...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Gala Finałowa Polish National Sales Awards 2017 Po raz dziewiąty poznamy najlepszych w sprzedaży

25 listopada 2017 r. o godzinie 19.00 w warszawskim Hotelu Intercontinental odbędzie się uroczysta Gala Finałowa IX edycji konkursu Polish National Sales Awards 2017. Wydarzenie jest świętem branży sprzedażowej, które od dziewięciu lat skupia wokół siebie elitę polskich sprzedawców. Podczas Gali wyłonieni zostaną laureaci i wyróżnieni w 21 kategoriach, m.in. „Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży” oraz „Dyrektor Sprzedaży”.

Polish National Sales Awards to unikalne, prestiżowe przedsięwzięcie, którego celem jest
kształtowanie pozytywnych praktyk oraz najwyższych standardów w sektorze sprzedaży i obsługi
klienta. PNSA co roku nagradza także najlepszych specjalistów z branży sprzedażowej – na podium
stają osoby, które wykazały się najlepszymi wynikami, innowacyjnym i kreatywnym podejściem do
biznesu, umiejętnością pracy zespołowej oraz najwyższymi standardami etycznymi. Dzięki autorskiej
metodologii PNSA oraz wieloletniemu doświadczeniu ekspertów dwuetapowy proces oceny
kandydatów ma wartość unikalną dla polskiego rynku.
– Obecnie coraz więcej instytucji i organizacji angażuje się we współpracę z PNSA. Efektem tych
działań jest stałe kształtowanie wysokich standardów sprzedaży w Polsce – powiedziała Elżbieta
Pełka, prezes Polish National Sales Awards. – Kapitał wiedzy i doświadczenia, jaki niesie ze sobą
PNSA, bezpośrednio przekłada się na pozytywne efekty widoczne na rynku i w poszczególnych
organizacjach. Filarem przedsięwzięcia jest przekonanie, że dobrze przeprowadzona sprzedaż
gwarantuje wygraną dwóm stronom, a podstawą procesu są dobre, etyczne zachowania – dodała.
PNSA aktywnie działa na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy
jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy. Konkurs PNSA jest jednym z filarów
działania organizacji. Stanowi on wymierną korzyść dla poszczególnych przedsiębiorstw, które
inwestując w rozwój kompetencji swoich pracowników, działają na rzecz rozwoju całej firmy.
– Współpracuję przy tym projekcie od samego początku, starając się dzielić doświadczeniem
i uwagami, wspólnie z organizatorami przyczyniamy się do jego rozwoju. Bardzo zależy mi na tym,
by wpływało to na etos pracownika działu sprzedaży poprzez profesjonalizację oraz szerokie
biznesowe spojrzenie – skomentował Michał Mrowiec, wiceprezes ds. sprzedaży w Kompanii
Piwowarskiej, dodając: Rynek dynamicznie się zmienia, co powoduje, że obszar sprzedaży jest pełen
wyzwań. W tej sytuacji każdy projekt, który przyczynia się do promowania dobrych praktyk,
budowania doskonałości, wprowadzania usprawnień, zasługuje na uznanie.

***

Polish National Sales Awards jest pierwszym przedsięwzięciem w Polsce, które poprzez organizowany
Konkurs PNSA promuje dobre praktyki i standardy sprzedaży. Głównym celem PNSA jest działanie na
rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu
etosu profesjonalnego sprzedawcy. Odbywający się już po raz ósmy Konkurs PNSA jest przeznaczony
dla wszystkich pracowników działów sprzedaży, a także dla trenerów
i pracowników działu obsługi klienta.
Więcej informacji na temat konkursu PNSA oraz wszelkie aktualności znajdują się pod następującymi
linkami:

XV Edycja


https://www.facebook.com/polishnationalsalesawards/
https://www.linkedin.com/grps/PNSA-Polish- National-Sales- Awards-2889114/about

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF