Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: YouTube

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
Brief.pl / Aktualności

Dwadzieścia pięć najczęściej wzmiankowanych kanałów poddano badaniu jakościowemu. Numerem 1 zestawienia został Cyber Marian z wynikiem 1,5 tys. publikacji. Za nim uplasował się DonGURALesko (1,4 tys.), który wyprzedził Red Lipstick Monster (1,4 tys.). W pierwszej piątce uplasowali się także: 20m2 i Letni Chamski Podryw, a na kolejnych: MaxFloRecTV, ReZigiusz, Gimper, StepRecords, Krzysztof Gonciarz i Stuu.    Łakomy kąsek dla sponsorów Promocyjnie najbardziej zy...

Jak i o czym pisać, aby blog firmowy przyciągał odbiorców?
Magazyn / Wiedza

Blog firmowy. Czy to ma sens?   Zasięg blogosfery to już prawie 11 mln internautów. Blogi i vlogi odgrywają w życiu internautów kluczową rolę informując, ucząc, bawiąc, przedstawiając inny punkt widzenia, budując świadomość czy wspomagając decyzje zakupowe. Dla stałych odbiorców blogów i vlogów są one pierwszym źródłem informacji o produktach. Blog jest drugim pod względem użyteczności miejscem poszukiwania informacji w Internecie zaraz po stroni...

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
Brief.pl / Aktualności

Przed świętami internautów wzruszyła reklama Allegro Czego szukasz w Święta? | English for beginners, która zajęła pierwsze miejsce polskiego i ósme europejskiego zestawienia YouTube Ads Leaderboard za cały 2016 rok. Bohater wideo zamawia z serwisu aukcyjnego zestaw do nauki angielskiego i pilnie powtarza słówka, by pojechać na Boże Narodzenie do Wielkiej Brytanii i poznać swoją, nie mówiącą po polsku, wnuczkę. Na drugim miejscu znalazł się film z cyklu reżyser...

Trendy 2017 według Pawła Tkaczyka
Brief.pl / Aktualności

Warto rozmawiać   Kanały komunikacji możemy podzielić wzdłuż dwóch kryteriów: - jednokierunkowe i wielokierunkowe - publiczne i prywatne Po zestawieniu dostajemy cztery pola. Większość „tradycyjnego marketingu” to ćwiartka „publiczne, jednokierunkowe” (prasa, radio, telewizja). Nowy marketing to komunikacja nastawiona na rozmowę: publiczną (social media) lub prywatną (livechat, mail). Problem pojawia się, kiedy kanały komunikacji prywatnej i dwukie...

WhitePress ułatwia dostęp do influencerów poprzez nową platformę
Brief.pl / Aktualności

Niedawno opublikowany przez WhitePress ebook „Influencer Marketing – praktycznie”  pokazał, jak duży potencjał tkwi w polskiej blogosferze i – ujmując temat szerzej – w całym influencer marketingu. Polscy blogerzy docierają ze swoimi treściami do około 11 milionów użytkowników. Ponad 50% tej grupy podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem rekomendacji influencerów. Dla prawie 75% badanych, blogi są najważniejszym źródłem wiedzy o produk...

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Brief.pl / Aktualności

Niespełna trzy lata temu pierwsze kanały na polskim YouTube przekroczyły próg miliona subskrybentów. SA Wardęga, Abstrachuje.tv i Niekryty Krytyk, bo o nich mowa, wciąż znajdują się w ścisłej czołówce najpopularniejszych polskich YouTuberów. Ale grono kanałów, które mają ponad milion subskrypcji w naszym kraju bardzo się powiększyło: dołączyły do niego aż 22 kolejne. Polscy twórcy doskonale potrafią wykorzystać możliwości, jakie daje im YouTube...

Digital Public Affairs (DPA) – lobbing w erze cyfrowej
Brief.pl / Aktualności

Czym jest digital public affairs (DPA)? Dla formalności wyjaśnijmy – DPA to proces budowania relacji z kluczowymi decydentami za pośrednictwem cyfrowych kanałów komunikacji. Jest on wysoce spersonalizowany i dostosowany do specyfiki i stylu życia interesariuszy, którzy na co dzień są aktywni w środowisku cyfrowym.   Inicjatorzy postępu Rozwiązania z zakresu DPA po raz pierwszy zostały wprowadzone na rynku amerykańskim i w szybkim tempie zostały zaadoptowane prze...

Prawda o młodych: konsumenci z pokolenia Y i Z
Brief.pl / Wiedza

Millenialsi (pokolenie Y) vs. Generation Z: na czym polega różnica w zachowaniu i oczekiwaniach tych dwóch generacji oraz jaki jest UX konsumentów tych dwóch pokoleń?  Podziały między generacjami są płynne. Wśród samych millenialsów (pokolenia Y) wyróżnia się zwykle tych starszych (urodzonych, załóżmy przed 1990 rokiem) i młodszych. Pierwsza grupa, urodzona jeszcze w latach 80 pamięta świat bez internetu, a pierwszy telefon komó...

7. KONKURS SPOTÓW REKLAMOWYCH - CAMERIMAGE zaprasza
Brief.pl / Patronaty

Jury   Magdalena Daniłoś Dziennikarka, blogerka, ewangelista wideo marketingu. Realizowała kampanie dla marek takich jak Samsung, Bosch czy Viessmann oraz wielu podmiotów administracyjnych. Jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych na kierunku „Marketing internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowcą na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na ...

Wystawa „Więcej niż reklama - jak to robią Szwedzi” od 3 listopada na warszawskiej Pradze
Brief.pl / Aktualności

W 2011 roku Szwecja podjęła decyzję o udostępnieniu zwykłym obywatelom jednego ze swoich oficjalnych kanałów PR na Twitterze. Co tydzień kolejny „zwykły Szwed” prowadzi profil @Sweden, gdzie podnosi ważne dla siebie kwestie. Nietypowa promocja kraju? A jednak profil śledzi już ponad sto tysięcy osób! Niesztampowo do komunikacji podeszli także twórcy kampanii sieci sklepów spożywczych ICA. Dziś wiadomo już, że obsadzając w roli stażysty Jerry’ego akt...

Top 10 najpopularniejszych wideo online
Brief.pl / Aktualności

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE   (10-16 października) Na pierwszym miejscu znalazł się Netflix promujący drugi sezon serialu biograficznego Narcos. Oryginalna produkcja stacji opowiada o losach Pablo Escobara, kolumbijskiego barona narkotykowego, który przez lata wodził za nos amerykańskie służby. Serial obfitujący w drastyczne sceny i intrygi kryminalne stał się hitem, a jego drugi sezon ma szanse powtórzyć sukces sprzed roku. Spot został wyemitowany przede wszystkim...

Dziennikarstwo obywatelskie: aplikacja mReporter
Brief.pl / Technologie

Projekt mReporter, na który składa się aplikacja mobilna (Android i iOS) oraz serwis mreporter.live, jest nowoczesnym wcieleniem idei dziennikarstwa obywatelskiego. Twórcy projektu zachęcają każdego zostać mobilnym reporterem i informować inne osoby o zdarzeniach, których jest naocznym świadkiem. Aplikacja została przemyślana tak, aby dodawanie raportów było jak najszybsze i jak najprostsze. Wystarczy zrobić zdjęcie i całe wydarzenie przypisać do właściwych kategorii....

8 najlepszych VR startupów miesiąca
Magazyn / Aktualności

Tegoroczna edycja Filmteractive obfitowała w projekty o zróżnicowanej tematyce i zaawansowaniu technologicznym. Podczas Marketu zaprezentowane zostaną prace, które zakwalifikowały się do ścisłego finału. Chernobyl VR to polski projekt, który zabierze widzów w wirtualną podróż przez Czarnobyl i Prypeć. Przybliża on stan istniejący opuszczonego miasta w 30 lat po jednej z największych katastrof nuklearnych. Całemu założeniu towarzyszyła koncepcja ukazan...

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia
Brief.pl / Aktualności

    Na szczycie zestawienia znalazła się reklama napoju Coca-Cola. W spocie występują gwiazdy polskiego YouTube’a, których wizerunki wykorzystano na limitowanych puszkach napoju. Wideo zadebiutowało w sieci 19 sierpnia i zanotowało blisko 2,1 mln użytkowników przy 3,2 mln rozpoczętych odtworzeń. Naturalnie, spot emitowany był przede wszystkim w serwisie YouTube.com (70 proc.).   Drugie miejsce należało do stacji TVN od pewnego czasu intensywnie promującej...

Jak pokonać smog? Technologia poszukiwana
Brief.pl / Aktualności

Film   15 września br. na konferencji technologicznej Internet Beta miała miejsce premiera filmu promującego ideę Smogathonu. Choć problem zanieczyszczenia powietrza jest poważny, twórcy klipu zdecydowali się na lekką formę. Główny bohater filmu wiedzie szczęśliwe życie, póki – na skutek smogu – jego miasto nie zaczyna się wyludniać. Wówczas, wraz z grupą przyjaciół, postanawia wypowiedzieć wojnę smogowi – ich bronią są nowe techno...

Top 10 najpopularniejszych wideo online
Brief.pl / Aktualności

  Na pierwszym miejscu zestawienia Gemiusa znalazła się reklama serialu 'Na Noże', który promowany jest na hit jesiennej ramówki stacji TVN (źródło: gemiusAdReal). Serial kontynuuje tematykę hitowych programów stacji, takich jak Masterchef czy Kuchenne Rewolucje a zagrają w nim m.in. Piotr Stramowski, Krzysztof Zieliński czy Piotr Głowacki. Zwiastun został wyświetlony przez ponad 3 mln użytkowników przy 9 mln rozpoczętych odtworzeń. Spot zadebiutował 3 wr...

Polska premiera „Jak działa Google” już 14 września
Brief.pl / Patronaty

Już 14 września do polskich księgarń trafi międzynarodowy bestseller „Jak działa Google”. Jednak wbrew temu, z czym większość internautów kojarzy nazwę „Google”, nie jest to książka o mechanizmach działania najlepszej wyszukiwarki internetowej; to niezwykle wciągająca i odsłaniająca wiele sekretów opowieść o firmie Google – akademickim start-upie, który przerodził się w globalną korporację, stając się jednocześnie jednym z najbardziej innowacyjn...

Złote Lwy, czyli grupa panGenerator w wersji 360°
Brief TV / Ludzie

UWAGA! Wideo nagrane w technologii 360°. Zalecamy oglądać je z poziomu komputera lub przy użyciu aplikacji YouTube na urządzeniach mobilnych.  Tworzą przedmioty łączące sztukę audiowizualną z rzeczywistością, design i nowe technologie – „łączą bity i atomy". Sami o sobie mówią, że są "kolektywem artystycznym". Do ich prac należy m.in. instalacja, która pozwala doświadczyć przebywania w archiwum lub bibliotece, bransoletka przesyłająca dotyk na odległość...

Top 10 najpopularniejszych wideo online
Brief.pl / Aktualności

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE   (22-28 sierpnia) Na pierwszym miejscu po raz kolejny znalazła się reklama Niemieckiej Centrali Turystyki. Spot promujący naszych zachodnich sąsiadów jako idealny kierunek wakacyjny zanotował zasięg wśród internautów na poziomie 2,4 mln użytkowników przy niemal 7 mln rozpoczętych emisji. Reklama zadebiutowała 10 sierpnia i była wyświetlana na takich portalach jak Onet.pl czy Interia.pl (źródło: gemiusAdReal). D...

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia
Brief.pl / Aktualności

Na pierwszym miejscu zestawienia znalazł się spot Niemieckiej Centrali Turystyki będący elementem akcji promocyjnej 'Niemcy ─ cel podróży'. Reklama kusząca letnimi urokami Niemiec zadebiutowała 10 sierpnia i była emitowana na portalach Onet.pl, Sport.pl, WP.pl oraz Kwejk.pl. Spot zanotował 2 mln realnych użytkowników przy ponad 5 mln emisji (źródło: gemiusAdReal).   Drugie miejsce w ubiegłym tygodniu należało do reklamy marki Reebok. W wideo widzimy kobiety w r&oacu...

Potrzeba naturalności – wywiad z Tomaszem Kobierskim
Magazyn / Aktualności

Czy mimo dynamicznego rozwoju narzędzi i tzw. nowych technologii zmieniła się definicja marketingu?  Powiem zdecydowane... i tak, i nie. Spróbuję porównać to do sytuacji, w której patrzymy na marketing z podwójnej perspektywy logistyki oraz emocji. Z jednej strony to, co uznajemy za marketing, czyli jak go definiujemy w swej istocie, nie zmienia się wraz z rozwojem nauki czy też nowych technologii. Możemy powiedzieć, że nadal ma tę samą funkcję i, jeśli użyć naj...

Polacy otworzyli pierwsze studio zmiksowanej rzeczywistości
Brief.pl / Aktualności

Wirtualna rzeczywistość jest dziś jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów w dziedzinie technologii. To powód, dla którego VR zagościł na liście zainteresowań inwestorów. Jest to również źródło inspiracji dla młodych przedsiębiorców, którzy pracują nad nowymi modelami biznesowymi. Za przykład mogą posłużyć założyciel firmy CinematicVR, Konrad Ziaja, o którym pisaliśmy wcześniej, czy Adam Cegielski, twórca studio VR ...

O marketingu i 50 Kreatywnych w Biznesie - wywiad z Grzegorzem Kiszlukiem
Brief.pl / Aktualności

Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Business in Brief, udzielił wywiadu Joannie Janowicz, w którym opowiada m.in. o nowej odsłonie znanego i lubianego projektu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Porusza również temat zmian w branzy i samym pojęciu marketingu w ostatnich latach.  :: Zapraszamy do udziału w konferencji GOLDEN MARKETING CONFERENCE, która odbędzie się w listopadzie br. w Poznaniu.   ...

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia
Brief.pl / Aktualności

  Najczęściej oglądaną reklamą drugiego tygodnia sierpnia był zabawny spot Nike, obecny również w poprzednim zestawieniu. Olimpijska reklama, w której sportowcy dokonują niemożliwego dotarła do 1,5 mln realnych użytkowników przy 2,9 mln rozpoczętych emisji. Wideo zadebiutowało 5 sierpnia, czyli w dniu otwarcia Olimpiady w Rio de Janeiro i jest emitowane w serwisie Youtube.com (64 proc. emisji) oraz na Facebook.com (36 proc.) (źródło: gemiusAdReal).   Na...

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia
Brief.pl / Aktualności

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE (1-7 sierpnia)   W ubiegłym tygodniu pierwsze miejsce należało do marki Tymbark, tym razem najwięcej internautów obejrzało spot reklamujący konkurs “Zostań Królem Dżungli”. Kolorowa animacja w formie filmu 360 stopni osiągnęła 3,4 mln rozpoczętych emisji i dotarła do ponad 2,1 mln użytkowników (źródło: gemiusAdReal).   Również na drugim miejscu znalazł się Tymbark, tym razem ze spotem przypominaj...

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE
Brief.pl / Aktualności

  Najpopularniejszy spot to reklama paliwa V-Power Nitro produkowanego przez Shell. W reklamie samochód ucieka wprost na stację Shell przed największymi zagrożeniami dla silnika takimi jak korozja i osady, które próbują zepchnąć auto z drogi. Spot, którego emisję rozpoczęto na początku poprzednia miesiąca, w dniu 25 lipca obejrzały niemal 2 mln internautów na WP.pl, a dwa dni później ─ 27 lipca ─ kolejne pół mln na Gazeta.pl . W sumie przez ...

Top 10 najpopularniejszych wideo tygodnia
Brief.pl / Aktualności

  TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE   (18-24 lipca)   Na pierwszym miejscu znalazł się Tymbark z sentymentalnym spotem opowiadającym historię miłosną. W wideo obserwujemy parę od początków jej znajomości ─ w szkole podstawowej, przez ślub, aż do starości ─ a na każdym etapie znajomości zakochani przekazują sobie wyznania za pomocą charakterystycznych kapselków Tymbark. Spotowi, utrzymanemu w stylistyce filmowego romansu, atmosfery dodaje nieśmiertelny hit zak...

Nowa aplikacja promująca Polskę
Brief.pl / Aktualności

Aplikacja jest dostępna w angielskiej wersji językowej i powstała z myślą o wszystkich podróżnycy i turystach, którzy odwiedzą Polskę, w tym w trakcie nachodzących Światowych Dni Młodzieży.  Meet Poland to nowoczesna wizytówka wszystkiego, czym Polska może się pochwalić. Informacje będą zawarte w sześciu kategoriach:  Patrząc wstecz  Skarby natury   Polska w kalejdoskopie  W kręgu kultury i sztuki  Biznes i innowacje  Smakowita Polska &...

TOP 10 kampanii wideo w internecie
Brief.pl / Aktualności

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE   (11-17 lipca)     Tymbark, który 21 czerwca zakończył emisję spotów nawiązujących do mistrzostw Europy, ponownie rozpoczął działania reklamowe od 7 lipca z kampanią “80 lat zawsze przy Tobie”. 30-sekundowy spot Maspex emitował na Youtube.com, WP.pl, Player.pl, TVP.pl i CDA.pl. W ten sposób w tygodniu 11─17 lipca udało się zbudować dotarcie do 1,7 mln realnych użytkownik&...