Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: konkurs

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Brief.pl / Ludzie

Co jest najważniejsze przy tworzeniu treści branded content? W branded content najważniejszy jest scenariusz. Przy tego typu produkcjach stworzenie dobrego scenariusza jest największym wyzwaniem. Często nie wiadomo skąd go wziąć. Reżyserzy nie znają dobrze mechanizmów, którymi rządzi się branded content, natomiast twórcy stricte reklamowi są nastawieni na eksponowanie produktu. Agencje branded contentowe to to z kolei biznes w powijakach. W Polsce poważnych partnerów...

Jak mierzyć skuteczność działań w influencer marketingu?
Brief.pl / Aktualności

W Stanach Zjednoczonych już 65% firm wykorzystuje influencer marketing w swojej komunikacji. W Polsce temu trendowi zaufało już wiele dużych i mniejszych marek. W pewnym sensie firmy przekazały influencerom pierwszy kontakt klienta z marką, zostawiając im szerokie pole do działania. Komunikacja z konsumentami poprzez influencerów to przede wszystkim uwiarygodnienie marki jako tej używanej przez osoby, które obserwujemy na co dzień. Obecnie już ponad 72% kupujących deklaruje, że po...

Jak mierzyć skuteczność działań w influencer marketingu?
Brief.pl / Aktualności

W Stanach Zjednoczonych już 65% firm wykorzystuje influencer marketing w swojej komunikacji. W Polsce temu trendowi zaufało już wiele dużych i mniejszych marek. W pewnym sensie firmy przekazały influencerom pierwszy kontakt klienta z marką, zostawiając im szerokie pole do działania. Komunikacja z konsumentami poprzez influencerów to przede wszystkim uwiarygodnienie marki jako tej używanej przez osoby, które obserwujemy na co dzień. Obecnie już ponad 72% kupujących deklaruje, że po...

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Mikołajem Plackiem, prezesem Grupy Oknoplast
Brief.pl / Ludzie

Obserwuje Pan biznes w Polsce od wielu lat. Jak na przestrzeni czasu w Pana oczach zmieniło się pojęcie przedsiębiorczości, bycie przedsiębiorcą? Przede wszystkim warto zwrócić uwagę, że z roku na rok, coraz więcej Polaków chce zostać przedsiębiorcami. Kiedyś naszym największym marzeniem było posiadanie bezpiecznej, stałej pracy, najlepiej u kogoś w firmie. Dziś jesteśmy skłonni ryzykować i budować swój biznes. Wystarczy spojrzeć na liczbę tzw. start-upów. Ich popula...

Od pomysłu do firmy – European Start-up Days szansą dla stu najlepszych start-upów na biznesowy sukces
Brief.pl / Eventy

Do udziału w tegorocznej edycji konkursu Start-up Challenge zgłosiło się blisko 200 start-upów. Jury wyłoniło 100 najciekawszych, które zaprezentują się w Scale-up Alley – dedykowanej biznesowym wizjonerom przestrzeni katowickiego Spodka. Autorzy 18 najlepszych konceptów wystąpią nie tylko na scenach prezentacyjnych European Start-up Days, ale również Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, walcząc o zwycięstwo w ...

MSLGROUP CEE nominowana do tytułu najlepszej agencji konsultingowej w regionie
Brief.pl / Aktualności

Tegoroczne wyróżnienie The Holmes Report jest już szóstą z rzędu nominacją MSLGROUP CEE do tytułu Eastern Europe PR Consultancy of the Year. W 2013 roku nagrodę tę otrzymała agencja The Practice, wówczas afiliant, a dziś biuro MSLGROUP CEE w Rumunii. W 2015 roku natomiast tytuł najlepszej agencji w Europie Środkowo-Wschodniej otrzymała MSLGROUP CEE w kształcie, w którym agencja funkcjonuje do dziś. W skład MSLGROUP CEE wchodzą biura w Polsce, Rumunii, Bułgarii i Słowe...

Przedsiębiorczy Poznań
Brief.pl / Aktualności

Poznań robi wiele, by wykorzystać swą szasnę w zmieniającym się krajobrazie gospodarczym. Według raportu „Poland. Your Place to Invest 2017” największymi atutami stolicy Wielkopolski już teraz są różnorodna gospodarka, dostępność wielojęzycznych, dobrze wyszkolonych pracowników, spora i rozwijająca się oferta powierzchni biurowych oraz dogodne położenie.   Są atuty, jest potencjał - Największym atutem Poznania jest jego różnorodność. Nasze miasto stało si...

Jak zbliżyć Dawida do Goliata? Młode wilki i rekiny biznesu na European Start-up Days
Brief.pl / Aktualności

European Start-up Days to największe wydarzenie łączące start-upy i korporacje oraz organizacje wsparcia biznesu. Celem imprezy jest integracja środowiska młodych przedsiębiorców z ekspertami, prezesami dużych spółek, inwestorami i odnoszącymi sukcesy biznesmenami. – Z European Start-up Days było trochę tak, jak z samymi start-upami: można planować i roztaczać wizje, ale to praktyka weryfikuje wartość projektu. A zeszłoroczne spotkanie, największy tego typu event w naszej cz...

Generacja e-sport: Polska z najwyższym wzrostem liczby użytkowników w Europie
Brief.pl / Aktualności

Nowy raport PayPal i SuperData Zgodnie z najnowszym raportem PayPal i SuperData, zyski z e-sportu w Europie osiągną ponad 345 milionów dolarów w 2018 r. W Polsce, liczba odbiorców e-sportu będzie rosnąć na poziomie około 29% rok do roku – to najlepszy wynik wśród wszystkich przebadanych krajów. Milenialsi to główna grupa odbiorców e-sportu w Europie i obejmują ponad połowę (62%) wszystkich uczestników.   Sz...

Dwie nowe kategorie w 18. edycji SAR Effie Awards
Brief.pl / Aktualności

Kampanie można nadsyłać w dwóch terminach: 1 termin – do 12 maja godz. 18:00  oraz 2 termin – do 22 maja godz. 18:00. Do konkursu mogą być zgłaszane tylko projekty zrealizowane na terenie Polski w okresie 01.01.2016 – 31.03.2017. Zgłoszenia dokonuje się poprzez platformę konkursową www.platforma.sar.org.pl . Do najważniejszych zmian w tegorocznej edycji należy pojawienie się dwóch nowych kategorii. Pierwsza to kategoria Performance marketing/e-commerce, dla ...

Jak budować biznes w oparciu o media społecznościowe? Social Media Convent
Brief.pl / Aktualności

Sama znajomość Facebooka i obecność firmy na nim to dziś zdecydowanie za mało. W oparciu o serwisy społecznościowe buduje się dziś nie tylko strategię komunikacji, branding, ale i strategię marki jako pracodawcy, przeprowadza procesy rekrutacyjne, współpracuje z influencerami i liderami opinii. Media społecznościowe to jedno z pierwszych źródeł informacji – nie tylko o firmie, ale i o pracowniku, jak i o klientach. A tych w mediach społecznościowych zdecydowani...

Nagrody dla najlepszych kampanii w social mediach czekają. To ostatnie dni, by zgłosić swoje realizacje do Case Study Festival
Brief.pl / Aktualności

Już wkrótce, za sprawą jubileuszowej edycji Social Media Convent, Gdańsk po raz kolejny przyciągnie specjalistów social mediów z całego świata. Wielu z nich po raz pierwszy odwiedzi Polskę. Jak podkreśla agencja Personal PR, organizator wydarzenia, Social Media Convent to nie tylko szansa na zdobycie praktycznej wiedzy, możliwość do posłuchania o trendach i kierunkach rozwoju branży, spojrzenia na media społecznościowe z perspektywy wielu odbiorców, ale i spotkanie, n...

Ruszyła IX edycja konkursu Kampania Społeczna Roku
Brief.pl / Aktualności

Jury, złożone z ekspertów związanych z branżą marketingu, nagrodzi najlepsze kampanie z roku 2016 r. w 9 kategoriach głównych oraz 3 tematycznych. Od 1 kwietnia, za pośrednictwem strony internetowej www.kampaniespoleczne.pl (zakładka Konkurs Kampania Społeczna Roku), można rejestrować zgłoszenia do ogólnopolskiego konkursu. Do wzięcia udziału w konkursie zapraszamy organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy, agencje reklamowe i Public Rel...

CEO Microsoftu, Satya Nadella po raz pierwszy w Polsce
Brief.pl / Aktualności

Podczas spotkania ze startupami, jakie odbyło się w Ministerstwie Rozwoju, w obecności wicepremiera, ministra rozwoju i finansów Mateusza Morawieckiego, Satya Nadella – CEO Microsoft, Jacek Kędzior – partner zarządzający EY Polska i Tomasz Rutkowski – CEO Senfino ogłosili powstanie Startberry, nowej inicjatywy wspierania młodych spółek w wejściu na rynek. W wyniku partnerstwa trzech firm – EY, Senfino oraz Microsoft, już w lipcu 2017 roku uruchomiona zostani...

7 błędów popełnianych w komunikacji in-store
Brief.pl / Aktualności

1. Założenie, że klient ma czas Tworzymy skomplikowane komunikaty, mechanizmy, długie teksty reklamowe i wierzymy, że klient znajdzie czas, aby się z nimi zapoznać. Nie znajdzie. Średnio przy półce spędza 6 s i to tylko w przypadku gdy musi poświęcić WIĘCEJ czasu na wybór produktu, albo coś przykuje jego uwagę. Nauczyliśmy się już tego w komunikacji np. na YT – albo pierwsze kilka sekund chwyci i ktoś obejrzy film do końca, albo momentalnie stracimy widza. Marketerzy zapomin...

Polscy jurorzy w konkursie Cannes Lions 2017
Brief.pl / Aktualności

Piotr Jaworowski, Creative Director w Agencji Syzygy będzie oceniał prace w kategorii Digital Craft Patrycja Lukjanow, Associate Creative Director w Satchi & Satchi weźmie udział w obradach Promo & Activation Lion. Tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 17-24 czerwca 2017 r. w Palais des Festivals, Cannes, we Francji.  Festiwal Cannes Lions to najbardziej prestiżowy konkurs w branży marketingowej, uznawany globalnie jako  praw...

Znamy już laureatki Bizneswoman Roku 2016
Brief.pl / Aktualności

Konkurs Bizneswoman Roku to inicjatywa, która w ostatnich latach zyskała ogromne poparcie środowiska biznesu w Polsce, zainteresowanie mediów, a przede wszystkim samych uczestniczek konkursu, których liczba z roku na rok diametralnie wzrasta. Jednocześnie konkurs przyczynił się do zmiany postrzegania sukcesu kobiet w biznesie oraz wartości, jaką niesie ze sobą wykorzystanie talentów oraz potencjału kobiet i mężczyzn w równorzę...

Warsaw – Science – Connect, czyli synergia potrójnej helisy
Brief.pl / Aktualności

Promocja Warszawy jako miejsca równie atrakcyjnego do organizacji wydarzeń jak inne kluczowe metropolie Europy i świata w ramach modelu potrójnej helisy jest realizowana dzięki działaniom Warsaw Convention Bureau – Warszawskiej Organizacji Turystycznej oraz jej publicznych i prywatnych członków, wśród których jest między innymi centrum kongresowo-wystawiennicze EXPO XXI. Koncepcja Triple Helix zakłada, że innowacyjność gospodarki opartej na wiedzy jest wy...

Audi Digital Innovation: Rozmowa z Ross Knap, autorem zwycięskiego projektu CallPage
Brief.pl / Ludzie

Jak udało Wam się pozyskać inwestycję od funduszu bValue? W kwietniu 2015 roku lecieliśmy do Londynu żeby odwiedzić klientów i partnerów. Zauważyliśmy, że do naszego samolotu wsiada nikt inny jak Rafał Brzoska. Wtedy przesadziłem pół samolotu, żeby się do niego dostać i zapytać, jak udało mu się zbudować taki biznes. Rozmawialiśmy przez cały lot. On opowiadał o swoich doświadczeniach, my o swoich i o tym, co udało się nam osiągnąć w tak krótkim czasie. W końcu dowied...

Trwają zapisy do V edycji Social Media Convent
Brief.pl / Aktualności

27-28 kwietnia w Gdańsku, kolejny już raz, spotkają się autorytety świata social media. Social Media Convent, jedno z największych wydarzeń poruszających tematy mediów społecznościowych w Polsce, ponownie odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Na scenie konferencji gościli już m.in.: Prezydent Lech Wałęsa, Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce Stephen D. Mull; Philippe Gonzalez z Instagramers.com; Fergus O’Hare z Facebooka; Jarosław Kuźniar czy Michał Sa...

Znamy zwycięzcę konkursu Audi Digital Innovation! Startup wdroży swój projekt w Audi
Magazyn / Aktualności

Konkurs wystartował 5 grudnia 2016 r. Do programu zaproszone zostały projekty, których założeniem było usprawnienie komunikacji z konsumentami, badanie, czego konsumenci oczekują i szukają oraz przede wszystkim te rozwiązania, które poprawiają doświadczenie konsumenta we wszystkich punktach styku z marką. Program skierowany był do przedstawicieli polskich firm i startup-ów, które dysponują innowacyjnymi pomysłami lub rozwiązaniami możliwymi do wdrożenia we wspó...

Zapraszamy na Business Mixer: Jak nowe technologie wpływają na doświadczenia klientów?
Brief.pl / Aktualności

Podczas Business Mixera zaplanowanego na 9 lutego br. nastąpi również rozstrzygnięcie konkursu Audi Digital Innovation – spośród pięciu prezentujących się start up’ów jury wybierze zwycięski projekt. Przypominamy, że głównym obszarem programu organizowanego przez Audi jest Digital Customer Experience, natomiast celem projektu jest wyszukiwanie i wspieranie innowacyjnych rozwiązań z obszaru digital, które mogą poprawić doświadczenia konsume...

Jak używać hashtagów?
Brief.pl / Aktualności

Okazuje się, że wystarczy trzymać się kilku zasad, aby sprawnie posługiwać się hashtagami. Poniżej przeczytasz najważniejsze z nich. Używaj hashtagów lokalnych Nie zapominaj oznaczać miejsc, w których zrobiłeś dane zdjęcie (Instagram) albo wypuściłeś w świat tweeta.  Nie przekraczaj 3 hashtagów na post Jeden z najbardziej popularnych błędów to #robienie #z #każdego #słowa #hashtagu #w #zdaniu. I nie chodzi tylko o przeciętnych użytkowników medió...

Podsumowanie roku 2016 w MOBILE
Magazyn / Aktualności

Obowiązek rejestracji wszystkich kart SIM Nowelizacja ustawy antyterrorystycznej wymusiła na wszystkich operatorach telefonii komórkowej w Polsce rejestrację kart SIM. Zmiany prawne mają zwiększyć bezpieczeństwo obywateli Polski. 25 lipca można było po raz ostatni kupić niezarejestrowaną kartę SIM. Operatorzy GMS mają natomiast czas by zarejestrować wszystkie aktywne karty SIM do 1 lutego 2017 roku. Po tej dacie niezarejestrowane numery zostaną usunięte. Aby zachęcić klientów prepa...

Regulamin konkursu. Wygraj zaproszenie na film "Honorowy obywatel"
Brief.pl / Aktualności

REGULAMIN KONKURSU § 1POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Konkurs jest organizowany pod nazwą "Honorowy obywatel"  i jest zwany dalej: "Konkursem".2. Organizatorem Konkursu jest B4P Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Konduktorskiej 4/2, 00-775 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod nr KRS 0000494092.3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie, na facebookowym profilu magazynu "...

Renault TALISMAN 
najładniejszą taksówką roku
Brief.pl / Inspiracje

Talisman został uznany przez czasopismo l’Officiel du Taxi za najładniejszy pojazd w tej branży. Czasopismo branżowe l’Officiel du Taxi przyznało swoje nagrody i spośród wszystkich modeli biorących udział w konkurencji wybrano właśnie Talismana. Ten duży sedan marki Renault z segmentu D zdobył Nagrodę za design w kategorii najładniejszego pojazdu przystosowanego do profesjonalnego przewozu osób. W konkursie wzięło udział 18 modeli, wszystkie z silnikami wysokoprę...

Pilot Maker (Scale Up), czyli nowy program akceleracyjny dla startupów
Brief.pl / Aktualności

Pilot Maker to projekt, który wygrał blisko sześciomilionowe dofinansowanie w ramach konkursu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Scale Up. Założeniem konkursu było połączenie potencjału startupów z infrastrukturą, doświadczeniem i zasobami dużych przedsiębiorstw. Stworzony przez ekspertów techBrainers program, oparto o realne, ważne dla korporacji wyzwania. W jego ramach startupy otrzymają solidne wsparcie z różnych departamentów dużych przedsiębior...

CodersTrust Polska realizuje marzenia
Brief.pl / Aktualności

Robert pochodzi z Warszawy, gdzie spędził swoje dzieciństwo. Postanowił również w tym mieście pójść na studia na wydziale Geografii, ale tak jak duża część maturzystów, nie wiedział, kim chce być i co chce robić w przyszłości. W międzyczasie pracował jako kurier, a później również w call-center. Był też wolontariuszem i pomagał w organizacji wydarzeń kulturalnych. Po zdobyciu dyplomu licencjata na Uniwersytecie Warszawskim zakończył studia i podjął pracę jako h...

"Gwoździem w mózg" - regulamin konkursu
Brief.pl / Patronaty

REGULAMIN KONKURSU § 1POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Konkurs jest organizowany pod nazwą "Gwoździem w mozg"  i jest zwany dalej: "Konkursem".2. Organizatorem Konkursu jest B4P Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Konduktorskiej 4/2, 00-775 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod nr KRS 0000494092.3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie, na facebookowym profilu magazynu Bu...

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Magazyn / Ludzie

Ten tekst w znacznej mierze został napisany przy użyciu smartfonu. I choć ta informacja może wydawać się nieistotna, warto to wiedzieć, wziąwszy pod uwagę fakt, że artykuł ten dotyczy osoby, dzięki której urządzenie tego typu jest dziś powszechnie używane. Szczególnie zważywszy na to, że i Ty, Drogi Czytelniku, z pewnym prawdopodobieństwem zapoznajesz się z tym materiałem poprzez ekran swojego smartfonu lub tabletu. A przecież cały ten proces nie ma właściwie nic wspólnego z...