Katarzyna Łupińska
projektantka, założycielka, Massada

Gdy rozpoczynała swoją przygodę z biznesem, miała 24 lata, talent plastyczny i pomysł. Dziś jej firma to ekskluzywna potęga na rynku oprawek okularów. Ręcznie wykonane oprawki, pełne szyku i elegancji podbiły w krótkim czasie świat. W okularach Łupińskiej chodzą nie tylko polscy celebryci, ale także mieszkańcy Japonii, Francji czy Anglii. Łupińska, nie mając wiedzy marketingowej, szybko rozwinęła swoją działalność przede wszystkim dzięki umiejętności wykorzystania rozwijającej się potęgi internetu. Nazwa Massada Eyewears oraz strona internetowa w języku angielskim od początku zakładały podbicie międzynarodowych rynków, co zakończyło się zdecydowanym sukcesem. Mimo że ceny oprawek wahają się między kilkuset zł a kilkoma tys. zł chętnych na oprawki od Łupińskiej nie brakuje. Dzięki temu marka już od kilku lat utrzymuje silną pozycję na rynku.

Udostępnij:

Pozycja 34