Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Ludzie

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem
Magazyn / Aktualności

Jakie znaczenie, na obecnym etapie Pana sportowej kariery, mają działania na boisku, a jakie znaczenie ma to, co dzieje się poza nim? Prawdę mówiąc, liczy się tylko to, co dzieje się na boisku… Piłkarz, który gra, zawsze ma rację. Analogicznie – ten, który nie gra, racji nie ma. Walczę o pierwszy skład PSG i nic innego na tym etapie się nie liczy. Nie ma spraw „poza boiskiem”. Jestem skupiony tylko na piłce. Jeżeli zawodnik osiąga odpowiednie wyniki...

Oddaj pracownikom władzę
Magazyn / Inspiracje

Brazylijska firma Semco to wyjątkowe przedsiębiorstwo wyróżniające się na rynku nie tylko tym, że co roku od ponad trzydziestu lat notuje roczny wzrost przychodów na poziomie ok. 40 proc., ale przede wszystkim tym, w jaki sposób jest zarządzane. Południowoamerykańska firma to jeden z najbardziej wyrazistych przykładów tzw. pełnej partycypacji w zarządzaniu [ang. Total Participation Management – przyp. red.]. Idea leżąca u podstaw takiego modelu prowadzenia firmy...

Miastotwórczy charakter biznesu. Wywiad z Adamem Ringerem, prezesem Green Caffè Nero
Magazyn / Ludzie

Wywodzi się Pan z branży paliwowej. Dlaczego właściwie zdecydował się Pan wejść w gastronomiczny biznes? Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że „wchodzę w biznes”. Wiedziałem natomiast, że w Warszawie brakuje miejsca, gdzie można napić się dobrej kawy. Wspólnie ze znajomymi stwierdziliśmy, że otworzymy własną kawiarnię. Zrobiliśmy tour po Europie, odwiedziliśmy największe targi kawy, zobaczyliśmy ciekawe lokale i przygotowaliśmy się do wejścia na rynek. Wszyscy wywodziliśmy się ze ...

Customer obsession oczami Ubera. Wywiad z Kacprem Winiarczykiem i Krzysztofem Radoszewskim
Magazyn / Ludzie

Zacznijmy od początku. Jak wyglądały pierwsze miesiące Waszej pracy w Uberze? Kacper: W Uberze każdy nowy oddział wygląda jak start-up, a więc początki bywają naprawdę trudne. Zazwyczaj zespół na starcie składa się z trzech osób: jest to marketing manager, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych użytkowników, analogiczna osoba zajmująca się wsparciem po stronie kierowców oraz general manager, który spina działania po obu stronach, a do tego zajmuje się m...

Telewizja XXI wieku. Wywiad z Kennethem Lowe
Magazyn / Ludzie

GK: Pierwsze pytanie - od razu zaczynamy od głównego powodu, dla którego się spotkaliśmy, czyli wejścia na polski rynek stacji HGTV. Powiedział Pan w jednym z wywiadów, że ze wszystkich dzieci to dziecko jest Panu najdroższe. Chciałem zapytać, trochę osobiście, dlaczego? KL: Dziękuję za to spotkanie. Miałem wielkie szczęście stworzyć HGTV. To wszystko zaczęło się w latach osiemdziesiątych. W szkole średniej pracowałem u wuja, który miał firmę budowlaną i uwielbiałem ...

Trendy 2017 według Pawła Tkaczyka
Brief.pl / Aktualności

Warto rozmawiać   Kanały komunikacji możemy podzielić wzdłuż dwóch kryteriów: - jednokierunkowe i wielokierunkowe - publiczne i prywatne Po zestawieniu dostajemy cztery pola. Większość „tradycyjnego marketingu” to ćwiartka „publiczne, jednokierunkowe” (prasa, radio, telewizja). Nowy marketing to komunikacja nastawiona na rozmowę: publiczną (social media) lub prywatną (livechat, mail). Problem pojawia się, kiedy kanały komunikacji prywatnej i dwukie...

Jak poprawić pamięć i refleks przy pomocy aplikacji?
Brief.pl / Technologie

Specjalne zadania poprawiają refleks, spostrzegawczość, koncentrację i zdolność logicznego myślenia. Gracz w ramach osobistego profilu dostaje harmonogram ćwiczeń. Musi np. zapamiętywać sekwencje podświetlanych pól albo kolejność pokazywanych kartoników zapisanych słowami. Kolejne kombinacje są coraz trudniejsze. Trenowany mózg w miarę ćwiczeń odsłania nowe możliwości. Analizy pokazują, że użytkownicy Neurogry między 40. a 50. rokiem życia wyraźnie, o ponad 30 proc., popraw...

Społeczność i rekomendacje
Magazyn / Ludzie

  Jak sprzedaż bezpośrednia „odnajduje się” w erze anonimowych transakcji internetowych?    Sprzedaż bezpośrednia nie tylko ma się dobrze, ale z pewnością cały czas się rozwija, o czym świadczy konsekwentny wzrost tego kanału dystrybucji. Szacunkowa wielkość całej branży sprzedaży bezpośredniej w 2015 r. wyniosła ponad 3 mld zł, co oznacza 4-proc. wzrost w stosunku do 2014 r. W ubiegłym roku ok. 955 tys. osób współpracowało z przedsiębiorstwami sprzeda...

Czego Polacy szukają w Google?
Brief.pl / Aktualności

Google ogłasza coroczną listę haseł najbardziej zyskujących na popularności. Zestawienia pokazują, które osoby, wydarzenia i tematy  były dla Polaków interesujące w 2016 r. Wielkie sportowe emocje, wielka polityka i... Pokemony Mijający rok był bardzo ważny dla fanów sportu: przypadły w nim mistrzostwa Europy w piłce nożnej i letnie igrzyska olimpijskie, i to właśnie te dwie imprezy skupiły uwagę polskich internautów. Euro 2016 otwiera polską listę TOP 10, a Ri...

Autentyczność ponad wszystko
Brief.pl / Ludzie

Jesteście twórcami jednego z bardziej wyrazistych dzisiaj festiwali w naszym kraju, który łączy, zdawałoby się, dość odległe wobec siebie światy – mowa tu o muzyce elektronicznej, wciąż bardzo niszowym zjawisku w naszym kraju, oraz m.in. hip-hopie. Co takiego wyróżnia Was na tle innych tego typu inicjatyw, że z roku na rok ufa Wam coraz więcej gości i przedstawiani jesteście jako jeden z najważniejszych dziś festiwali w Polsce? JD: Najłatwiej jest mi to rozpatrywać,...

Od startowania do skalowania. Przewodnik po akceleratorach startupów, cz. I
Magazyn / Wiedza

Miejsca coworkingowe, akceleratory i inkubatory startupów na przestrzeni ostatnich lat pojawiają się w Polsce jak grzyby po deszczu. Znane marki tworzą coworki, które z jednej strony są ułatwieniem dla przedsiębiorców, z drugiej zaś niczym innym jak nieco bardziej oryginalną promocją. Inkubatory, a dalej akceleratory nie tylko integrują społeczność, ale też oferują szereg profitów i pomoc w rozwoju firmy. Postanowiliśmy sprawdzić, co znajduje się w ofercie czołowych a...

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Magazyn / Ludzie

Ten tekst w znacznej mierze został napisany przy użyciu smartfonu. I choć ta informacja może wydawać się nieistotna, warto to wiedzieć, wziąwszy pod uwagę fakt, że artykuł ten dotyczy osoby, dzięki której urządzenie tego typu jest dziś powszechnie używane. Szczególnie zważywszy na to, że i Ty, Drogi Czytelniku, z pewnym prawdopodobieństwem zapoznajesz się z tym materiałem poprzez ekran swojego smartfonu lub tabletu. A przecież cały ten proces nie ma właściwie nic wspólnego z...

Od zera do miliardera: Aliko Dangote, miliarder z misją
Magazyn / Ludzie

Rafinerie cukru, przetwórnie mąki, ryżu, makaronu, sezamu czy soli. Do rozprowadzania tych produktów w Afryce Dangote stworzył nawet specjalną sieć dystrybucji, która pozwalała mu dostarczać produkty znacznie szybciej od konkurencji. Obok branży spożywczej, w której Aliko Dangote działa od lat, jest również branża cementowa, czyli główna siła napędowa Dangote Group. To właśnie dzięki temu biznesowi Dangote wdarł się na kilkanaście afrykańskich rynk&...

Gwoździem w mózg - książka naszego felietonisty
Brief.pl / Aktualności

Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma. Gwoździem w mózg to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafiej...

Raport: Nowa rola marketingu. Czy marketerzy nadążają za zmianami?
Brief.pl / Wiedza

Wiedza (mimo wszytsko) porządana Wydawać by się mogło, że zdobywanie wiedzy dotyczącej nowych trendów jest dziś prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Mnóstwo darmowej wiedzy znajduje się w internecie. Ilość treści dotyczących nowych trendów jest astronomiczna, a przeróżne spotkania branżowe propagują coraz to nowsze narzędzia marketingowe. Jesteśmy wprost atakowani informacjami o trendach. - Nadmiar informacji o nowościach staje się jednak coraz bardziej przytłaczając...

Grudzień miesiącem branży FinTech. Czy zapożyczanie się na święta weszło nam w nawyk?
Brief.pl / Aktualności

Pośród nowych klientów firm pożyczkowych w święta można zauważyć więcej mężczyzn (55 proc.). Liczba pań jest w zasadzie niewiele mniejsza (45 proc.). Prezentów bardzo często poszukujemy w internecie i korzystamy z usług e-sklepów. W ten model sprzedaży doskonale wpisują się pożyczki online. Branża FinTech przeżywa swój rozkwit, porównywalny właśnie do ożywienia w sektorze e-commerce. - Pożyczki online opierają się na takich samych mechanizmach, jak e-...

Urodzony wizjoner. Wywiad z Adeo Ressim
Magazyn / Ludzie

Przed naszym spotkaniem zapoznałam się z wieloma wywiadami przeprowadzonymi z Panem. W kilku z nich zwracał Pan uwagę na znaczącą różnicę pomiędzy dobrym biznesmenem a przedsiębiorcą. Na czym polega ta różnica? Przedsiębiorca, który odnosi sukcesy, jest osobą posiadającą bardzo konkretne cechy. Nie są one typowe dla całej populacji. Po pierwsze, taka osoba musi mieć bardzo wysoki poziom inteligencji, co wyraża się m.in. w umiejętności szybkiego uczenia się czy potrzebi...

Niekompetentni, niedoświadczeni i młodzi? To oni podejmują ryzyko i wyznaczają trendy
Brief.pl / Aktualności

Startup, według EricaRiesa, to „Instytucja powołana do dostarczenia produktu lub usługi w warunkach skrajnej niepewności”. Dlaczego w skrajnej niepewności? To właśnie kluczowa cecha odróżniająca startupy od normalnych firm. Porażka jest wpisana w sukces, a mimo to trzeba ryzykować, aby być pierwszym i zaistnieć. Startupy są ciągłym poszukiwaniem modelu biznesowego, aby osiągnąć stały, stabilny dochód. Dobre projekty mogą być przejmowane bądź włączane w większe przedsięb...

Rozwój firmy a badanie satysfakcji klientów
Brief.pl / Wiedza

Dlaczego szybki rozwój przedsiębiorstwa nie zawsze jest zmianą pozytywną? Kwestia ta dotyczy szczególnie firm, które rozwijają się bardzo dynamicznie,  oferując jednocześnie usługi oparte na wiedzy i głębokich kompetencjach. Bardzo często okazuje się, że przedsiębiorstwo chce się rozwijać, ma ku temu potencjał i w związku z tym zatrudnia dużą liczbę nowych osób, aby dać sobie możliwość realizacji większej ilości zleceń, czy poszerzenia portfolio klient&oacu...

Wygraj stypendium i zdobądź pracę w branży IT
Brief.pl / Aktualności

CodersTrust Polska i Provident postanowili pomóc Polakom w zdobyciu nowych kompetencji i zapewnić im lepszą pracę, niezależnie od miejsca zamieszkania, organizując konkurs "Zaprogramuj swoją przyszłość. Wierzymy w Twój plan". Do wygrania w konkursie jest stypendium ufundowane przez Provident na czteromiesięczny kurs Front End Development na platformie CodersTrust. Stypendium pokrywa 86% ceny kursu, a kursant musi zapłacić tylko pozostałe 14%, czyli 781zł.  - Ideą konkurs...

Przyszłość e-reklamy: programmatic, aplikacje mobilne i lojalny klient
Magazyn / Aktualności

Mobile rośnie w siłę, ale wciąż daleko mu do desktopu   W 2013 roku kanał mobilny stanowił zaledwie 11 proc. udziału wydatków w branży e-commerce, natomiast do 2020 roku szacuje się, że osiągnie 45 proc. Rosnące znaczenie urządzeń mobilnych nie oznacza schyłku desktopu. Według danych Google’a, zaprezentowanych podczas DMH 2016 przez Allegro, pomimo że w 2015 roku w Czarny Piątek 60 proc. ruchu e-commerce pochodziło z mobile, to jednak tylko poniżej 30 proc. obrotu pochodziło ...

Wyprawa Kapp2Cape, czyli prywatne śledztwo Krzysztofa Puternickiego
Magazyn / Aktualności

Miałeś wiele możliwości, a wybrałeś jeden z najbardziej niebezpiecznych rejonów na świecie. Dlaczego akurat Afryka? Afryka od dawna „siedzi we mnie”. Czerwona afrykańska ziemia weszła mi w krwiobieg i dostała się do serca m.in. za sprawą historii Kapuścińskiego, „Afryki” Nowaka czy „Pożegnania z Afryką”. Tak zrodziła się pierwotna fascynacja miejscem, z którego wszyscy się wywodzimy. Antropologia też była tu bardzo istotna. To tam miał miej...

Jak pisać dobre teksty: poradnik
Brief.pl / Aktualności

Dobrze pisać nie nauczymy się sami. Jest to smutna prawda, którą widać zwłaszcza wtedy gdy czytamy teksty większości blogerów. Musimy przez pewien czas popracować "pod kimś", kto na pisaniu zjadł zęby. Z kimś, kto bardzo dobrze operuje słowem, kto zwraca uwagę na rzeczy na pierwszy rzut oka niewidoczne. Miałem przyjemność pracować kilkanaście miesięcy z takimi osobami, dzięki temu nie jestem na początku swojej drogi i mogę się podzielić z Tobą swoim doświadczeniem. Po co w og&oacu...

Facebook sprzedaje: narzędzia i strategia reklamowa
Brief.pl / Wiedza

Facebook – czy jednak sprzedaje?   W obiegowych opiniach Facebook często jawi się jako portal, na którym przeważają treści rozrywkowe, lifestylowe, a jeśli związane z danym brandem, to głównie kształtujące relację z potencjalnymi klientami oraz ich pozytywny stosunek do marki. Istnieje też duże prawdopodobieństwo, że obiło Ci się o uszy zdanie „Facebook nie sprzedaje”. Obydwie opinie są prawdziwe. Na tym portalu społecznościowym dominują materiały lekk...

Jak tworzyć historie, które przeniosą firmę na inny poziom? "Storytelling" do pobrania ZA DARMO
Brief.pl / Patronaty

Storytelling to metoda, która wykorzystuje opowieści w brandingu. Można ją stosować na wszystkich poziomach zarządzania marką, w odniesieniu zarówno do zewnętrznych, jak i wewnętrznych grup odbiorców. Mnóstwo firm traci pieniądze na nieefektywny marketing. Dzieje się tak, bo choć wszyscy pracownicy wiedzą, jakie są wartości firmy, czym się ona wyróżnia i jaka jest jej przewaga nad konkurentami, to jednak często każdy z nich mówi innym językiem....

Jarosław Kuźniar o znaczeniu mobilności w biznesie
Brief.pl / Technologie

„Work Smart Not Hard” to zintegrowana kampania skierowana do segmentu biznesowego, która zakłada komunikację produktów w niestandardowy sposób, z wykorzystaniem wysokiej jakości merytorycznego contentu oraz współpracy z ekspertami, których sukcesy zawodowe mają inspirować innych. Do udziału w niej marka Huawei zaprosiła Jarosława Kuźniara, dziennikarza oraz założyciela prężnie rozwijającego się startup’u Go4World i Michała Sadowskiego,  C...

Polskie drużyny wygrywają w Konkursie Łazików Marsjańskich
Brief.pl / Aktualności

Drużyny, które zakwalifikowały się do finału miały ponad 3 miesiące na to, aby przygotować swoje łaziki do zrealizowania zadań konkursowych. Specjalnie przygotowana do zawodów arena, imitująca marsjański grunt, stała się polem rywalizacji w czterech konkurencjach będących odbiciem rzeczywistych zadań wykonywanych przez łaziki na powierzchni Marsa. Ekipa Raptors z Politechniki Łódzkiej wygrała III edycję European Rover Challenge 2016, drużyna Impuls z Politechniki Świętokrzy...

Bezpieczeństwo informacji - przedsiębiorca vs. konsument. Jak chronić swoje dane osobowe?
Brief.pl / Aktualności

Podczas realizowania jakiejkolwiek transakcji, konsumenci powierzają przedsiębiorcom nie tylko swoje pieniądze, ale oddają coś o wiele ważniejszego – własne dane osobowe. Obowiązkiem każdej firmy jest odpowiedzialne przetwarzanie wrażliwych informacji o klientach (np. PESEL, NIP, numer konta), ale także bezpieczne przechowywanie otrzymanych danych. Z raportów Bezpieczeństwo Informacji w Polsce 2015 - HSM Polska wynika, że ponad 90 proc. ankietowanych jest świadomych niebezpieczeństw...

Jak pokonać smog? Technologia poszukiwana
Brief.pl / Aktualności

Film   15 września br. na konferencji technologicznej Internet Beta miała miejsce premiera filmu promującego ideę Smogathonu. Choć problem zanieczyszczenia powietrza jest poważny, twórcy klipu zdecydowali się na lekką formę. Główny bohater filmu wiedzie szczęśliwe życie, póki – na skutek smogu – jego miasto nie zaczyna się wyludniać. Wówczas, wraz z grupą przyjaciół, postanawia wypowiedzieć wojnę smogowi – ich bronią są nowe techno...

Kreatywny mówi: Michał Śliwiński, Nozbe
Brief.pl / Ludzie

Michał Śliwiński   NOZBE   Michała Śliwińskiego można określić mianem propagatora produktywności. Stworzona przez niego aplikacja Nozbe, ciesząca się dużą popularnością m.in. w Stanach Zjednoczonych i Japonii, pomaga w zarządzaniu czasem i projektami nie tylko zapracowanym profesjonalistom, ale również ich zespołom i firmom. Śliwiński jest także redaktorem naczelnym magazynu internetowego Productive Magazine, na łamach którego publikował w...