Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: analityka

Rynek FinTech w Europie Środkowo-Wschodniej
Brief.pl / Aktualności

Jedną z najszybciej rozwijających się branż technologicznych na świecie jest FinTech, czyli firmy dostarczające rozwiązania technologiczne wspierające usługi finansowe. Prognozowany jest globalny wzrost inwestycji w firmy należące do tego sektora nawet o 55 proc. rocznie do 2020 roku, gdy jego poziom może przekroczyć 130 mld euro. Jednym z największych rynków w tej branży jest Wielka Brytania. Zdaniem ekspertów firmy doradczej Deloitte, autorów „CEE FinT...

Mobile nie nadchodzi – mobile już tu jest
Brief.pl / Aktualności

Mobile to dane   Użytkownicy smartfonów generują już około 5 Petabajtów danych dziennie. Lawinowo rosnąca ilość informacji wytwarzanych na urządzeniach mobilnych pozwala analitykom internetowym mówić o boomie na mobilne Big Data. Eksperci z firmy IBM twierdzą nawet, że dzisiaj rynek mobilny powinno się rozpatrywać nie tyle przez pryzmat ogólnej liczby tworzących go urządzeń, co raczej nowego, olbrzymiego rynku danych. Dla IBM „mobile to nie urządzenie &nd...

Polskie firmy na czele środkowoeuropejskiego rankingu Technology Fast 50
Brief.pl / Aktualności

W zestawieniu uplasowało się 21 firm z Polski. Aż 17 z nich znalazło się w głównej kategorii„Technology Fast 50” (w tym jedna znalazła się również w kategorii „Wielka Piątka) oraz 4 w podkategorii „Wschodzące Gwiazdy”. Na drugim miejscu pod względem liczby spółek uplasowały się Czechy, które w głównym rankingu reprezentuje siedem firm. Trzecie miejsce pod tym względem przypadło Chorwacji z sześcioma firmami. Poz...

Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej gospodarki
Magazyn / Aktualności

Tematem konferencji był rozwój branży sprzedaży bezpośredniej w dobie nowych technologii i zmian w podejściu do konkurencyjności, czyli od konkurowania produktem do konkurowania „przeżyciem”  oraz wpływie tych czynników na rynek pracy. – Nie ma na sali osoby, która nie miała by przy sobie telefonu komórkowego. Chcemy być na  bieżąco z informacjami, nowe technologie nam na to pozwalają. Także nasza branża, chcąc iść zgodnie z trendami wykor...

Profesjonalizacja - przyszłość zawodu marketera
Brief.pl / Wiedza

Jak można przypuszczać, w Polsce to efekt dwóch zjawisk. Z jednej strony jest to wynik masowej „produkcji” absolwentów kierunku „Zarządzanie i marketing” przez niskiej próby uczelnie wyższe. Działania te często porównywane są do „produkcji” bezrobotnych. Z drugiej strony, jest to skutek dość fragmentarycznego, pobieżnego i niesystematycznego rozwoju kompetencji marketerów przez osoby, które określają siebie często jako...

Internet rzeczy: typologia, szanse, wyzwania (infografika)
Brief.pl / Wiedza

Szybki rozwój   Nie ma wątpliwości, że szybko rozwijająca się infrastruktura teleinformatyczna i internetowa sprzyja „cyfrowej rewolucji”. Urządzenia mobilne, media społecznościowe, przechowywanie danych w chmurze, big data i analityka z tym związana, biometria, rozwiązania typu open source, druk 3D, gospodarka dzielenia się (sharing economy) – wszystko to wpływa na codzienne funkcjonowanie osób i firm, otwiera nowe możliwości, ułatwia codzienne czynności, ...

Warszawska spółka wkracza do Rosji
Brief.pl / Aktualności

Globalna strategia   Cloud Technologies to twórca największej w Europie Środkowo-Wschodniej hurtowni danych o użytkownikach Sieci, pozwalającej optymalizować procesy biznesowe oraz reklamę online. Spółka jest także twórcą technologii UnBlock, pozwalającej wydawcom na odblokowywanie i wyświetlanie reklam w przeglądarkach, w których zainstalowane zostało oprogramowanie blokujące reklamy (adblockery). Dla Cloud Technologies wejście na rynek rosyjski stanowi reali...

Kolejna edycja Social Media Convent za nami
Brief.pl / Patronaty

Pierwszy dzień konferencji Social Media Convent zgromadził wielu uczestników, którzy skupili się wokół audytorium Europejskiego Centrum Solidarności, gdzie po raz drugi odbywała się konferencja. Jako pierwszy głos zabrał youtuber Karol Paciorek, który przekonywał, że informacje zamieszczane w social mediach powinny być nie tylko atrakcyjne, ale i prawdziwe. Z kolei firma badawcza Sotrender poinformowała uczestników o najnowszych danych dotyczących polskieg...

Jaka jest efektywność content marketingu?
Brief.pl / Wiedza

Jakie są najważniejsze wnioski z badań? Ponad 50 proc. badanych uważa, że mierzenie skuteczności content marketingu jest trudne, a 20 proc. w ogóle takich pomiarów nie prowadzi. Wśród celów, jakie marketerzy chcą realizować za pomocą content marketingu, najważniejsze okazało się budowanie świadomości marki – opowiedziało się za tym 75 proc. badanych oraz pozyskiwanie leadów, klientów i sprzedaż – 69 proc. Wydaje się też, że czas dużych budżet...

#KISZMASZ360 005 Klimiuk, Kosson, Kaliciński i Hupa
Brief TV / Inspiracje

Zapraszamy na spotkanie z naszymi ekspertami podczas cyklu szkoleń: Content marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj. Content Marketing, czyli tzw. marketing treści z roku na rok staje się coraz bardziej znaczącym trendem komunikacji marek w sieci. Uodpornienie się konsumentów na komunikaty stricte reklamowe oraz ich niechęć do tradycyjnych sposobów promowania produktów i usług wymusiła na przedsiębiorstwach sięganie po mniej inwazyjne, za to bardziej użyteczn...

Content marketing w pigułce (infografika)
Brief.pl / Wiedza

  :: Zapraszamy na II edycję cyklu szkoleń Briefu "Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj", która rusza już 5 kwietnia.    Podczas szkoleń dowiesz się, jak: * tworzyć i właściwie dystrybuować wartościowe treści * tworzyć opowieść dla swojej marki * sprzedawać treścią * analizować internetowe trendy * analizować efekty działań content marketingowych * rozróżniać poszczególne zagadnienia związane z marketingiem treści   K...

Mikołaj Winkiel zaprasza na szkolenie z Analityki!
Brief.pl / Aktualności

Dlaczego warto sięgać po narzędzia do monitoringu?    Ponad połowa internautów obserwuje w internecie marki, a prawie 40 proc. udziela się w mediach społecznościowych pisząc o markach. To ogromny potencjał do wykorzystania. Dzięki monitoringowi możemy „wejść z klientem w interakcję”, możemy poznać jego opinie, podziękować za nie, bądź po prostu pomóc, jeżeli internauta ma jakiś problem. Ale zakres monitoringu jest dużo większy - mówi Mikołaj Winkiel. ...

Analityka w content marketingu - program szkolenia
Brief.pl / Eventy

  KIEDY? - 6 kwietnia 2016 (środa)   GDZIE? - VICE Poland, Mazowiecka 9,  Warszawa   Inwestycja: 1000 pln brutto  >> Zgłoś się już dziś << PROGRAM:   9.00 – 10.30  Analiza danych z social media - które dane są najistotniejsze dla sprzedaży, a które dla wizerunku? Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24   10.30 – 10.45Przerwa kawowa 10.45 – 12.15  Modele pomiaru contentu Alb...

Anna Miotk zaprasza na szkolenie z analityki w content marketingu
Brief.pl / Aktualności

Podczas cyklu szkoleń Anna Miotk poprowadzi szkolenie pt.: Czy content marketing sprzedaje?   KIEDY?- 6 kwietnia 2016 (środa) GDZIE?- VICE Poland, Mazowiecka 9, Warszawa Inwestycja: 1000 pln brutto   ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE   Czego nauczysz się podczas szkolenia:    • Uzyskasz praktyczną wiedzę na temat planowania i mierzenia działań content marketingowych.• Nauczysz się planować mierzalne cele i rozliczać efekty działań marketingowych.• Dow...

Zapisz się na szkolenie z content marketingu
Brief.pl / Wiedza

Jak mierzyć skuteczność działań content marketingowych? Czy wskaźnik, jakim jest zasięg, jest wystarczający, czy należy brać pod uwagę również inne wyznaczniki skuteczności? Content marketing to działania wpięte w ogólny model sprzedażowy firmy. Kluczowy wskaźnik jego skuteczności to liczba generowanych kontaktów do kolejnych, zainteresowanych firmą osób, czyli tzw. leadów do CRM. Content marketing jest efektywny nie wtedy, kiedy dociera do wielu nowych os&oac...

Mobile w realu (raport)
Brief.pl / Aktualności

Firma Linteri wydała pierwszą edycję raportu poświęconego technologiom zbliżeniowym i mobilnym, czyli które stanowią główne trendy w marketingu mobilnym na 2016 rok. Do współpracy nad raportem zostały zaproszone firmy, które zajmują się m.in. analityką, promocją aplikacji mobilnych, zakupem mediów czy produkcją beaconów. W raporcie znaleźć można najlepsze praktyki opracowane na bazie doświadczeń firm Justwifi, Bluerank, Kontakt.io, Adprime, adrino, snapp...

Po co Twojej marce monitoring sieci?
Brief.pl / Wiedza

Monitoring Internetu to temat bardzo rozległy, jednak bardzo interesujący pod względem merytorycznym. Daje on możliwość zbadania opinii o marce w sieci, ale również może pomóc przy budowie całościowej strategii obecności, nie tylko w mediach społecznościowych, ale także w całym Internecie. Ponad połowa Internautów obserwuje w Internecie marki, a prawie 40% udziela się w mediach społecznościowych pisząc o markach. To ogromny potencjał do wykorzystania. Dzięki monitoringowi m...

Filip Franczak zaprasza na szkolenie z analityki!
Brief.pl / Aktualności

Podczas cyklu szkoleń Filip Franczak poprowadzi szkolenie pt.:  Decyzje oparte na danych, czyli wprowadzenie do analityki Web 2.0   Czego dowiesz się podczas szkolenia?    • Odkryjesz tajniki analizy danych internetowych • Poznasz metodologie podejmowania decyzji w oparciu o dane • Dowiesz się jakie są podstawowe mierniki ruchu w sieci • Będziesz wiedział jak określić cel i konwersję dla badanej strony internetowej •Dowiesz się jak formu...

Albert Hupa zaprasza na szkolenie z Analityki!
Brief.pl / Aktualności

Jakie narzędzia mogą być przydatne przy mierzeniu skuteczności? "Na koniec dnia w content marketingu kluczowe jest poszerzanie CRMu o kolejne osoby zainteresowane produktem firmy. Dlatego narzędziami do mierzenia skuteczności są wszystkie mechanizmy służące do pozyskiwania namiarów do kolejnych osób - formularze, bramki, strony logowania itp. W przypadku tego typu strategii kluczowa jest nie obecność contentu (mierzona narzędziami PR-owymi), a jego performowanie (mierzone na bramk...

Dark & Dirty Data, czyli dane po mrocznej i brudnej stronie mocy
Brief.pl / Wiedza

Niewykorzystane dane stały się Dark Data. Na domiar złego Rebelianci rozpowszechniali nieprawdziwe informacje, które miały wprowadzić wywiadowców Imperium w błąd. Zanieczyszczali strumień danych, generując tzw. Dirty Data, które Imperium brało za dobrą monetę. To właśnie te dwa oblicza danych, Dark Data i Dirty Data, przesądziły o klęsce Imperium. Zanim obejrzycie siódmą część Gwiezdnych Wojen, musicie zdać sobie sprawę z tego, że jest to przede wszystkim saga o blask...

Okiełznać Real Time Performance Marketing – e-book o nowym podejściu do digital marketingu
Brief.pl / Aktualności

Przy e-booku pracowało trzech autorów – Rafał Kania, Filip Kłodawski, Magdalena Krzemieniewska. Jest to poradnik opisujący świeże spojrzenie na digital marketing. Realizacja kampanii performance marketingowych w Novem składa się z wielu etapów i pracuje nad nimi kilkudziesięciu specjalistów, a w każdym z tych etapów wykorzystywane są narzędzia, analityka i kreatywność. E-book został podzielony na 5 rozdziałów, ze względu na kolejność etapów realiz...

Użytkownicy social mediów w Polsce
Brief.pl / Aktualności

 Jak wynika z najnowszych badań Gemiusa to Facebook i Twitter są najczęściej wybieranymi mediami społecznościowymi w Polsce, które wciąż rosną w siłę - „Liczba użytkowników Facebooka to już ponad 20 milionów, co oznacza, że 80 proc. wszystkich polskich internautów korzysta z tego serwisu. Twitter osiągnął liczbę ponad trzech i pół miliona użytkowników (14 proc. wszystkich polskich internautów)”. Twitter Kogo możemy spotkać na Tw...

W poszukiwaniu work-life balance
Brief.pl / Inspiracje

Zgodnie z danymi OECD, utrzymanie równowagi między pracą, a życiem prywatnym w Polsce nie należy do zadań najłatwiejszych. Jak wynika z zestawienia Better Life Index, w którego skład wchodzi subindeks work-life balance, kiedy mowa o warunkach do skutecznego godzenia życia zawodowego z prywatnym, nasz kraj zajmuje 28. miejsce spośród 36-ciu przebadanych państw. Tymczasem, okazuje się, że możliwość utrzymania równowagi między różnymi sferami naszego życia jest je...

InSocial: rynek VC oczami Kasi Kazior
Brief TV / Inspiracje

Katarzyna Kazior pełni funkcję Dyrektora Rocket Internet w Polsce oraz Dyrektora Zarządzającego Cuponation w Polsce. Katarzyna Kazior to manager doświadczony w zarządzaniu projektami w dziedzinie e-commerce. W trakcie kariery zawodowej uczestniczyła w wielu międzynarodowych przedsięwzięciach w Polsce, RPA, Belgii i Niemczech. Od 2012 pracuje w Rocket Internet, jednym z najbardziej rozpoznawalnych i dynamicznych funduszy inwestycyjnych specjalizujących się w dziedzinie ecommerce. Odpowiada tam z...

Witajcie w mrocznych, brudnych czasach dark data
Brief.pl / Technologie

Problem jest poważny, ponieważ według szacunków IDC około 90 proc. danych w Internecie to Dark Data, a blisko 10 proc. wszystkich danych w mediach społecznościowych – to z kolei Dirty Data. Czym są i skąd się biorą? Cyfrowe średniowiecze? Przed nami implozja Big Data. Według Oracle Internet rozrasta się w dane w tempie 40 proc. w skali roku. W 2020 roku będzie już kilka razy większy niż obecnie. Teraz liczy ponad 6 ZB (zettabajtów). Za pięć lat będzie to już 45 ZB. W lutym...

Lady Gaga to Lady Big Data?
Magazyn / Aktualności

Dzięki jego pracy artystka w kilka miesięcy zyskała ponad 82 mln nowych fanów w mediach społecznościowych. W jaki sposób Carter zdołał osiągnąć taki efekt? Trzy słowa: look-alike modeling. Ta strategia sprawdza się nie tylko na scenie pop-muzyki, ale przede wszystkim w marketingu i reklamie internetowej. Wyglądasz mi na fana Gagi Wyprzedzając odpowiedź cyników, nie, Carter nie kupował lajków. Mimo że jest domorosłym analitykiem internetowym, to wpadł na trop w pełni...

Historia w pigułce: big data
Brief.pl / Wiedza

W mediach Big Data była/jest trochę jak Christian Grey: ma 50 twarzy – albo i więcej. Prezentujemy te najsmakowitsze kąski (twarze), kontrastując dawne i obecne prognozy i komentarze o Big Data z obecnym stanem faktycznym. Zacznijmy od prehistorii tego terminu, która sięga lat 4.0 XX wieku. Świat niekończących się półek w bibliotekach Mimo trwającej pożogi wojennej już w latach 40. XX w. pojawiały się pierwsze prognozy dotyczące boomu informacyjnego, jaki miał nadejść w nie...

Big Data Scientist
Brief.pl / Wiedza

Szacuje się, że już do 2020 roku Sieć rozrośnie się do poziomu 45 Zettabajtów. Do tego czasu luka na rynku pracy w USA wyniesie już ponad 1,5 mln wolnych stanowisk, czekających na obsadzenie przez specjalistów od Big Data. Dziura rośnie z roku na rok, również na polskim rynku. Oprócz obiecujących perspektyw zawodowych i gwarancji wolnych stołków, w Big Data kuszą także zarobki. A te dla wielu mogą okazać się propozycją nie do odrzucenia. Big Data jak kapela ro...

Mnews.tv - nowy kanał telewizyjny w streamingu
Brief.pl / Aktualności

Mnews.tv to nadawca, zarejestrowany przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Program jest kierowany do pracujących mieszkańców dużych miast, którzy preferują rozrywkę typu infotainment. Program telewizyjny można oglądać nie tylko na ekranach komputerów, ale również na smartfonach, tabletach i innych urządzeniach mobilnych.   Telewizja Mnews.tv nadaje w godzinach od 8:30 do 20:00. W paśmie porannym można obejrzeć subiektywny przegląd prasy, najświeższe informa...

DOZ.PL – Kupowanie przez wyszukiwanie
Brief.pl / Wiedza

Właściciel serwisu www.doz.pl w 2008 roku potrzebował kompleksowej i długofalowej kampanii marketingu w wyszukiwarkach (SEM) i do realizacji zadania wybrał agencję Bluerank. Wspólnie wypracowana długofalowa strategia działań obejmowała: poprawę widoczności serwisu w naturalnych wynikach wyszukiwania, promocję produktów za pomocą kampanii w obrębie płatnych wyników wyszukiwania oraz wykorzystanie zaawansowanej analityki webowej do monitorowania ruchu i optymalizacji serwisu. ...