Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Brief.pl / Ludzie

Dlaczego zdecydowałeś się dołączyć do Kapituły 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie? Po pierwsze, znam ten ranking już od kilku lat i uważam, że naprawdę pomaga wyłowić wartościowe osoby. Po drugie, uważam, że jest taka potrzeba, żeby nagradzać i pokazywać światu kreatywnych ludzi. To inspiruje i motywuje innych. Po trzecie, znam i cenię Grzegorza Kiszluka, twórcę rankingu. Cenię go za energię i kreatywność, jak również niezłomność w dążeniach do określonego celu. Do pr...

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Brief.pl / Ludzie

Co jest najważniejsze przy tworzeniu treści branded content? W branded content najważniejszy jest scenariusz. Przy tego typu produkcjach stworzenie dobrego scenariusza jest największym wyzwaniem. Często nie wiadomo skąd go wziąć. Reżyserzy nie znają dobrze mechanizmów, którymi rządzi się branded content, natomiast twórcy stricte reklamowi są nastawieni na eksponowanie produktu. Agencje branded contentowe to to z kolei biznes w powijakach. W Polsce poważnych partnerów...

Biznes to ludzie i etyka. Rozmowa z radcą prawnym, Piotrem Staroniem
Brief.pl / Aktualności

Aleksandra Wójcik: Jak zabezpieczyć się przed oszustwem w biznesie? Piotr Staroń: O biznesie należy myśleć jako o systemie wzajemnych zależności i naczyń połączonych. Na to, co określiłbym etyką pracy, składa się wiele elementów. Znaczenie ma to, jaką umowę podpisujemy z pracownikiem oraz to czy jej przestrzegamy. Istotne jest, jak podchodzimy do pracownika na co dzień, czy go motywujemy, czy dajemy mu feedback. I o to właśnie chodzi, bo biznes to ludzie i etyka, etyka pracy. Żade...

Randi Zuckerberg gościem specjalnym konferencji ABSL Talks w łódzkiej hali EXPO
Brief.pl / Aktualności

ABSL Talks to wydarzenie dla poszukujących inspiracji i szansy rozwoju. Jako wyjątkowa platforma do wymiany doświadczeń, kierowane jest do uczestników, którzy nie obawiają się przekraczania utartych ścieżek w działaniu i realizacji swoich celów. Świeża formuła bazuje na eventach kreatywnych dających możliwość poznania ciekawych postaci z odmiennych środowisk, które łączy charyzma i nieszablonowe myślenie. Uczestnicy wysłuchają wystąpień wybitnych osobowości reprezentu...

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Akcja przyciąga zarówno pracowników firm, jak i znanych aktorów, sportowców oraz dziennikarzy. Łączy ich ten sam cel – pomoc beneficjentom w zakupie protez i innego zaopatrzenia ortopedycznego oraz dofinansowanie rehabilitacji i konsultacji psychologicznych. Tylko w ubiegłym roku w biegu w całej Polsce wzięło udział ponad 16 tysięcy osób z 1118 firm, którzy zebrali wsp&oa...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Brief.pl / Aktualności

Quertes działa na zasadzie geolokalizacji i pozwala znaleźć użytkownikom oferty znajdujące się jak najbliżej podanego przez nich adresu. Chefowie, czyli osoby prywatne, sprzedające przygotowane przez siebie jedzenie, mogą je dodawać w sekcji Menu TERAZ bądź w Ofertach. Menu TERAZ to posiłki znajdujące się w sprzedaży dzisiaj, jutro bądź pojutrze- idealne więc na lunch w pracy czy obiad! Z kolei Oferty to miejsce, w którym Chefowie dodają wszystkie te posiłki, które mogą przygotować...

Marka konwersacyjna, czyli jaka?
Brief.pl / Inspiracje

Odrzucić prawie-rzeczywistość Obecnie mamy rozległy dostęp do olbrzymich ilości danych w czasie rzeczywistym. Rola analityki rośnie w ogromnym tempie. Według firmy Statista w 2017 r. dane pochodzące z ruchu w internecie, e-maili, wiadomości z komunikatorów etc., z wyłączeniem wymiany plików, sięgną 11 061 petabajtów miesięcznie. To naprawdę sporo. A wraz z rozwojem analityki rośnie segment MarchTech i związane z nim algorytmy odpowiedzialne za prześwietlanie naszych osobowo...

Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?
Brief.pl / Aktualności

Postaw na doświadczenie - Millennialsi są wygodni, chcą robić tylko ciekawe rzeczy, nie lubią marnować czasu na bzdury, a do tego są bardzo mocno nastawieni na doświadczenia. Najmniejsze problemy w obsłudze e-commerce zrażają Millenialsów, często bezpowrotnie. Natomiast jeśli mają okazję poznać coś nowego i pozytywnego, to chętnie wracają do tego miejsca i dzielą się informacją o nim ze znajomymi – komentuje Ignacy Bochiński z KERRIS.   Content is king? Ze względu na to, że...

Automatyzacja, cyfryzacja i zawody przyszłości wyprą prawie połowę obecnych profesji
Brief.pl / Aktualności

Badanie Gumtree.pl, zrealizowane w ramach 4. edycji programu „Start do Kariery”, pokazało, że najnowsze technologie już zaczęły rewolucjonizować rynek pracy, a w kolejnych latach proces ten będzie się rozwijał coraz dynamiczniej. Jakie stanowiska określamy mianem zawodów przyszłości, a które profesje mogą zniknąć z rynku pracy? Czy Polacy są gotowi na te zmiany?   Zawody, które znikną przez maszyny W Polsce zagrożonych automatyzacją jest średnio 40% miejs...

Nowa era zakupów to wyścig z czasem
Brief.pl / Aktualności

Jak pokazują badania Gemius, aż 10 spośród 20 najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce służy do komunikacji. Nowe kanały pociągają za sobą nawyki konsumenckie. Dostarczenie wiadomości do właściwej osoby w odpowiednim miejscu i czasie, na takim urządzeniu z jakiego aktualnie korzysta, staje się coraz większym wyzwaniem dla sprzedawców. Przedsiębiorstwa, które nie potrafią spójnie komunikować się za pośrednictwem wielu kanałów, odnoszą straty. Według bada...

Audi Digital Innovation: Rozmowa z Ross Knap, autorem zwycięskiego projektu CallPage
Brief.pl / Ludzie

Jak udało Wam się pozyskać inwestycję od funduszu bValue? W kwietniu 2015 roku lecieliśmy do Londynu żeby odwiedzić klientów i partnerów. Zauważyliśmy, że do naszego samolotu wsiada nikt inny jak Rafał Brzoska. Wtedy przesadziłem pół samolotu, żeby się do niego dostać i zapytać, jak udało mu się zbudować taki biznes. Rozmawialiśmy przez cały lot. On opowiadał o swoich doświadczeniach, my o swoich i o tym, co udało się nam osiągnąć w tak krótkim czasie. W końcu dowied...

IoT Fest Kraków - budzimy potencjał Internetu Rzeczy
Brief.pl / Aktualności

Kraków jest pierwszym miejscem, w którym organizowany jest IoT Fest nie tylko dlatego, że to właśnie tu znajduje się siedziba hub:raum, ale również z tego względu, że Kraków jest miastem, w którym powstaje wiele startupów tworzących rozwiązania z obszaru Internetu Rzeczy (IoT). W celu podsumowania wszystkich wydarzeń i podzielenia się wrażeniami ze wszystkich wydarzeń organizowanych w ramach Festiwalu IoT, zaplanowany jest Finał Festiwalu IoT w ...

Zwyczaje Polaków związane z użytkowaniem ebooków i audiobooków. Wyniki badania
Brief.pl / Wiedza

Po raz pierwszy w Polsce zrealizowane badanie na próbie ponad 1000 osób dotyczące zwyczajów czytelniczych, pytając o opinie jednocześnie użytkowników książek papierowych, jak i ebooków oraz audiobooków. Respondentami były wyłącznie osoby, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy przeczytały co najmniej 3 książki w dowolnej formie. Respondentów zapytano między innymi o: urządzenia, na których czytają i słuchają, formaty z których n...

W Krakowie powstaje inteligentny asystent, który zrewolucjonizuje pracę działów sprzedaży
Magazyn / Aktualności

Trudno jest obecnie zapanować nad działem sprzedaży w firmie bez udziału dedykowanego oprogramowania. Setki maili, które musimy przeczytać, dziesiątki telefonów i spotkań, które musimy odbyć sprawiają, że firmy decydują się na wdrożenie skomplikowanych systemów CRM, które mają uporządkować procesy biznesowe.  Z drugiej strony powszechna jest niechęć do tego typu rozwiązań wśród osób mających bezpośredni kontakt z klientami. Większość sprzedaw...

Jak poprawić pamięć i refleks przy pomocy aplikacji?
Brief.pl / Technologie

Specjalne zadania poprawiają refleks, spostrzegawczość, koncentrację i zdolność logicznego myślenia. Gracz w ramach osobistego profilu dostaje harmonogram ćwiczeń. Musi np. zapamiętywać sekwencje podświetlanych pól albo kolejność pokazywanych kartoników zapisanych słowami. Kolejne kombinacje są coraz trudniejsze. Trenowany mózg w miarę ćwiczeń odsłania nowe możliwości. Analizy pokazują, że użytkownicy Neurogry między 40. a 50. rokiem życia wyraźnie, o ponad 30 proc., popraw...

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem
Magazyn / Aktualności

Jakie znaczenie, na obecnym etapie Pana sportowej kariery, mają działania na boisku, a jakie znaczenie ma to, co dzieje się poza nim? Prawdę mówiąc, liczy się tylko to, co dzieje się na boisku… Piłkarz, który gra, zawsze ma rację. Analogicznie – ten, który nie gra, racji nie ma. Walczę o pierwszy skład PSG i nic innego na tym etapie się nie liczy. Nie ma spraw „poza boiskiem”. Jestem skupiony tylko na piłce. Jeżeli zawodnik osiąga odpowiednie wyniki...

Oddaj pracownikom władzę
Magazyn / Inspiracje

Brazylijska firma Semco to wyjątkowe przedsiębiorstwo wyróżniające się na rynku nie tylko tym, że co roku od ponad trzydziestu lat notuje roczny wzrost przychodów na poziomie ok. 40 proc., ale przede wszystkim tym, w jaki sposób jest zarządzane. Południowoamerykańska firma to jeden z najbardziej wyrazistych przykładów tzw. pełnej partycypacji w zarządzaniu [ang. Total Participation Management – przyp. red.]. Idea leżąca u podstaw takiego modelu prowadzenia firmy...

Miastotwórczy charakter biznesu. Wywiad z Adamem Ringerem, prezesem Green Caffè Nero
Magazyn / Ludzie

Wywodzi się Pan z branży paliwowej. Dlaczego właściwie zdecydował się Pan wejść w gastronomiczny biznes? Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że „wchodzę w biznes”. Wiedziałem natomiast, że w Warszawie brakuje miejsca, gdzie można napić się dobrej kawy. Wspólnie ze znajomymi stwierdziliśmy, że otworzymy własną kawiarnię. Zrobiliśmy tour po Europie, odwiedziliśmy największe targi kawy, zobaczyliśmy ciekawe lokale i przygotowaliśmy się do wejścia na rynek. Wszyscy wywodziliśmy się ze ...

Customer obsession oczami Ubera. Wywiad z Kacprem Winiarczykiem i Krzysztofem Radoszewskim
Magazyn / Ludzie

Zacznijmy od początku. Jak wyglądały pierwsze miesiące Waszej pracy w Uberze? Kacper: W Uberze każdy nowy oddział wygląda jak start-up, a więc początki bywają naprawdę trudne. Zazwyczaj zespół na starcie składa się z trzech osób: jest to marketing manager, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych użytkowników, analogiczna osoba zajmująca się wsparciem po stronie kierowców oraz general manager, który spina działania po obu stronach, a do tego zajmuje się m...

Telewizja XXI wieku. Wywiad z Kennethem Lowe
Magazyn / Ludzie

GK: Pierwsze pytanie - od razu zaczynamy od głównego powodu, dla którego się spotkaliśmy, czyli wejścia na polski rynek stacji HGTV. Powiedział Pan w jednym z wywiadów, że ze wszystkich dzieci to dziecko jest Panu najdroższe. Chciałem zapytać, trochę osobiście, dlaczego? KL: Dziękuję za to spotkanie. Miałem wielkie szczęście stworzyć HGTV. To wszystko zaczęło się w latach osiemdziesiątych. W szkole średniej pracowałem u wuja, który miał firmę budowlaną i uwielbiałem ...

Trendy 2017 według Pawła Tkaczyka
Brief.pl / Aktualności

Warto rozmawiać   Kanały komunikacji możemy podzielić wzdłuż dwóch kryteriów: - jednokierunkowe i wielokierunkowe - publiczne i prywatne Po zestawieniu dostajemy cztery pola. Większość „tradycyjnego marketingu” to ćwiartka „publiczne, jednokierunkowe” (prasa, radio, telewizja). Nowy marketing to komunikacja nastawiona na rozmowę: publiczną (social media) lub prywatną (livechat, mail). Problem pojawia się, kiedy kanały komunikacji prywatnej i dwukie...

Społeczność i rekomendacje
Magazyn / Ludzie

  Jak sprzedaż bezpośrednia „odnajduje się” w erze anonimowych transakcji internetowych?    Sprzedaż bezpośrednia nie tylko ma się dobrze, ale z pewnością cały czas się rozwija, o czym świadczy konsekwentny wzrost tego kanału dystrybucji. Szacunkowa wielkość całej branży sprzedaży bezpośredniej w 2015 r. wyniosła ponad 3 mld zł, co oznacza 4-proc. wzrost w stosunku do 2014 r. W ubiegłym roku ok. 955 tys. osób współpracowało z przedsiębiorstwami sprzeda...

Czego Polacy szukają w Google?
Brief.pl / Aktualności

Google ogłasza coroczną listę haseł najbardziej zyskujących na popularności. Zestawienia pokazują, które osoby, wydarzenia i tematy  były dla Polaków interesujące w 2016 r. Wielkie sportowe emocje, wielka polityka i... Pokemony Mijający rok był bardzo ważny dla fanów sportu: przypadły w nim mistrzostwa Europy w piłce nożnej i letnie igrzyska olimpijskie, i to właśnie te dwie imprezy skupiły uwagę polskich internautów. Euro 2016 otwiera polską listę TOP 10, a Ri...

Autentyczność ponad wszystko
Brief.pl / Ludzie

Jesteście twórcami jednego z bardziej wyrazistych dzisiaj festiwali w naszym kraju, który łączy, zdawałoby się, dość odległe wobec siebie światy – mowa tu o muzyce elektronicznej, wciąż bardzo niszowym zjawisku w naszym kraju, oraz m.in. hip-hopie. Co takiego wyróżnia Was na tle innych tego typu inicjatyw, że z roku na rok ufa Wam coraz więcej gości i przedstawiani jesteście jako jeden z najważniejszych dziś festiwali w Polsce? JD: Najłatwiej jest mi to rozpatrywać,...

Od startowania do skalowania. Przewodnik po akceleratorach startupów, cz. I
Magazyn / Wiedza

Miejsca coworkingowe, akceleratory i inkubatory startupów na przestrzeni ostatnich lat pojawiają się w Polsce jak grzyby po deszczu. Znane marki tworzą coworki, które z jednej strony są ułatwieniem dla przedsiębiorców, z drugiej zaś niczym innym jak nieco bardziej oryginalną promocją. Inkubatory, a dalej akceleratory nie tylko integrują społeczność, ale też oferują szereg profitów i pomoc w rozwoju firmy. Postanowiliśmy sprawdzić, co znajduje się w ofercie czołowych a...

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Magazyn / Ludzie

Ten tekst w znacznej mierze został napisany przy użyciu smartfonu. I choć ta informacja może wydawać się nieistotna, warto to wiedzieć, wziąwszy pod uwagę fakt, że artykuł ten dotyczy osoby, dzięki której urządzenie tego typu jest dziś powszechnie używane. Szczególnie zważywszy na to, że i Ty, Drogi Czytelniku, z pewnym prawdopodobieństwem zapoznajesz się z tym materiałem poprzez ekran swojego smartfonu lub tabletu. A przecież cały ten proces nie ma właściwie nic wspólnego z...

Od zera do miliardera: Aliko Dangote, miliarder z misją
Magazyn / Ludzie

Rafinerie cukru, przetwórnie mąki, ryżu, makaronu, sezamu czy soli. Do rozprowadzania tych produktów w Afryce Dangote stworzył nawet specjalną sieć dystrybucji, która pozwalała mu dostarczać produkty znacznie szybciej od konkurencji. Obok branży spożywczej, w której Aliko Dangote działa od lat, jest również branża cementowa, czyli główna siła napędowa Dangote Group. To właśnie dzięki temu biznesowi Dangote wdarł się na kilkanaście afrykańskich rynk&...

Gwoździem w mózg - książka naszego felietonisty
Brief.pl / Aktualności

Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma. Gwoździem w mózg to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafiej...

Raport: Nowa rola marketingu. Czy marketerzy nadążają za zmianami?
Brief.pl / Wiedza

Wiedza (mimo wszytsko) porządana Wydawać by się mogło, że zdobywanie wiedzy dotyczącej nowych trendów jest dziś prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Mnóstwo darmowej wiedzy znajduje się w internecie. Ilość treści dotyczących nowych trendów jest astronomiczna, a przeróżne spotkania branżowe propagują coraz to nowsze narzędzia marketingowe. Jesteśmy wprost atakowani informacjami o trendach. - Nadmiar informacji o nowościach staje się jednak coraz bardziej przytłaczając...

Grudzień miesiącem branży FinTech. Czy zapożyczanie się na święta weszło nam w nawyk?
Brief.pl / Aktualności

Pośród nowych klientów firm pożyczkowych w święta można zauważyć więcej mężczyzn (55 proc.). Liczba pań jest w zasadzie niewiele mniejsza (45 proc.). Prezentów bardzo często poszukujemy w internecie i korzystamy z usług e-sklepów. W ten model sprzedaży doskonale wpisują się pożyczki online. Branża FinTech przeżywa swój rozkwit, porównywalny właśnie do ożywienia w sektorze e-commerce. - Pożyczki online opierają się na takich samych mechanizmach, jak e-...