Wyszukiwarka

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Biznes

E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?
Brief.pl / Aktualności

Smartfony to nieodłączny element życia pokolenia Millenialsów – znaczącej dziś (i w perspektywie czasu) siły nabywczej. Wykonują na urządzeniach mobilnych coraz więcej czynności, różnorodnych transakcji, tym samym wydają więcej za ich pomocą. Właściciele biznesów prowadzonych w Internecie zauważają coraz częściej zachodzące zmiany zachowań konsumentów i starają się dostosowywać do nowych potrzeb tej generacji. Ułatwienie m-zakupów to oczywiście wyzwanie,...

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Tak brzmiał tytuł Pana prelekcji podczas tvday 2017. Co to właściwie oznacza? Zależało mi, aby pokazać siłę i skuteczność sponsoringu telewizyjnego. Zaprezentowany case stanowi dobrą ilustrację tej tezy - klient e-commerce pozwala nam zaobserwować, w jaki sposób telewizja w czasie rzeczywistym wpływa na zachowania konsumenckie. Aby sprawdzić, czy reklama faktycznie działa, zestawiliśmy dane z panelu Google Analytics sklepu naszego kli...

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
Brief.pl / Aktualności

  GRA O SUKCES / GRA O BIZNESJak dołączyć do Kreatywnych w Biznesie SUKCES / GRA O BIZNES. Jak dołączyć do Kreatywnych w Biznesie - to nie będzie kolejna przewidywalna konferencja. Planujemy już przez samą nietypową formę gry kreatywnej, zaangażować uczestników w tematykę kreatywnego podejścia do pracy, a co za tym idzie, do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.- Zasady gry są proste. Już na początku uczestnicy zostaną podzieleni na zespoły, w któryc odwiedzą trzy stacje i rozw...

W Polsce powstał pierwszy Data Science House: TogetherData
Brief.pl / Aktualności

Dom badaczy danych Pod określeniem „Data Science House” kryją się zintegrowane usługi z zakresu analityki i monetyzacji danych, w tym tzw. data enrichment, czyli wzbogacanie systemów informatycznych firm danymi (zarówno ze świata online jak i offline, w postaci danych zgromadzonych w papierowych dokumentach), data-driven business (optymalizacja procesów firm z wykorzystaniem danych typu 1st i 3rd party) oraz consulting. Badacze danych z warszawskiej firmy Togeth...

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Brief.pl / Aktualności

Upominki firmowe odgrywają ważną rolę w kontaktach biznesowych, dlatego coraz częściej przedsiębiorcy nie traktują ich jako dodatkowy koszt, ale raczej jako szansę na zbudowanie dobrych relacji. Wzajemne obdarowywanie się prezentami ociepla stosunki i wpływa pozytywnie na dalszą współpracę.   Odpowiedni prezent… czyli jaki? Wręczanie upominków sprawia wiele radości nie tylko osobom obdarowanym, ale także tym, które ten prezent przekazują. Takie sytuacje zbliża...

Murale ozdobiły wnętrze warszawskiej siedziby Deloitte
Brief.pl / Inspiracje

Firma Deloitte chcąc stworzyć pracownikom estetyczne i sprzyjające pozytywnej atmosferze miejsce pracy, podczas procesu aranżacji wnętrz pomyślała nie tylko o samych przestrzeniach biurowych, ale także o klatkach schodowych. Ich ozdobą stały się ręcznie malowane murale. Inspiracją do powstania grafik była stolica – jej symbole oraz charakterystyczne miejsca. Wśród murali znajdują się te przedstawiające Kępę Potocką, Bulwary Wiślane, Warsa i Sawę, Metro, Centrum Nauki Kopernik czy Pl...

W Krakowie powstaje inteligentny asystent, który zrewolucjonizuje pracę działów sprzedaży
Magazyn / Aktualności

Trudno jest obecnie zapanować nad działem sprzedaży w firmie bez udziału dedykowanego oprogramowania. Setki maili, które musimy przeczytać, dziesiątki telefonów i spotkań, które musimy odbyć sprawiają, że firmy decydują się na wdrożenie skomplikowanych systemów CRM, które mają uporządkować procesy biznesowe.  Z drugiej strony powszechna jest niechęć do tego typu rozwiązań wśród osób mających bezpośredni kontakt z klientami. Większość sprzedaw...

Communication Unlimited kolejny raz udowadnia swoją siłę
Brief.pl / Aktualności

To nie pierwszy raz Communication Unlimited zostało laureatem „Gazeli Biznesu”. -  To bardzo duża satysfakcja, gdy nasza działalność przynosi wymierne efekty dla naszych Klientów i dla nas – podkreśla Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited. – Kolejna nominacja jest dla nas potwierdzeniem skutecznej strategii – dodaje. Za sukcesem marki stoją ciągłe zmiany i dostosowywanie się do aktualnie panujących trendów. – 25 lat sukcesów...

Od startowania do skalowania. Przewodnik po akceleratorach startupów (i innych organizacjach wspierających), cz. II
Magazyn / Wiedza

The Founder Institute The Founder Institute to specjalny, kilkumiesięczny program, ułatwiający start przedsiębiorcom. Główna siedziba The Founder Institute mieści się w Dolinie Krzemowej, ale poszczególne oddziały akceleratora obecne są w kilkudziesięciu miastach na całym świecie. Jego twórcą jest Adeo Ressi, a za funkcjonowanie polskiego oddziału, powstałego w 2013 r. odpowiada Piotr Boulangé. Jak w praktyce wgląda oferowany kurs, przygotowujący do wejścia w świat b...

Od zera do miliardera: Brian Chesky, współtwórca Airbnb
Magazyn / Ludzie

Współtworzony przez niego serwis obecny jest aktualnie blisko w 200. krajach, a z oferowanych za jego pośrednictwem usług rocznie korzystają miliony ludzi z całego świata. Platforma Airbnb powstała w 2008 r. i bardzo szybko zrewolucjonizowała swoją branżę. Twórcami biznesu są Joe Gebbia, Nathan Blecharczyk oraz Brian Chesky. To jednak przede wszystkim za sprawą Chesky'iego, który odpowiada za strategię firmy, serwis w krótkim czasie stał się międzynarodowym gigantem. ...

Cztery najczęściej zadawane pytania o programy lojalnościowe
Brief.pl / Aktualności

Jak zdefiniować cele dla uczestników programu?   Na początku należy ustalić kto, za co i w jakim czasie ma być nagradzany oraz jakim budżetem dysponujemy. Trzeba również zdecydować czy cele mają być indywidualne czy grupowe oraz w jakim czasie powinny zostać zrealizowane. Nie bez znaczenia jest również określenie potencjału uczestników - inne cele powinni mieć np. klienci z sieci hipermarketów, a inni ze sklepów osiedlowych. Warto wziąć rów...

Wychowaj sobie konsumenta
Magazyn / Aktualności

Content marketing przezywa okres świetności i nic nie wskazuje na to, że w najbliższym czasie cokolwiek ulegnie zmianie. Pożyteczna treść króluje w przestrzeni internetowej i strategiach komunikacji marek, które coraz rzadziej decydują się na bezpośrednią reklamę. Z raportu White Press „Content Marketing w Polsce” wynika, że 75 proc. marketerów wskazuje, że najważniejszym celem, który chcą realizować poprzez strategię CM, jest budowanie świadomości marki. ...

Oddaj pracownikom władzę
Magazyn / Inspiracje

Brazylijska firma Semco to wyjątkowe przedsiębiorstwo wyróżniające się na rynku nie tylko tym, że co roku od ponad trzydziestu lat notuje roczny wzrost przychodów na poziomie ok. 40 proc., ale przede wszystkim tym, w jaki sposób jest zarządzane. Południowoamerykańska firma to jeden z najbardziej wyrazistych przykładów tzw. pełnej partycypacji w zarządzaniu [ang. Total Participation Management – przyp. red.]. Idea leżąca u podstaw takiego modelu prowadzenia firmy...

Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Zgłoszenia ruszyły!
Brief.pl / Aktualności

Nowa wersja aplikacji mobilnej poświęconej rankingowi 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest już dostępna. Przy jej pomocy możecie zarówno zdobyć informacje dotyczące poprzednich edycji, jak i zgłosić siebie lub swoich kreatywnych znajomych do najnowszej edycji rankingu. Aplikacja "Kreatywni 2017" jest do pobrania za darmo na iPhona oraz Androida. Zapraszamy! Jednocześnie informujemy, że już niebawem pojawi się również możliwość zgłaszania kandydatów przez formularz dos...

DESK.WORKS - jak to z tą wyceną było
Brief.pl / Aktualności

Niewiele jest okazji aby świętować sukcesy "naszych" startupów, pomysłów w Polsce nie  brakuje, jednak sukcesów na skalę światową już tak. Dziś przyjrzymy się startupowi, który  budzi równie dużo nadziei na światowy sukces jak i kontrowersji. Mowa o DESK.WORKS -  aplikacji pozwalającej wynajmować biurka w przestrzeniach coworkingowych na całym  świecie. Jak to działa? Bardzo prosto – wybiera się pożądane miejsce z dostępnych ponad 600...

Miastotwórczy charakter biznesu. Wywiad z Adamem Ringerem, prezesem Green Caffè Nero
Magazyn / Ludzie

Wywodzi się Pan z branży paliwowej. Dlaczego właściwie zdecydował się Pan wejść w gastronomiczny biznes? Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że „wchodzę w biznes”. Wiedziałem natomiast, że w Warszawie brakuje miejsca, gdzie można napić się dobrej kawy. Wspólnie ze znajomymi stwierdziliśmy, że otworzymy własną kawiarnię. Zrobiliśmy tour po Europie, odwiedziliśmy największe targi kawy, zobaczyliśmy ciekawe lokale i przygotowaliśmy się do wejścia na rynek. Wszyscy wywodziliśmy się ze ...

Stoczniowy biznes z misją. Wywiad z Bartłomiejem Zientkiem z Green Dream Boats
Magazyn / Ludzie

Jak to się stało, że zajęliście się tym biznesem? Skąd wziął się pomysł na produkcję ekologicznych łódek? Pomysł zrodził się w głowie Mirka Skwarka, czyli mojego wspólnika, który jest pasjonatem motoryzacji. Wcześniej współtworzył w Polsce m.in. Porsche Club. Zakochany w designie samochodowym postanowił przenieść go na łódki. Mirek zauważył, że nawet jeśli ktoś posiada drogi jacht, to życie na tym jachcie toczy się głównie w przystani, pływa się bowiem ...

Customer obsession oczami Ubera. Wywiad z Kacprem Winiarczykiem i Krzysztofem Radoszewskim
Magazyn / Ludzie

Zacznijmy od początku. Jak wyglądały pierwsze miesiące Waszej pracy w Uberze? Kacper: W Uberze każdy nowy oddział wygląda jak start-up, a więc początki bywają naprawdę trudne. Zazwyczaj zespół na starcie składa się z trzech osób: jest to marketing manager, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych użytkowników, analogiczna osoba zajmująca się wsparciem po stronie kierowców oraz general manager, który spina działania po obu stronach, a do tego zajmuje się m...

Telewizja XXI wieku. Wywiad z Kennethem Lowe
Magazyn / Ludzie

GK: Pierwsze pytanie - od razu zaczynamy od głównego powodu, dla którego się spotkaliśmy, czyli wejścia na polski rynek stacji HGTV. Powiedział Pan w jednym z wywiadów, że ze wszystkich dzieci to dziecko jest Panu najdroższe. Chciałem zapytać, trochę osobiście, dlaczego? KL: Dziękuję za to spotkanie. Miałem wielkie szczęście stworzyć HGTV. To wszystko zaczęło się w latach osiemdziesiątych. W szkole średniej pracowałem u wuja, który miał firmę budowlaną i uwielbiałem ...

Trendy 2017 według Pawła Tkaczyka
Brief.pl / Aktualności

Warto rozmawiać   Kanały komunikacji możemy podzielić wzdłuż dwóch kryteriów: - jednokierunkowe i wielokierunkowe - publiczne i prywatne Po zestawieniu dostajemy cztery pola. Większość „tradycyjnego marketingu” to ćwiartka „publiczne, jednokierunkowe” (prasa, radio, telewizja). Nowy marketing to komunikacja nastawiona na rozmowę: publiczną (social media) lub prywatną (livechat, mail). Problem pojawia się, kiedy kanały komunikacji prywatnej i dwukie...

Kancelaria SCBP patronem 50 Kreatywnych w Biznesie
Brief.pl / Aktualności

Patronem rankingu 50 Majbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in BRIEF została Kancelaria Adwokacka Cieslewicz-Bartecki-Partnerzy.  - Projekt 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief pozwala na wyróżnienie przedsiębiorców wprowadzających na nasz rodzimy rynek nową jakość. Świeżość pomysłów, dbałość o należyte wykonanie, a przede wszystkim niestandardowe podejście do prowadzenia biznesu, charakteryzują laureatów tego wydarzenia...

Renault TALISMAN 
najładniejszą taksówką roku
Brief.pl / Inspiracje

Talisman został uznany przez czasopismo l’Officiel du Taxi za najładniejszy pojazd w tej branży. Czasopismo branżowe l’Officiel du Taxi przyznało swoje nagrody i spośród wszystkich modeli biorących udział w konkurencji wybrano właśnie Talismana. Ten duży sedan marki Renault z segmentu D zdobył Nagrodę za design w kategorii najładniejszego pojazdu przystosowanego do profesjonalnego przewozu osób. W konkursie wzięło udział 18 modeli, wszystkie z silnikami wysokoprę...

PODSUMOWANIE 2016 ROKU Z PUNKTU WIDZENIA BADAŃ I ANALITYKI
Brief.pl / Aktualności

Wiele różnych dziedzin marketingu i digitalu łączy się tworząc zapotrzebowanie na coraz to kolejne rodzaje usług. Nowe narzędzia i rozwiązania pojawiają się szybciej niż faktycznie może przyswoić rynek. I to znaczy, że będzie coraz więcej biznesów opartych o łączenie danych z wielu różnych źródeł. W raporcie opisaliśmy szerszy kontekst każdego z kluczowych trendów na rynku. Lista została stworzona w oparciu o rozmowy z klientami IRCenter, kluczowe wydarzen...

Społeczność i rekomendacje
Magazyn / Ludzie

  Jak sprzedaż bezpośrednia „odnajduje się” w erze anonimowych transakcji internetowych?    Sprzedaż bezpośrednia nie tylko ma się dobrze, ale z pewnością cały czas się rozwija, o czym świadczy konsekwentny wzrost tego kanału dystrybucji. Szacunkowa wielkość całej branży sprzedaży bezpośredniej w 2015 r. wyniosła ponad 3 mld zł, co oznacza 4-proc. wzrost w stosunku do 2014 r. W ubiegłym roku ok. 955 tys. osób współpracowało z przedsiębiorstwami sprzeda...

Co czeka e-commerce w 2017 roku?
Brief.pl / Aktualności

Duże ruchy w e-commerce 2016 rok obfitował w wydarzenia ważne dla polskiego i globalnego rynku e-handlu: sprzedanie Allegro, uruchomienie Amazon.de w języku polskim, nowa usługa Facebook Marketplace. Na samym początku roku polską wersję serwisu wprowadził również Aliexpress, a w przyszłym roku do Polski zawitać ma Alibaba. Ruchy dużych graczy pokazują, że polski rynek e-commerce liczy się na scenie międzynarodowej. Na 2017 rok start sklepu internetowego zapowiedziała również IKEA,...

Pilot Maker (Scale Up), czyli nowy program akceleracyjny dla startupów
Brief.pl / Aktualności

Pilot Maker to projekt, który wygrał blisko sześciomilionowe dofinansowanie w ramach konkursu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Scale Up. Założeniem konkursu było połączenie potencjału startupów z infrastrukturą, doświadczeniem i zasobami dużych przedsiębiorstw. Stworzony przez ekspertów techBrainers program, oparto o realne, ważne dla korporacji wyzwania. W jego ramach startupy otrzymają solidne wsparcie z różnych departamentów dużych przedsiębior...

PFR stworzył nową architekturę instrumentów rozwoju
Brief.pl / Aktualności

Zintegrowane centrum informacji i obsługi PFR to element realizacji Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która przewiduje integrację polskich instytucji rozwojowych poprzez stworzenie silnego centrum kompetencyjnego oraz wzmocnienie ich zdolności finansowania projektów kluczowych dla polskiej gospodarki. - Koncentrujemy się na trzech głównych obszarach działania: finansowym, dalej na integracji i animiacji całego systemu innowacji w Polsce, a na końcu również...

Autentyczność ponad wszystko
Brief.pl / Ludzie

Jesteście twórcami jednego z bardziej wyrazistych dzisiaj festiwali w naszym kraju, który łączy, zdawałoby się, dość odległe wobec siebie światy – mowa tu o muzyce elektronicznej, wciąż bardzo niszowym zjawisku w naszym kraju, oraz m.in. hip-hopie. Co takiego wyróżnia Was na tle innych tego typu inicjatyw, że z roku na rok ufa Wam coraz więcej gości i przedstawiani jesteście jako jeden z najważniejszych dziś festiwali w Polsce? JD: Najłatwiej jest mi to rozpatrywać,...

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Magazyn / Ludzie

„Pomyślcie o tym: znajdowanie pracy, zdobywanie umiejętności, sprzedawanie, realizowanie tego, co musi być zrobione i, ostatecznie, osiąganie sukcesu wymagają dobrze połączonego świata profesjonalistów. Wszystko to wymaga tętniącej życiem społeczności, która łączy pochodzące od nich informacje w publicznej sieci LinkedIna z danymi w Office 365 oraz Dynamics” – te słowa Satya Nadella skierował do swoich pracowników w liście napisanym chwilę po ogłoszeni...

Od startowania do skalowania. Przewodnik po akceleratorach startupów, cz. I
Magazyn / Wiedza

Miejsca coworkingowe, akceleratory i inkubatory startupów na przestrzeni ostatnich lat pojawiają się w Polsce jak grzyby po deszczu. Znane marki tworzą coworki, które z jednej strony są ułatwieniem dla przedsiębiorców, z drugiej zaś niczym innym jak nieco bardziej oryginalną promocją. Inkubatory, a dalej akceleratory nie tylko integrują społeczność, ale też oferują szereg profitów i pomoc w rozwoju firmy. Postanowiliśmy sprawdzić, co znajduje się w ofercie czołowych a...