Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Multikino Media

Kancelaria SCBP patronem 50 Kreatywnych w Biznesie
Brief.pl / Aktualności

Patronem rankingu 50 Majbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in BRIEF została Kancelaria Adwokacka Cieslewicz-Bartecki-Partnerzy.  - Projekt 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief pozwala na wyróżnienie przedsiębiorców wprowadzających na nasz rodzimy rynek nową jakość. Świeżość pomysłów, dbałość o należyte wykonanie, a przede wszystkim niestandardowe podejście do prowadzenia biznesu, charakteryzują laureatów tego wydarzenia...

"50-tka Kreatywnych z Multikino Media" - inauguracja
Brief TV / Eventy

4 października odbyła się inauguracja cyklu spotkań "50-tka Kreatywnych z Multikino Media" organizowanych wspólnie przez magazyn "Business in Brief" i Multikino Media. Prelegentami podczas pierwszego spotkania byli Michał Sadowski, CEO Brand24 i Tomasz Rudolf, CEO D-RAFT. Debatę z ich udziałem poprowadził Grzegorz Kiszluk. ...

Pierwsza sieć beaconów w Polsce
Brief.pl / Aktualności

Multikino korzysta z technologii Beacon firmy Sensorberg. Używa infrastruktury beaconowej rozmieszczonej we wszystkich kinach oraz współpracujących z nią aplikacji mobilnych m.in.: Multikino, Qpony oraz Multiworld. Beacony w kinie   - Montaż beaconów i ich wykorzystanie do zwiększania sprzedaży w kinie to ważny element naszego nowego e-commercowego ekosystemu, który uruchomimy w tym roku. Już wkrótce dzięki odpowiednim narzędziom będziemy mogli podpowiedzieć k...

Mariusz Spisz, Multikino Media #BRIEFmorning
Brief TV / Aktualności

Do jakich grup wiekowych najlepiej trafia reklama kinowa i dlaczego? Jak media społecznościowe i mobile zmieniają reklamę kinową? Kiedy w Multikinie pojawią się beacony? Gościem Krzysztofa Bulskiego w ‪#‎BRIEFmorning‬ dziś rano był Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media....

#BriefMobile - relacja wideo i prezentacje
Brief.pl / Eventy

prezentacja Marcina Zaremby - Mobile w strategii firmy prezentacja agencji Spicy Mobile - Badania mobile. Karty na stół prezentacja Łukasza Kuca z PKO Banku Polskiego - Czy firmy powinny stawiać na tworzenie własnych aplikacji, czy na wersje mobilne swoich stron internetowych? prezentacja Michała Lewandowskiego z firmy Snapp - Jak reklamować mobile? prezentacja Marcina Dudy z Multikino Media - Mobileowe rozwiązania w kinie wpis o Snapchacie na blogu Krzysztofa ...

Co wydarzyło się na konferencji "Jak zarabiać na mobile?"
Brief.pl / Eventy

O tym, że nadeszła era mobile wiedzą już chyba wszyscy. Jednak poruszać się w tym świecie nie każdy jeszcze potrafi. Dlatego magazyn Brief, wraz z ekspertami z branży, postanowił oddać w ręce marketerów, przewodnik po mobile'u. Uczestnicy mogli przekonać się jak ogromną rolę pełni mobile, nie tylko z perspektywy użytkownika, ale przede wszystkim ze strony marki. Prelegenci przeprowadzili ich przez wszystkie etapy wdrażania kanału mobile począwszy od strategii, przez narzędzia, po promocję...

Jak zarabiać na mobile?
Brief.pl / Eventy

Dane pochodzące z różnych badań wskazują, że w Polsce rok, a może nawet i lata mobile trwają w najlepsze. Ponad połowa Polaków posiada już smartfona i spędza przed jego ekranem średnio 3 godziny dziennie. Megapanel donosi, że już 14 proc. odsłon na polskich stronach internetowych pochodzi właśnie z urzadzeń mobilnych. Dlatego też „Brief” chce polskim przedsiębiorcom i firmom dostarczyć wiedzy, jak skutecznie wykorzystywać mobile w działaniach biznesowych. Na konfe...

Reklama kinowa… na smartfonie
Brief.pl / Technologie

Multiworld to aplikacja na smartfony, którą przygotowała sieć Multikino. Jej głównym celem jest dostarczanie użytkownikom informacji o nowościach filmowych i reklamowanych w kinach produktach, ale także rozrywka. Reklamodawcy dzięki funkcji ePoster mogą ożywić swoje plakaty. Po uruchomieniu aplikacji Multiworld i nakierowaniu obiektywu aparatu smartfona na plakat użytkownik uzyskuje dostęp do informacji o filmie czy produkcie, będzie mógł zobaczyć materiały wideo i inne tre...

Wyróżnij się albo zgiń
Brief TV / Wiedza

Projekty specjalne od ponad dziesięciu lat goszczą na ekranach kin sieci Multikino. Treści alternatywne, od dwóch lat określane mianem event cinema, coraz częściej realizowane przede wszystkim w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych są obecne również w Polsce. Na nasze pytania odpowiada Mariusz Spisz, prezes zarządu Multikino Media....