Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: gry

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
Brief.pl / Aktualności

  GRA O SUKCES / GRA O BIZNESJak dołączyć do Kreatywnych w Biznesie SUKCES / GRA O BIZNES. Jak dołączyć do Kreatywnych w Biznesie - to nie będzie kolejna przewidywalna konferencja. Planujemy już przez samą nietypową formę gry kreatywnej, zaangażować uczestników w tematykę kreatywnego podejścia do pracy, a co za tym idzie, do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.- Zasady gry są proste. Już na początku uczestnicy zostaną podzieleni na zespoły, w któryc odwiedzą trzy stacje i rozw...

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Brief.pl / Aktualności

Upominki firmowe odgrywają ważną rolę w kontaktach biznesowych, dlatego coraz częściej przedsiębiorcy nie traktują ich jako dodatkowy koszt, ale raczej jako szansę na zbudowanie dobrych relacji. Wzajemne obdarowywanie się prezentami ociepla stosunki i wpływa pozytywnie na dalszą współpracę.   Odpowiedni prezent… czyli jaki? Wręczanie upominków sprawia wiele radości nie tylko osobom obdarowanym, ale także tym, które ten prezent przekazują. Takie sytuacje zbliża...

Murale ozdobiły wnętrze warszawskiej siedziby Deloitte
Brief.pl / Inspiracje

Firma Deloitte chcąc stworzyć pracownikom estetyczne i sprzyjające pozytywnej atmosferze miejsce pracy, podczas procesu aranżacji wnętrz pomyślała nie tylko o samych przestrzeniach biurowych, ale także o klatkach schodowych. Ich ozdobą stały się ręcznie malowane murale. Inspiracją do powstania grafik była stolica – jej symbole oraz charakterystyczne miejsca. Wśród murali znajdują się te przedstawiające Kępę Potocką, Bulwary Wiślane, Warsa i Sawę, Metro, Centrum Nauki Kopernik czy Pl...

Jak poprawić pamięć i refleks przy pomocy aplikacji?
Brief.pl / Technologie

Specjalne zadania poprawiają refleks, spostrzegawczość, koncentrację i zdolność logicznego myślenia. Gracz w ramach osobistego profilu dostaje harmonogram ćwiczeń. Musi np. zapamiętywać sekwencje podświetlanych pól albo kolejność pokazywanych kartoników zapisanych słowami. Kolejne kombinacje są coraz trudniejsze. Trenowany mózg w miarę ćwiczeń odsłania nowe możliwości. Analizy pokazują, że użytkownicy Neurogry między 40. a 50. rokiem życia wyraźnie, o ponad 30 proc., popraw...

Jak i o czym pisać, aby blog firmowy przyciągał odbiorców?
Magazyn / Wiedza

Blog firmowy. Czy to ma sens?   Zasięg blogosfery to już prawie 11 mln internautów. Blogi i vlogi odgrywają w życiu internautów kluczową rolę informując, ucząc, bawiąc, przedstawiając inny punkt widzenia, budując świadomość czy wspomagając decyzje zakupowe. Dla stałych odbiorców blogów i vlogów są one pierwszym źródłem informacji o produktach. Blog jest drugim pod względem użyteczności miejscem poszukiwania informacji w Internecie zaraz po stroni...

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem
Magazyn / Aktualności

Jakie znaczenie, na obecnym etapie Pana sportowej kariery, mają działania na boisku, a jakie znaczenie ma to, co dzieje się poza nim? Prawdę mówiąc, liczy się tylko to, co dzieje się na boisku… Piłkarz, który gra, zawsze ma rację. Analogicznie – ten, który nie gra, racji nie ma. Walczę o pierwszy skład PSG i nic innego na tym etapie się nie liczy. Nie ma spraw „poza boiskiem”. Jestem skupiony tylko na piłce. Jeżeli zawodnik osiąga odpowiednie wyniki...

Miastotwórczy charakter biznesu. Wywiad z Adamem Ringerem, prezesem Green Caffè Nero
Magazyn / Ludzie

Wywodzi się Pan z branży paliwowej. Dlaczego właściwie zdecydował się Pan wejść w gastronomiczny biznes? Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że „wchodzę w biznes”. Wiedziałem natomiast, że w Warszawie brakuje miejsca, gdzie można napić się dobrej kawy. Wspólnie ze znajomymi stwierdziliśmy, że otworzymy własną kawiarnię. Zrobiliśmy tour po Europie, odwiedziliśmy największe targi kawy, zobaczyliśmy ciekawe lokale i przygotowaliśmy się do wejścia na rynek. Wszyscy wywodziliśmy się ze ...

Podsumowanie roku 2016 w MOBILE
Magazyn / Aktualności

Obowiązek rejestracji wszystkich kart SIM Nowelizacja ustawy antyterrorystycznej wymusiła na wszystkich operatorach telefonii komórkowej w Polsce rejestrację kart SIM. Zmiany prawne mają zwiększyć bezpieczeństwo obywateli Polski. 25 lipca można było po raz ostatni kupić niezarejestrowaną kartę SIM. Operatorzy GMS mają natomiast czas by zarejestrować wszystkie aktywne karty SIM do 1 lutego 2017 roku. Po tej dacie niezarejestrowane numery zostaną usunięte. Aby zachęcić klientów prepa...

Telewizja XXI wieku. Wywiad z Kennethem Lowe
Magazyn / Ludzie

GK: Pierwsze pytanie - od razu zaczynamy od głównego powodu, dla którego się spotkaliśmy, czyli wejścia na polski rynek stacji HGTV. Powiedział Pan w jednym z wywiadów, że ze wszystkich dzieci to dziecko jest Panu najdroższe. Chciałem zapytać, trochę osobiście, dlaczego? KL: Dziękuję za to spotkanie. Miałem wielkie szczęście stworzyć HGTV. To wszystko zaczęło się w latach osiemdziesiątych. W szkole średniej pracowałem u wuja, który miał firmę budowlaną i uwielbiałem ...

Jedna trzecia Polaków bierze pod uwagę politykę zwrotów i wymiany przy zakupie prezentów
Brief.pl / Aktualności

Jedna trzecia Polaków deklaruje, że podczas zakupów bierze pod uwagę politykę zwrotów stosowaną przez dany sklep. Nieco bardziej istotne jest to dla kobiet niż mężczyzn. Badanie Deloitte Legal pokazało również, że na politykę zwrotów zwracają szczególnie uwagę osoby młodsze – w przedziałach wiekowych od 25 do 34 i od 35 do 44 lat (odpowiednio 43 proc. i 41 proc), najmniej ważne jest to dla osób pomiędzy 55 a 64 rokiem życia (13 proc.). ...

Przedświąteczna gorączka zakupowa? Tak kupują Polacy w IV kwartale 2016 r.
Brief.pl / Aktualności

Polski konsument: pesymista, ale tylko w słowach   Jak wynika z badania Deloitte (do pobrania stąd) przeprowadzonego na polskich konsumentach pod koniec października, drastycznie wzrosła liczba osób, które negatywnie oceniają obecny stan gospodarki i jej perspektywy na przyszłość. Mimo to średni budżet świąteczny polskiego gospodarstwa na rok 2016 wzrósł o 5 proc. - najwięcej w Europie. Na zakupy świąteczne wydamy 1123 zł, z czego 40 proc. wykorzystamy w internecie - ...

Czego Polacy szukają w Google?
Brief.pl / Aktualności

Google ogłasza coroczną listę haseł najbardziej zyskujących na popularności. Zestawienia pokazują, które osoby, wydarzenia i tematy  były dla Polaków interesujące w 2016 r. Wielkie sportowe emocje, wielka polityka i... Pokemony Mijający rok był bardzo ważny dla fanów sportu: przypadły w nim mistrzostwa Europy w piłce nożnej i letnie igrzyska olimpijskie, i to właśnie te dwie imprezy skupiły uwagę polskich internautów. Euro 2016 otwiera polską listę TOP 10, a Ri...

Pinterest w służbie e-handlu
Magazyn / Wiedza

Nieustannie rosnące znaczenie mediów społecznościowych w działaniach komunikacyjnych marek i firm jest faktem, z którym mało kto ma odwagę dyskutować. Konsument sięga po interesujące go treści, zwracając coraz mniej uwagi na liczne komunikaty reklamowe płynące od marek. Polska znajduje się na drugim miejscu w Europie i piątym na świecie w rankingu krajów, których internauci najchętniej blokują reklamy internetowe za pomocą różnorodnych wtyczek i programó...

Jak gra i pachnie galeria handlowa przed Świętami?
Brief.pl / Aktualności

Największy ruch w galeriach handlowych przypada na okres od listopada do końca stycznia – wtedy właśnie klienci rozglądają się za prezentami, realizują bony upominkowe i wydają pieniądze, które otrzymali w ramach prezentu. Frekwencja w okresie świątecznym jest nawet do 30% wyższa niż w ciągu roku. – Wzmożona aktywność branży retail w tym roku zaczęła się na początku listopada i z każdym dniem uruchamiane są kolejne kampanie reklamowe dotyczące Bożego Narodzenia. Przełom listop...

Co i jak Polacy kupują w internecie?
Brief.pl / Aktualności

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Digital Virgo wynika, iż: Wobec zakupów w Internecie bardziej nieufni są mężczyźni – ponad 32% w tych, którzy nigdy nie kupowali w sieci, wskazało właśnie na ten powód Dla tych, którzy kupują online, liczy się przede wszystkim wygoda- dotyczy to również wyboru formy płatności Treści cyfrowe służą Polakom przede wszystkim do rozrywki, w celach zawodowych częściej kupują je kobiety Korzystanie z tzw...

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Magazyn / Ludzie

„Pomyślcie o tym: znajdowanie pracy, zdobywanie umiejętności, sprzedawanie, realizowanie tego, co musi być zrobione i, ostatecznie, osiąganie sukcesu wymagają dobrze połączonego świata profesjonalistów. Wszystko to wymaga tętniącej życiem społeczności, która łączy pochodzące od nich informacje w publicznej sieci LinkedIna z danymi w Office 365 oraz Dynamics” – te słowa Satya Nadella skierował do swoich pracowników w liście napisanym chwilę po ogłoszeni...

Raport: Nowa rola marketingu. Czy marketerzy nadążają za zmianami?
Brief.pl / Wiedza

Wiedza (mimo wszytsko) porządana Wydawać by się mogło, że zdobywanie wiedzy dotyczącej nowych trendów jest dziś prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Mnóstwo darmowej wiedzy znajduje się w internecie. Ilość treści dotyczących nowych trendów jest astronomiczna, a przeróżne spotkania branżowe propagują coraz to nowsze narzędzia marketingowe. Jesteśmy wprost atakowani informacjami o trendach. - Nadmiar informacji o nowościach staje się jednak coraz bardziej przytłaczając...

Praktycznie o Influencer Marketingu – bezpłatny ebook
Brief.pl / Aktualności

Influencerzy odgrywają coraz większą rolę na polskiej scenie marketingowej. Szacuje się, że blogerzy docierają z tworzonymi przez siebie treściami nawet do 11 milionów użytkowników. Ponad połowa czytelników blogów podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem ich rekomendacji. Dla prawie 75% badanych, blogi są najważniejszym źródłem wiedzy o produktach i usługach, ważniejszym nawet niż opinie znajomych! Jeśli dodamy do tego, że prawie 1/3 Polaków nie kieruje si...

3 wskazówki, jak wykorzystać potencjał chwili i zostać mistrzem sprzedaży w Black Friday
Brief.pl / Aktualności

Potencjał zakupowy w Black Friday jest ogromny, często znacznie większy niż przed samymi świętami, a prezentowane oferty dotyczą praktycznie każdej branży – od sprzedawców elektroniki, po producentów mebli i odzieży. Jak pokazują analizy RTB House, w ubiegłym roku współczynnik konwersji (czyli stosunek wykonanych akcji do liczby kliknięć w reklamę) kampanii realizowanych w Black Friday i Cyber Monday był o odpowiednio prawie 70 proc. i niemal 30 proc. lepszy niż średn...

Polski e-commerce motywacyjny
Brief.pl / Aktualności

Firma JustStart powstała w odpowiedzi na rosnącą wśród przedsiębiorców świadomość, że warunki pracy i estetyka pomieszczeń biurowych mają bezpośrednie przełożenie na efektywność pracowników. Firma dostarcza tworzone na zamówienie elementy wystroju wnętrz, które znajdą zastosowanie zarówno w domu, jak i w przestrzeni biurowej. Są to plakaty, wydruki obramowane, wlepki z inspirującymi designami czy kubki, które z każdym łykiem mają przypominać o tym...

10 startupów z Białorusi
Magazyn / Inspiracje

Białoruski rynek młodych przedsiębiorców opiera się na trzech filarach, które są cechą charakterystyczna dla tego kraju. Jest to dobry poziom edukacji, duża liczba inżynierów, którzy otrzymali cenne doświadczenie podczas międzynarodowej współpracy oraz korzystny system podatkowy. Sprzedaż usług lub produktów za granicę wiąże się z zapłaceniem podatku 3-5 proc, co stanowczo wspiera rozwój przedsiębiorstw. Jedną z popularnych form tworzenia projekt&...

Jak generować content, by skutecznie sprzedawać?
Brief.pl / Wiedza

I tu potrzebuje planu. Marka nie może sprowadzać content marketingu jedynie do tworzenia treści. Samo pisanie, umieszczanie powstałych materiałów w dostępnych kanałach i czekanie na to, co się wydarzy na nic się nie zda. A co wtedy, jeśli faktycznie nic się nie wydarzy? Przyjęte rozwiązanie jest do niczego? Nie, bo wspomniane elementy są częścią znacznie szerszego obrazu. Skuteczne korzystanie z dobrodziejstw marketingu treści w sprzedaży wymaga odpowiedniego planu. Przejścia przez poszcz...

Co trzecia firma w Polsce bez strony WWW
Brief.pl / Aktualności

Od 2010 r. nie dokonaliśmy pod względem „internetyzacji” firm żadnego postępu. Tak samo jak 5 lat temu, tak i dziś własnej strony WWW nie posiada co trzecie przedsiębiorstwo w Polsce. Polska ma taki sam wynik jak Turcja i nieco lepsze niż Grecja i Węgry. Dla porównania, w Finlandii swój internetowy serwis posiada 95% firm, w Danii 92% a w Niemczech 87%. Z danych Eurostatu wynika, że Polskę w statystykach wyprzedzają także nasi południowi sąsiedzi – Czechy i Słowac...

Jednorożec cyberprzestępczości
Brief.pl / Wiedza

Bitcoin nie tylko zmienił ekonomię cyberprzestępczości, zapewniając oszustom zaszyfrowany, niemal anonimowy system płatności niezależny od jakiegokolwiek banku centralnego. Uniemożliwił też monitorowanie zarobków przestępców. – Wszystkie transakcje bitcoinowe są publiczne. Nie wiadomo natomiast, kto konkretnie jest właścicielem danego portfela. Widać jedynie, że przepływają określone kwoty pieniędzy pomiędzy użytkownikami – wyjaśnia Mikko Hyppönen, dyrektor ds. ba...

Powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu
Brief.pl / Patronaty

Publikacja będzie miała formę ogólnodostępnego, bezpłatnego e-booka. Treść jest tworzona przede wszystkim z myślą o marketerach, PRowcach i innych osobach odpowiedzialnych za promocję. Autorom zależy aby ebook był maksymalnie praktyczny i dostosowany do polskich realiów branżowych. Dlatego oprócz materiałów przygotowywanych przez Whitepress, w treści pojawią się również wypowiedzi polskich ekspertów i samych influencerów, którzy przybliżą c...

7. KONKURS SPOTÓW REKLAMOWYCH - CAMERIMAGE zaprasza
Brief.pl / Patronaty

Jury   Magdalena Daniłoś Dziennikarka, blogerka, ewangelista wideo marketingu. Realizowała kampanie dla marek takich jak Samsung, Bosch czy Viessmann oraz wielu podmiotów administracyjnych. Jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych na kierunku „Marketing internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowcą na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na ...

Polskie firmy na czele środkowoeuropejskiego rankingu Technology Fast 50
Brief.pl / Aktualności

W zestawieniu uplasowało się 21 firm z Polski. Aż 17 z nich znalazło się w głównej kategorii„Technology Fast 50” (w tym jedna znalazła się również w kategorii „Wielka Piątka) oraz 4 w podkategorii „Wschodzące Gwiazdy”. Na drugim miejscu pod względem liczby spółek uplasowały się Czechy, które w głównym rankingu reprezentuje siedem firm. Trzecie miejsce pod tym względem przypadło Chorwacji z sześcioma firmami. Poz...

Technologie ukształtują edukację przyszłości (raport)
Brief.pl / Aktualności

Rynek weryfikuje świat nauki   Digitalizacja odciska silne piętno na wszystkich aspektach naszego życia: zarówno w wymiarze ekonomicznym, jak i społecznym. Dlatego przez jej pryzmat należy przyjrzeć się sposobom oraz metodom kształcenia tak, by świadomie planować swój rozwój osobisty, jak i budować kompetencje niezbędne do utrzymania się na rynku pracy w erze cyfrowej. Edukacja podlega tym samym trendom i zmierza w tym samym kierunku, co wszystkie branże. Choć dziś, z...

Coca-Cola i Multikino z angażującą kampanią w mobile’u wykorzystują potencjał influencer marketingu
Brief.pl / Aktualności

Najpopularniejsza sieć kin w Polsce po raz kolejny wykorzystuje potencjał kanału mobilnego, aby w nieszablonowy sposób zaangażować millenialsów.  Wraz z bliskim partnerem Coca-Cola i w oparciu o szeroki zasięg aplikacji Qpony, Multikino zdecydowało się na akcję o charakterze grywalizacji. Dzięki Coca-Cola Shake Challenge użytkownicy mobilni do końca września będą mogli odebrać w kasach kin nagrody i atrakcyjne kupony. Będą to m.in. darmowe puszki Coca-Coli, bilety do Multikina...

Ekonomia współpracy w Polsce 2016. Najnowszy raport
Brief.pl / Aktualności

Ekonomia współpracy to znacznie więcej niż serwisy typu UBER, Blablacar, Airbnb, Kickstarter, PolakPotrafi.pl, TakeTask czy Khan Academy. Jest to fundamentalna zmiana modeli organizacyjnych i dystrybucyjnych, idąca w kierunku rozproszonych sieci połączonych ze sobą jednostek i społeczności, co umożliwia radykalne zwiększenie efektywności wykorzystywanych zasobów.  Dzięki rozbudowanemu badaniu przeprowadzonemu na próbie 1406 osób przez instytut badania rynku ABR ...