Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: TVN

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
Brief.pl / Aktualności

Dwadzieścia pięć najczęściej wzmiankowanych kanałów poddano badaniu jakościowemu. Numerem 1 zestawienia został Cyber Marian z wynikiem 1,5 tys. publikacji. Za nim uplasował się DonGURALesko (1,4 tys.), który wyprzedził Red Lipstick Monster (1,4 tys.). W pierwszej piątce uplasowali się także: 20m2 i Letni Chamski Podryw, a na kolejnych: MaxFloRecTV, ReZigiusz, Gimper, StepRecords, Krzysztof Gonciarz i Stuu.    Łakomy kąsek dla sponsorów Promocyjnie najbardziej zy...

Telewizja XXI wieku. Wywiad z Kennethem Lowe
Magazyn / Ludzie

GK: Pierwsze pytanie - od razu zaczynamy od głównego powodu, dla którego się spotkaliśmy, czyli wejścia na polski rynek stacji HGTV. Powiedział Pan w jednym z wywiadów, że ze wszystkich dzieci to dziecko jest Panu najdroższe. Chciałem zapytać, trochę osobiście, dlaczego? KL: Dziękuję za to spotkanie. Miałem wielkie szczęście stworzyć HGTV. To wszystko zaczęło się w latach osiemdziesiątych. W szkole średniej pracowałem u wuja, który miał firmę budowlaną i uwielbiałem ...

Top 10 najpopularniejszych wideo online
Brief.pl / Aktualności

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE   (10-16 października) Na pierwszym miejscu znalazł się Netflix promujący drugi sezon serialu biograficznego Narcos. Oryginalna produkcja stacji opowiada o losach Pablo Escobara, kolumbijskiego barona narkotykowego, który przez lata wodził za nos amerykańskie służby. Serial obfitujący w drastyczne sceny i intrygi kryminalne stał się hitem, a jego drugi sezon ma szanse powtórzyć sukces sprzed roku. Spot został wyemitowany przede wszystkim...

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia
Brief.pl / Aktualności

    Na szczycie zestawienia znalazła się reklama napoju Coca-Cola. W spocie występują gwiazdy polskiego YouTube’a, których wizerunki wykorzystano na limitowanych puszkach napoju. Wideo zadebiutowało w sieci 19 sierpnia i zanotowało blisko 2,1 mln użytkowników przy 3,2 mln rozpoczętych odtworzeń. Naturalnie, spot emitowany był przede wszystkim w serwisie YouTube.com (70 proc.).   Drugie miejsce należało do stacji TVN od pewnego czasu intensywnie promującej...

Top 10 najpopularniejszych wideo online
Brief.pl / Aktualności

  Na pierwszym miejscu zestawienia Gemiusa znalazła się reklama serialu 'Na Noże', który promowany jest na hit jesiennej ramówki stacji TVN (źródło: gemiusAdReal). Serial kontynuuje tematykę hitowych programów stacji, takich jak Masterchef czy Kuchenne Rewolucje a zagrają w nim m.in. Piotr Stramowski, Krzysztof Zieliński czy Piotr Głowacki. Zwiastun został wyświetlony przez ponad 3 mln użytkowników przy 9 mln rozpoczętych odtworzeń. Spot zadebiutował 3 wr...

Gdzie chcą pracować młodzi? Najatrakcyjniejsi pracodawcy w Polsce
Magazyn / Aktualności

Liderzy rankingu   Firma Universum Global w tym roku przepytała rekordową ilość polskich studentów - prawie 26 tys. z 64 uczelni. Na podstawie badań powstał ranking 100 najatrakcyjniejszych pracodawców Bezapelacyjnym liderem rankingu jest Google Polska. Firma wygrała w kategoriach Biznes i IT. Grupa Skanska wygrała w kategorii Inżynieria. Wysokie pozycje zajęły TVN (4miejsce w kategorii Biznes) oraz Narodowego Banku Polskiego (3 miejsce w kategorii Biznes). Oczekiwa...

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia
Brief.pl / Aktualności

Na pierwszym miejscu naszego zestawienie znajduje się spot promujący nowy format stacji TVN ─ „Projekt Lady”. Kreacja miała intensywną, jednodniową promocję na Onet.pl 27 czerwca ─ tuż przed wieczorną premierą odcinka nowego programu. Spot z liczbą 9 mln emisji dotarł do ponad 2,2 mln realnych użytkowników (źródło: gemiusAdreal).   Na drugim miejscu widzimy wideo in banner World of Warcraft, promowany intensywnie od 13 czerwca. Kreacja w ubiegłym tygodniu dotar...

Euro 2016: najciekawsze piłkarskie reklamy wideo online w sieci
Brief.pl / Inspiracje

Gdybyśmy ogłosili plebiscyt na “najgorszą reklamę piłkarską Euro 2016”, nie mam wątpliwości, że numerem jeden byłaby reklama T-mobile z Robertem Lewandowskim i Tomaszem Kotem. Od kiedy wystartowała jej emisja wciąż trafiam na negatywne komentarze w serwisach społecznościowych i codziennych dyskusjach, nie tylko ludzi z branży online. Dlaczego Robert Lewandowski zdecydował się wystąpić w tym klipie? Jeszcze Kot, jasna sprawa, ale Lewy? I dlaczego Lewandowski jest w tylu kampaniach na ...

Najpopularniejsze spoty ubiegłego tygodnia
Brief.pl / Inspiracje

Jedynka w naszym zestawieniu to bardzo ciekawa kampania stacji telewizyjnej FOX, która promowała premierę serialu Outcast. Promocja była skoncentrowana na portalu YouTube i dotarła do 2,5 mln użytkowników, osiągając prawie 8 mln odsłon. Co prawda pierwsza emisja spotu miała miejsce 30 maja, ale skoncentrowana była na sobocie, 4 czerwca. To bardzo ciekawy przypadek i kolejny przykład intensywnej jednodniówki na YouTube'ie, która pozwala osiągnąć bardzo duży zasięg. W o...

Najpopularniejsze kampanie wideo w sieci
Brief.pl / Aktualności

    TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE (9-15 maja)     Według badania gemiusAdReal reklamą wideo o największym zasięgu w minionym tygodniu była kreacja nowej linii pielęgnująco-brązującej Ziaja Cupuaçu. Wideo in-display zostało obejrzane przez niemal 2 mln użytkowników (real users), czyli niespełna 10 proc. wszystkich internautów na platformie PC. Liczba wszystkich rozpoczętych emisji przekroczyła 15 mln, z czego prawie 10 mln kreacji znalazło się...

Robert Lewandowski podbija wideo w sieci
Brief.pl / Wiedza

Robert Lewandowski i Huawei Na pierwszym miejscu znalazł się spot z Robertem Lewandowskim, promujący smartfona Huawei P9. Co ciekawe wynik został osiągnięty dzięki zaledwie jednodniowej emisji. W środę 4 maja 45-sekundowa reklama została wyświetlona aż 2,37 mln użytkowników, czyli dotarła do ponad 11 proc. Polaków, którzy tego dnia korzystali z internetu na urządzeniach PC. Taki efekt udało się osiągnąć dzięki 6 mln emisji na YouTube'ie, co stanowiło aż 18 proc. wszystkich ...

Ruszyła polska wersja portalu Business Insider
Brief.pl / Aktualności

Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji. Za przygotowanie treści jest odpowiedzialny zespół trzynastu doświadczonych dziennikarzy specjalizujących się w tematach stanowiących główny obszar zainteresowania BI Polska. Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemcz...

Finaliści piątej edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu 
im. Jana Wejcherta wybrani
Brief.pl / Aktualności

Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta to wyróżnienia przyznawane ludziom, którzy poprzez swoją działalność 
w sposób trwały i skuteczny zmieniają na lepsze otaczający nas świat. Osiągają to poprzez swoją działalność biznesową, naukową lub społeczną. Wartości, które przyświecają Nagrodzie, ujęte są w trzech słowach: ”Wierzyć. Działać. Dawać”. Odpowiadają one trzem kategoriom, w których przyznawana jest Nagroda: kategoria „Sukces&rd...

Wizjonerzy nowoczesnego biznesu w Spodku
Brief.pl / Patronaty

European Start-up Days to dwudniowa konferencja, która towarzyszy największemu spotkaniu biznesu w Europie Centralnej, VIII Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu w Katowicach (European Economic Congress – EEC). 19-20 maja br., w debatach, wystąpieniach i prezentacjach European Start-up Days udział wezmą wizjonerzy, prekursorzy innowacyjnych rozwiązań i odnoszący sukcesy przedsiębiorcy różnych branż. Pierre-Dimitri Gore-Coty, rozpoczął karierę w Goldman Sachs w Londynie, gdz...

TOP20 stron WWW ostatniego tygodnia
Brief.pl / Wiedza

Zestawienie otwiera domena Google.pl ze średnim dziennym zasięgiem na poziomie 44,5 proc. i średnią liczbą użytkowników 9,8 mln dziennie – to ponad trzy razy więcej, niż najpopularniejsza w ubiegłym tygodniu polska strona internetowa Onet.pl. Na drugiej pozycji znalazł się portal społecznościowy Facebook.com, który w analizowanym tygodniu odwiedziło średnio 6,9 mln internautów dziennie. Trzecie miejsce przypadło stronie Youtube.com, z liczbą średnio 4,8 mln użytkownik&...

Wolves Summit skutecznie połączył startupy i inwestorów
Brief.pl / Patronaty

2044 uczestników z ponad 50 krajów, 276 startupów prezentujących swoje innowacyjne pomysły i produkty przed 534 przedstawicielami korporacji i inwestorami z całego świata. 3028 przeprowadzonych spotkań 1:1. Dziesiątki godzin prelekcji na 3 scenach skupione na nowych technologiach, sprzedaży, marketingu i branży startupowej. Bilans konferencji jest imponujący tym bardziej, że pierwsza edycja odbyła się zaledwie rok temu. Wolves Summit zdołał na stałe wpisać się w kalendarze w...

Oto najpopularniejsze spoty w sieci
Brief.pl / Aktualności

TOP 10 KAMPANII WIDEO  W INTERNECIE (11-17 kwietnia) United International Pictures promował zwiastun filmu “Piąta fala”, który wszedł do kin w ubiegły piątek − 15 kwietnia. Kampania emitowana była na Facebooku oraz na platformie IPLA, gdzie łącznie odnotowała dotarcie na poziomie ponad 1,6 mln użytkowników i niemal 4 miliony emisji.  Na drugim miejscu był spot Idea Banku, bardzo intensywnie emitowany w dni robocze ubiegłego tygodnia na serwisie YouT...

Ruszyły zgłoszenia do tegorocznego Effie Awards
Brief.pl / Aktualności

Uczestnicy konkursu mogą zgłosić swoje projekty, które były zrealizowane na terenie Polski w okresie 1.01.2015 – 31.03.2016. Nagrody zostaną przyznane w 25 kategoriach konkursowych.  Wśród nich znalazły się m.in. dwie nowe kategorie: Brand Experience oraz Branded Content. W kategorii specjalnej Brand Experience nagradzane będą kampanie, których podstawą było zbudowanie niepowtarzalnego doświadczenia odbiorcy z marką. Działania, które pozwoli...

Social Media Convent już w kwietniu w Gdańsku!
Brief.pl / Patronaty

O wpływie monitoringu mediów na generowanie sprzedaży; o sporcie i możliwościach działań marek przy okazji zbliżających się mistrzostw w piłce nożnej UEFA Euro 2016 i Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro; o polskich „Boomersach”; wyborach czy wreszcie o tym, w jaki sposób tworzyć dobre wideo w social mediach – to tylko niektóre z tematów, które poruszone zostaną w trakcie czwartego Social Media Convent. Odbywające się w Gdańsku...

Które reklamy w sieci są oglądane najczęściej?
Brief.pl / Aktualności

Na www.adreal.gemius.com codziennie publikowany jest ranking spotów z poprzedniego dnia. Każdej produkcji towarzyszy informacja o liczbie użytkowników. Dane są prezentowane w cyklu dziennym za cały tydzień poprzedzający pojawienie się klipu w zestawieniu. – To tylko próbka tego, co dostarczymy reklamodawcom, domom mediowym i wydawcom zdecydowanym na zakup naszego nowego badania, które nazwaliśmy gemiusAdReal. Dzięki niemu będzie można sprawdzić, jakie marki inw...

Charytatywna paczka usług e-commerce dla Fundacji TVN „nie jesteś sam”
Brief.pl / Aktualności

W skład pakietu dedykowanego dla e-commerce wchodzą usługi: Monitori, narzędzie do monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych, przekazuje konto z pakietem 10 słów kluczowych na okres 3 miesięcy; FastTony.es, narzędzie służące do optymalizowania kampanii reklamowych na Facebooku pod kątem efektywności, dostarcza konto Premium na 3 miesiące. Landingi.pl, profesjonalne narzędzie do tworzenia stron Landing Page, oddaje na cele paczki konto w aplikacji na 3 miesiące. edrone to ...

Social media w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015
Brief.pl / Aktualności

  Paweł Szefernaker, Sekretarz Stanu w Kancelarii Premiera oraz Poseł na Sejm RP. Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie?Co Premier Beata Szydło wie o memach?Czym jest krytyka w sieci i jak sobie z nią radzić?   Jan Zając​ CEO firmy Sotrender​. Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie i jakie branże radzą sobie na Instagramie najlepiej.     Anna Dziewit Meller​, WeBook. Prowadząca kanał wideo WeBook, opowiada...

W poszukiwaniu wymarzonego etatu
Brief.pl / Inspiracje

 Najpopularniejsi Pracodawcy 2015 wg GoldenLine Którzy pracodawcy cieszą się największą popularnością? Którego najwyżej oceniają pracownicy? Kto najlepiej komunikuje się ze swoimi potencjalnymi, aktualnymi i byłymi pracownikami? Na te pytania postanowił odpowiedzieć serwis GoldenLine, a w rezultacie powstała lista najpopularniejszych pracodawców. Zwycięzców wyłoniono na podstawie algorytmu, który uwzględniał następujące dane: średnią z ocen wystawionych ...

,,Diamenty Polskiej Chemii” rozdane
Brief.pl / Patronaty

Ceremonię wręczenia ,,Diamentów Polskiej Chemii” poprowadzili: Odeta Moro – prezenterka TVP1 i TVN oraz Jacek Socha – Partner PwC w Polsce. Nagrody wręczono w 11 kategoriach. Kapituła Konkursowa zdecydowała w tym roku przyznać również dwie nagrody dodatkowe: pośmiertnie - dla śp. Jana Kulczyka za wybitny wkład w rozwój polskiej chemii oraz nagrodę za wybitne zasługi dla rozwoju przemysłu chemicznego w Polsce dla BASF Polska. W czasie uroczystości Prezes Bea...

Polscy pracodawcy są w dobrych nastrojach. Ale to może się niedługo skończyć
Brief.pl / Aktualności

Uczestnikom 31. globalnego badania realizowanego przez ManpowerGroup, zadano jedno pytanie: „Jakie są przewidywania dotyczące zmian w całkowitym zatrudnieniu firmy w Pani/Pana oddziale w ciągu trzech miesięcy, od początku października do końca grudnia 2015 r., w porównaniu do obecnego kwartału?”. I, przyglądając się odpowiedziom ankietowanych, trudno nie odnieść wrażenia, że sytuacja na rynku pracy w Polsce poprawia się, nawet jeśli wzrost jest niewielki. W IV kwartale 2015 r...

Pierwsza inwestycja TVN Ventures - wsparcie dla Everytap
Brief.pl / Aktualności

TVN Ventures nabył 40 proc. udziałów w spółce Everytap, która jest operatorem mobilnej platformy reklamowej wykorzystującej technologię beaconów, oferującej reklamodawcom kontekstowe i spersonalizowane możliwości komunikacyjne. Everytap otrzyma wsparcie finansowe oraz medialne na potrzeby dalszego rozwoju spółki. Usługi oferowane przez Everytap dla reklamodawców koncentrują się na dedykowanych programach lojalnościowych i ofertach promocyjnych, adresowa...

5 pamiętnych wpadek w mediach społecznościowych
Brief.pl / Inspiracje

Post pisany pod wpływem alkoholu? Media huczały o co najmniej kontrowersyjnej reklamie marki wódki Extra Żytnia. Na jej facebookowym profilu ukazało się zdjęcie zrobione 31 sierpnia 1982 roku podczas pacyfikacji demonstracji "Solidarności" przez milicję i ZOMO. Archiwalna fotografia przedstawia czterech mężczyzn niosących śmiertelnie rannego kolegę. Zdjęcie zostało opatrzone komentarzem „Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią”. Takie słowa mają sugerować, że producent (P...

Sukcesy kreatywnych: Jarosław Kuźniar uruchamia kolejny startup
Brief.pl / Aktualności

Rozpoznawalność zdobytą w segmencie porannym stacji informacyjnej TVN24, Jarosław Kuźniar potrafi przekuwać we własny biznes – do tego prowadzony w sposób pozwalający jednocześnie realizować życiową pasję, czyli podróże. Kreatywnie łączy pracę zawodową w telewizji z rozwijaniem własnej firmy. Do tej pory rozwijał, i cały czas będzie, serwis goforworld.com, na którym o ciekawych zakątkach z całego świata pisze zarówno on, jak i zapraszani przez niego do wsp&oacut...

Przyszłość telewizji oczami nowych właścicieli TVN
Brief.pl / Aktualności

Na pytania Pawła Lutego odpowiada Burton Jablin, przewodniczący rady nadzorczej Scripps Networks Interactive. HBO rzuciło rękawicę Netfliksowi i samodzielnie buduje własną usługę streamingową dostępną dla wszystkich, czyli HBO Now. A jakie są plany Scripps Networks Interactive? Macie dużo własnych treści, więc może to wykorzystać? Inwestujemy w streaming, ale wierzymy, że obecnie należy współpracować z różnymi partnerami. W najbliższej przyszłości nie mamy zamiaru ich pomijać i t...

TVN ma już oficjalnie nowego właściciela. Jakie są jego plany?
Magazyn / Aktualności

Scripps zostało właścicielami 52,7 proc. udziałów TVNu. Wysokość tej transakcji to 584 miliony euro. Zapowiedziano jednak, że już niedługo dojdzie do wezwania na akcje spółki, aby dobić do poziomu 66 proc., a później do 100 proc. Kiedy Scripps przejmie wszystkie udziały w TVNie, wycofa spółkę z warszawskiej giełdy. Kiedy to nastąpi? - Nie podam jeszcze konkretnych dat, ale z pewnością nie zmierzamy czekać ustawowych 90 dni z ogłoszeniem wezwania na akcje. Myślę, że w...