Barbara Stawarz
założycielka, Content King

Gdy mówi się o polskich ekspertach w zakresie content marketingu, jej nazwisko pada jako jedno z pierwszych. Barbara Stawarz nie tylko zawodowo działa na polu marketingu treści, ale także aktywnie promuje działania marketingowe tego rodzaju – prowadzi szkolenia, występuje na konferencjach tematycznych, jest także autorką pierwszej polskiej książki poświęconej content marketingowi. Z wykształcenia dziennikarka – swoje dziennikarskie szlify zdobywała m.in. w „Rzeczpospolitej” – zawodową karierę związała z marketingiem treści, tworząc własną agencję content marketingową Content King. Ta zaś rozwinęła się w dużą i prężnie działającą markę na polskim rynku agencji – na tyle znaczącą, że firma została wykupiona przez jedną z największych agencji reklamowych na świecie, Havas Worldwide. Stawarz, mimo sprzedaży firmy, nie utraciła swojej pozycji. Obecnie pełni w firmie dwie role: managing directora Content King kissed by Havas Worldwide oraz content marketing directora Havas Worldwide.

Udostępnij:

Pozycja 24