązanie zagadki, która od kilku dni krążyła w sieci brzmi – Przedsiębiorczość jest dobra, biznes jest dobry! #dobrajest, #dobryjest to hasła kampanii tegorocznej edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, która poświęcona jest społecznie odpowiedzialnemu biznesowi. W akcję zaangażowały się Fundacja Startup Poland, Fajna Spółdzielnia Socjalna, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, FaniMani oraz Majka Lipiak z agencji Leżę i Pracuję oraz Youth Business Poland....

Przed nami III edycja konferencji Event Biznes
Brief.pl / Patronaty

Konferencja adresowana jest do twórców branży czyli kadry menedżerskiej reprezentującej działy marketingu, HR i zakupów, przedstawicieli zarządów ale i wszystkich tych którzy dopiero chcą stać się jej częścią. W bieżącej edycji organizatorzy skupią się na bardzo ważnych kwestiach, jakimi są bezpieczeństwo eventu oraz niezbędne kwestie logistyczne przy przygotowaniu i realizacji wydarzeń. Sprawdzą jakie znaczenie ma event marketing w strategii komunikacji miast....

Bezpieczeństwo informacji - przedsiębiorca vs. konsument. Jak chronić swoje dane osobowe?
Brief.pl / Aktualności

Podczas realizowania jakiejkolwiek transakcji, konsumenci powierzają przedsiębiorcom nie tylko swoje pieniądze, ale oddają coś o wiele ważniejszego – własne dane osobowe. Obowiązkiem każdej firmy jest odpowiedzialne przetwarzanie wrażliwych informacji o klientach (np. PESEL, NIP, numer konta), ale także bezpieczne przechowywanie otrzymanych danych. Z raportów Bezpieczeństwo Informacji w Polsce 2015 - HSM Polska wynika, że ponad 90 proc. ankietowanych jest świadomych niebezpieczeństw...

Gdzie chcą pracować młodzi? Najatrakcyjniejsi pracodawcy w Polsce
Magazyn / Aktualności

Liderzy rankingu   Firma Universum Global w tym roku przepytała rekordową ilość polskich studentów - prawie 26 tys. z 64 uczelni. Na podstawie badań powstał ranking 100 najatrakcyjniejszych pracodawców Bezapelacyjnym liderem rankingu jest Google Polska. Firma wygrała w kategoriach Biznes i IT. Grupa Skanska wygrała w kategorii Inżynieria. Wysokie pozycje zajęły TVN (4miejsce w kategorii Biznes) oraz Narodowego Banku Polskiego (3 miejsce w kategorii Biznes). Oczekiwa...

Audioriver – miejsce dla świadomego słuchacza (wywiad)
Brief.pl / Aktualności

- W jakim celu powstały targi muzyczne towarzyszące festiwalowi Audioriver? Targi powstały z dwóch powodów. Po pierwsze, chcieliśmy wzbogacić festiwal, jego część programową, chcieliśmy, żeby nie były to wyłącznie koncerty. Z drugiej strony, nasz projekt zawsze ocierał się o tematykę biznesowo- organizacyjną Tworzymy zgrany zespół: jeden z organizatorów jest po MBA, ja jestem marketingowcem-strategiem, trzeci przez lata prowadził klub. Audioriver był i jest jednym z ...

MY START UP: W Campus Warsaw rusza cykl warsztatów dla przedsiębiorców
Brief.pl / Aktualności

Cykl warsztatów w Campus Warsaw rozpoczyna spotkanie z renomowaną kancelarią prawną Wierzbowski Evesheeds. Mecenas Natalia Burchardt wraz z mecenas Małgorzatą Sajkiewicz opowiedzą w trakcie spotkania o pierwszym kroku na drodze do założenia własnej firmy. Przedstawią przede wszstkim stronę prawną prowadzenia biznesu: jaką formę prawną wybrać? Spółka kapitałowa a może spółka partnerska? Jakie umowy zawierać z inwestorami i wspólnikami? Których formalności spodzi...

Nowoczesne technologie mobilne w dużych firmach [Raport]
Brief.pl / Wiedza

Według wyników raportu aż 81 proc. badanych uważa, że systemy informatyczne są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. We współczesnych przedsiębiorstwach pracownicy, klienci i partnerzy biznesowi oczekują stałego i bezproblemowego dostępu do informacji oraz aplikacji, z każdego miejsca i o każdej porze. Wyniki badania Orange Insights pokazują, że przedsiębiorstwa, mimo świadomości dużej roli rozwiązań mobilnych i nowoczesnych technologii, wciąż w niewystarczając...

Francuskie firmy w Polsce – społecznie odpowiedzialne?
Brief.pl / CSR

Niezbędna jest stała edukacja zarówno wśród klientów, jak i pracowników firm – to najważniejszy wniosek płynący z badania „CSR w praktyce – barometr CCIFP”.  CSR to bowiem pojęcie nieznane dla ponad 70 proc.Polaków. Co więcej, tylko 2 osoby na 10 przy dokonywaniu zakupów biorą pod uwagę, czy dana firma jest odpowiedzialna społecznie. Za najważniejsze czynniki wspierające rozwój CSR w Polsce francuskie firmy uznały: sze...

Odbyła się pierwsza konferencja Success Woman
Brief.pl / Patronaty

Jako pierwsza wystąpiła Aneta Wątor, poprowadziła wykład pt.”Kaizen Yourself. Odkryj metodę małych kroków. Realizuj każdy cel z Kaizen”. Aneta na co dzień jest trenerką rozwoju osobistego oraz mówczynią motywacyjną – prowadzi szkolenia łącząc wiedzę i rozwój z networkingiem.  – Zamiast spełniać oczekiwania innych ludzi, powinnaś otaczać się osobami, które będą Cię wspierać w tym, co naprawdę chcesz robić i pomogą Ci rzeczywiście odnieść s...

Jak skutecznie zarządzać produktami?
Brief.pl / Inspiracje

Zarządzanie firmą to nie lada wyzwanie. Jednym z najtrudniejszych momentów w tym procesie jest zaś wprowadzenie nowego produktu na rynek. Niezależnie od tego, czy jest to artykuł stworzony przez dużą firmę, czy przez niewielki startup, ryzyko niepowodzenia zazwyczaj jest podobne. Rozwiązaniem tego problemu może być strategia znana jako "lean startup", opierająca się na założeniu, że najskuteczniejszym sposobem na sprawdzenie, czy dany produkt lub usługa przyjmie się na rynku jest wcześnie...

Jak zorganizować ekskluzywny event dla kontrahentów?
Brief.pl / Wiedza

Znajdź właściwą lokalizację   Przy organizacji ekskluzywnego eventu kluczowa jest lokalizacja. Poza wysokim standardem, interesującym wnętrzem i dogodną lokalizacją, miejsce musi zagwarantować komfort uczestnikom, a organizatorom umożliwić zrealizowanie wszystkich zaplanowanych w programie prelekcji i prezentacji.  Zastanawiając się nad typem obiektu, należy wybrać sale precyzyjnie dopasowane do ilości uczestników – tak, by uniknąć efektu „pustej sali”, a z ...

Feedback jest bogiem
Brief.pl / Wiedza

Badania zrealizowane przez serwis GazetaPraca.pl dotyczące zaangażowania pracowników wskazują, że aż 55 proc. z nich po wykonaniu zadań nie otrzymuje od przełożonego żadnej informacji zwrotnej na temat jakości swojej pracy, a zaledwie 10 proc. respondentów mówi, że może liczyć na uznanie ze strony szefa po dobrze wykonanej pracy. Podobną lukę dostrzegają kandydaci do pracy - aż 85 proc. pozostaje bez żadnej informacji zwrotnej na temat swojej kandydatury po złożeniu aplikacj...

Wolves Summit skutecznie połączył startupy i inwestorów
Brief.pl / Patronaty

2044 uczestników z ponad 50 krajów, 276 startupów prezentujących swoje innowacyjne pomysły i produkty przed 534 przedstawicielami korporacji i inwestorami z całego świata. 3028 przeprowadzonych spotkań 1:1. Dziesiątki godzin prelekcji na 3 scenach skupione na nowych technologiach, sprzedaży, marketingu i branży startupowej. Bilans konferencji jest imponujący tym bardziej, że pierwsza edycja odbyła się zaledwie rok temu. Wolves Summit zdołał na stałe wpisać się w kalendarze w...

LEAN STARTUP – program szkolenia
Brief.pl / Eventy

KIEDY? - 1 czerwca GDZIE? Business Link PGE Narodowyal. Księcia Józefa Poniatowskiego 1Warszawa   Inwestycja: 1350 pln brutto  >> Zgłoś się już dziś << :: UWAGA! Wyjątkowa okazja 3za2 - przy zapisie 3 osób z jednej firmy na szkolenie - płaci się tylko za 2 osoby. W formularzu zgłoszeniowym w polu Kod rabatowy należy wpisać "3za2". Promocja trwa do 22 maja. Liczba miejsc ograniczona.   PROGRAM: 9:00 – 9:10Powitanie9:10-10:10„Lean ...

Fenomen aplikacji Snapchat jako narzędzia marketingowego
Brief.pl / Aktualności

Hash Fm Breakfast to seria szkoleń, które mają na celu przybliżyć wszystkim zainteresowanym potencjał marketingowy drzemiący w influencerach. Na szkoleniu, które odbyło się 5 kwietnia br., można było dowiedzieć się o nowych platformach mobilnych i ich gwiazdach oraz o tym, jak poprawnie i sukcesywnie wykorzystywać Snapchat i Instagram do działań marketingowych. Gośćmi byli Tomasz Sulewski z Orange Polska oraz przedstawiciele środowiska Snapchatu — siostry Bukowskie, Damian S...

VIDEO CONTENT MARKETING - program szkolenia
Brief.pl / Aktualności

KIEDY? 12 kwietnia (wtorek) GDZIE? VICE Poland, Mazowiecka 9,  Warszawa   Inwestycja: 1000 pln brutto  >> Zgłoś się już dziś - tylko 800 pln brutto! << :: PROGRAM:   9.00 – 10.30  Tworzenie contentu video - krótki przewodnik dla początkujących Grzegorz Zięba, studio filmowe Ikona   10.30 – 10.45Przerwa kawowa 10.45 – 12.15  Video marketing - kanały, formaty, content. Jak się w tym nie zgubić?  ...

Sukces branżowej konferencji tkwi w szczegółach
Brief.pl / Aktualności

Czym zajmuje się Pani w firmie AccorHotels?  Stanowisko Key Account MICE zajmuję od około 3 lat. Moim zadaniem jest przede wszystkim aktywna sprzedaż powierzchni konferencyjnej sieci AccorHotels nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie, a co za tym idzie utrzymanie relacji z już pozyskanymi klientami, jak również nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami. Jako utrzymanie relacji mam przede wszystkim na myśli wspieranie klientów w zbieraniu danych o hotelach i prz...

Jaka jest efektywność content marketingu?
Brief.pl / Wiedza

Jakie są najważniejsze wnioski z badań? Ponad 50 proc. badanych uważa, że mierzenie skuteczności content marketingu jest trudne, a 20 proc. w ogóle takich pomiarów nie prowadzi. Wśród celów, jakie marketerzy chcą realizować za pomocą content marketingu, najważniejsze okazało się budowanie świadomości marki – opowiedziało się za tym 75 proc. badanych oraz pozyskiwanie leadów, klientów i sprzedaż – 69 proc. Wydaje się też, że czas dużych budżet...

#KISZMASZ360 005 Klimiuk, Kosson, Kaliciński i Hupa
Brief TV / Inspiracje

Zapraszamy na spotkanie z naszymi ekspertami podczas cyklu szkoleń: Content marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj. Content Marketing, czyli tzw. marketing treści z roku na rok staje się coraz bardziej znaczącym trendem komunikacji marek w sieci. Uodpornienie się konsumentów na komunikaty stricte reklamowe oraz ich niechęć do tradycyjnych sposobów promowania produktów i usług wymusiła na przedsiębiorstwach sięganie po mniej inwazyjne, za to bardziej użyteczn...

Content marketing w pigułce (infografika)
Brief.pl / Wiedza

  :: Zapraszamy na II edycję cyklu szkoleń Briefu "Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj", która rusza już 5 kwietnia.    Podczas szkoleń dowiesz się, jak: * tworzyć i właściwie dystrybuować wartościowe treści * tworzyć opowieść dla swojej marki * sprzedawać treścią * analizować internetowe trendy * analizować efekty działań content marketingowych * rozróżniać poszczególne zagadnienia związane z marketingiem treści   K...

Mikołaj Winkiel zaprasza na szkolenie z Analityki!
Brief.pl / Aktualności

Dlaczego warto sięgać po narzędzia do monitoringu?    Ponad połowa internautów obserwuje w internecie marki, a prawie 40 proc. udziela się w mediach społecznościowych pisząc o markach. To ogromny potencjał do wykorzystania. Dzięki monitoringowi możemy „wejść z klientem w interakcję”, możemy poznać jego opinie, podziękować za nie, bądź po prostu pomóc, jeżeli internauta ma jakiś problem. Ale zakres monitoringu jest dużo większy - mówi Mikołaj Winkiel. ...

Analityka w content marketingu - program szkolenia
Brief.pl / Eventy

  KIEDY? - 6 kwietnia 2016 (środa)   GDZIE? - VICE Poland, Mazowiecka 9,  Warszawa   Inwestycja: 1000 pln brutto  >> Zgłoś się już dziś << PROGRAM:   9.00 – 10.30  Analiza danych z social media - które dane są najistotniejsze dla sprzedaży, a które dla wizerunku? Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24   10.30 – 10.45Przerwa kawowa 10.45 – 12.15  Modele pomiaru contentu Alb...

Anna Miotk zaprasza na szkolenie z analityki w content marketingu
Brief.pl / Aktualności

Podczas cyklu szkoleń Anna Miotk poprowadzi szkolenie pt.: Czy content marketing sprzedaje?   KIEDY?- 6 kwietnia 2016 (środa) GDZIE?- VICE Poland, Mazowiecka 9, Warszawa Inwestycja: 1000 pln brutto   ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE   Czego nauczysz się podczas szkolenia:    • Uzyskasz praktyczną wiedzę na temat planowania i mierzenia działań content marketingowych.• Nauczysz się planować mierzalne cele i rozliczać efekty działań marketingowych.• Dow...

Zapisz się na szkolenie z content marketingu
Brief.pl / Wiedza

Jak mierzyć skuteczność działań content marketingowych? Czy wskaźnik, jakim jest zasięg, jest wystarczający, czy należy brać pod uwagę również inne wyznaczniki skuteczności? Content marketing to działania wpięte w ogólny model sprzedażowy firmy. Kluczowy wskaźnik jego skuteczności to liczba generowanych kontaktów do kolejnych, zainteresowanych firmą osób, czyli tzw. leadów do CRM. Content marketing jest efektywny nie wtedy, kiedy dociera do wielu nowych os&oac...

Dlaczego warto inwestować w video content marketing?
Brief.pl / Wiedza

Dlaczego warto realizować działania video content marketingowe?Badania dowodzą, że 75 proc. ludzi wybierze film zamiast książki opowiadającej te same historie. To samo tyczy się artykułów, wiedzy czy wszelakich informacji w formie tekstowej. Wideo to współczesny język komunikacji pierwszego wyboru, dlatego też powinien być pierwszym wyborem dla marek. Konsumenci przechodzą nawet z komunikacji tekstowej drogą SMS-ową, na rzecz prostych komunikatów wideo Snapchata. Dla pokole...

Video content marketing – przepis na sukces
Brief.pl / Wiedza

Analiza domu mediowego MediaCom Warszawa przygotowana na podstawie danych Gemius'a i Nielsen Audience Measurement wskazuje, że już 93 proc. Polaków w przedziale wiekowym 16-24 korzysta z video w sieci. Wśród nich popularność treści video on-line w ubiegłym roku po raz pierwszy, osiągnęła wyższy poziom niż programów w telewizji stacjonarnej. To jasny sygnał dla marketerów, że właśnie przez takie treści powinni docierać do wybranych grup docelowych. Zwłaszcza, że trend...