Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Biznes

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dr Ireną Eris
Brief.pl / Ludzie

W kilku słowach zacznijmy od 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Dlaczego zdecydowała się Pani dołączyć do Kapituły? Bardzo cenię w ludziach kreatywność. Nie wszyscy wierzą jednak w siebie, a inicjatywy mające na celu docenienie, wyłowienie i pokazanie światu ich pomysłowości są czymś bardzo pozytywnym. Sami wyróżnieni  wiedzą dzięki temu, że ktoś zauważa ich ciężką pracę, a inni być może czują się czasem zachęceni do spróbowania swoich sił w biznesie. T...

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Brief.pl / Ludzie

Dlaczego zdecydowałeś się dołączyć do Kapituły 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie? Po pierwsze, znam ten ranking już od kilku lat i uważam, że naprawdę pomaga wyłowić wartościowe osoby. Po drugie, uważam, że jest taka potrzeba, żeby nagradzać i pokazywać światu kreatywnych ludzi. To inspiruje i motywuje innych. Po trzecie, znam i cenię Grzegorza Kiszluka, twórcę rankingu. Cenię go za energię i kreatywność, jak również niezłomność w dążeniach do określonego celu. Do pr...

Sprzedaż od pierwszego policzenia – jak usprawnić działanie CRM-u?
Brief.pl / Eventy

Już  23 maja o godzinie 10:00, Bartosz Majewski zdradzi nam sposoby na efektywne mierzenie sprzedaży. Wyjaśni, jak rozwiązać problemy związane z prognozowaniem jej efektów, opowie o najważniejszych metrykach w zespole sprzedażowym. Wyjaśni, jak wykorzystać je w ulepszaniu produktów. Wyjawi także kilka sekretów związanych z kulisami metryk RightHello. Problemem w wielu firmach jest praca działów sprzedażowych – często nie wiadomo, co zrobić z początkującymi...

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Brief.pl / Ludzie

Co jest najważniejsze przy tworzeniu treści branded content? W branded content najważniejszy jest scenariusz. Przy tego typu produkcjach stworzenie dobrego scenariusza jest największym wyzwaniem. Często nie wiadomo skąd go wziąć. Reżyserzy nie znają dobrze mechanizmów, którymi rządzi się branded content, natomiast twórcy stricte reklamowi są nastawieni na eksponowanie produktu. Agencje branded contentowe to to z kolei biznes w powijakach. W Polsce poważnych partnerów...

Jak mierzyć skuteczność działań w influencer marketingu?
Brief.pl / Aktualności

W Stanach Zjednoczonych już 65% firm wykorzystuje influencer marketing w swojej komunikacji. W Polsce temu trendowi zaufało już wiele dużych i mniejszych marek. W pewnym sensie firmy przekazały influencerom pierwszy kontakt klienta z marką, zostawiając im szerokie pole do działania. Komunikacja z konsumentami poprzez influencerów to przede wszystkim uwiarygodnienie marki jako tej używanej przez osoby, które obserwujemy na co dzień. Obecnie już ponad 72% kupujących deklaruje, że po...

Jak mierzyć skuteczność działań w influencer marketingu?
Brief.pl / Aktualności

W Stanach Zjednoczonych już 65% firm wykorzystuje influencer marketing w swojej komunikacji. W Polsce temu trendowi zaufało już wiele dużych i mniejszych marek. W pewnym sensie firmy przekazały influencerom pierwszy kontakt klienta z marką, zostawiając im szerokie pole do działania. Komunikacja z konsumentami poprzez influencerów to przede wszystkim uwiarygodnienie marki jako tej używanej przez osoby, które obserwujemy na co dzień. Obecnie już ponad 72% kupujących deklaruje, że po...

Biznes to ludzie i etyka. Rozmowa z radcą prawnym, Piotrem Staroniem
Brief.pl / Aktualności

Aleksandra Wójcik: Jak zabezpieczyć się przed oszustwem w biznesie? Piotr Staroń: O biznesie należy myśleć jako o systemie wzajemnych zależności i naczyń połączonych. Na to, co określiłbym etyką pracy, składa się wiele elementów. Znaczenie ma to, jaką umowę podpisujemy z pracownikiem oraz to czy jej przestrzegamy. Istotne jest, jak podchodzimy do pracownika na co dzień, czy go motywujemy, czy dajemy mu feedback. I o to właśnie chodzi, bo biznes to ludzie i etyka, etyka pracy. Żade...

Zapraszamy na konferencję "Ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki"
Brief.pl / Aktualności

Organizator: Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB Partner merytoryczny: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy Tematyka Prezentacja aktualnych i planowanych zasad regulacji prawnej rynku marketingu bezpośredniego, w tym prawa konsumenckiego i telekomunikacyjnego. Prezentacja interesujących studiów przypadków prezentujących nieakceptowane prawnie i etycznie formy komunikacji z konsumentami. Prezentacja dostę...

5 trendów marketingowych w sektorze FinTech na 2017 rok
Brief.pl / Aktualności

Przede wszystkim personalizacja 2017 to rok nieustającego trendu „hiper-personalizacji”, dlatego też podstawą dla rozwoju każdej, raczkującej firmy finansowej powinno stanowić budowanie trwałych relacji i spójnego wizerunku. Personalizacja marki jest głównym czynnikiem, motywującym firmy z sektora MŚP do konkurowania z wielkimi  korporacjami. Badanie „The State of the Connected Customer”,  przeprowadzone w połowie 2016 roku przez Salesforce, ...

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Mikołajem Plackiem, prezesem Grupy Oknoplast
Brief.pl / Ludzie

Obserwuje Pan biznes w Polsce od wielu lat. Jak na przestrzeni czasu w Pana oczach zmieniło się pojęcie przedsiębiorczości, bycie przedsiębiorcą? Przede wszystkim warto zwrócić uwagę, że z roku na rok, coraz więcej Polaków chce zostać przedsiębiorcami. Kiedyś naszym największym marzeniem było posiadanie bezpiecznej, stałej pracy, najlepiej u kogoś w firmie. Dziś jesteśmy skłonni ryzykować i budować swój biznes. Wystarczy spojrzeć na liczbę tzw. start-upów. Ich popula...

Od pomysłu do firmy – European Start-up Days szansą dla stu najlepszych start-upów na biznesowy sukces
Brief.pl / Eventy

Do udziału w tegorocznej edycji konkursu Start-up Challenge zgłosiło się blisko 200 start-upów. Jury wyłoniło 100 najciekawszych, które zaprezentują się w Scale-up Alley – dedykowanej biznesowym wizjonerom przestrzeni katowickiego Spodka. Autorzy 18 najlepszych konceptów wystąpią nie tylko na scenach prezentacyjnych European Start-up Days, ale również Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, walcząc o zwycięstwo w ...

Przedsiębiorczy Poznań
Brief.pl / Aktualności

Poznań robi wiele, by wykorzystać swą szasnę w zmieniającym się krajobrazie gospodarczym. Według raportu „Poland. Your Place to Invest 2017” największymi atutami stolicy Wielkopolski już teraz są różnorodna gospodarka, dostępność wielojęzycznych, dobrze wyszkolonych pracowników, spora i rozwijająca się oferta powierzchni biurowych oraz dogodne położenie.   Są atuty, jest potencjał - Największym atutem Poznania jest jego różnorodność. Nasze miasto stało si...

Kobiece startupy coraz silniejsze na polskim rynku!
Brief.pl / Aktualności

Już ponad 100 nowych biznesów w kobiecych rękach Od czerwca 2014 roku, w trzech edycjach programu akceleracyjnego „Biznes w Kobiecych Rękach”, powstało łącznie aż 114 kobiecych startupów (43 firmy w ramach edycji 2014, 30 firm w edycji 2015, 30 firm w edycji 2016 oraz 11 firm założonych przez absolwentki programu). Są to firmy działające głównie takich branżach jak: technologie, usługi dla biznesu, ochrona zdrowia, HoReCa czy moda. - W trzech edycjach programu ...

Randi Zuckerberg gościem specjalnym konferencji ABSL Talks w łódzkiej hali EXPO
Brief.pl / Aktualności

ABSL Talks to wydarzenie dla poszukujących inspiracji i szansy rozwoju. Jako wyjątkowa platforma do wymiany doświadczeń, kierowane jest do uczestników, którzy nie obawiają się przekraczania utartych ścieżek w działaniu i realizacji swoich celów. Świeża formuła bazuje na eventach kreatywnych dających możliwość poznania ciekawych postaci z odmiennych środowisk, które łączy charyzma i nieszablonowe myślenie. Uczestnicy wysłuchają wystąpień wybitnych osobowości reprezentu...

Nowy wymiar doświadczenia użytkownika e-sklepu
Brief.pl / Aktualności

Przy podejmowaniu decyzji o zakupie, użytkownicy zwracają uwagę na możliwie najprostszą ścieżkę zakupową, jaką oferuje dany e-sklep. Jednocześnie, chcą być zaskakiwani nowymi formami komunikacji, wychodzącymi poza schematyczne ramy. Jak odpowiedzieć na rosnące potrzeby konsumentów, przy jednoczesnej integracji wielu kanałów komunikacji?   Jasno i treściwie Choć w ostatnich latach mówi się o epoce „mobile first”, desktopowe wersje sklepów internetow...

Startup Poznań 2017 coraz bliżej
Brief.pl / Aktualności

Startup Poznań 2017 odbędzie się 28 kwietnia w przestrzeni pracy wspólnej „+jeden” (ul. Za Bramką 1). To wydarzenie dla firm technologicznych oraz wszystkich, którzy szanse swojego rozwoju upatrują w wykorzystaniu nowoczesnych i innowacyjnych metod zarządzania, marketingu i projektowania usług. W ramach konferencji zaplanowano wystąpienia oraz praktyczne warsztaty, które przeprowadzone zostaną przez przedstawicieli uznanych firm. - Program Startup Poznań przygot...

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Magazyn / Aktualności

W ciągu najbliższych lat w Europie Środkowo-Wschodniej powstanie ok. 12 nowych lokalizacji Business Link o łącznej powierzchni od 45 do 50 tysięcy mkw. Inwestycja o wartości do 40 mln zł będzie rozłożona w czasie i uzależniona od wypełnienia wyznaczonych wspólnie celów biznesowych. Partnerstwo Skanska i Business Link uzupełnia ofertę dewelopera o najnowocześniejszy model komercjalizacji powierzchni biurowej, szczególnie pożądany przez społeczność startupową i małych i ś...

Skuteczne sposoby ekspansji międzynarodowej
Brief.pl / Aktualności

Nikogo nie trzeba przekonywać, jak wielkie szanse daje rozwijanie biznesu w wymiarze międzynarodowym. Zagraniczni klienci to nie tylko gwarancja zysku, lecz także poszerzenia horyzontów firmy oraz wdrożenia innowacji na gruncie krajowym. W teorii wszystko wydaje się proste, jednak jak wcielić ją w życie? Jak uniknąć błędów? Przede wszystkim polscy przedsiębiorcy potrzebują wiedzy o tym, czego oczekują zagraniczni klienci, jakie są ich preferencje. Kluczową rolę odgrywa więc znajomo...

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Akcja przyciąga zarówno pracowników firm, jak i znanych aktorów, sportowców oraz dziennikarzy. Łączy ich ten sam cel – pomoc beneficjentom w zakupie protez i innego zaopatrzenia ortopedycznego oraz dofinansowanie rehabilitacji i konsultacji psychologicznych. Tylko w ubiegłym roku w biegu w całej Polsce wzięło udział ponad 16 tysięcy osób z 1118 firm, którzy zebrali wsp&oa...

Marka konwersacyjna, czyli jaka?
Brief.pl / Inspiracje

Odrzucić prawie-rzeczywistość Obecnie mamy rozległy dostęp do olbrzymich ilości danych w czasie rzeczywistym. Rola analityki rośnie w ogromnym tempie. Według firmy Statista w 2017 r. dane pochodzące z ruchu w internecie, e-maili, wiadomości z komunikatorów etc., z wyłączeniem wymiany plików, sięgną 11 061 petabajtów miesięcznie. To naprawdę sporo. A wraz z rozwojem analityki rośnie segment MarchTech i związane z nim algorytmy odpowiedzialne za prześwietlanie naszych osobowo...

Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?
Brief.pl / Aktualności

Postaw na doświadczenie - Millennialsi są wygodni, chcą robić tylko ciekawe rzeczy, nie lubią marnować czasu na bzdury, a do tego są bardzo mocno nastawieni na doświadczenia. Najmniejsze problemy w obsłudze e-commerce zrażają Millenialsów, często bezpowrotnie. Natomiast jeśli mają okazję poznać coś nowego i pozytywnego, to chętnie wracają do tego miejsca i dzielą się informacją o nim ze znajomymi – komentuje Ignacy Bochiński z KERRIS.   Content is king? Ze względu na to, że...

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Brief.pl / Aktualności

Jak co roku, tak i tym razem, podczas uroczystej gali zaplanowanej na 29 maja, docenimy wyjątkowych ludzi, którzy stawiają na innowacje i nieszablonowe rozwiązania w swoim biznesie oraz nieustannie poszukują nowych możliwości rozwoju. Obecna odsłona 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest jednak ewolucją w stronę całorocznego programu, którego podstawę stanowi wymiana wiedzy, doświadczeń i możliwości biznesowych na kilku płaszczyznach: szeroko zakrojone działania redakcyjne i pa...

Jak zbliżyć Dawida do Goliata? Młode wilki i rekiny biznesu na European Start-up Days
Brief.pl / Aktualności

European Start-up Days to największe wydarzenie łączące start-upy i korporacje oraz organizacje wsparcia biznesu. Celem imprezy jest integracja środowiska młodych przedsiębiorców z ekspertami, prezesami dużych spółek, inwestorami i odnoszącymi sukcesy biznesmenami. – Z European Start-up Days było trochę tak, jak z samymi start-upami: można planować i roztaczać wizje, ale to praktyka weryfikuje wartość projektu. A zeszłoroczne spotkanie, największy tego typu event w naszej cz...

Generacja e-sport: Polska z najwyższym wzrostem liczby użytkowników w Europie
Brief.pl / Aktualności

Nowy raport PayPal i SuperData Zgodnie z najnowszym raportem PayPal i SuperData, zyski z e-sportu w Europie osiągną ponad 345 milionów dolarów w 2018 r. W Polsce, liczba odbiorców e-sportu będzie rosnąć na poziomie około 29% rok do roku – to najlepszy wynik wśród wszystkich przebadanych krajów. Milenialsi to główna grupa odbiorców e-sportu w Europie i obejmują ponad połowę (62%) wszystkich uczestników.   Sz...

Światowi przywódcy na Instagramie
Brief.pl / Aktualności

Ostatni na podium znalazł się Papież Franciszek (3,7 miliona obserwujących), wyprzedzający oficjalne konto Białego Domu (3,4 miliona), zaś pierwszą piątkę zamyka prezydent Indonezji Joko Widodo z 3,4 miliona obserwujących – wynik ten zawdzięcza wzrostowi o 673 procent w ciągu ostatniego roku. W badaniu przeanalizowano aktywność 325 kont na Instagramie, prowadzonych przez głowy państw, szefów rządów i ministrów spraw zagranicznych, z okresu minionych 12 miesięcy. Do an...

E-commerce to szansa dla polskich firm na globalną ekspansję
Brief.pl / Aktualności

Podjęcie decyzji o wyjściu z lokalnego rynku za granicę jest trudne. Z reguły towarzyszy temu obawa przed nieznanym, co dotyczy w równym stopniu dużych, jak i małych firm. Warto jednak zdobyć się na ten krok, aby zagwarantować rozwój własnego biznesu. Mniejsze firmy mogą do tego celu wykorzystać branżowe lub horyzontalne platformy e-commerce (jak np. Amazon, eBay, Aliexpress), za których pośrednictwem można szybko i łatwo rozpocząć sprzedaż na świecie. Wiąże się z tym jednak...

Ekonomia dzielenia się – open source zmienia biznes
Brief.pl / Wiedza

Branża nowoczesnych technologii należy do jednej z najbardziej otwartych na networking i wymianę wiedzy. Takie działania ułatwia z pewnością możliwość budowania społeczności online. Liczby mówią same za siebie. Z portalu Stackoverflow.com, stanowiącego forum dla osób zainteresowanych programowaniem, miesięcznie korzysta prawie 17 mln specjalistów IT. Z ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników serwisu wynika, że 70 proc. z nich poświęca minimum dwie godzinny t...

Jednojęzyczność analfabetyzmem XXI wieku? – Jak zarządzać treściami wielojęzycznymi w przedsiębiorstwie
Brief.pl / Aktualności

Tworzenie, aktualizacja i zarządzanie treściami w kilku językach nie jest łatwym zadaniem. Cały proces powinien być zaplanowany, przemyślany, zabudżetowany oraz nadzorowany przez specjalistów. Treści wielojęzyczne powinny pojawiać się nie tylko na stronie www, ale także w social media, ulotkach, folderach czy artykułach sponsorowanych. Tłumaczenie i lokalizacja powinna obejmować nie tylko materiały tekstowe ale także grafiki, video czy SEO. Czy to się opłaca? Czy ROI okaże się adekwatny ...

Dwie nowe kategorie w 18. edycji SAR Effie Awards
Brief.pl / Aktualności

Kampanie można nadsyłać w dwóch terminach: 1 termin – do 12 maja godz. 18:00  oraz 2 termin – do 22 maja godz. 18:00. Do konkursu mogą być zgłaszane tylko projekty zrealizowane na terenie Polski w okresie 01.01.2016 – 31.03.2017. Zgłoszenia dokonuje się poprzez platformę konkursową www.platforma.sar.org.pl . Do najważniejszych zmian w tegorocznej edycji należy pojawienie się dwóch nowych kategorii. Pierwsza to kategoria Performance marketing/e-commerce, dla ...

Gala „Osobowości i Sukcesy Roku 2017” już 11 kwietnia w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Brief.pl / Aktualności

„Osobowości i Sukcesy Roku” to nagrody przyznawane najwybitniejszym postaciom, których dokonania i postawy były w minionym roku szczególnie dostrzegalne. Laureatów tegorocznej, szóstej już edycji poznamy 11 kwietnia 2017 roku, podczas uroczystej Gali w Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport w Warszawie. W kapitule zasiadają przedstawiciele redakcji magazynu „Osobowości i Sukcesy” oraz wybitne osobowości nagrodzone w ubiegłych edycjach. St...