Szymon Kosiński
prezes zarządu, Grupa Sarigato

Kosiński w wieku 19. lat założył agencję reklamową, która w niedługim czsie rozrosła się, dając początek Grupie Sarigato. W jej skład wchodzą Sataku – sieć reklamy wideo i rich media, Sarigato – agencja e-mail marketingowa z własnymi zasobami ponad 10 mln rekordów, Yintaro – agencja marketingu B2B oraz Fundacja Sarigato. Pomysłodawcą japońskich nazw spółek i produktów jest również Kosiński.

Twórca Grupy chętnie propaguje działalność CSR wśród przedsiębiorców. W ramach swojej fundacji stworzył wielokrotnie nagradzaną akcję KarmimyPsiaki.pl. Wprowadził w grupie świąteczną tradycję spełniania marzeń dzieci z Fundacji Mam Marzenie i z roku na rok zwiększa budżet na ten cel.

Przychód Grupy Sarigato w 2014 r. wzrósł o 94 proc. w stosunku do 2013 r. W 2015 r. zaś dynamika wzrostu delikatnie przekroczy… 100 proc. Zespół liczy 35 osób.

Udostępnij:

Pozycja 48