Jakub Kaliciński
dyrektor kreatywny, Fog Content Agency

Z branżą marketingu i reklamy związany od dekady, specjalizuje się w obszarze wideo marketingu. Karierę zaczynał w agencji interaktywnej Orbita Nowe Media, która w tamtym czasie odpowiadała za tzw. sferę digital w ramach struktur BBDO, następnie pracował w warszawskim studio postprodukcyjnym AlienFX. W 2006 r. wraz z bratem Maciejem założył jedną z najszybciej rozwijających się niezależnych agencji interaktywnych Kalicinscy.com.

W 2015 r. założył w strukturach Grupy Kalicinscy.com nową agencję reklamową Fog Content Agency, której głównym obszarem działania jest tworzenie strategii marketingowych marek w oparciu o treści wideo. Agencja już w pierwszych miesiącach działalności stworzyła międzynarodowe przedsięwzięcie Red Bull Heli Drifting. Pracował również z takimi markami, jak IKEA, Red Bull, Tchibo, Skoda, Dove, Avon, Castrol. Do dzisiaj, po niecałym roku działalności, Fog może pochwalić się ponad 150. realizacjami i ponad 250. indywidualnymi formami, które agencja wyprodukowała w ramach swoich działań. Kaliciński jest także właścicielem wypożyczalni profesjonalnego sprzętu filmowego, która wspiera grupę firm w realizacji projektów wideo.

Udostępnij:

Pozycja 23