Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: content marketing

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
Brief.pl / Wiedza

Niekorzystny link building Proste działania link buildingowe opierają się na prostym mechanizmie, prowadzącym do pozyskiwania dużej liczby – niestety często niskiej jakości - aktywnych linków, kierujących do promowanej w internecie strony www. Jeszcze kilka miesięcy temu praktyka ta była bardzo popularna, przynosząc całkiem niezłe efekty. Obecnie działania skupiające się na produkowaniu nienaturalnych linków traktowane są przez Google jako zaśmiecanie internetu i grożą o...

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Jak skutecznie zaplanować kampanie powitalne?
Brief.pl / Aktualności

Wielu marketerów ogranicza się do wysłania e-maila powitalnego tuż po potwierdzeniu przez subskrybenta chęci zapisu na newsletter poprzez DOI. Jest jednak zdecydowanie lepszy sposób na rozpoczęcie z nim komunikacji. Dzięki przemyślanej koncepcji kampanii powitalnej, możliwe jest zbudowanie z nim więzi i wzmocnienie jego lojalności względem marki. Poniżej znajdziecie kilka porad i przykładów, jak zbudować efektywną, e-mail marketingową kampanię powitalną.   Opracuj str...

indaHash wprowadza “Videoseed”, czyli opcję dystrybucji wideo na profilach setek influencerów jednocześnie
Brief.pl / Aktualności

“VideoSeed”, narzędzie wprowadzone przez indaHash, to zupełnie nowe podejście do wideo seedingu. Wideo nie jest wyświetlane jako reklama, ani publikowane przez algorytm, ale przez realnych użytkowników na ich profilach w mediach społecznościowych. Globalne dotarcie (ponad 400 milionów potencjalnych impresji) platformy indaHash pozwala ponadto na realizację kampanii zarówno na wielu platformach, jak i wielu rynkach jednocześnie. Kampanie mogą być planowane, modero...

Jak i o czym pisać, aby blog firmowy przyciągał odbiorców?
Magazyn / Wiedza

Blog firmowy. Czy to ma sens?   Zasięg blogosfery to już prawie 11 mln internautów. Blogi i vlogi odgrywają w życiu internautów kluczową rolę informując, ucząc, bawiąc, przedstawiając inny punkt widzenia, budując świadomość czy wspomagając decyzje zakupowe. Dla stałych odbiorców blogów i vlogów są one pierwszym źródłem informacji o produktach. Blog jest drugim pod względem użyteczności miejscem poszukiwania informacji w Internecie zaraz po stroni...

Wychowaj sobie konsumenta
Magazyn / Aktualności

Content marketing przezywa okres świetności i nic nie wskazuje na to, że w najbliższym czasie cokolwiek ulegnie zmianie. Pożyteczna treść króluje w przestrzeni internetowej i strategiach komunikacji marek, które coraz rzadziej decydują się na bezpośrednią reklamę. Z raportu White Press „Content Marketing w Polsce” wynika, że 75 proc. marketerów wskazuje, że najważniejszym celem, który chcą realizować poprzez strategię CM, jest budowanie świadomości marki. ...

PODSUMOWANIE 2016 ROKU Z PUNKTU WIDZENIA BADAŃ I ANALITYKI
Brief.pl / Aktualności

Wiele różnych dziedzin marketingu i digitalu łączy się tworząc zapotrzebowanie na coraz to kolejne rodzaje usług. Nowe narzędzia i rozwiązania pojawiają się szybciej niż faktycznie może przyswoić rynek. I to znaczy, że będzie coraz więcej biznesów opartych o łączenie danych z wielu różnych źródeł. W raporcie opisaliśmy szerszy kontekst każdego z kluczowych trendów na rynku. Lista została stworzona w oparciu o rozmowy z klientami IRCenter, kluczowe wydarzen...

Raport: Nowa rola marketingu. Czy marketerzy nadążają za zmianami?
Brief.pl / Wiedza

Wiedza (mimo wszytsko) porządana Wydawać by się mogło, że zdobywanie wiedzy dotyczącej nowych trendów jest dziś prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Mnóstwo darmowej wiedzy znajduje się w internecie. Ilość treści dotyczących nowych trendów jest astronomiczna, a przeróżne spotkania branżowe propagują coraz to nowsze narzędzia marketingowe. Jesteśmy wprost atakowani informacjami o trendach. - Nadmiar informacji o nowościach staje się jednak coraz bardziej przytłaczając...

Jak generować content, by skutecznie sprzedawać?
Brief.pl / Wiedza

I tu potrzebuje planu. Marka nie może sprowadzać content marketingu jedynie do tworzenia treści. Samo pisanie, umieszczanie powstałych materiałów w dostępnych kanałach i czekanie na to, co się wydarzy na nic się nie zda. A co wtedy, jeśli faktycznie nic się nie wydarzy? Przyjęte rozwiązanie jest do niczego? Nie, bo wspomniane elementy są częścią znacznie szerszego obrazu. Skuteczne korzystanie z dobrodziejstw marketingu treści w sprzedaży wymaga odpowiedniego planu. Przejścia przez poszcz...

7. KONKURS SPOTÓW REKLAMOWYCH - CAMERIMAGE zaprasza
Brief.pl / Patronaty

Jury   Magdalena Daniłoś Dziennikarka, blogerka, ewangelista wideo marketingu. Realizowała kampanie dla marek takich jak Samsung, Bosch czy Viessmann oraz wielu podmiotów administracyjnych. Jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych na kierunku „Marketing internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowcą na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na ...

Social Media & Content Marketing - konkretny kierunek kształcenia
Brief.pl / Patronaty

Konkretny kierunek   Studia podyplomowe Social Media & Content Marketing koncentrują się na wykształceniu specjalistów ds. social media, digital marketingu, community managerów, content managerów, kreatywnych pracowników działów e-marketingu, agencji reklamowych, interaktywnych, PR, social media i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie. Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnego rynku pracy, program studiów...

4 kroki do lepszych treści content marketingowych w B2B
Brief.pl / Wiedza

Agencja content marketingu jest pośrednikiem między firmą a ostatecznym odbiorcą treści. Know how agencji ma pomóc w stworzeniu contentu, który w atrakcyjny sposób zaprezentuje firmę, potwierdzi jej kompetencje i zachęci do skorzystania z jej usług, ale bez wykorzystywania nachalnych środków reklamowych. W tym sensie copywriter ma trudne zadanie, ponieważ musi stworzyć treść satysfakcjonującą obie strony: klienta i odbiorców jego produktu. W oparciu o to agencj...

Czy popularny marketing treści może pomóc w działaniach PR? (wywiad)
Brief.pl / Wiedza

Jakie są najbardziej skuteczne narzędzia content marketingu według Pana?Realizacja działań w obszarze content marketingu składa się z wielu etapów i do każdego z nich można przypisać kilka lub kilkanaście różnych narzędzi. W zależności od tego, czy szukamy informacji, tworzymy treści, skupiamy się na dystrybucji, promocji, monitoringu czy ewaluacji, najważniejszy zawsze jest cel działań, grupa docelowa, do której kierujemy content i efekt, jaki ...

Dane i content marketing siłą napędową reklamy internetowej (raport)
Brief.pl / Aktualności

  Już szósty rok z rzędu Netsprint zbadał opinie przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych. Raport “Rynek reklamy internetowej w Polsce - kontekst i content marketing 2015/2016” zawiera przegląd trendów rynkowych i najpopularniejszych form reklamy oraz podaje wartość budżetów reklamowych wydawanych w Polsce.   Dane w centrum uwagi   Z raportu Netsprint wynika, że dane o użytkownikach odegrają kluczową rolę w internetowyc...

E-commerce zgodnie z prawem
Brief.pl / Wiedza

O jakich prawach warto pamiętać kupując przez internet? Dominik Lubasz: 25 grudnia 2014 roku weszła w życie ustawa o prawach konsumenta, która wprowadziła kilka zmian, szczególnie istotnych dla klientów sklepów internetowych. Jedną z najważniejszych kwestii  jest zmiana czasu na odstąpienie od umowy. Warto przypomnieć raz jeszcze: od doręczenia towaru mamy na to 14 dni i nie musimy  podawać konkretnej przyczyny. Sprzedawca ma tyle samo czasu na oddanie nam ...

Wizjonerzy nowoczesnego biznesu w Spodku
Brief.pl / Patronaty

European Start-up Days to dwudniowa konferencja, która towarzyszy największemu spotkaniu biznesu w Europie Centralnej, VIII Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu w Katowicach (European Economic Congress – EEC). 19-20 maja br., w debatach, wystąpieniach i prezentacjach European Start-up Days udział wezmą wizjonerzy, prekursorzy innowacyjnych rozwiązań i odnoszący sukcesy przedsiębiorcy różnych branż. Pierre-Dimitri Gore-Coty, rozpoczął karierę w Goldman Sachs w Londynie, gdz...

O roli opowieści w marketingu
Brief.pl / Patronaty

„Opowieści w marketingu” to książka napisana przez Jacka Szlaka. Skierowana jest do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji i rozwiązań dotyczących tzw. marketingu narracyjnego oraz przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi tego trendu w praktyce. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji.  -Opowieści rządzą światem. Potrzebujemy bohaterów, narracji, wyzwań i konfliktów, żeby zrozumieć, jak działa świat społecz...

Netsprint z nowym inwestorem
Brief.pl / Aktualności

Netsprint to jedna z najstarszych spółek na polskim rynku usług internetowych. Firma kilka razy zmieniała profil działalności, najpierw tworząc jedną z najważniejszych wyszukiwarek w Polsce, następnie zajmując się usługami związanymi z wyszukiwaniem informacji np. w bazach danych, by w końcu skupić się na rynku reklamy. Dziś spółka koncentruje swe działania na wybranych, najszybciej rosnących segmentach rynku reklamy online, w których kluczową rolę odgrywają kompetencje...

W sam raz dla Google: content oraz idealna długość postu
Brief.pl / Wiedza

Liczy się content   Leady gromadzone dzięki dłuższym treściom są po prostu bardziej wartościowe. Kiedy przyjrzymy się głównym zasadom inbound i content marketingu, nie powinno to stanowić dla nas żadnego zaskoczenia. Ludzie doceniają możliwość podniesienia swoich kwalifikacji, poszerzenia wiedzy, zdobycia szczegółowych wyjaśnień na przydatne tematy. Wtedy są bardziej chętni do podjęcia stałego zaangażowania, a także do konwersji, która jest oczywistym nadrzędnym celem...

5 wskazówek dla tych, którym pisanie spędza sen z powiek
Brief.pl / Inspiracje

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez CollegeBoard na przedstawicielach 120. amerykańskich korporacji, zatrudniających ponad 8 milionów ludzi, umiejętność pisania to dzisiaj podstawowy czynnik brany pod uwagę przy zatrudnianiu nowych pracowników. Nieskładnie skonstruowane dokumenty aplikacyjne powodują odrzucenie kandydata w przedbiegach. Podobnie rzecz ma się, gdy mowa o awansie – połowa ankietowanych firm bierze pod uwagę umiejętność pisania podejmując decyzję o promo...

W sam raz dla Google: czy posty na blogu powinny być jak najkrótsze?
Brief.pl / Wiedza

Czy posty na blogu powinny być jak najkrótsze?   Według badań Site Meter statystyczny internauta  spędza na jednej stronie bloga około 96 sekund. Może wydawać się, że im krótszy post napiszemy, tym większe szanse, że czytelnik zapozna się z nim w całości. Jednak statystyki są wynikiem uśrednienia, a podstawowe zasady content marketingu mówią o tym, że nie zależy nam na na „statystycznym internaucie”.  Wiąże się z tym również pewna kluczow...

VIDEO CONTENT MARKETING - program szkolenia
Brief.pl / Aktualności

KIEDY? 12 kwietnia (wtorek) GDZIE? VICE Poland, Mazowiecka 9,  Warszawa   Inwestycja: 1000 pln brutto  >> Zgłoś się już dziś - tylko 800 pln brutto! << :: PROGRAM:   9.00 – 10.30  Tworzenie contentu video - krótki przewodnik dla początkujących Grzegorz Zięba, studio filmowe Ikona   10.30 – 10.45Przerwa kawowa 10.45 – 12.15  Video marketing - kanały, formaty, content. Jak się w tym nie zgubić?  ...

Jak stworzyć audyt SEO samodzielnie?
Brief.pl / Aktualności

Z poradnika dowiemy się o najważniejszych krokach do lepszego zrozumienia własnej strony internetowej. E-book został podzielony na trzy główne działy skupiające się wokół tematów związanych z aktualną sytuacją w SERP, analizą strony w wynikach wyszukiwania, a także z techniczną analizą strony.  Jaka więdza jest niezbędna do przeprowadzenia audytu SEO? Warto sprawdzić sąsiedztwo swojej strony internetowej, przeprowadzić analizę konkurencji, wykorzystywać odpowiednie nar...

Jaka jest efektywność content marketingu?
Brief.pl / Wiedza

Jakie są najważniejsze wnioski z badań? Ponad 50 proc. badanych uważa, że mierzenie skuteczności content marketingu jest trudne, a 20 proc. w ogóle takich pomiarów nie prowadzi. Wśród celów, jakie marketerzy chcą realizować za pomocą content marketingu, najważniejsze okazało się budowanie świadomości marki – opowiedziało się za tym 75 proc. badanych oraz pozyskiwanie leadów, klientów i sprzedaż – 69 proc. Wydaje się też, że czas dużych budżet...

#KISZMASZ360 005 Klimiuk, Kosson, Kaliciński i Hupa
Brief TV / Inspiracje

Zapraszamy na spotkanie z naszymi ekspertami podczas cyklu szkoleń: Content marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj. Content Marketing, czyli tzw. marketing treści z roku na rok staje się coraz bardziej znaczącym trendem komunikacji marek w sieci. Uodpornienie się konsumentów na komunikaty stricte reklamowe oraz ich niechęć do tradycyjnych sposobów promowania produktów i usług wymusiła na przedsiębiorstwach sięganie po mniej inwazyjne, za to bardziej użyteczn...

Content marketing w pigułce (infografika)
Brief.pl / Wiedza

  :: Zapraszamy na II edycję cyklu szkoleń Briefu "Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj", która rusza już 5 kwietnia.    Podczas szkoleń dowiesz się, jak: * tworzyć i właściwie dystrybuować wartościowe treści * tworzyć opowieść dla swojej marki * sprzedawać treścią * analizować internetowe trendy * analizować efekty działań content marketingowych * rozróżniać poszczególne zagadnienia związane z marketingiem treści   K...

Mikołaj Winkiel zaprasza na szkolenie z Analityki!
Brief.pl / Aktualności

Dlaczego warto sięgać po narzędzia do monitoringu?    Ponad połowa internautów obserwuje w internecie marki, a prawie 40 proc. udziela się w mediach społecznościowych pisząc o markach. To ogromny potencjał do wykorzystania. Dzięki monitoringowi możemy „wejść z klientem w interakcję”, możemy poznać jego opinie, podziękować za nie, bądź po prostu pomóc, jeżeli internauta ma jakiś problem. Ale zakres monitoringu jest dużo większy - mówi Mikołaj Winkiel. ...

Analityka w content marketingu - program szkolenia
Brief.pl / Eventy

  KIEDY? - 6 kwietnia 2016 (środa)   GDZIE? - VICE Poland, Mazowiecka 9,  Warszawa   Inwestycja: 1000 pln brutto  >> Zgłoś się już dziś << PROGRAM:   9.00 – 10.30  Analiza danych z social media - które dane są najistotniejsze dla sprzedaży, a które dla wizerunku? Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24   10.30 – 10.45Przerwa kawowa 10.45 – 12.15  Modele pomiaru contentu Alb...

Stan marketingu B2B: marketing automation to nie wszystko
Brief.pl / Aktualności

Sprzedaż jest najważniejsza Raport dotyka precyzyjnie dwóch obszarów wchodzących w skład marketingu B2B: content marketingu oraz generowania leadów. W organizacjach takich jak Impel celem nadrzędnym jest sprzedaż. Z tego powodu nie zaskoczyły mnie wyniki badania. Oczywiście wizerunek również ma duże znaczenie, natomiast w kontekście projektów leadowych stawia się na sprzedaż i to właśnie potwierdza 82 proc. ankietowanych. Prowadzenie działań wizerunkowych moż...

Anna Miotk zaprasza na szkolenie z analityki w content marketingu
Brief.pl / Aktualności

Podczas cyklu szkoleń Anna Miotk poprowadzi szkolenie pt.: Czy content marketing sprzedaje?   KIEDY?- 6 kwietnia 2016 (środa) GDZIE?- VICE Poland, Mazowiecka 9, Warszawa Inwestycja: 1000 pln brutto   ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE   Czego nauczysz się podczas szkolenia:    • Uzyskasz praktyczną wiedzę na temat planowania i mierzenia działań content marketingowych.• Nauczysz się planować mierzalne cele i rozliczać efekty działań marketingowych.• Dow...

Zapisz się na szkolenie z content marketingu
Brief.pl / Wiedza

Jak mierzyć skuteczność działań content marketingowych? Czy wskaźnik, jakim jest zasięg, jest wystarczający, czy należy brać pod uwagę również inne wyznaczniki skuteczności? Content marketing to działania wpięte w ogólny model sprzedażowy firmy. Kluczowy wskaźnik jego skuteczności to liczba generowanych kontaktów do kolejnych, zainteresowanych firmą osób, czyli tzw. leadów do CRM. Content marketing jest efektywny nie wtedy, kiedy dociera do wielu nowych os&oac...