Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: TVN

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Brief.pl / Aktualności

Jak co roku, tak i tym razem, podczas uroczystej gali zaplanowanej na 18 maja, docenimy wyjątkowych ludzi, którzy stawiają na innowacje i nieszablonowe rozwiązania w swoim biznesie oraz nieustannie poszukują nowych możliwości rozwoju. Obecna odsłona 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest jednak ewolucją w stronę całorocznego programu, którego podstawę stanowi wymiana wiedzy, doświadczeń i możliwości biznesowych na kilku płaszczyznach: szeroko zakrojone działania redakcyjne i pa...

Dwie nowe kategorie w 18. edycji SAR Effie Awards
Brief.pl / Aktualności

Kampanie można nadsyłać w dwóch terminach: 1 termin – do 12 maja godz. 18:00  oraz 2 termin – do 22 maja godz. 18:00. Do konkursu mogą być zgłaszane tylko projekty zrealizowane na terenie Polski w okresie 01.01.2016 – 31.03.2017. Zgłoszenia dokonuje się poprzez platformę konkursową www.platforma.sar.org.pl . Do najważniejszych zmian w tegorocznej edycji należy pojawienie się dwóch nowych kategorii. Pierwsza to kategoria Performance marketing/e-commerce, dla ...

Starcom: Rynek reklamowy wzrósł o 3 proc. w 2016 r. W IV kwartale powiało optymizmem
Brief.pl / Aktualności

Motorem wzrostu rynku reklamowego są sklepy rtv agd oraz dyskonty W każdym kwartale 2016 r. największe redukcje wydatków notowały finanse Wpływy reklamowe internetu wzrosły o 203,1 mln zł Udział telewizji w rynku reklamowym w 2016 r. wyraźnie poniżej 50 proc.   Słabnąca gospodarka oraz niepewność co do stanowienia prawa przełożyły się negatywnie na rynek reklamowy w drugim i trzecim kwartale. Reklamodawcy wstrzymywali się z wydatkami ze względu na rozczarowujące ...

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
Brief.pl / Aktualności

Dwadzieścia pięć najczęściej wzmiankowanych kanałów poddano badaniu jakościowemu. Numerem 1 zestawienia został Cyber Marian z wynikiem 1,5 tys. publikacji. Za nim uplasował się DonGURALesko (1,4 tys.), który wyprzedził Red Lipstick Monster (1,4 tys.). W pierwszej piątce uplasowali się także: 20m2 i Letni Chamski Podryw, a na kolejnych: MaxFloRecTV, ReZigiusz, Gimper, StepRecords, Krzysztof Gonciarz i Stuu.    Łakomy kąsek dla sponsorów Promocyjnie najbardziej zy...

Telewizja XXI wieku. Wywiad z Kennethem Lowe
Magazyn / Ludzie

GK: Pierwsze pytanie - od razu zaczynamy od głównego powodu, dla którego się spotkaliśmy, czyli wejścia na polski rynek stacji HGTV. Powiedział Pan w jednym z wywiadów, że ze wszystkich dzieci to dziecko jest Panu najdroższe. Chciałem zapytać, trochę osobiście, dlaczego? KL: Dziękuję za to spotkanie. Miałem wielkie szczęście stworzyć HGTV. To wszystko zaczęło się w latach osiemdziesiątych. W szkole średniej pracowałem u wuja, który miał firmę budowlaną i uwielbiałem ...

Top 10 najpopularniejszych wideo online
Brief.pl / Aktualności

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE   (10-16 października) Na pierwszym miejscu znalazł się Netflix promujący drugi sezon serialu biograficznego Narcos. Oryginalna produkcja stacji opowiada o losach Pablo Escobara, kolumbijskiego barona narkotykowego, który przez lata wodził za nos amerykańskie służby. Serial obfitujący w drastyczne sceny i intrygi kryminalne stał się hitem, a jego drugi sezon ma szanse powtórzyć sukces sprzed roku. Spot został wyemitowany przede wszystkim...

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia
Brief.pl / Aktualności

    Na szczycie zestawienia znalazła się reklama napoju Coca-Cola. W spocie występują gwiazdy polskiego YouTube’a, których wizerunki wykorzystano na limitowanych puszkach napoju. Wideo zadebiutowało w sieci 19 sierpnia i zanotowało blisko 2,1 mln użytkowników przy 3,2 mln rozpoczętych odtworzeń. Naturalnie, spot emitowany był przede wszystkim w serwisie YouTube.com (70 proc.).   Drugie miejsce należało do stacji TVN od pewnego czasu intensywnie promującej...

Top 10 najpopularniejszych wideo online
Brief.pl / Aktualności

  Na pierwszym miejscu zestawienia Gemiusa znalazła się reklama serialu 'Na Noże', który promowany jest na hit jesiennej ramówki stacji TVN (źródło: gemiusAdReal). Serial kontynuuje tematykę hitowych programów stacji, takich jak Masterchef czy Kuchenne Rewolucje a zagrają w nim m.in. Piotr Stramowski, Krzysztof Zieliński czy Piotr Głowacki. Zwiastun został wyświetlony przez ponad 3 mln użytkowników przy 9 mln rozpoczętych odtworzeń. Spot zadebiutował 3 wr...

Gdzie chcą pracować młodzi? Najatrakcyjniejsi pracodawcy w Polsce
Magazyn / Aktualności

Liderzy rankingu   Firma Universum Global w tym roku przepytała rekordową ilość polskich studentów - prawie 26 tys. z 64 uczelni. Na podstawie badań powstał ranking 100 najatrakcyjniejszych pracodawców Bezapelacyjnym liderem rankingu jest Google Polska. Firma wygrała w kategoriach Biznes i IT. Grupa Skanska wygrała w kategorii Inżynieria. Wysokie pozycje zajęły TVN (4miejsce w kategorii Biznes) oraz Narodowego Banku Polskiego (3 miejsce w kategorii Biznes). Oczekiwa...

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia
Brief.pl / Aktualności

Na pierwszym miejscu naszego zestawienie znajduje się spot promujący nowy format stacji TVN ─ „Projekt Lady”. Kreacja miała intensywną, jednodniową promocję na Onet.pl 27 czerwca ─ tuż przed wieczorną premierą odcinka nowego programu. Spot z liczbą 9 mln emisji dotarł do ponad 2,2 mln realnych użytkowników (źródło: gemiusAdreal).   Na drugim miejscu widzimy wideo in banner World of Warcraft, promowany intensywnie od 13 czerwca. Kreacja w ubiegłym tygodniu dotar...

Euro 2016: najciekawsze piłkarskie reklamy wideo online w sieci
Brief.pl / Inspiracje

Gdybyśmy ogłosili plebiscyt na “najgorszą reklamę piłkarską Euro 2016”, nie mam wątpliwości, że numerem jeden byłaby reklama T-mobile z Robertem Lewandowskim i Tomaszem Kotem. Od kiedy wystartowała jej emisja wciąż trafiam na negatywne komentarze w serwisach społecznościowych i codziennych dyskusjach, nie tylko ludzi z branży online. Dlaczego Robert Lewandowski zdecydował się wystąpić w tym klipie? Jeszcze Kot, jasna sprawa, ale Lewy? I dlaczego Lewandowski jest w tylu kampaniach na ...

Najpopularniejsze spoty ubiegłego tygodnia
Brief.pl / Inspiracje

Jedynka w naszym zestawieniu to bardzo ciekawa kampania stacji telewizyjnej FOX, która promowała premierę serialu Outcast. Promocja była skoncentrowana na portalu YouTube i dotarła do 2,5 mln użytkowników, osiągając prawie 8 mln odsłon. Co prawda pierwsza emisja spotu miała miejsce 30 maja, ale skoncentrowana była na sobocie, 4 czerwca. To bardzo ciekawy przypadek i kolejny przykład intensywnej jednodniówki na YouTube'ie, która pozwala osiągnąć bardzo duży zasięg. W o...

Najpopularniejsze kampanie wideo w sieci
Brief.pl / Aktualności

    TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE (9-15 maja)     Według badania gemiusAdReal reklamą wideo o największym zasięgu w minionym tygodniu była kreacja nowej linii pielęgnująco-brązującej Ziaja Cupuaçu. Wideo in-display zostało obejrzane przez niemal 2 mln użytkowników (real users), czyli niespełna 10 proc. wszystkich internautów na platformie PC. Liczba wszystkich rozpoczętych emisji przekroczyła 15 mln, z czego prawie 10 mln kreacji znalazło się...

Robert Lewandowski podbija wideo w sieci
Brief.pl / Wiedza

Robert Lewandowski i Huawei Na pierwszym miejscu znalazł się spot z Robertem Lewandowskim, promujący smartfona Huawei P9. Co ciekawe wynik został osiągnięty dzięki zaledwie jednodniowej emisji. W środę 4 maja 45-sekundowa reklama została wyświetlona aż 2,37 mln użytkowników, czyli dotarła do ponad 11 proc. Polaków, którzy tego dnia korzystali z internetu na urządzeniach PC. Taki efekt udało się osiągnąć dzięki 6 mln emisji na YouTube'ie, co stanowiło aż 18 proc. wszystkich ...

Ruszyła polska wersja portalu Business Insider
Brief.pl / Aktualności

Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji. Za przygotowanie treści jest odpowiedzialny zespół trzynastu doświadczonych dziennikarzy specjalizujących się w tematach stanowiących główny obszar zainteresowania BI Polska. Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemcz...

Finaliści piątej edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu 
im. Jana Wejcherta wybrani
Brief.pl / Aktualności

Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta to wyróżnienia przyznawane ludziom, którzy poprzez swoją działalność 
w sposób trwały i skuteczny zmieniają na lepsze otaczający nas świat. Osiągają to poprzez swoją działalność biznesową, naukową lub społeczną. Wartości, które przyświecają Nagrodzie, ujęte są w trzech słowach: ”Wierzyć. Działać. Dawać”. Odpowiadają one trzem kategoriom, w których przyznawana jest Nagroda: kategoria „Sukces&rd...

Wizjonerzy nowoczesnego biznesu w Spodku
Brief.pl / Patronaty

European Start-up Days to dwudniowa konferencja, która towarzyszy największemu spotkaniu biznesu w Europie Centralnej, VIII Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu w Katowicach (European Economic Congress – EEC). 19-20 maja br., w debatach, wystąpieniach i prezentacjach European Start-up Days udział wezmą wizjonerzy, prekursorzy innowacyjnych rozwiązań i odnoszący sukcesy przedsiębiorcy różnych branż. Pierre-Dimitri Gore-Coty, rozpoczął karierę w Goldman Sachs w Londynie, gdz...

TOP20 stron WWW ostatniego tygodnia
Brief.pl / Wiedza

Zestawienie otwiera domena Google.pl ze średnim dziennym zasięgiem na poziomie 44,5 proc. i średnią liczbą użytkowników 9,8 mln dziennie – to ponad trzy razy więcej, niż najpopularniejsza w ubiegłym tygodniu polska strona internetowa Onet.pl. Na drugiej pozycji znalazł się portal społecznościowy Facebook.com, który w analizowanym tygodniu odwiedziło średnio 6,9 mln internautów dziennie. Trzecie miejsce przypadło stronie Youtube.com, z liczbą średnio 4,8 mln użytkownik&...

Wolves Summit skutecznie połączył startupy i inwestorów
Brief.pl / Patronaty

2044 uczestników z ponad 50 krajów, 276 startupów prezentujących swoje innowacyjne pomysły i produkty przed 534 przedstawicielami korporacji i inwestorami z całego świata. 3028 przeprowadzonych spotkań 1:1. Dziesiątki godzin prelekcji na 3 scenach skupione na nowych technologiach, sprzedaży, marketingu i branży startupowej. Bilans konferencji jest imponujący tym bardziej, że pierwsza edycja odbyła się zaledwie rok temu. Wolves Summit zdołał na stałe wpisać się w kalendarze w...

Oto najpopularniejsze spoty w sieci
Brief.pl / Aktualności

TOP 10 KAMPANII WIDEO  W INTERNECIE (11-17 kwietnia) United International Pictures promował zwiastun filmu “Piąta fala”, który wszedł do kin w ubiegły piątek − 15 kwietnia. Kampania emitowana była na Facebooku oraz na platformie IPLA, gdzie łącznie odnotowała dotarcie na poziomie ponad 1,6 mln użytkowników i niemal 4 miliony emisji.  Na drugim miejscu był spot Idea Banku, bardzo intensywnie emitowany w dni robocze ubiegłego tygodnia na serwisie YouT...

Ruszyły zgłoszenia do tegorocznego Effie Awards
Brief.pl / Aktualności

Uczestnicy konkursu mogą zgłosić swoje projekty, które były zrealizowane na terenie Polski w okresie 1.01.2015 – 31.03.2016. Nagrody zostaną przyznane w 25 kategoriach konkursowych.  Wśród nich znalazły się m.in. dwie nowe kategorie: Brand Experience oraz Branded Content. W kategorii specjalnej Brand Experience nagradzane będą kampanie, których podstawą było zbudowanie niepowtarzalnego doświadczenia odbiorcy z marką. Działania, które pozwoli...

Social Media Convent już w kwietniu w Gdańsku!
Brief.pl / Patronaty

O wpływie monitoringu mediów na generowanie sprzedaży; o sporcie i możliwościach działań marek przy okazji zbliżających się mistrzostw w piłce nożnej UEFA Euro 2016 i Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro; o polskich „Boomersach”; wyborach czy wreszcie o tym, w jaki sposób tworzyć dobre wideo w social mediach – to tylko niektóre z tematów, które poruszone zostaną w trakcie czwartego Social Media Convent. Odbywające się w Gdańsku...

Które reklamy w sieci są oglądane najczęściej?
Brief.pl / Aktualności

Na www.adreal.gemius.com codziennie publikowany jest ranking spotów z poprzedniego dnia. Każdej produkcji towarzyszy informacja o liczbie użytkowników. Dane są prezentowane w cyklu dziennym za cały tydzień poprzedzający pojawienie się klipu w zestawieniu. – To tylko próbka tego, co dostarczymy reklamodawcom, domom mediowym i wydawcom zdecydowanym na zakup naszego nowego badania, które nazwaliśmy gemiusAdReal. Dzięki niemu będzie można sprawdzić, jakie marki inw...

Charytatywna paczka usług e-commerce dla Fundacji TVN „nie jesteś sam”
Brief.pl / Aktualności

W skład pakietu dedykowanego dla e-commerce wchodzą usługi: Monitori, narzędzie do monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych, przekazuje konto z pakietem 10 słów kluczowych na okres 3 miesięcy; FastTony.es, narzędzie służące do optymalizowania kampanii reklamowych na Facebooku pod kątem efektywności, dostarcza konto Premium na 3 miesiące. Landingi.pl, profesjonalne narzędzie do tworzenia stron Landing Page, oddaje na cele paczki konto w aplikacji na 3 miesiące. edrone to ...

Social media w #BRIEFmorning - podsumowanie 2015
Brief.pl / Aktualności

  Paweł Szefernaker, Sekretarz Stanu w Kancelarii Premiera oraz Poseł na Sejm RP. Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie?Co Premier Beata Szydło wie o memach?Czym jest krytyka w sieci i jak sobie z nią radzić?   Jan Zając​ CEO firmy Sotrender​. Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie i jakie branże radzą sobie na Instagramie najlepiej.     Anna Dziewit Meller​, WeBook. Prowadząca kanał wideo WeBook, opowiada...

W poszukiwaniu wymarzonego etatu
Brief.pl / Inspiracje

 Najpopularniejsi Pracodawcy 2015 wg GoldenLine Którzy pracodawcy cieszą się największą popularnością? Którego najwyżej oceniają pracownicy? Kto najlepiej komunikuje się ze swoimi potencjalnymi, aktualnymi i byłymi pracownikami? Na te pytania postanowił odpowiedzieć serwis GoldenLine, a w rezultacie powstała lista najpopularniejszych pracodawców. Zwycięzców wyłoniono na podstawie algorytmu, który uwzględniał następujące dane: średnią z ocen wystawionych ...

,,Diamenty Polskiej Chemii” rozdane
Brief.pl / Patronaty

Ceremonię wręczenia ,,Diamentów Polskiej Chemii” poprowadzili: Odeta Moro – prezenterka TVP1 i TVN oraz Jacek Socha – Partner PwC w Polsce. Nagrody wręczono w 11 kategoriach. Kapituła Konkursowa zdecydowała w tym roku przyznać również dwie nagrody dodatkowe: pośmiertnie - dla śp. Jana Kulczyka za wybitny wkład w rozwój polskiej chemii oraz nagrodę za wybitne zasługi dla rozwoju przemysłu chemicznego w Polsce dla BASF Polska. W czasie uroczystości Prezes Bea...

Polscy pracodawcy są w dobrych nastrojach. Ale to może się niedługo skończyć
Brief.pl / Aktualności

Uczestnikom 31. globalnego badania realizowanego przez ManpowerGroup, zadano jedno pytanie: „Jakie są przewidywania dotyczące zmian w całkowitym zatrudnieniu firmy w Pani/Pana oddziale w ciągu trzech miesięcy, od początku października do końca grudnia 2015 r., w porównaniu do obecnego kwartału?”. I, przyglądając się odpowiedziom ankietowanych, trudno nie odnieść wrażenia, że sytuacja na rynku pracy w Polsce poprawia się, nawet jeśli wzrost jest niewielki. W IV kwartale 2015 r...

Pierwsza inwestycja TVN Ventures - wsparcie dla Everytap
Brief.pl / Aktualności

TVN Ventures nabył 40 proc. udziałów w spółce Everytap, która jest operatorem mobilnej platformy reklamowej wykorzystującej technologię beaconów, oferującej reklamodawcom kontekstowe i spersonalizowane możliwości komunikacyjne. Everytap otrzyma wsparcie finansowe oraz medialne na potrzeby dalszego rozwoju spółki. Usługi oferowane przez Everytap dla reklamodawców koncentrują się na dedykowanych programach lojalnościowych i ofertach promocyjnych, adresowa...

5 pamiętnych wpadek w mediach społecznościowych
Brief.pl / Inspiracje

Post pisany pod wpływem alkoholu? Media huczały o co najmniej kontrowersyjnej reklamie marki wódki Extra Żytnia. Na jej facebookowym profilu ukazało się zdjęcie zrobione 31 sierpnia 1982 roku podczas pacyfikacji demonstracji "Solidarności" przez milicję i ZOMO. Archiwalna fotografia przedstawia czterech mężczyzn niosących śmiertelnie rannego kolegę. Zdjęcie zostało opatrzone komentarzem „Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią”. Takie słowa mają sugerować, że producent (P...