Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Biznes

Wychowaj sobie konsumenta
Magazyn / Aktualności

Content marketing przezywa okres świetności i nic nie wskazuje na to, że w najbliższym czasie cokolwiek ulegnie zmianie. Pożyteczna treść króluje w przestrzeni internetowej i strategiach komunikacji marek, które coraz rzadziej decydują się na bezpośrednią reklamę. Z raportu White Press „Content Marketing w Polsce” wynika, że 75 proc. marketerów wskazuje, że najważniejszym celem, który chcą realizować poprzez strategię CM, jest budowanie świadomości marki. ...

Oddaj pracownikom władzę
Magazyn / Inspiracje

Brazylijska firma Semco to wyjątkowe przedsiębiorstwo wyróżniające się na rynku nie tylko tym, że co roku od ponad trzydziestu lat notuje roczny wzrost przychodów na poziomie ok. 40 proc., ale przede wszystkim tym, w jaki sposób jest zarządzane. Południowoamerykańska firma to jeden z najbardziej wyrazistych przykładów tzw. pełnej partycypacji w zarządzaniu [ang. Total Participation Management – przyp. red.]. Idea leżąca u podstaw takiego modelu prowadzenia firmy...

Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Zgłoszenia ruszyły!
Brief.pl / Aktualności

Nowa wersja aplikacji mobilnej poświęconej rankingowi 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest już dostępna. Przy jej pomocy możecie zarówno zdobyć informacje dotyczące poprzednich edycji, jak i zgłosić siebie lub swoich kreatywnych znajomych do najnowszej edycji rankingu. Aplikacja "Kreatywni 2017" jest do pobrania za darmo na iPhona oraz Androida. Zapraszamy! Jednocześnie informujemy, że już niebawem pojawi się również możliwość zgłaszania kandydatów przez formularz dos...

DESK.WORKS - jak to z tą wyceną było
Brief.pl / Aktualności

Niewiele jest okazji aby świętować sukcesy "naszych" startupów, pomysłów w Polsce nie  brakuje, jednak sukcesów na skalę światową już tak. Dziś przyjrzymy się startupowi, który  budzi równie dużo nadziei na światowy sukces jak i kontrowersji. Mowa o DESK.WORKS -  aplikacji pozwalającej wynajmować biurka w przestrzeniach coworkingowych na całym  świecie. Jak to działa? Bardzo prosto – wybiera się pożądane miejsce z dostępnych ponad 600...

Miastotwórczy charakter biznesu. Wywiad z Adamem Ringerem, prezesem Green Caffè Nero
Magazyn / Ludzie

Wywodzi się Pan z branży paliwowej. Dlaczego właściwie zdecydował się Pan wejść w gastronomiczny biznes? Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że „wchodzę w biznes”. Wiedziałem natomiast, że w Warszawie brakuje miejsca, gdzie można napić się dobrej kawy. Wspólnie ze znajomymi stwierdziliśmy, że otworzymy własną kawiarnię. Zrobiliśmy tour po Europie, odwiedziliśmy największe targi kawy, zobaczyliśmy ciekawe lokale i przygotowaliśmy się do wejścia na rynek. Wszyscy wywodziliśmy się ze ...

Stoczniowy biznes z misją. Wywiad z Bartłomiejem Zientkiem z Green Dream Boats
Magazyn / Ludzie

Jak to się stało, że zajęliście się tym biznesem? Skąd wziął się pomysł na produkcję ekologicznych łódek? Pomysł zrodził się w głowie Mirka Skwarka, czyli mojego wspólnika, który jest pasjonatem motoryzacji. Wcześniej współtworzył w Polsce m.in. Porsche Club. Zakochany w designie samochodowym postanowił przenieść go na łódki. Mirek zauważył, że nawet jeśli ktoś posiada drogi jacht, to życie na tym jachcie toczy się głównie w przystani, pływa się bowiem ...

Customer obsession oczami Ubera. Wywiad z Kacprem Winiarczykiem i Krzysztofem Radoszewskim
Magazyn / Ludzie

Zacznijmy od początku. Jak wyglądały pierwsze miesiące Waszej pracy w Uberze? Kacper: W Uberze każdy nowy oddział wygląda jak start-up, a więc początki bywają naprawdę trudne. Zazwyczaj zespół na starcie składa się z trzech osób: jest to marketing manager, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych użytkowników, analogiczna osoba zajmująca się wsparciem po stronie kierowców oraz general manager, który spina działania po obu stronach, a do tego zajmuje się m...

Cztery najczęściej zadawane pytania o programy lojalnościowe
Brief.pl / Aktualności

Jak zdefiniować cele dla uczestników programu?   Na początku należy ustalić kto, za co i w jakim czasie ma być nagradzany oraz jakim budżetem dysponujemy. Trzeba również zdecydować czy cele mają być indywidualne czy grupowe oraz w jakim czasie powinny zostać zrealizowane. Nie bez znaczenia jest również określenie potencjału uczestników - inne cele powinni mieć np. klienci z sieci hipermarketów, a inni ze sklepów osiedlowych. Warto wziąć rów...

Telewizja XXI wieku. Wywiad z Kennethem Lowe
Magazyn / Ludzie

GK: Pierwsze pytanie - od razu zaczynamy od głównego powodu, dla którego się spotkaliśmy, czyli wejścia na polski rynek stacji HGTV. Powiedział Pan w jednym z wywiadów, że ze wszystkich dzieci to dziecko jest Panu najdroższe. Chciałem zapytać, trochę osobiście, dlaczego? KL: Dziękuję za to spotkanie. Miałem wielkie szczęście stworzyć HGTV. To wszystko zaczęło się w latach osiemdziesiątych. W szkole średniej pracowałem u wuja, który miał firmę budowlaną i uwielbiałem ...

Trendy 2017 według Pawła Tkaczyka
Brief.pl / Aktualności

Warto rozmawiać   Kanały komunikacji możemy podzielić wzdłuż dwóch kryteriów: - jednokierunkowe i wielokierunkowe - publiczne i prywatne Po zestawieniu dostajemy cztery pola. Większość „tradycyjnego marketingu” to ćwiartka „publiczne, jednokierunkowe” (prasa, radio, telewizja). Nowy marketing to komunikacja nastawiona na rozmowę: publiczną (social media) lub prywatną (livechat, mail). Problem pojawia się, kiedy kanały komunikacji prywatnej i dwukie...

Kancelaria SCBP patronem 50 Kreatywnych w Biznesie
Brief.pl / Aktualności

Patronem rankingu 50 Majbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in BRIEF została Kancelaria Adwokacka Cieslewicz-Bartecki-Partnerzy.  - Projekt 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief pozwala na wyróżnienie przedsiębiorców wprowadzających na nasz rodzimy rynek nową jakość. Świeżość pomysłów, dbałość o należyte wykonanie, a przede wszystkim niestandardowe podejście do prowadzenia biznesu, charakteryzują laureatów tego wydarzenia...

Renault TALISMAN 
najładniejszą taksówką roku
Brief.pl / Inspiracje

Talisman został uznany przez czasopismo l’Officiel du Taxi za najładniejszy pojazd w tej branży. Czasopismo branżowe l’Officiel du Taxi przyznało swoje nagrody i spośród wszystkich modeli biorących udział w konkurencji wybrano właśnie Talismana. Ten duży sedan marki Renault z segmentu D zdobył Nagrodę za design w kategorii najładniejszego pojazdu przystosowanego do profesjonalnego przewozu osób. W konkursie wzięło udział 18 modeli, wszystkie z silnikami wysokoprę...

PODSUMOWANIE 2016 ROKU Z PUNKTU WIDZENIA BADAŃ I ANALITYKI
Brief.pl / Aktualności

Wiele różnych dziedzin marketingu i digitalu łączy się tworząc zapotrzebowanie na coraz to kolejne rodzaje usług. Nowe narzędzia i rozwiązania pojawiają się szybciej niż faktycznie może przyswoić rynek. I to znaczy, że będzie coraz więcej biznesów opartych o łączenie danych z wielu różnych źródeł. W raporcie opisaliśmy szerszy kontekst każdego z kluczowych trendów na rynku. Lista została stworzona w oparciu o rozmowy z klientami IRCenter, kluczowe wydarzen...

Społeczność i rekomendacje
Magazyn / Ludzie

  Jak sprzedaż bezpośrednia „odnajduje się” w erze anonimowych transakcji internetowych?    Sprzedaż bezpośrednia nie tylko ma się dobrze, ale z pewnością cały czas się rozwija, o czym świadczy konsekwentny wzrost tego kanału dystrybucji. Szacunkowa wielkość całej branży sprzedaży bezpośredniej w 2015 r. wyniosła ponad 3 mld zł, co oznacza 4-proc. wzrost w stosunku do 2014 r. W ubiegłym roku ok. 955 tys. osób współpracowało z przedsiębiorstwami sprzeda...

Co czeka e-commerce w 2017 roku?
Brief.pl / Aktualności

Duże ruchy w e-commerce 2016 rok obfitował w wydarzenia ważne dla polskiego i globalnego rynku e-handlu: sprzedanie Allegro, uruchomienie Amazon.de w języku polskim, nowa usługa Facebook Marketplace. Na samym początku roku polską wersję serwisu wprowadził również Aliexpress, a w przyszłym roku do Polski zawitać ma Alibaba. Ruchy dużych graczy pokazują, że polski rynek e-commerce liczy się na scenie międzynarodowej. Na 2017 rok start sklepu internetowego zapowiedziała również IKEA,...

Pilot Maker (Scale Up), czyli nowy program akceleracyjny dla startupów
Brief.pl / Aktualności

Pilot Maker to projekt, który wygrał blisko sześciomilionowe dofinansowanie w ramach konkursu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Scale Up. Założeniem konkursu było połączenie potencjału startupów z infrastrukturą, doświadczeniem i zasobami dużych przedsiębiorstw. Stworzony przez ekspertów techBrainers program, oparto o realne, ważne dla korporacji wyzwania. W jego ramach startupy otrzymają solidne wsparcie z różnych departamentów dużych przedsiębior...

PFR stworzył nową architekturę instrumentów rozwoju
Brief.pl / Aktualności

Zintegrowane centrum informacji i obsługi PFR to element realizacji Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która przewiduje integrację polskich instytucji rozwojowych poprzez stworzenie silnego centrum kompetencyjnego oraz wzmocnienie ich zdolności finansowania projektów kluczowych dla polskiej gospodarki. - Koncentrujemy się na trzech głównych obszarach działania: finansowym, dalej na integracji i animiacji całego systemu innowacji w Polsce, a na końcu również...

Autentyczność ponad wszystko
Brief.pl / Ludzie

Jesteście twórcami jednego z bardziej wyrazistych dzisiaj festiwali w naszym kraju, który łączy, zdawałoby się, dość odległe wobec siebie światy – mowa tu o muzyce elektronicznej, wciąż bardzo niszowym zjawisku w naszym kraju, oraz m.in. hip-hopie. Co takiego wyróżnia Was na tle innych tego typu inicjatyw, że z roku na rok ufa Wam coraz więcej gości i przedstawiani jesteście jako jeden z najważniejszych dziś festiwali w Polsce? JD: Najłatwiej jest mi to rozpatrywać,...

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Magazyn / Ludzie

„Pomyślcie o tym: znajdowanie pracy, zdobywanie umiejętności, sprzedawanie, realizowanie tego, co musi być zrobione i, ostatecznie, osiąganie sukcesu wymagają dobrze połączonego świata profesjonalistów. Wszystko to wymaga tętniącej życiem społeczności, która łączy pochodzące od nich informacje w publicznej sieci LinkedIna z danymi w Office 365 oraz Dynamics” – te słowa Satya Nadella skierował do swoich pracowników w liście napisanym chwilę po ogłoszeni...

Od startowania do skalowania. Przewodnik po akceleratorach startupów, cz. I
Magazyn / Wiedza

Miejsca coworkingowe, akceleratory i inkubatory startupów na przestrzeni ostatnich lat pojawiają się w Polsce jak grzyby po deszczu. Znane marki tworzą coworki, które z jednej strony są ułatwieniem dla przedsiębiorców, z drugiej zaś niczym innym jak nieco bardziej oryginalną promocją. Inkubatory, a dalej akceleratory nie tylko integrują społeczność, ale też oferują szereg profitów i pomoc w rozwoju firmy. Postanowiliśmy sprawdzić, co znajduje się w ofercie czołowych a...

7 grzechów głównych Automatyzacji Marketingu
Brief.pl / Wiedza

Z listy grzechów i grzeszków w obszarze Automatyzacji Marketingu wybrałam siedem głównych, które w znaczący sposób mogą wpłynąć na nasz biznes i jakość komunikacji z klientami. 1. Brak identyfikacji użytkowników Dużym błędem jest nie identyfikowanie użytkowników odwiedzających naszą stronę, konta w social mediach i aplikacje mobilne. Monitorowanie kontaktów online to jedno - najważniejsze jest jednak, aby mieć możliwość bieżącego aktualiz...

DAWID I GOLIAT - STARTUPY A KORPORACJE: Jestem w bajce
Brief.pl / Inspiracje

W listopadzie 2016 r. startup Jestem w bajce wspólnie z Pocztą Polską rozpoczęły akcję, której celem jest sprzedaż oryginalnych prezentów świąteczno-mikołajkowych dla dzieci. Ich propozycją jest książka o przygodach Świętego Mikołaja tworzona online w innowacyjnej, personalizowanej wersji. Bohaterem takiej książki może być każde dziecko. Dla startupu Jestem w bajce, który specjalizuje się w produkcji personalizowanych bajek w formie książkowej, wspólna akcja z...

Campus Warsaw podsumowuje pierwszy rok działalności
Brief.pl / Aktualności

Dynamiczny rozwój Campus Warsaw to prowadzona przez Google przestrzeń dla startupów technologicznych. Przedsiębiorcy mogą w niej zdobywać wiedzę, wymieniać się doświadczeniami i tworzyć firmy o zasięgu globalnym. Campus został uruchomiony 23 listopada ub. r.  na terenie Centrum Praskiego Koneser na warszawskiej Pradze. – Od momentu powstania Campus Warsaw zauważyliśmy, że startupy w naszym regionie zaczynają bardzo dynamicznie się rozwijać. Świadomość budowy nowych fir...

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Magazyn / Ludzie

Ten tekst w znacznej mierze został napisany przy użyciu smartfonu. I choć ta informacja może wydawać się nieistotna, warto to wiedzieć, wziąwszy pod uwagę fakt, że artykuł ten dotyczy osoby, dzięki której urządzenie tego typu jest dziś powszechnie używane. Szczególnie zważywszy na to, że i Ty, Drogi Czytelniku, z pewnym prawdopodobieństwem zapoznajesz się z tym materiałem poprzez ekran swojego smartfonu lub tabletu. A przecież cały ten proces nie ma właściwie nic wspólnego z...

Od zera do miliardera: Aliko Dangote, miliarder z misją
Magazyn / Ludzie

Rafinerie cukru, przetwórnie mąki, ryżu, makaronu, sezamu czy soli. Do rozprowadzania tych produktów w Afryce Dangote stworzył nawet specjalną sieć dystrybucji, która pozwalała mu dostarczać produkty znacznie szybciej od konkurencji. Obok branży spożywczej, w której Aliko Dangote działa od lat, jest również branża cementowa, czyli główna siła napędowa Dangote Group. To właśnie dzięki temu biznesowi Dangote wdarł się na kilkanaście afrykańskich rynk&...

Nowe technologie w branży ubezpieczeń
Brief.pl / Aktualności

„Samoobsługa szkody” to prosta w użyciu aplikacja internetowa, za pomocą której klient PZU będzie mógł wyliczyć każdą stratę na mieniu – samochodzie, domu, mieszkaniu czy ogrodzie. Nowa usługa PZU jest wyjściem naprzeciw użytkownikom, którzy cenią przede wszystkim szybkość i prostotę. „Samoobsługa szkody” zapewnia to wszystko. Jest łatwa i intuicyjna, nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, posiada odpowiednie zabezpieczenia i gwaran...

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Brief.pl / Aktualności

Sprawne przemieszczanie się po stolicy Polski jest dla niektórych prawdziwym wyzwaniem.  Firma 4Mobility we wrześniu br. zaproponowała usługę wypożyczania samochodów miejskich klientom biznesowym. Teraz udostępnia swoją usługę “auta na minuty” również osobom prywatnym. Twórcy pomysłu podkreślają, że chcą stworzyć realną alternatywę dla użytkowania własnego samochodu. – Udostępnienie naszych pojazdów klientom indywidualnym jest naturalnym...

Mech, który pożera smog. Znamy zwycięzcę Smogathonu!
Brief.pl / Aktualności

Zwycięzcy    Berlińska firma, która wygrała Smogathon, tworzy wolnostojące konstrukcje wypełnione mchem. Jej rozwiązanie już teraz wykorzystywane jest w 11 miastach i 5 krajach. Jedna instalacja ma taką moc w pochłanianiu smogu jak 275 drzew, zajmując jednocześnie 99 proc. mniej miejsca. Spełnia też funkcję estetyczną. – Mam nadzieję, że nasza obecność w Krakowie zachęci urząd miejski do wprowadzenia tego rozwiązania w tym mieście – powiedziała Małgorzata Olesiewi...

Praktycznie o Influencer Marketingu – bezpłatny ebook
Brief.pl / Aktualności

Influencerzy odgrywają coraz większą rolę na polskiej scenie marketingowej. Szacuje się, że blogerzy docierają z tworzonymi przez siebie treściami nawet do 11 milionów użytkowników. Ponad połowa czytelników blogów podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem ich rekomendacji. Dla prawie 75% badanych, blogi są najważniejszym źródłem wiedzy o produktach i usługach, ważniejszym nawet niż opinie znajomych! Jeśli dodamy do tego, że prawie 1/3 Polaków nie kieruje si...

E-mail marketing w branżach B2B i B2C – podobieństwa i różnice
Brief.pl / Aktualności

Proces podejmowania decyzji W sektorze B2C decyzje zakupowe są często podejmowane pod wpływem emocji. Klienci częściej kierują się sercem, niż rozumem. W przypadku B2B proces podejmowania decyzji jest bardziej złożony, ustrukturyzowany i racjonalny. Dlatego też, w procesie decyzyjnym bierze zwykle udział więcej osób. Badania wykazały, że w przypadku sprzedaży dla B2B, do zakupu trzeba przekonać nawet siedem osób reprezentujących daną firmę. Kluczowa dla osiągnięcia sukcesu kampani...