Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: gry

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dr Ireną Eris
Brief.pl / Ludzie

W kilku słowach zacznijmy od 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Dlaczego zdecydowała się Pani dołączyć do Kapituły? Bardzo cenię w ludziach kreatywność. Nie wszyscy wierzą jednak w siebie, a inicjatywy mające na celu docenienie, wyłowienie i pokazanie światu ich pomysłowości są czymś bardzo pozytywnym. Sami wyróżnieni  wiedzą dzięki temu, że ktoś zauważa ich ciężką pracę, a inni być może czują się czasem zachęceni do spróbowania swoich sił w biznesie. T...

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Brief.pl / Ludzie

Dlaczego zdecydowałeś się dołączyć do Kapituły 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie? Po pierwsze, znam ten ranking już od kilku lat i uważam, że naprawdę pomaga wyłowić wartościowe osoby. Po drugie, uważam, że jest taka potrzeba, żeby nagradzać i pokazywać światu kreatywnych ludzi. To inspiruje i motywuje innych. Po trzecie, znam i cenię Grzegorza Kiszluka, twórcę rankingu. Cenię go za energię i kreatywność, jak również niezłomność w dążeniach do określonego celu. Do pr...

Sprzedaż od pierwszego policzenia – jak usprawnić działanie CRM-u?
Brief.pl / Eventy

Już  23 maja o godzinie 10:00, Bartosz Majewski zdradzi nam sposoby na efektywne mierzenie sprzedaży. Wyjaśni, jak rozwiązać problemy związane z prognozowaniem jej efektów, opowie o najważniejszych metrykach w zespole sprzedażowym. Wyjaśni, jak wykorzystać je w ulepszaniu produktów. Wyjawi także kilka sekretów związanych z kulisami metryk RightHello. Problemem w wielu firmach jest praca działów sprzedażowych – często nie wiadomo, co zrobić z początkującymi...

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Brief.pl / Ludzie

Co jest najważniejsze przy tworzeniu treści branded content? W branded content najważniejszy jest scenariusz. Przy tego typu produkcjach stworzenie dobrego scenariusza jest największym wyzwaniem. Często nie wiadomo skąd go wziąć. Reżyserzy nie znają dobrze mechanizmów, którymi rządzi się branded content, natomiast twórcy stricte reklamowi są nastawieni na eksponowanie produktu. Agencje branded contentowe to to z kolei biznes w powijakach. W Polsce poważnych partnerów...

Skuteczne sposoby ekspansji międzynarodowej
Brief.pl / Aktualności

Nikogo nie trzeba przekonywać, jak wielkie szanse daje rozwijanie biznesu w wymiarze międzynarodowym. Zagraniczni klienci to nie tylko gwarancja zysku, lecz także poszerzenia horyzontów firmy oraz wdrożenia innowacji na gruncie krajowym. W teorii wszystko wydaje się proste, jednak jak wcielić ją w życie? Jak uniknąć błędów? Przede wszystkim polscy przedsiębiorcy potrzebują wiedzy o tym, czego oczekują zagraniczni klienci, jakie są ich preferencje. Kluczową rolę odgrywa więc znajomo...

Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?
Brief.pl / Aktualności

Postaw na doświadczenie - Millennialsi są wygodni, chcą robić tylko ciekawe rzeczy, nie lubią marnować czasu na bzdury, a do tego są bardzo mocno nastawieni na doświadczenia. Najmniejsze problemy w obsłudze e-commerce zrażają Millenialsów, często bezpowrotnie. Natomiast jeśli mają okazję poznać coś nowego i pozytywnego, to chętnie wracają do tego miejsca i dzielą się informacją o nim ze znajomymi – komentuje Ignacy Bochiński z KERRIS.   Content is king? Ze względu na to, że...

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Magazyn / Aktualności

Afiliacja, czyli co? Sama afiliacja nie ma jednej definicji, a jej znaczenie uzależnione jest głównie od przedmiotowości. W politologii afiliacja oznacza nawiązanie trwałej współpracy, czyli kooperacji pozytywnej, pomiędzy zbiorowymi podmiotami, które dysponują odmiennym potencjałem. Przekładając tę definicję na działania marketingowe, tymi podmiotami są reklamodawcy, czyli marki, które prowadzą sprzedaż online i chcą dotrzeć ze swoim produktem lub usługą do kl...

Dwie nowe kategorie w 18. edycji SAR Effie Awards
Brief.pl / Aktualności

Kampanie można nadsyłać w dwóch terminach: 1 termin – do 12 maja godz. 18:00  oraz 2 termin – do 22 maja godz. 18:00. Do konkursu mogą być zgłaszane tylko projekty zrealizowane na terenie Polski w okresie 01.01.2016 – 31.03.2017. Zgłoszenia dokonuje się poprzez platformę konkursową www.platforma.sar.org.pl . Do najważniejszych zmian w tegorocznej edycji należy pojawienie się dwóch nowych kategorii. Pierwsza to kategoria Performance marketing/e-commerce, dla ...

E-sklepy coraz rzadziej inwestują w dedykowane aplikacje mobilne
Brief.pl / Aktualności

Jak wskazuje najnowszy raport „Beyond Mobile: The Future of Digital Commerce”, jedna trzecia właścicieli sklepów internetowych w Wielkiej Brytanii nie ma aplikacji mobilnej. Cytowane badanie zostało przeprowadzone przez Episerver, dostawcę narzędzia umożliwiającego zarządzanie handlem internetowym, treścią i marketingiem w ramach jednej platformy w chmurze. Marketerzy stawiają na responsywność Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Episerver, 66% specjalistów zaj...

CEO Microsoftu, Satya Nadella po raz pierwszy w Polsce
Brief.pl / Aktualności

Podczas spotkania ze startupami, jakie odbyło się w Ministerstwie Rozwoju, w obecności wicepremiera, ministra rozwoju i finansów Mateusza Morawieckiego, Satya Nadella – CEO Microsoft, Jacek Kędzior – partner zarządzający EY Polska i Tomasz Rutkowski – CEO Senfino ogłosili powstanie Startberry, nowej inicjatywy wspierania młodych spółek w wejściu na rynek. W wyniku partnerstwa trzech firm – EY, Senfino oraz Microsoft, już w lipcu 2017 roku uruchomiona zostani...

Czwarty wymiar motoryzacji
Brief.pl / Aktualności

iMoto to pierwsze na świecie rozwiązanie, zarówno w branży motoryzacyjnej, jak i w środowisku internetowym, które w jednym miejscu skupia wszystko to, co do zarządzania pojazdem i jego utrzymania jest niezbędne – od możliwości zamawiania części zamiennych i usług, przez porady i ciekawe artykuły o tematyce motoryzacyjnej po kreowanie społeczności. Jednym z głównych zadań platformy jest szybkie i proste łączenie posiadaczy pojazdów z zaufanymi dostawcami części ...

Streaming i nagrywanie – jak wykorzystać w biznesie?
Brief.pl / Aktualności

Streaming, czyli metoda przesyłania informacji w postaci ciągłego strumienia danych, umożliwiająca natychmiastowe oglądanie materiałów wideo oraz zaawansowane systemy nagrywania, odgrywają coraz większą rolę w polskich przedsiębiorstwach. Świadczą o tym wyniki ogólnopolskiego badania opublikowanego w 2016 roku przez OFFON Agency, które opisują popularność oraz sposoby wykorzystywania wideo w działaniach marketingowych polskich firm. Zrealizowane badanie, w którym wzię...

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Jak skutecznie zaplanować kampanie powitalne?
Brief.pl / Aktualności

Wielu marketerów ogranicza się do wysłania e-maila powitalnego tuż po potwierdzeniu przez subskrybenta chęci zapisu na newsletter poprzez DOI. Jest jednak zdecydowanie lepszy sposób na rozpoczęcie z nim komunikacji. Dzięki przemyślanej koncepcji kampanii powitalnej, możliwe jest zbudowanie z nim więzi i wzmocnienie jego lojalności względem marki. Poniżej znajdziecie kilka porad i przykładów, jak zbudować efektywną, e-mail marketingową kampanię powitalną.   Opracuj str...

Znamy już laureatki Bizneswoman Roku 2016
Brief.pl / Aktualności

Konkurs Bizneswoman Roku to inicjatywa, która w ostatnich latach zyskała ogromne poparcie środowiska biznesu w Polsce, zainteresowanie mediów, a przede wszystkim samych uczestniczek konkursu, których liczba z roku na rok diametralnie wzrasta. Jednocześnie konkurs przyczynił się do zmiany postrzegania sukcesu kobiet w biznesie oraz wartości, jaką niesie ze sobą wykorzystanie talentów oraz potencjału kobiet i mężczyzn w równorzę...

Warsaw – Science – Connect, czyli synergia potrójnej helisy
Brief.pl / Aktualności

Promocja Warszawy jako miejsca równie atrakcyjnego do organizacji wydarzeń jak inne kluczowe metropolie Europy i świata w ramach modelu potrójnej helisy jest realizowana dzięki działaniom Warsaw Convention Bureau – Warszawskiej Organizacji Turystycznej oraz jej publicznych i prywatnych członków, wśród których jest między innymi centrum kongresowo-wystawiennicze EXPO XXI. Koncepcja Triple Helix zakłada, że innowacyjność gospodarki opartej na wiedzy jest wy...

Audi Digital Innovation: Rozmowa z Ross Knap, autorem zwycięskiego projektu CallPage
Brief.pl / Ludzie

Jak udało Wam się pozyskać inwestycję od funduszu bValue? W kwietniu 2015 roku lecieliśmy do Londynu żeby odwiedzić klientów i partnerów. Zauważyliśmy, że do naszego samolotu wsiada nikt inny jak Rafał Brzoska. Wtedy przesadziłem pół samolotu, żeby się do niego dostać i zapytać, jak udało mu się zbudować taki biznes. Rozmawialiśmy przez cały lot. On opowiadał o swoich doświadczeniach, my o swoich i o tym, co udało się nam osiągnąć w tak krótkim czasie. W końcu dowied...

Autentyczność, wspólnotowość i zrównoważony rozwój zdeterminują rozwój marketingu w najbliższych latach
Brief.pl / Aktualności

- Wartości i aspiracje, które analizujemy w raporcie są istotne dlatego, że to właśnie od nich zależy, co konsumenci będą chcieli kupować i za co gotowi będą płacić wyższą cenę. Znajdują się one pod stałym wpływem trendów kulturowo-rynkowych i zmieniają się dynamicznie w czasie - mówi Krzysztof Najder, senior advisor w Deloitte. To, co dzieje się i zmienia w marketingu, odzwierciedla procesy i przemiany zachodzące w szeroko rozumianej kulturze, a nawet w życiu społeczn...

Zwyczaje Polaków związane z użytkowaniem ebooków i audiobooków. Wyniki badania
Brief.pl / Wiedza

Po raz pierwszy w Polsce zrealizowane badanie na próbie ponad 1000 osób dotyczące zwyczajów czytelniczych, pytając o opinie jednocześnie użytkowników książek papierowych, jak i ebooków oraz audiobooków. Respondentami były wyłącznie osoby, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy przeczytały co najmniej 3 książki w dowolnej formie. Respondentów zapytano między innymi o: urządzenia, na których czytają i słuchają, formaty z których n...

„Witamy”, „Pozdrawiamy”, a my ziewamy…
Brief.pl / Aktualności

Moderacja fanpage’y bądź – bardziej swojsko – pisanie komentarzy na Facebooku to coś, od czego wiele osób zaczyna swoją karierę w agencji reklamowej, zanim otrzyma bardziej wymagające zadania kreatywne. Ja również tak zaczynałem. Moderacja to także praca bardzo szybko przekształcająca nas w bezrefleksyjne maszyny, które po pewnym czasie nawet wizytę w okienku w Maku będą zaczynać od „Witamy”, a kończyć „Przepraszamy raz jeszcze. Pozdrawiam...

E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?
Brief.pl / Aktualności

Smartfony to nieodłączny element życia pokolenia Millenialsów – znaczącej dziś (i w perspektywie czasu) siły nabywczej. Wykonują na urządzeniach mobilnych coraz więcej czynności, różnorodnych transakcji, tym samym wydają więcej za ich pomocą. Właściciele biznesów prowadzonych w Internecie zauważają coraz częściej zachodzące zmiany zachowań konsumentów i starają się dostosowywać do nowych potrzeb tej generacji. Ułatwienie m-zakupów to oczywiście wyzwanie,...

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
Brief.pl / Aktualności

  GRA O SUKCES / GRA O BIZNESJak dołączyć do Kreatywnych w Biznesie SUKCES / GRA O BIZNES. Jak dołączyć do Kreatywnych w Biznesie - to nie będzie kolejna przewidywalna konferencja. Planujemy już przez samą nietypową formę gry kreatywnej, zaangażować uczestników w tematykę kreatywnego podejścia do pracy, a co za tym idzie, do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.- Zasady gry są proste. Już na początku uczestnicy zostaną podzieleni na zespoły, w któryc odwiedzą trzy stacje i rozw...

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Brief.pl / Aktualności

Upominki firmowe odgrywają ważną rolę w kontaktach biznesowych, dlatego coraz częściej przedsiębiorcy nie traktują ich jako dodatkowy koszt, ale raczej jako szansę na zbudowanie dobrych relacji. Wzajemne obdarowywanie się prezentami ociepla stosunki i wpływa pozytywnie na dalszą współpracę.   Odpowiedni prezent… czyli jaki? Wręczanie upominków sprawia wiele radości nie tylko osobom obdarowanym, ale także tym, które ten prezent przekazują. Takie sytuacje zbliża...

Murale ozdobiły wnętrze warszawskiej siedziby Deloitte
Brief.pl / Inspiracje

Firma Deloitte chcąc stworzyć pracownikom estetyczne i sprzyjające pozytywnej atmosferze miejsce pracy, podczas procesu aranżacji wnętrz pomyślała nie tylko o samych przestrzeniach biurowych, ale także o klatkach schodowych. Ich ozdobą stały się ręcznie malowane murale. Inspiracją do powstania grafik była stolica – jej symbole oraz charakterystyczne miejsca. Wśród murali znajdują się te przedstawiające Kępę Potocką, Bulwary Wiślane, Warsa i Sawę, Metro, Centrum Nauki Kopernik czy Pl...

Jak poprawić pamięć i refleks przy pomocy aplikacji?
Brief.pl / Technologie

Specjalne zadania poprawiają refleks, spostrzegawczość, koncentrację i zdolność logicznego myślenia. Gracz w ramach osobistego profilu dostaje harmonogram ćwiczeń. Musi np. zapamiętywać sekwencje podświetlanych pól albo kolejność pokazywanych kartoników zapisanych słowami. Kolejne kombinacje są coraz trudniejsze. Trenowany mózg w miarę ćwiczeń odsłania nowe możliwości. Analizy pokazują, że użytkownicy Neurogry między 40. a 50. rokiem życia wyraźnie, o ponad 30 proc., popraw...

Jak i o czym pisać, aby blog firmowy przyciągał odbiorców?
Magazyn / Wiedza

Blog firmowy. Czy to ma sens?   Zasięg blogosfery to już prawie 11 mln internautów. Blogi i vlogi odgrywają w życiu internautów kluczową rolę informując, ucząc, bawiąc, przedstawiając inny punkt widzenia, budując świadomość czy wspomagając decyzje zakupowe. Dla stałych odbiorców blogów i vlogów są one pierwszym źródłem informacji o produktach. Blog jest drugim pod względem użyteczności miejscem poszukiwania informacji w Internecie zaraz po stroni...

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem
Magazyn / Aktualności

Jakie znaczenie, na obecnym etapie Pana sportowej kariery, mają działania na boisku, a jakie znaczenie ma to, co dzieje się poza nim? Prawdę mówiąc, liczy się tylko to, co dzieje się na boisku… Piłkarz, który gra, zawsze ma rację. Analogicznie – ten, który nie gra, racji nie ma. Walczę o pierwszy skład PSG i nic innego na tym etapie się nie liczy. Nie ma spraw „poza boiskiem”. Jestem skupiony tylko na piłce. Jeżeli zawodnik osiąga odpowiednie wyniki...

Miastotwórczy charakter biznesu. Wywiad z Adamem Ringerem, prezesem Green Caffè Nero
Magazyn / Ludzie

Wywodzi się Pan z branży paliwowej. Dlaczego właściwie zdecydował się Pan wejść w gastronomiczny biznes? Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że „wchodzę w biznes”. Wiedziałem natomiast, że w Warszawie brakuje miejsca, gdzie można napić się dobrej kawy. Wspólnie ze znajomymi stwierdziliśmy, że otworzymy własną kawiarnię. Zrobiliśmy tour po Europie, odwiedziliśmy największe targi kawy, zobaczyliśmy ciekawe lokale i przygotowaliśmy się do wejścia na rynek. Wszyscy wywodziliśmy się ze ...

Podsumowanie roku 2016 w MOBILE
Magazyn / Aktualności

Obowiązek rejestracji wszystkich kart SIM Nowelizacja ustawy antyterrorystycznej wymusiła na wszystkich operatorach telefonii komórkowej w Polsce rejestrację kart SIM. Zmiany prawne mają zwiększyć bezpieczeństwo obywateli Polski. 25 lipca można było po raz ostatni kupić niezarejestrowaną kartę SIM. Operatorzy GMS mają natomiast czas by zarejestrować wszystkie aktywne karty SIM do 1 lutego 2017 roku. Po tej dacie niezarejestrowane numery zostaną usunięte. Aby zachęcić klientów prepa...

Telewizja XXI wieku. Wywiad z Kennethem Lowe
Magazyn / Ludzie

GK: Pierwsze pytanie - od razu zaczynamy od głównego powodu, dla którego się spotkaliśmy, czyli wejścia na polski rynek stacji HGTV. Powiedział Pan w jednym z wywiadów, że ze wszystkich dzieci to dziecko jest Panu najdroższe. Chciałem zapytać, trochę osobiście, dlaczego? KL: Dziękuję za to spotkanie. Miałem wielkie szczęście stworzyć HGTV. To wszystko zaczęło się w latach osiemdziesiątych. W szkole średniej pracowałem u wuja, który miał firmę budowlaną i uwielbiałem ...

Jedna trzecia Polaków bierze pod uwagę politykę zwrotów i wymiany przy zakupie prezentów
Brief.pl / Aktualności

Jedna trzecia Polaków deklaruje, że podczas zakupów bierze pod uwagę politykę zwrotów stosowaną przez dany sklep. Nieco bardziej istotne jest to dla kobiet niż mężczyzn. Badanie Deloitte Legal pokazało również, że na politykę zwrotów zwracają szczególnie uwagę osoby młodsze – w przedziałach wiekowych od 25 do 34 i od 35 do 44 lat (odpowiednio 43 proc. i 41 proc), najmniej ważne jest to dla osób pomiędzy 55 a 64 rokiem życia (13 proc.). ...