Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: YouTube

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Brief.pl / Ludzie

Co jest najważniejsze przy tworzeniu treści branded content? W branded content najważniejszy jest scenariusz. Przy tego typu produkcjach stworzenie dobrego scenariusza jest największym wyzwaniem. Często nie wiadomo skąd go wziąć. Reżyserzy nie znają dobrze mechanizmów, którymi rządzi się branded content, natomiast twórcy stricte reklamowi są nastawieni na eksponowanie produktu. Agencje branded contentowe to to z kolei biznes w powijakach. W Polsce poważnych partnerów...

Od pomysłu do firmy – European Start-up Days szansą dla stu najlepszych start-upów na biznesowy sukces
Brief.pl / Eventy

Do udziału w tegorocznej edycji konkursu Start-up Challenge zgłosiło się blisko 200 start-upów. Jury wyłoniło 100 najciekawszych, które zaprezentują się w Scale-up Alley – dedykowanej biznesowym wizjonerom przestrzeni katowickiego Spodka. Autorzy 18 najlepszych konceptów wystąpią nie tylko na scenach prezentacyjnych European Start-up Days, ale również Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, walcząc o zwycięstwo w ...

Generacja e-sport: Polska z najwyższym wzrostem liczby użytkowników w Europie
Brief.pl / Aktualności

Nowy raport PayPal i SuperData Zgodnie z najnowszym raportem PayPal i SuperData, zyski z e-sportu w Europie osiągną ponad 345 milionów dolarów w 2018 r. W Polsce, liczba odbiorców e-sportu będzie rosnąć na poziomie około 29% rok do roku – to najlepszy wynik wśród wszystkich przebadanych krajów. Milenialsi to główna grupa odbiorców e-sportu w Europie i obejmują ponad połowę (62%) wszystkich uczestników.   Sz...

Femvertising w praktyce, czyli 8 rad, jak stworzyć skuteczną kampanię skierowaną do kobiet
Brief.pl / Aktualności

Termin Femvertising oznaczający komunikację skierowaną do kobiet, pojawił się w 2014 roku i szturmem zawojował świat reklamy. W Polsce dopiero powoli się rozkręca, ale w Stanach Zjednoczonych możemy podziwiać prawdziwy wysyp kreacji reklamowych, które swoim przekazem docierają do kobiet, odnosząc się do ich problemów budują w nich poczucie siły i sprawczości. Idea bez wątpienia brzmi szlachetnie, jednak nie zapominajmy, że reklamy są po to, by sprzedawać. A femvertising stał się ma...

Dwie nowe kategorie w 18. edycji SAR Effie Awards
Brief.pl / Aktualności

Kampanie można nadsyłać w dwóch terminach: 1 termin – do 12 maja godz. 18:00  oraz 2 termin – do 22 maja godz. 18:00. Do konkursu mogą być zgłaszane tylko projekty zrealizowane na terenie Polski w okresie 01.01.2016 – 31.03.2017. Zgłoszenia dokonuje się poprzez platformę konkursową www.platforma.sar.org.pl . Do najważniejszych zmian w tegorocznej edycji należy pojawienie się dwóch nowych kategorii. Pierwsza to kategoria Performance marketing/e-commerce, dla ...

Gala „Osobowości i Sukcesy Roku 2017” już 11 kwietnia w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Brief.pl / Aktualności

„Osobowości i Sukcesy Roku” to nagrody przyznawane najwybitniejszym postaciom, których dokonania i postawy były w minionym roku szczególnie dostrzegalne. Laureatów tegorocznej, szóstej już edycji poznamy 11 kwietnia 2017 roku, podczas uroczystej Gali w Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport w Warszawie. W kapitule zasiadają przedstawiciele redakcji magazynu „Osobowości i Sukcesy” oraz wybitne osobowości nagrodzone w ubiegłych edycjach. St...

Jak budować biznes w oparciu o media społecznościowe? Social Media Convent
Brief.pl / Aktualności

Sama znajomość Facebooka i obecność firmy na nim to dziś zdecydowanie za mało. W oparciu o serwisy społecznościowe buduje się dziś nie tylko strategię komunikacji, branding, ale i strategię marki jako pracodawcy, przeprowadza procesy rekrutacyjne, współpracuje z influencerami i liderami opinii. Media społecznościowe to jedno z pierwszych źródeł informacji – nie tylko o firmie, ale i o pracowniku, jak i o klientach. A tych w mediach społecznościowych zdecydowani...

Kreatywność to czasami bycie wbrew, czyli o najnowszym singlu Igora Igorilli Seidera
Brief.pl / Inspiracje

Igorilla, to Igor Seider dotychczas znany z rockowej Mama Selity i rapowego Polskiego Karate. Solowy projekt to elektroniczna i bardziej osobista odsłona jego twórczości. Zawodowo Igor jest Senior Copywriterem w Kalicińscy.com. Tym razem postawił na własną kreatywność, porzucił świat kompromisów i pokazuje swoje osobiste muzyczne oblicze. „Po kryzysie wiary w muzykę gitarową, a wcześniej funkową, jestem żarliwym neofitą brzmień elektronicznych, industrialnych, charkoczących&r...

Kongres Innowatorów organizowany przez Grupę PFR już 28 marca br.
Brief.pl / Aktualności

Data: 28 marca 2017, 9.00-16.00 Hala Totalizatora Sportowego, Trybuna Druga na Służewcu, Warszawa Cel: Podpisanie “Deklaracji Warszawskiej” ws innowacyjności regionu Dyskusja nad udziałem państwa w finansowaniu innowacji – Prezentacja raportu PFR „Finansowanie innowacji w Regionie CEE” Pokazanie praktycznego wymiaru innowacyjności w regionie Europy Środkowo-Wschodniej   - Kongres ma być miejscem dyskusji nad współpracą w tej czę...

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Jak skutecznie zaplanować kampanie powitalne?
Brief.pl / Aktualności

Wielu marketerów ogranicza się do wysłania e-maila powitalnego tuż po potwierdzeniu przez subskrybenta chęci zapisu na newsletter poprzez DOI. Jest jednak zdecydowanie lepszy sposób na rozpoczęcie z nim komunikacji. Dzięki przemyślanej koncepcji kampanii powitalnej, możliwe jest zbudowanie z nim więzi i wzmocnienie jego lojalności względem marki. Poniżej znajdziecie kilka porad i przykładów, jak zbudować efektywną, e-mail marketingową kampanię powitalną.   Opracuj str...

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
Brief.pl / Aktualności

Dwadzieścia pięć najczęściej wzmiankowanych kanałów poddano badaniu jakościowemu. Numerem 1 zestawienia został Cyber Marian z wynikiem 1,5 tys. publikacji. Za nim uplasował się DonGURALesko (1,4 tys.), który wyprzedził Red Lipstick Monster (1,4 tys.). W pierwszej piątce uplasowali się także: 20m2 i Letni Chamski Podryw, a na kolejnych: MaxFloRecTV, ReZigiusz, Gimper, StepRecords, Krzysztof Gonciarz i Stuu.    Łakomy kąsek dla sponsorów Promocyjnie najbardziej zy...

Jak i o czym pisać, aby blog firmowy przyciągał odbiorców?
Magazyn / Wiedza

Blog firmowy. Czy to ma sens?   Zasięg blogosfery to już prawie 11 mln internautów. Blogi i vlogi odgrywają w życiu internautów kluczową rolę informując, ucząc, bawiąc, przedstawiając inny punkt widzenia, budując świadomość czy wspomagając decyzje zakupowe. Dla stałych odbiorców blogów i vlogów są one pierwszym źródłem informacji o produktach. Blog jest drugim pod względem użyteczności miejscem poszukiwania informacji w Internecie zaraz po stroni...

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
Brief.pl / Aktualności

Przed świętami internautów wzruszyła reklama Allegro Czego szukasz w Święta? | English for beginners, która zajęła pierwsze miejsce polskiego i ósme europejskiego zestawienia YouTube Ads Leaderboard za cały 2016 rok. Bohater wideo zamawia z serwisu aukcyjnego zestaw do nauki angielskiego i pilnie powtarza słówka, by pojechać na Boże Narodzenie do Wielkiej Brytanii i poznać swoją, nie mówiącą po polsku, wnuczkę. Na drugim miejscu znalazł się film z cyklu reżyser...

Trendy 2017 według Pawła Tkaczyka
Brief.pl / Aktualności

Warto rozmawiać   Kanały komunikacji możemy podzielić wzdłuż dwóch kryteriów: - jednokierunkowe i wielokierunkowe - publiczne i prywatne Po zestawieniu dostajemy cztery pola. Większość „tradycyjnego marketingu” to ćwiartka „publiczne, jednokierunkowe” (prasa, radio, telewizja). Nowy marketing to komunikacja nastawiona na rozmowę: publiczną (social media) lub prywatną (livechat, mail). Problem pojawia się, kiedy kanały komunikacji prywatnej i dwukie...

WhitePress ułatwia dostęp do influencerów poprzez nową platformę
Brief.pl / Aktualności

Niedawno opublikowany przez WhitePress ebook „Influencer Marketing – praktycznie”  pokazał, jak duży potencjał tkwi w polskiej blogosferze i – ujmując temat szerzej – w całym influencer marketingu. Polscy blogerzy docierają ze swoimi treściami do około 11 milionów użytkowników. Ponad 50% tej grupy podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem rekomendacji influencerów. Dla prawie 75% badanych, blogi są najważniejszym źródłem wiedzy o produk...

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Brief.pl / Aktualności

Niespełna trzy lata temu pierwsze kanały na polskim YouTube przekroczyły próg miliona subskrybentów. SA Wardęga, Abstrachuje.tv i Niekryty Krytyk, bo o nich mowa, wciąż znajdują się w ścisłej czołówce najpopularniejszych polskich YouTuberów. Ale grono kanałów, które mają ponad milion subskrypcji w naszym kraju bardzo się powiększyło: dołączyły do niego aż 22 kolejne. Polscy twórcy doskonale potrafią wykorzystać możliwości, jakie daje im YouTube...

Digital Public Affairs (DPA) – lobbing w erze cyfrowej
Brief.pl / Aktualności

Czym jest digital public affairs (DPA)? Dla formalności wyjaśnijmy – DPA to proces budowania relacji z kluczowymi decydentami za pośrednictwem cyfrowych kanałów komunikacji. Jest on wysoce spersonalizowany i dostosowany do specyfiki i stylu życia interesariuszy, którzy na co dzień są aktywni w środowisku cyfrowym.   Inicjatorzy postępu Rozwiązania z zakresu DPA po raz pierwszy zostały wprowadzone na rynku amerykańskim i w szybkim tempie zostały zaadoptowane prze...

Prawda o młodych: konsumenci z pokolenia Y i Z
Brief.pl / Wiedza

Millenialsi (pokolenie Y) vs. Generation Z: na czym polega różnica w zachowaniu i oczekiwaniach tych dwóch generacji oraz jaki jest UX konsumentów tych dwóch pokoleń?  Podziały między generacjami są płynne. Wśród samych millenialsów (pokolenia Y) wyróżnia się zwykle tych starszych (urodzonych, załóżmy przed 1990 rokiem) i młodszych. Pierwsza grupa, urodzona jeszcze w latach 80 pamięta świat bez internetu, a pierwszy telefon komó...

7. KONKURS SPOTÓW REKLAMOWYCH - CAMERIMAGE zaprasza
Brief.pl / Patronaty

Jury   Magdalena Daniłoś Dziennikarka, blogerka, ewangelista wideo marketingu. Realizowała kampanie dla marek takich jak Samsung, Bosch czy Viessmann oraz wielu podmiotów administracyjnych. Jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych na kierunku „Marketing internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowcą na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na ...

Wystawa „Więcej niż reklama - jak to robią Szwedzi” od 3 listopada na warszawskiej Pradze
Brief.pl / Aktualności

W 2011 roku Szwecja podjęła decyzję o udostępnieniu zwykłym obywatelom jednego ze swoich oficjalnych kanałów PR na Twitterze. Co tydzień kolejny „zwykły Szwed” prowadzi profil @Sweden, gdzie podnosi ważne dla siebie kwestie. Nietypowa promocja kraju? A jednak profil śledzi już ponad sto tysięcy osób! Niesztampowo do komunikacji podeszli także twórcy kampanii sieci sklepów spożywczych ICA. Dziś wiadomo już, że obsadzając w roli stażysty Jerry’ego akt...

Top 10 najpopularniejszych wideo online
Brief.pl / Aktualności

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE   (10-16 października) Na pierwszym miejscu znalazł się Netflix promujący drugi sezon serialu biograficznego Narcos. Oryginalna produkcja stacji opowiada o losach Pablo Escobara, kolumbijskiego barona narkotykowego, który przez lata wodził za nos amerykańskie służby. Serial obfitujący w drastyczne sceny i intrygi kryminalne stał się hitem, a jego drugi sezon ma szanse powtórzyć sukces sprzed roku. Spot został wyemitowany przede wszystkim...

Dziennikarstwo obywatelskie: aplikacja mReporter
Brief.pl / Technologie

Projekt mReporter, na który składa się aplikacja mobilna (Android i iOS) oraz serwis mreporter.live, jest nowoczesnym wcieleniem idei dziennikarstwa obywatelskiego. Twórcy projektu zachęcają każdego zostać mobilnym reporterem i informować inne osoby o zdarzeniach, których jest naocznym świadkiem. Aplikacja została przemyślana tak, aby dodawanie raportów było jak najszybsze i jak najprostsze. Wystarczy zrobić zdjęcie i całe wydarzenie przypisać do właściwych kategorii....

8 najlepszych VR startupów miesiąca
Magazyn / Aktualności

Tegoroczna edycja Filmteractive obfitowała w projekty o zróżnicowanej tematyce i zaawansowaniu technologicznym. Podczas Marketu zaprezentowane zostaną prace, które zakwalifikowały się do ścisłego finału. Chernobyl VR to polski projekt, który zabierze widzów w wirtualną podróż przez Czarnobyl i Prypeć. Przybliża on stan istniejący opuszczonego miasta w 30 lat po jednej z największych katastrof nuklearnych. Całemu założeniu towarzyszyła koncepcja ukazan...

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia
Brief.pl / Aktualności

    Na szczycie zestawienia znalazła się reklama napoju Coca-Cola. W spocie występują gwiazdy polskiego YouTube’a, których wizerunki wykorzystano na limitowanych puszkach napoju. Wideo zadebiutowało w sieci 19 sierpnia i zanotowało blisko 2,1 mln użytkowników przy 3,2 mln rozpoczętych odtworzeń. Naturalnie, spot emitowany był przede wszystkim w serwisie YouTube.com (70 proc.).   Drugie miejsce należało do stacji TVN od pewnego czasu intensywnie promującej...

Jak pokonać smog? Technologia poszukiwana
Brief.pl / Aktualności

Film   15 września br. na konferencji technologicznej Internet Beta miała miejsce premiera filmu promującego ideę Smogathonu. Choć problem zanieczyszczenia powietrza jest poważny, twórcy klipu zdecydowali się na lekką formę. Główny bohater filmu wiedzie szczęśliwe życie, póki – na skutek smogu – jego miasto nie zaczyna się wyludniać. Wówczas, wraz z grupą przyjaciół, postanawia wypowiedzieć wojnę smogowi – ich bronią są nowe techno...

Top 10 najpopularniejszych wideo online
Brief.pl / Aktualności

  Na pierwszym miejscu zestawienia Gemiusa znalazła się reklama serialu 'Na Noże', który promowany jest na hit jesiennej ramówki stacji TVN (źródło: gemiusAdReal). Serial kontynuuje tematykę hitowych programów stacji, takich jak Masterchef czy Kuchenne Rewolucje a zagrają w nim m.in. Piotr Stramowski, Krzysztof Zieliński czy Piotr Głowacki. Zwiastun został wyświetlony przez ponad 3 mln użytkowników przy 9 mln rozpoczętych odtworzeń. Spot zadebiutował 3 wr...

Polska premiera „Jak działa Google” już 14 września
Brief.pl / Patronaty

Już 14 września do polskich księgarń trafi międzynarodowy bestseller „Jak działa Google”. Jednak wbrew temu, z czym większość internautów kojarzy nazwę „Google”, nie jest to książka o mechanizmach działania najlepszej wyszukiwarki internetowej; to niezwykle wciągająca i odsłaniająca wiele sekretów opowieść o firmie Google – akademickim start-upie, który przerodził się w globalną korporację, stając się jednocześnie jednym z najbardziej innowacyjn...

Złote Lwy, czyli grupa panGenerator w wersji 360°
Brief TV / Ludzie

UWAGA! Wideo nagrane w technologii 360°. Zalecamy oglądać je z poziomu komputera lub przy użyciu aplikacji YouTube na urządzeniach mobilnych.  Tworzą przedmioty łączące sztukę audiowizualną z rzeczywistością, design i nowe technologie – „łączą bity i atomy". Sami o sobie mówią, że są "kolektywem artystycznym". Do ich prac należy m.in. instalacja, która pozwala doświadczyć przebywania w archiwum lub bibliotece, bransoletka przesyłająca dotyk na odległość...

Top 10 najpopularniejszych wideo online
Brief.pl / Aktualności

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE   (22-28 sierpnia) Na pierwszym miejscu po raz kolejny znalazła się reklama Niemieckiej Centrali Turystyki. Spot promujący naszych zachodnich sąsiadów jako idealny kierunek wakacyjny zanotował zasięg wśród internautów na poziomie 2,4 mln użytkowników przy niemal 7 mln rozpoczętych emisji. Reklama zadebiutowała 10 sierpnia i była wyświetlana na takich portalach jak Onet.pl czy Interia.pl (źródło: gemiusAdReal). D...