Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Reklama

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Brief.pl / Aktualności

Firmy inwestują w zadowolenie klientów Gadżety reklamowe to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Dowodzą tego analizy branżowe, dzięki którym można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania tą formą promocji. Według badania „Postrzegania upominków reklamowych jako nośnika reklamy" PIAP, artykuły promocyjne znajdują się na drugim miejscu najskuteczniejszych i jednocześnie najtańszych nośników informacji o firmie. Ponad 70% ankietowanych zapytanych o to, c...

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Brief.pl / Aktualności

Talmud głosi, że biedny jest tylko ten, kto nie ma wiedzy. Jeśli wiedza jest walutą, to Cloud Technologies jest jedną z najbogatszych firm na świecie. Warszawska spółka przetwarza już ponad 3 mld anonimowych profili internautów, wie sporo o ich zainteresowaniach, decyzjach i preferencjach zakupowych, zna ich wiek, płeć, geolokalizację i historię surfowania w sieci.   Czyny, nie dane Umiejętne gromadzenie danych to prawdziwe błogosławieństwo, jednak data harvesting nie wysta...

indaHash wprowadza “Videoseed”, czyli opcję dystrybucji wideo na profilach setek influencerów jednocześnie
Brief.pl / Aktualności

“VideoSeed”, narzędzie wprowadzone przez indaHash, to zupełnie nowe podejście do wideo seedingu. Wideo nie jest wyświetlane jako reklama, ani publikowane przez algorytm, ale przez realnych użytkowników na ich profilach w mediach społecznościowych. Globalne dotarcie (ponad 400 milionów potencjalnych impresji) platformy indaHash pozwala ponadto na realizację kampanii zarówno na wielu platformach, jak i wielu rynkach jednocześnie. Kampanie mogą być planowane, modero...

Starcom: Rynek reklamowy wzrósł o 3 proc. w 2016 r. W IV kwartale powiało optymizmem
Brief.pl / Aktualności

Motorem wzrostu rynku reklamowego są sklepy rtv agd oraz dyskonty W każdym kwartale 2016 r. największe redukcje wydatków notowały finanse Wpływy reklamowe internetu wzrosły o 203,1 mln zł Udział telewizji w rynku reklamowym w 2016 r. wyraźnie poniżej 50 proc.   Słabnąca gospodarka oraz niepewność co do stanowienia prawa przełożyły się negatywnie na rynek reklamowy w drugim i trzecim kwartale. Reklamodawcy wstrzymywali się z wydatkami ze względu na rozczarowujące ...

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Tak brzmiał tytuł Pana prelekcji podczas tvday 2017. Co to właściwie oznacza? Zależało mi, aby pokazać siłę i skuteczność sponsoringu telewizyjnego. Zaprezentowany case stanowi dobrą ilustrację tej tezy - klient e-commerce pozwala nam zaobserwować, w jaki sposób telewizja w czasie rzeczywistym wpływa na zachowania konsumenckie. Aby sprawdzić, czy reklama faktycznie działa, zestawiliśmy dane z panelu Google Analytics sklepu naszego kli...

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
Brief.pl / Aktualności

Dwadzieścia pięć najczęściej wzmiankowanych kanałów poddano badaniu jakościowemu. Numerem 1 zestawienia został Cyber Marian z wynikiem 1,5 tys. publikacji. Za nim uplasował się DonGURALesko (1,4 tys.), który wyprzedził Red Lipstick Monster (1,4 tys.). W pierwszej piątce uplasowali się także: 20m2 i Letni Chamski Podryw, a na kolejnych: MaxFloRecTV, ReZigiusz, Gimper, StepRecords, Krzysztof Gonciarz i Stuu.    Łakomy kąsek dla sponsorów Promocyjnie najbardziej zy...

Reklama? Użyteczna i estetyczna (wywiad)
Magazyn / Ludzie

Jakie istotne zmiany dostrzega Pan na rynku reklamy OOH w ciągu ostatnich lat? Obserwuję rynek reklamy OOH jako mieszkaniec Warszawy i użytkownik przestrzeni miejskiej oraz jako osoba, która przez całą swoją dotychczasową karierę zawodową zajmowała się szerzej pojętą komunikacją. Tak też zresztą staramy się z innymi pracownikami kształtować profil Warexpo – jako spółki, która zajmuje się reklamą, ale także informacją miejską. Nie myślę tylko w kategoriach wzrostu sp...

Jak przywiązać do marki klienta w 2017 roku?
Brief.pl / Wiedza

Wysokie koszty pozyskania klienta, które pochłaniają dużą część budżetów marketingowych, są zmorą wielu marketerów. Zamiast przeznaczać większość wydatków reklamowych na będące często na granicy rentowności inwestycje mające na celu pozyskiwanie konsumenta, eksperci z Sociomantic Labs zachęcają do wdrażania strategii budowania lojalności klienta. Badania firmy Rare pokazują, że konsument staje się lojalnym klientem marki, gdy darzy ją zaufaniem -  83 proc., kiedy...

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
Brief.pl / Aktualności

Przed świętami internautów wzruszyła reklama Allegro Czego szukasz w Święta? | English for beginners, która zajęła pierwsze miejsce polskiego i ósme europejskiego zestawienia YouTube Ads Leaderboard za cały 2016 rok. Bohater wideo zamawia z serwisu aukcyjnego zestaw do nauki angielskiego i pilnie powtarza słówka, by pojechać na Boże Narodzenie do Wielkiej Brytanii i poznać swoją, nie mówiącą po polsku, wnuczkę. Na drugim miejscu znalazł się film z cyklu reżyser...

Trendy 2017 według Pawła Tkaczyka
Brief.pl / Aktualności

Warto rozmawiać   Kanały komunikacji możemy podzielić wzdłuż dwóch kryteriów: - jednokierunkowe i wielokierunkowe - publiczne i prywatne Po zestawieniu dostajemy cztery pola. Większość „tradycyjnego marketingu” to ćwiartka „publiczne, jednokierunkowe” (prasa, radio, telewizja). Nowy marketing to komunikacja nastawiona na rozmowę: publiczną (social media) lub prywatną (livechat, mail). Problem pojawia się, kiedy kanały komunikacji prywatnej i dwukie...

Jedna trzecia Polaków bierze pod uwagę politykę zwrotów i wymiany przy zakupie prezentów
Brief.pl / Aktualności

Jedna trzecia Polaków deklaruje, że podczas zakupów bierze pod uwagę politykę zwrotów stosowaną przez dany sklep. Nieco bardziej istotne jest to dla kobiet niż mężczyzn. Badanie Deloitte Legal pokazało również, że na politykę zwrotów zwracają szczególnie uwagę osoby młodsze – w przedziałach wiekowych od 25 do 34 i od 35 do 44 lat (odpowiednio 43 proc. i 41 proc), najmniej ważne jest to dla osób pomiędzy 55 a 64 rokiem życia (13 proc.). ...

Aplikacja BeBadter, czyli mobilna księga skarg i wniosków
Brief.pl / Aktualności

Aż trudno wyobrazić sobie, że istnieje tak wiele sytuacji, w których nieprawidłowo działająca usługa potrafi wpłynąć na nasze samopoczucie w jednoznacznie negatywny sposób. W akcie sprzeciwu wobec takich niekompetencji firm, stworzona została aplikacja BeBadter. BeBadter to aplikacja zrzeszająca niezadowolonych klientów. To miejsce, w którym możemy podzielić się swoimi odczuciami wobec nieprofesjonalnych usług lub niekompletnych produktów. Nieważne, czy chodzi...

Regulamin konkursu. Wygraj zaproszenie na film "Honorowy obywatel"
Brief.pl / Aktualności

REGULAMIN KONKURSU § 1POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Konkurs jest organizowany pod nazwą "Honorowy obywatel"  i jest zwany dalej: "Konkursem".2. Organizatorem Konkursu jest B4P Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Konduktorskiej 4/2, 00-775 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod nr KRS 0000494092.3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie, na facebookowym profilu magazynu "...

Galeria vs. internet: jak zachowuje się konsument? (raport)
Brief.pl / Wiedza

Oglądanie/ kupowanie Ponad połowa ankietowanych mężczyzn (53 proc.) przyznaje, iż odwiedza galerię handlową w celu obejrzenia rzeczy, które zamierza następnie kupić przez internet. Kobiet, które postępują w ten sposób jest mniej – około 49 proc. Co warto podkreślić, w grupie „oglądających” w centrach handlowych jest znacznie więcej osób młodszych do 35. roku życia (57 proc.). Największy odsetek osób odwiedzających galerie handlowe w celu zapo...

PODSUMOWANIE 2016 ROKU Z PUNKTU WIDZENIA BADAŃ I ANALITYKI
Brief.pl / Aktualności

Wiele różnych dziedzin marketingu i digitalu łączy się tworząc zapotrzebowanie na coraz to kolejne rodzaje usług. Nowe narzędzia i rozwiązania pojawiają się szybciej niż faktycznie może przyswoić rynek. I to znaczy, że będzie coraz więcej biznesów opartych o łączenie danych z wielu różnych źródeł. W raporcie opisaliśmy szerszy kontekst każdego z kluczowych trendów na rynku. Lista została stworzona w oparciu o rozmowy z klientami IRCenter, kluczowe wydarzen...

Reklamodawcy mówią STOP blokowaniu reklam
Brief.pl / Aktualności

Wiele wskazuje na to, że tegoroczny grudzień będzie dla sprzedawców rekordowy. Już w Czarny Piątek witryny niektórych e-sklepów nie radziły sobie z obciążeniem. Jeden ze sklepów obuwniczych przyznał się, że ruch w jego internetowym sklepie wzrósł nawet 6-krotnie. - To właśnie na grudzień przypada największe natężenie ruchu w polskiej sieci. Zgodnie z naszymi statystykami, ruch jest większy w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku o 20%. To spr...

Jak gra i pachnie galeria handlowa przed Świętami?
Brief.pl / Aktualności

Największy ruch w galeriach handlowych przypada na okres od listopada do końca stycznia – wtedy właśnie klienci rozglądają się za prezentami, realizują bony upominkowe i wydają pieniądze, które otrzymali w ramach prezentu. Frekwencja w okresie świątecznym jest nawet do 30% wyższa niż w ciągu roku. – Wzmożona aktywność branży retail w tym roku zaczęła się na początku listopada i z każdym dniem uruchamiane są kolejne kampanie reklamowe dotyczące Bożego Narodzenia. Przełom listop...

"Gwoździem w mózg" - regulamin konkursu
Brief.pl / Patronaty

REGULAMIN KONKURSU § 1POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Konkurs jest organizowany pod nazwą "Gwoździem w mozg"  i jest zwany dalej: "Konkursem".2. Organizatorem Konkursu jest B4P Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Konduktorskiej 4/2, 00-775 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod nr KRS 0000494092.3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie, na facebookowym profilu magazynu Bu...

7 grzechów głównych Automatyzacji Marketingu
Brief.pl / Wiedza

Z listy grzechów i grzeszków w obszarze Automatyzacji Marketingu wybrałam siedem głównych, które w znaczący sposób mogą wpłynąć na nasz biznes i jakość komunikacji z klientami. 1. Brak identyfikacji użytkowników Dużym błędem jest nie identyfikowanie użytkowników odwiedzających naszą stronę, konta w social mediach i aplikacje mobilne. Monitorowanie kontaktów online to jedno - najważniejsze jest jednak, aby mieć możliwość bieżącego aktualiz...

Gwoździem w mózg - książka naszego felietonisty
Brief.pl / Aktualności

Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma. Gwoździem w mózg to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafiej...

Praktycznie o Influencer Marketingu – bezpłatny ebook
Brief.pl / Aktualności

Influencerzy odgrywają coraz większą rolę na polskiej scenie marketingowej. Szacuje się, że blogerzy docierają z tworzonymi przez siebie treściami nawet do 11 milionów użytkowników. Ponad połowa czytelników blogów podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem ich rekomendacji. Dla prawie 75% badanych, blogi są najważniejszym źródłem wiedzy o produktach i usługach, ważniejszym nawet niż opinie znajomych! Jeśli dodamy do tego, że prawie 1/3 Polaków nie kieruje si...

Czarny Piątek po polsku
Brief.pl / Wiedza

Jednoznaczna geneza ustanowienia pierwszego piątku po amerykańskim Święcie Dziękczynienia, dniem wielkich wyprzedaży, nie jest znana. Samego określenia Black Friday po raz pierwszy prawdopodobnie użyto w mediach w 1981 roku. Miał być to dzień, w którym sprzedawcy nareszcie wychodzą na plus. Dobry wynik sklepu zapisywany był zazwyczaj czarnym tuszem, więc jeżeli rachunki były „czarne” oznaczało to, że sprzedawcy zarabiali. To do niedawna typowo „amerykańskie święto&rdquo...

Mobile nie nadchodzi – mobile już tu jest
Brief.pl / Aktualności

Mobile to dane   Użytkownicy smartfonów generują już około 5 Petabajtów danych dziennie. Lawinowo rosnąca ilość informacji wytwarzanych na urządzeniach mobilnych pozwala analitykom internetowym mówić o boomie na mobilne Big Data. Eksperci z firmy IBM twierdzą nawet, że dzisiaj rynek mobilny powinno się rozpatrywać nie tyle przez pryzmat ogólnej liczby tworzących go urządzeń, co raczej nowego, olbrzymiego rynku danych. Dla IBM „mobile to nie urządzenie &nd...

Regulamin konkursu - "Innowatorzy" Walter Isaacson
Brief.pl / Aktualności

REGULAMIN KONKURSU § 1POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Konkurs jest organizowany pod nazwą "Innowatorzy"  i jest zwany dalej: "Konkursem".2. Organizatorem Konkursu jest B4P Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Konduktorskiej 4/2, 00-775 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod nr KRS 0000494092.3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie, na facebookowym profilu magazynu Busines...

7. KONKURS SPOTÓW REKLAMOWYCH - CAMERIMAGE zaprasza
Brief.pl / Patronaty

Jury   Magdalena Daniłoś Dziennikarka, blogerka, ewangelista wideo marketingu. Realizowała kampanie dla marek takich jak Samsung, Bosch czy Viessmann oraz wielu podmiotów administracyjnych. Jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych na kierunku „Marketing internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowcą na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na ...

Wystawa „Więcej niż reklama - jak to robią Szwedzi” od 3 listopada na warszawskiej Pradze
Brief.pl / Aktualności

W 2011 roku Szwecja podjęła decyzję o udostępnieniu zwykłym obywatelom jednego ze swoich oficjalnych kanałów PR na Twitterze. Co tydzień kolejny „zwykły Szwed” prowadzi profil @Sweden, gdzie podnosi ważne dla siebie kwestie. Nietypowa promocja kraju? A jednak profil śledzi już ponad sto tysięcy osób! Niesztampowo do komunikacji podeszli także twórcy kampanii sieci sklepów spożywczych ICA. Dziś wiadomo już, że obsadzając w roli stażysty Jerry’ego akt...

Nikt nie docenia przeceny, wszyscy kochają kody promocyjne! Czyli Marketing Startu 3.0
Brief.pl / Aktualności

Współczesność daje nam wiele przykładów nowego podejścia na szybkie wprowadzanie produktu na rynek i wzrosty zasięgu usługi lub produktu na nieprawdopodobnych jeszcze kilka lat temu poziomach. Najlepszym przykładem są tu spółki technologiczne, funkcjonujące w obszarze on-line. Z jednej strony często oferują zupełnie nową usługę, odnajdując i działając w niezagospodarowanej wcześniej niszy, z drugiej, będąc sprytnymi marketingowo sposobami. Spójrzmy na takiego Ubera. K...

Effie® Awards 2016 rozdane
Brief.pl / Aktualności

Nagrody Effie wręczyli przewodniczący grup jurorskich oraz przedstawiciele sponsorów Konkursu i Gali. Przewodnicząca Jury, Anna Jakubowski, General Manager, The Coca-Cola Company, wręczyła nagrodę Grand Prix. Złote statuetki   Nagrodzeni w XVII edycji konkursu Effie Awards:   Najważniejsze wyróżnienie – Grand Prix otrzymały: MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej, CPC za kampanię WSZYSCY PRZECHODZĄ DO PLAY przygotowaną dla firmy Play...

Tegoroczna edycja Golden Drum za nami. Wywiad z Sebastianem Hejnowskim
Brief.pl / Aktualności

Jaka jest rola MSLGROUP w przy tworzeniu festiwalu Golden Drum? MSL Group jest strategicznym doradcą przy repozycjonowaniu Golden Drum. Do naszych zadań należy komunikacja imprezy - dotarcie do branży marketingowej na 37 rynkach w Europie, w Rosji i na Bliskim Wschodzie, sławienie sloganu tegorocznej edycji „Inspired to Inspire" na tych rynkach, promocja programu wydarzenia i jego prelegentów. To już druga edycja Festiwalu, podczas której występujemy jako wyłączny partner PR...