Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Reklama

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
Brief.pl / Aktualności

Dwadzieścia pięć najczęściej wzmiankowanych kanałów poddano badaniu jakościowemu. Numerem 1 zestawienia został Cyber Marian z wynikiem 1,5 tys. publikacji. Za nim uplasował się DonGURALesko (1,4 tys.), który wyprzedził Red Lipstick Monster (1,4 tys.). W pierwszej piątce uplasowali się także: 20m2 i Letni Chamski Podryw, a na kolejnych: MaxFloRecTV, ReZigiusz, Gimper, StepRecords, Krzysztof Gonciarz i Stuu.    Łakomy kąsek dla sponsorów Promocyjnie najbardziej zy...

Reklama? Użyteczna i estetyczna (wywiad)
Magazyn / Ludzie

Jakie istotne zmiany dostrzega Pan na rynku reklamy OOH w ciągu ostatnich lat? Obserwuję rynek reklamy OOH jako mieszkaniec Warszawy i użytkownik przestrzeni miejskiej oraz jako osoba, która przez całą swoją dotychczasową karierę zawodową zajmowała się szerzej pojętą komunikacją. Tak też zresztą staramy się z innymi pracownikami kształtować profil Warexpo – jako spółki, która zajmuje się reklamą, ale także informacją miejską. Nie myślę tylko w kategoriach wzrostu sp...

Jak przywiązać do marki klienta w 2017 roku?
Brief.pl / Wiedza

Wysokie koszty pozyskania klienta, które pochłaniają dużą część budżetów marketingowych, są zmorą wielu marketerów. Zamiast przeznaczać większość wydatków reklamowych na będące często na granicy rentowności inwestycje mające na celu pozyskiwanie konsumenta, eksperci z Sociomantic Labs zachęcają do wdrażania strategii budowania lojalności klienta. Badania firmy Rare pokazują, że konsument staje się lojalnym klientem marki, gdy darzy ją zaufaniem -  83 proc., kiedy...

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
Brief.pl / Aktualności

Przed świętami internautów wzruszyła reklama Allegro Czego szukasz w Święta? | English for beginners, która zajęła pierwsze miejsce polskiego i ósme europejskiego zestawienia YouTube Ads Leaderboard za cały 2016 rok. Bohater wideo zamawia z serwisu aukcyjnego zestaw do nauki angielskiego i pilnie powtarza słówka, by pojechać na Boże Narodzenie do Wielkiej Brytanii i poznać swoją, nie mówiącą po polsku, wnuczkę. Na drugim miejscu znalazł się film z cyklu reżyser...

Trendy 2017 według Pawła Tkaczyka
Brief.pl / Aktualności

Warto rozmawiać   Kanały komunikacji możemy podzielić wzdłuż dwóch kryteriów: - jednokierunkowe i wielokierunkowe - publiczne i prywatne Po zestawieniu dostajemy cztery pola. Większość „tradycyjnego marketingu” to ćwiartka „publiczne, jednokierunkowe” (prasa, radio, telewizja). Nowy marketing to komunikacja nastawiona na rozmowę: publiczną (social media) lub prywatną (livechat, mail). Problem pojawia się, kiedy kanały komunikacji prywatnej i dwukie...

Jedna trzecia Polaków bierze pod uwagę politykę zwrotów i wymiany przy zakupie prezentów
Brief.pl / Aktualności

Jedna trzecia Polaków deklaruje, że podczas zakupów bierze pod uwagę politykę zwrotów stosowaną przez dany sklep. Nieco bardziej istotne jest to dla kobiet niż mężczyzn. Badanie Deloitte Legal pokazało również, że na politykę zwrotów zwracają szczególnie uwagę osoby młodsze – w przedziałach wiekowych od 25 do 34 i od 35 do 44 lat (odpowiednio 43 proc. i 41 proc), najmniej ważne jest to dla osób pomiędzy 55 a 64 rokiem życia (13 proc.). ...

Aplikacja BeBadter, czyli mobilna księga skarg i wniosków
Brief.pl / Aktualności

Aż trudno wyobrazić sobie, że istnieje tak wiele sytuacji, w których nieprawidłowo działająca usługa potrafi wpłynąć na nasze samopoczucie w jednoznacznie negatywny sposób. W akcie sprzeciwu wobec takich niekompetencji firm, stworzona została aplikacja BeBadter. BeBadter to aplikacja zrzeszająca niezadowolonych klientów. To miejsce, w którym możemy podzielić się swoimi odczuciami wobec nieprofesjonalnych usług lub niekompletnych produktów. Nieważne, czy chodzi...

Regulamin konkursu. Wygraj zaproszenie na film "Honorowy obywatel"
Brief.pl / Aktualności

REGULAMIN KONKURSU § 1POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Konkurs jest organizowany pod nazwą "Honorowy obywatel"  i jest zwany dalej: "Konkursem".2. Organizatorem Konkursu jest B4P Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Konduktorskiej 4/2, 00-775 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod nr KRS 0000494092.3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie, na facebookowym profilu magazynu "...

Galeria vs. internet: jak zachowuje się konsument? (raport)
Brief.pl / Wiedza

Oglądanie/ kupowanie Ponad połowa ankietowanych mężczyzn (53 proc.) przyznaje, iż odwiedza galerię handlową w celu obejrzenia rzeczy, które zamierza następnie kupić przez internet. Kobiet, które postępują w ten sposób jest mniej – około 49 proc. Co warto podkreślić, w grupie „oglądających” w centrach handlowych jest znacznie więcej osób młodszych do 35. roku życia (57 proc.). Największy odsetek osób odwiedzających galerie handlowe w celu zapo...

PODSUMOWANIE 2016 ROKU Z PUNKTU WIDZENIA BADAŃ I ANALITYKI
Brief.pl / Aktualności

Wiele różnych dziedzin marketingu i digitalu łączy się tworząc zapotrzebowanie na coraz to kolejne rodzaje usług. Nowe narzędzia i rozwiązania pojawiają się szybciej niż faktycznie może przyswoić rynek. I to znaczy, że będzie coraz więcej biznesów opartych o łączenie danych z wielu różnych źródeł. W raporcie opisaliśmy szerszy kontekst każdego z kluczowych trendów na rynku. Lista została stworzona w oparciu o rozmowy z klientami IRCenter, kluczowe wydarzen...

Reklamodawcy mówią STOP blokowaniu reklam
Brief.pl / Aktualności

Wiele wskazuje na to, że tegoroczny grudzień będzie dla sprzedawców rekordowy. Już w Czarny Piątek witryny niektórych e-sklepów nie radziły sobie z obciążeniem. Jeden ze sklepów obuwniczych przyznał się, że ruch w jego internetowym sklepie wzrósł nawet 6-krotnie. - To właśnie na grudzień przypada największe natężenie ruchu w polskiej sieci. Zgodnie z naszymi statystykami, ruch jest większy w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku o 20%. To spr...

Jak gra i pachnie galeria handlowa przed Świętami?
Brief.pl / Aktualności

Największy ruch w galeriach handlowych przypada na okres od listopada do końca stycznia – wtedy właśnie klienci rozglądają się za prezentami, realizują bony upominkowe i wydają pieniądze, które otrzymali w ramach prezentu. Frekwencja w okresie świątecznym jest nawet do 30% wyższa niż w ciągu roku. – Wzmożona aktywność branży retail w tym roku zaczęła się na początku listopada i z każdym dniem uruchamiane są kolejne kampanie reklamowe dotyczące Bożego Narodzenia. Przełom listop...

"Gwoździem w mózg" - regulamin konkursu
Brief.pl / Patronaty

REGULAMIN KONKURSU § 1POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Konkurs jest organizowany pod nazwą "Gwoździem w mozg"  i jest zwany dalej: "Konkursem".2. Organizatorem Konkursu jest B4P Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Konduktorskiej 4/2, 00-775 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod nr KRS 0000494092.3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie, na facebookowym profilu magazynu Bu...

7 grzechów głównych Automatyzacji Marketingu
Brief.pl / Wiedza

Z listy grzechów i grzeszków w obszarze Automatyzacji Marketingu wybrałam siedem głównych, które w znaczący sposób mogą wpłynąć na nasz biznes i jakość komunikacji z klientami. 1. Brak identyfikacji użytkowników Dużym błędem jest nie identyfikowanie użytkowników odwiedzających naszą stronę, konta w social mediach i aplikacje mobilne. Monitorowanie kontaktów online to jedno - najważniejsze jest jednak, aby mieć możliwość bieżącego aktualiz...

Gwoździem w mózg - książka naszego felietonisty
Brief.pl / Aktualności

Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma. Gwoździem w mózg to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafiej...

Praktycznie o Influencer Marketingu – bezpłatny ebook
Brief.pl / Aktualności

Influencerzy odgrywają coraz większą rolę na polskiej scenie marketingowej. Szacuje się, że blogerzy docierają z tworzonymi przez siebie treściami nawet do 11 milionów użytkowników. Ponad połowa czytelników blogów podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem ich rekomendacji. Dla prawie 75% badanych, blogi są najważniejszym źródłem wiedzy o produktach i usługach, ważniejszym nawet niż opinie znajomych! Jeśli dodamy do tego, że prawie 1/3 Polaków nie kieruje si...

Czarny Piątek po polsku
Brief.pl / Wiedza

Jednoznaczna geneza ustanowienia pierwszego piątku po amerykańskim Święcie Dziękczynienia, dniem wielkich wyprzedaży, nie jest znana. Samego określenia Black Friday po raz pierwszy prawdopodobnie użyto w mediach w 1981 roku. Miał być to dzień, w którym sprzedawcy nareszcie wychodzą na plus. Dobry wynik sklepu zapisywany był zazwyczaj czarnym tuszem, więc jeżeli rachunki były „czarne” oznaczało to, że sprzedawcy zarabiali. To do niedawna typowo „amerykańskie święto&rdquo...

Mobile nie nadchodzi – mobile już tu jest
Brief.pl / Aktualności

Mobile to dane   Użytkownicy smartfonów generują już około 5 Petabajtów danych dziennie. Lawinowo rosnąca ilość informacji wytwarzanych na urządzeniach mobilnych pozwala analitykom internetowym mówić o boomie na mobilne Big Data. Eksperci z firmy IBM twierdzą nawet, że dzisiaj rynek mobilny powinno się rozpatrywać nie tyle przez pryzmat ogólnej liczby tworzących go urządzeń, co raczej nowego, olbrzymiego rynku danych. Dla IBM „mobile to nie urządzenie &nd...

Regulamin konkursu - "Innowatorzy" Walter Isaacson
Brief.pl / Aktualności

REGULAMIN KONKURSU § 1POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Konkurs jest organizowany pod nazwą "Innowatorzy"  i jest zwany dalej: "Konkursem".2. Organizatorem Konkursu jest B4P Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Konduktorskiej 4/2, 00-775 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod nr KRS 0000494092.3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie, na facebookowym profilu magazynu Busines...

7. KONKURS SPOTÓW REKLAMOWYCH - CAMERIMAGE zaprasza
Brief.pl / Patronaty

Jury   Magdalena Daniłoś Dziennikarka, blogerka, ewangelista wideo marketingu. Realizowała kampanie dla marek takich jak Samsung, Bosch czy Viessmann oraz wielu podmiotów administracyjnych. Jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych na kierunku „Marketing internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowcą na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na ...

Wystawa „Więcej niż reklama - jak to robią Szwedzi” od 3 listopada na warszawskiej Pradze
Brief.pl / Aktualności

W 2011 roku Szwecja podjęła decyzję o udostępnieniu zwykłym obywatelom jednego ze swoich oficjalnych kanałów PR na Twitterze. Co tydzień kolejny „zwykły Szwed” prowadzi profil @Sweden, gdzie podnosi ważne dla siebie kwestie. Nietypowa promocja kraju? A jednak profil śledzi już ponad sto tysięcy osób! Niesztampowo do komunikacji podeszli także twórcy kampanii sieci sklepów spożywczych ICA. Dziś wiadomo już, że obsadzając w roli stażysty Jerry’ego akt...

Nikt nie docenia przeceny, wszyscy kochają kody promocyjne! Czyli Marketing Startu 3.0
Brief.pl / Aktualności

Współczesność daje nam wiele przykładów nowego podejścia na szybkie wprowadzanie produktu na rynek i wzrosty zasięgu usługi lub produktu na nieprawdopodobnych jeszcze kilka lat temu poziomach. Najlepszym przykładem są tu spółki technologiczne, funkcjonujące w obszarze on-line. Z jednej strony często oferują zupełnie nową usługę, odnajdując i działając w niezagospodarowanej wcześniej niszy, z drugiej, będąc sprytnymi marketingowo sposobami. Spójrzmy na takiego Ubera. K...

Effie® Awards 2016 rozdane
Brief.pl / Aktualności

Nagrody Effie wręczyli przewodniczący grup jurorskich oraz przedstawiciele sponsorów Konkursu i Gali. Przewodnicząca Jury, Anna Jakubowski, General Manager, The Coca-Cola Company, wręczyła nagrodę Grand Prix. Złote statuetki   Nagrodzeni w XVII edycji konkursu Effie Awards:   Najważniejsze wyróżnienie – Grand Prix otrzymały: MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej, CPC za kampanię WSZYSCY PRZECHODZĄ DO PLAY przygotowaną dla firmy Play...

Tegoroczna edycja Golden Drum za nami. Wywiad z Sebastianem Hejnowskim
Brief.pl / Aktualności

Jaka jest rola MSLGROUP w przy tworzeniu festiwalu Golden Drum? MSL Group jest strategicznym doradcą przy repozycjonowaniu Golden Drum. Do naszych zadań należy komunikacja imprezy - dotarcie do branży marketingowej na 37 rynkach w Europie, w Rosji i na Bliskim Wschodzie, sławienie sloganu tegorocznej edycji „Inspired to Inspire" na tych rynkach, promocja programu wydarzenia i jego prelegentów. To już druga edycja Festiwalu, podczas której występujemy jako wyłączny partner PR...

Top 10 najpopularniejszych wideo online
Brief.pl / Aktualności

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE   (10-16 października) Na pierwszym miejscu znalazł się Netflix promujący drugi sezon serialu biograficznego Narcos. Oryginalna produkcja stacji opowiada o losach Pablo Escobara, kolumbijskiego barona narkotykowego, który przez lata wodził za nos amerykańskie służby. Serial obfitujący w drastyczne sceny i intrygi kryminalne stał się hitem, a jego drugi sezon ma szanse powtórzyć sukces sprzed roku. Spot został wyemitowany przede wszystkim...

Koniec ery inwazyjnych reklam?
Brief.pl / Aktualności

Konsument nie zamyka się na reklamę. Badanie przeprowadzone na rynku brytyjskim przez ESI Media pokazuje, że 63% użytkowników chce, by marka pomagała im osiągać ich cele, a 40% przyznaje, że reklama bywa dla nich inspirująca. Większość (67%) jest jednak zmęczona nierealistycznymi obietnicami. Według raportu IAB aż 78% użytkowników adblocków w Polsce dopuszcza wybrane formy działań reklamowych, a 60% nie wyklucza całkowitego wyłączenia aplikacji blokujących, jeśli kampanie re...

"DUBAJ - NOWE RYNKI, NOWE MOŻLIWOŚCI" - KONKURS
Brief.pl / Aktualności

REGULAMIN KONKURSU § 1POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Konkurs jest organizowany pod nazwą "Dubaj - nowe rynki, nowe możliwości"  i jest zwany dalej: "Konkursem".2. Organizatorem Konkursu jest B4P Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Konduktorskiej 4/2, 00-775 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod nr KRS 0000494092.3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie, na facebookowym ...

Konwersja w e-commerce. Regulamin konkursu
Brief.pl / Aktualności

REGULAMIN KONKURSU § 1POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Konkurs jest organizowany pod nazwą "Konwerska w e-commerce"  i jest zwany dalej: "Konkursem".2. Organizatorem Konkursu jest B4P Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Konduktorskiej 4/2, 00-775 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod nr KRS 0000494092.3. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie, na facebookowym profilu magaz...

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia
Brief.pl / Aktualności

    Na szczycie zestawienia znalazła się reklama napoju Coca-Cola. W spocie występują gwiazdy polskiego YouTube’a, których wizerunki wykorzystano na limitowanych puszkach napoju. Wideo zadebiutowało w sieci 19 sierpnia i zanotowało blisko 2,1 mln użytkowników przy 3,2 mln rozpoczętych odtworzeń. Naturalnie, spot emitowany był przede wszystkim w serwisie YouTube.com (70 proc.).   Drugie miejsce należało do stacji TVN od pewnego czasu intensywnie promującej...