Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: gry

Czwarty wymiar motoryzacji
Brief.pl / Aktualności

iMoto to pierwsze na świecie rozwiązanie, zarówno w branży motoryzacyjnej, jak i w środowisku internetowym, które w jednym miejscu skupia wszystko to, co do zarządzania pojazdem i jego utrzymania jest niezbędne – od możliwości zamawiania części zamiennych i usług, przez porady i ciekawe artykuły o tematyce motoryzacyjnej po kreowanie społeczności. Jednym z głównych zadań platformy jest szybkie i proste łączenie posiadaczy pojazdów z zaufanymi dostawcami części ...

Streaming i nagrywanie – jak wykorzystać w biznesie?
Brief.pl / Aktualności

Streaming, czyli metoda przesyłania informacji w postaci ciągłego strumienia danych, umożliwiająca natychmiastowe oglądanie materiałów wideo oraz zaawansowane systemy nagrywania, odgrywają coraz większą rolę w polskich przedsiębiorstwach. Świadczą o tym wyniki ogólnopolskiego badania opublikowanego w 2016 roku przez OFFON Agency, które opisują popularność oraz sposoby wykorzystywania wideo w działaniach marketingowych polskich firm. Zrealizowane badanie, w którym wzię...

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Jak skutecznie zaplanować kampanie powitalne?
Brief.pl / Aktualności

Wielu marketerów ogranicza się do wysłania e-maila powitalnego tuż po potwierdzeniu przez subskrybenta chęci zapisu na newsletter poprzez DOI. Jest jednak zdecydowanie lepszy sposób na rozpoczęcie z nim komunikacji. Dzięki przemyślanej koncepcji kampanii powitalnej, możliwe jest zbudowanie z nim więzi i wzmocnienie jego lojalności względem marki. Poniżej znajdziecie kilka porad i przykładów, jak zbudować efektywną, e-mail marketingową kampanię powitalną.   Opracuj str...

Znamy już laureatki Bizneswoman Roku 2016
Brief.pl / Aktualności

Konkurs Bizneswoman Roku to inicjatywa, która w ostatnich latach zyskała ogromne poparcie środowiska biznesu w Polsce, zainteresowanie mediów, a przede wszystkim samych uczestniczek konkursu, których liczba z roku na rok diametralnie wzrasta. Jednocześnie konkurs przyczynił się do zmiany postrzegania sukcesu kobiet w biznesie oraz wartości, jaką niesie ze sobą wykorzystanie talentów oraz potencjału kobiet i mężczyzn w równorzę...

Warsaw – Science – Connect, czyli synergia potrójnej helisy
Brief.pl / Aktualności

Promocja Warszawy jako miejsca równie atrakcyjnego do organizacji wydarzeń jak inne kluczowe metropolie Europy i świata w ramach modelu potrójnej helisy jest realizowana dzięki działaniom Warsaw Convention Bureau – Warszawskiej Organizacji Turystycznej oraz jej publicznych i prywatnych członków, wśród których jest między innymi centrum kongresowo-wystawiennicze EXPO XXI. Koncepcja Triple Helix zakłada, że innowacyjność gospodarki opartej na wiedzy jest wy...

Audi Digital Innovation: Rozmowa z Ross Knap, autorem zwycięskiego projektu CallPage
Brief.pl / Ludzie

Jak udało Wam się pozyskać inwestycję od funduszu bValue? W kwietniu 2015 roku lecieliśmy do Londynu żeby odwiedzić klientów i partnerów. Zauważyliśmy, że do naszego samolotu wsiada nikt inny jak Rafał Brzoska. Wtedy przesadziłem pół samolotu, żeby się do niego dostać i zapytać, jak udało mu się zbudować taki biznes. Rozmawialiśmy przez cały lot. On opowiadał o swoich doświadczeniach, my o swoich i o tym, co udało się nam osiągnąć w tak krótkim czasie. W końcu dowied...

Autentyczność, wspólnotowość i zrównoważony rozwój zdeterminują rozwój marketingu w najbliższych latach
Brief.pl / Aktualności

- Wartości i aspiracje, które analizujemy w raporcie są istotne dlatego, że to właśnie od nich zależy, co konsumenci będą chcieli kupować i za co gotowi będą płacić wyższą cenę. Znajdują się one pod stałym wpływem trendów kulturowo-rynkowych i zmieniają się dynamicznie w czasie - mówi Krzysztof Najder, senior advisor w Deloitte. To, co dzieje się i zmienia w marketingu, odzwierciedla procesy i przemiany zachodzące w szeroko rozumianej kulturze, a nawet w życiu społeczn...

Zwyczaje Polaków związane z użytkowaniem ebooków i audiobooków. Wyniki badania
Brief.pl / Wiedza

Po raz pierwszy w Polsce zrealizowane badanie na próbie ponad 1000 osób dotyczące zwyczajów czytelniczych, pytając o opinie jednocześnie użytkowników książek papierowych, jak i ebooków oraz audiobooków. Respondentami były wyłącznie osoby, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy przeczytały co najmniej 3 książki w dowolnej formie. Respondentów zapytano między innymi o: urządzenia, na których czytają i słuchają, formaty z których n...

„Witamy”, „Pozdrawiamy”, a my ziewamy…
Brief.pl / Aktualności

Moderacja fanpage’y bądź – bardziej swojsko – pisanie komentarzy na Facebooku to coś, od czego wiele osób zaczyna swoją karierę w agencji reklamowej, zanim otrzyma bardziej wymagające zadania kreatywne. Ja również tak zaczynałem. Moderacja to także praca bardzo szybko przekształcająca nas w bezrefleksyjne maszyny, które po pewnym czasie nawet wizytę w okienku w Maku będą zaczynać od „Witamy”, a kończyć „Przepraszamy raz jeszcze. Pozdrawiam...

E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?
Brief.pl / Aktualności

Smartfony to nieodłączny element życia pokolenia Millenialsów – znaczącej dziś (i w perspektywie czasu) siły nabywczej. Wykonują na urządzeniach mobilnych coraz więcej czynności, różnorodnych transakcji, tym samym wydają więcej za ich pomocą. Właściciele biznesów prowadzonych w Internecie zauważają coraz częściej zachodzące zmiany zachowań konsumentów i starają się dostosowywać do nowych potrzeb tej generacji. Ułatwienie m-zakupów to oczywiście wyzwanie,...

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
Brief.pl / Aktualności

  GRA O SUKCES / GRA O BIZNESJak dołączyć do Kreatywnych w Biznesie SUKCES / GRA O BIZNES. Jak dołączyć do Kreatywnych w Biznesie - to nie będzie kolejna przewidywalna konferencja. Planujemy już przez samą nietypową formę gry kreatywnej, zaangażować uczestników w tematykę kreatywnego podejścia do pracy, a co za tym idzie, do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.- Zasady gry są proste. Już na początku uczestnicy zostaną podzieleni na zespoły, w któryc odwiedzą trzy stacje i rozw...

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Brief.pl / Aktualności

Upominki firmowe odgrywają ważną rolę w kontaktach biznesowych, dlatego coraz częściej przedsiębiorcy nie traktują ich jako dodatkowy koszt, ale raczej jako szansę na zbudowanie dobrych relacji. Wzajemne obdarowywanie się prezentami ociepla stosunki i wpływa pozytywnie na dalszą współpracę.   Odpowiedni prezent… czyli jaki? Wręczanie upominków sprawia wiele radości nie tylko osobom obdarowanym, ale także tym, które ten prezent przekazują. Takie sytuacje zbliża...

Murale ozdobiły wnętrze warszawskiej siedziby Deloitte
Brief.pl / Inspiracje

Firma Deloitte chcąc stworzyć pracownikom estetyczne i sprzyjające pozytywnej atmosferze miejsce pracy, podczas procesu aranżacji wnętrz pomyślała nie tylko o samych przestrzeniach biurowych, ale także o klatkach schodowych. Ich ozdobą stały się ręcznie malowane murale. Inspiracją do powstania grafik była stolica – jej symbole oraz charakterystyczne miejsca. Wśród murali znajdują się te przedstawiające Kępę Potocką, Bulwary Wiślane, Warsa i Sawę, Metro, Centrum Nauki Kopernik czy Pl...

Jak poprawić pamięć i refleks przy pomocy aplikacji?
Brief.pl / Technologie

Specjalne zadania poprawiają refleks, spostrzegawczość, koncentrację i zdolność logicznego myślenia. Gracz w ramach osobistego profilu dostaje harmonogram ćwiczeń. Musi np. zapamiętywać sekwencje podświetlanych pól albo kolejność pokazywanych kartoników zapisanych słowami. Kolejne kombinacje są coraz trudniejsze. Trenowany mózg w miarę ćwiczeń odsłania nowe możliwości. Analizy pokazują, że użytkownicy Neurogry między 40. a 50. rokiem życia wyraźnie, o ponad 30 proc., popraw...

Jak i o czym pisać, aby blog firmowy przyciągał odbiorców?
Magazyn / Wiedza

Blog firmowy. Czy to ma sens?   Zasięg blogosfery to już prawie 11 mln internautów. Blogi i vlogi odgrywają w życiu internautów kluczową rolę informując, ucząc, bawiąc, przedstawiając inny punkt widzenia, budując świadomość czy wspomagając decyzje zakupowe. Dla stałych odbiorców blogów i vlogów są one pierwszym źródłem informacji o produktach. Blog jest drugim pod względem użyteczności miejscem poszukiwania informacji w Internecie zaraz po stroni...

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem
Magazyn / Aktualności

Jakie znaczenie, na obecnym etapie Pana sportowej kariery, mają działania na boisku, a jakie znaczenie ma to, co dzieje się poza nim? Prawdę mówiąc, liczy się tylko to, co dzieje się na boisku… Piłkarz, który gra, zawsze ma rację. Analogicznie – ten, który nie gra, racji nie ma. Walczę o pierwszy skład PSG i nic innego na tym etapie się nie liczy. Nie ma spraw „poza boiskiem”. Jestem skupiony tylko na piłce. Jeżeli zawodnik osiąga odpowiednie wyniki...

Miastotwórczy charakter biznesu. Wywiad z Adamem Ringerem, prezesem Green Caffè Nero
Magazyn / Ludzie

Wywodzi się Pan z branży paliwowej. Dlaczego właściwie zdecydował się Pan wejść w gastronomiczny biznes? Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że „wchodzę w biznes”. Wiedziałem natomiast, że w Warszawie brakuje miejsca, gdzie można napić się dobrej kawy. Wspólnie ze znajomymi stwierdziliśmy, że otworzymy własną kawiarnię. Zrobiliśmy tour po Europie, odwiedziliśmy największe targi kawy, zobaczyliśmy ciekawe lokale i przygotowaliśmy się do wejścia na rynek. Wszyscy wywodziliśmy się ze ...

Podsumowanie roku 2016 w MOBILE
Magazyn / Aktualności

Obowiązek rejestracji wszystkich kart SIM Nowelizacja ustawy antyterrorystycznej wymusiła na wszystkich operatorach telefonii komórkowej w Polsce rejestrację kart SIM. Zmiany prawne mają zwiększyć bezpieczeństwo obywateli Polski. 25 lipca można było po raz ostatni kupić niezarejestrowaną kartę SIM. Operatorzy GMS mają natomiast czas by zarejestrować wszystkie aktywne karty SIM do 1 lutego 2017 roku. Po tej dacie niezarejestrowane numery zostaną usunięte. Aby zachęcić klientów prepa...

Telewizja XXI wieku. Wywiad z Kennethem Lowe
Magazyn / Ludzie

GK: Pierwsze pytanie - od razu zaczynamy od głównego powodu, dla którego się spotkaliśmy, czyli wejścia na polski rynek stacji HGTV. Powiedział Pan w jednym z wywiadów, że ze wszystkich dzieci to dziecko jest Panu najdroższe. Chciałem zapytać, trochę osobiście, dlaczego? KL: Dziękuję za to spotkanie. Miałem wielkie szczęście stworzyć HGTV. To wszystko zaczęło się w latach osiemdziesiątych. W szkole średniej pracowałem u wuja, który miał firmę budowlaną i uwielbiałem ...

Jedna trzecia Polaków bierze pod uwagę politykę zwrotów i wymiany przy zakupie prezentów
Brief.pl / Aktualności

Jedna trzecia Polaków deklaruje, że podczas zakupów bierze pod uwagę politykę zwrotów stosowaną przez dany sklep. Nieco bardziej istotne jest to dla kobiet niż mężczyzn. Badanie Deloitte Legal pokazało również, że na politykę zwrotów zwracają szczególnie uwagę osoby młodsze – w przedziałach wiekowych od 25 do 34 i od 35 do 44 lat (odpowiednio 43 proc. i 41 proc), najmniej ważne jest to dla osób pomiędzy 55 a 64 rokiem życia (13 proc.). ...

Przedświąteczna gorączka zakupowa? Tak kupują Polacy w IV kwartale 2016 r.
Brief.pl / Aktualności

Polski konsument: pesymista, ale tylko w słowach   Jak wynika z badania Deloitte (do pobrania stąd) przeprowadzonego na polskich konsumentach pod koniec października, drastycznie wzrosła liczba osób, które negatywnie oceniają obecny stan gospodarki i jej perspektywy na przyszłość. Mimo to średni budżet świąteczny polskiego gospodarstwa na rok 2016 wzrósł o 5 proc. - najwięcej w Europie. Na zakupy świąteczne wydamy 1123 zł, z czego 40 proc. wykorzystamy w internecie - ...

Czego Polacy szukają w Google?
Brief.pl / Aktualności

Google ogłasza coroczną listę haseł najbardziej zyskujących na popularności. Zestawienia pokazują, które osoby, wydarzenia i tematy  były dla Polaków interesujące w 2016 r. Wielkie sportowe emocje, wielka polityka i... Pokemony Mijający rok był bardzo ważny dla fanów sportu: przypadły w nim mistrzostwa Europy w piłce nożnej i letnie igrzyska olimpijskie, i to właśnie te dwie imprezy skupiły uwagę polskich internautów. Euro 2016 otwiera polską listę TOP 10, a Ri...

Pinterest w służbie e-handlu
Magazyn / Wiedza

Nieustannie rosnące znaczenie mediów społecznościowych w działaniach komunikacyjnych marek i firm jest faktem, z którym mało kto ma odwagę dyskutować. Konsument sięga po interesujące go treści, zwracając coraz mniej uwagi na liczne komunikaty reklamowe płynące od marek. Polska znajduje się na drugim miejscu w Europie i piątym na świecie w rankingu krajów, których internauci najchętniej blokują reklamy internetowe za pomocą różnorodnych wtyczek i programó...

Jak gra i pachnie galeria handlowa przed Świętami?
Brief.pl / Aktualności

Największy ruch w galeriach handlowych przypada na okres od listopada do końca stycznia – wtedy właśnie klienci rozglądają się za prezentami, realizują bony upominkowe i wydają pieniądze, które otrzymali w ramach prezentu. Frekwencja w okresie świątecznym jest nawet do 30% wyższa niż w ciągu roku. – Wzmożona aktywność branży retail w tym roku zaczęła się na początku listopada i z każdym dniem uruchamiane są kolejne kampanie reklamowe dotyczące Bożego Narodzenia. Przełom listop...

Co i jak Polacy kupują w internecie?
Brief.pl / Aktualności

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Digital Virgo wynika, iż: Wobec zakupów w Internecie bardziej nieufni są mężczyźni – ponad 32% w tych, którzy nigdy nie kupowali w sieci, wskazało właśnie na ten powód Dla tych, którzy kupują online, liczy się przede wszystkim wygoda- dotyczy to również wyboru formy płatności Treści cyfrowe służą Polakom przede wszystkim do rozrywki, w celach zawodowych częściej kupują je kobiety Korzystanie z tzw...

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Magazyn / Ludzie

„Pomyślcie o tym: znajdowanie pracy, zdobywanie umiejętności, sprzedawanie, realizowanie tego, co musi być zrobione i, ostatecznie, osiąganie sukcesu wymagają dobrze połączonego świata profesjonalistów. Wszystko to wymaga tętniącej życiem społeczności, która łączy pochodzące od nich informacje w publicznej sieci LinkedIna z danymi w Office 365 oraz Dynamics” – te słowa Satya Nadella skierował do swoich pracowników w liście napisanym chwilę po ogłoszeni...

Raport: Nowa rola marketingu. Czy marketerzy nadążają za zmianami?
Brief.pl / Wiedza

Wiedza (mimo wszytsko) porządana Wydawać by się mogło, że zdobywanie wiedzy dotyczącej nowych trendów jest dziś prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Mnóstwo darmowej wiedzy znajduje się w internecie. Ilość treści dotyczących nowych trendów jest astronomiczna, a przeróżne spotkania branżowe propagują coraz to nowsze narzędzia marketingowe. Jesteśmy wprost atakowani informacjami o trendach. - Nadmiar informacji o nowościach staje się jednak coraz bardziej przytłaczając...

Praktycznie o Influencer Marketingu – bezpłatny ebook
Brief.pl / Aktualności

Influencerzy odgrywają coraz większą rolę na polskiej scenie marketingowej. Szacuje się, że blogerzy docierają z tworzonymi przez siebie treściami nawet do 11 milionów użytkowników. Ponad połowa czytelników blogów podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem ich rekomendacji. Dla prawie 75% badanych, blogi są najważniejszym źródłem wiedzy o produktach i usługach, ważniejszym nawet niż opinie znajomych! Jeśli dodamy do tego, że prawie 1/3 Polaków nie kieruje si...

3 wskazówki, jak wykorzystać potencjał chwili i zostać mistrzem sprzedaży w Black Friday
Brief.pl / Aktualności

Potencjał zakupowy w Black Friday jest ogromny, często znacznie większy niż przed samymi świętami, a prezentowane oferty dotyczą praktycznie każdej branży – od sprzedawców elektroniki, po producentów mebli i odzieży. Jak pokazują analizy RTB House, w ubiegłym roku współczynnik konwersji (czyli stosunek wykonanych akcji do liczby kliknięć w reklamę) kampanii realizowanych w Black Friday i Cyber Monday był o odpowiednio prawie 70 proc. i niemal 30 proc. lepszy niż średn...

Polski e-commerce motywacyjny
Brief.pl / Aktualności

Firma JustStart powstała w odpowiedzi na rosnącą wśród przedsiębiorców świadomość, że warunki pracy i estetyka pomieszczeń biurowych mają bezpośrednie przełożenie na efektywność pracowników. Firma dostarcza tworzone na zamówienie elementy wystroju wnętrz, które znajdą zastosowanie zarówno w domu, jak i w przestrzeni biurowej. Są to plakaty, wydruki obramowane, wlepki z inspirującymi designami czy kubki, które z każdym łykiem mają przypominać o tym...