Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dr Ireną Eris

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dr Ireną Eris

Jaka jest świadomość dotycząca produktów polskiego pochodzenia poza granicami naszego kraju? Jakie czynniki mogą okazać się pomocne przy budowaniu stabilnego biznesu i co wpływa korzystnie na komunikację marketingową marki? W kontynuacji cyklu przedstawiającego Kapitułę 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dr Ireną Eris.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.

Miastotwórczy charakter biznesu. Wywiad z Adamem Ringerem, prezesem Green Caffè Nero

Magazyn / Ludzie

Miastotwórczy charakter biznesu. Wywiad z Adamem Ringerem, prezesem Green Caffè Nero

W poprzednich latach zasiadał w zarządach kilkunastu różnych spółek. Działał w wielu branżach, m.in. paliwowej. Rynek gastronomii jest mu bliski od kilku lat, a dokładniej od momentu powstania pierwszej kawiarni Green Caffè. Do biznesu podchodzi z uporem i widoczną na pierwszy rzut oka pasją. Jak twierdzi, zarówno w pracy, jak i w życiu lubi otaczać się...

Audi Digital Innovation: Rozmowa z Ross Knap, autorem zwycięskiego projektu CallPage

Brief.pl / Ludzie

Audi Digital Innovation: Rozmowa z Ro...
Audi Digital Innovation: Rozmowa z Ross Knap, autorem zwycięskiego projektu CallPage

9 lutego w przestrzeni Business Link na PGE Narodowy odbył się finał konkursu Audi Digital Innovation, w którym pięć start-upów prezentowało swoje projekty z zakresu digital customer experience. Nagrodę główną otrzymał Ross Knap za projekt CallPage. Na łamach Brief.pl autor zwycięskiego rozwiązania opowiada, jakie szczególne kryteria starał się spełnić, tworząc CallPage oraz jakie korzyści, z jego punktu widzenia, daje współpraca startupów z dużymi korporacjami.

Biznes w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wywiad z Tomaszem Kamolą, 2ways

Brief.pl / Ludzie

Biznes w Zjednoczonych Emiratach Arab...
Biznes w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wywiad z Tomaszem Kamolą, 2ways

Jakie czynniki kulturowe należy brać pod uwagę, wchodząc na rynek Zjednoczonych Emiratów Arabskich? Czy są branże, w których można odnieść tam szczególny sukces? Jak wygląda proces zakładania działalności gospodarczej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich? Na te i inne pytania odpowiedział nam Tomasz Kamola, prezes zarządu 2ways oraz BiznesDubaj.pl.

Od zera do miliardera: Brian Chesky, współtwórca Airbnb

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Brian Chesky, ...
Od zera do miliardera: Brian Chesky, współtwórca Airbnb

Stoi za wizją i strategią jednego z największych na świecie serwisów oferujących krótkoterminowy wynajem mieszkań. Ukończył Rhode Island School of Design, gdzie zdobył wykształcenie w kierunku projektowania przemysłowego. Z natury jest, jak sam o sobie mówi, pasjonatem, a za swoje największe uzależnienie uważa książki. Jego autorytetem, szczególnie gdy mowa o prowadzeniu biznesu, jest Warren Buffett. Tym razem bohaterem cyklu „Od zera do miliardera” jest Brian Chesky, współzałożyciel i dyrektor generalny Airbnb.

Porozmawiajmy o pieniądzach. Wywiad z Michałem Szafrańskim

Magazyn / Ludzie

Porozmawiajmy o pieniądzach. Wywiad z...
Porozmawiajmy o pieniądzach. Wywiad z Michałem Szafrańskim

Michał Szafrański o pieniądzach zdaje się wiedzieć wszystko, a na pewno wystarczająco dużo, by efektywnie zarządzać swoim domowym budżetem. Nie obce są mu sztuczki stosowane przez instytucje finansowe, metody oszczędzania czy zwiększania przychodów. Swoją wiedzą zdecydował się podzielić, wydając kilka miesięcy temu książkę pt. „Finansowy ninja”. Na łamach „Business in Brief” opowiada zaś o tym, jak świadomość dotycząca finansów kształtuje się dzisiaj w kraju nad Wisłą i dlaczego nawet dżentelmeni muszą wreszcie zacząć rozmawiać o pieniądzach…

Stoczniowy biznes z misją. Wywiad z Bartłomiejem Zientkiem z Green Dream Boats

Magazyn / Ludzie

Stoczniowy biznes z misją. Wywiad z B...
Stoczniowy biznes z misją. Wywiad z Bartłomiejem Zientkiem z Green Dream Boats

Odważny design i innowacyjne na skalę świata, ekologiczne rozwiązania – oto, co wyróżnia ich produkty na tle innych. W swojej branży są niedoścignionym wzorem. Nieustannie doskonalą efekty swojej pracy i śmiało patrzą w przyszłość. Mowa o Green Dream Boats, czyli młodej polskiej stoczni produkującej ekologiczne, w pełni autonomiczne katamarany, z którymi od ostatnich dwóch lat coraz śmielej wchodzi na kolejne zagraniczne rynki. Już niebawem świat ujrzy ich drugi duży projekt, czyli ekologiczny houseboat, nad którego produkcją trwają właśnie prace. Tym razem w ramach cyklu poświęconego laureatom rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z jednym z twórców pomorskiej stoczni Green Dream Boats, Bartłomiejem Zientkiem.

Customer obsession oczami Ubera. Wywiad z Kacprem Winiarczykiem i Krzysztofem Radoszewskim

Magazyn / Ludzie

Customer obsession oczami Ubera. Wywi...
Customer obsession oczami Ubera. Wywiad z Kacprem Winiarczykiem i Krzysztofem Radoszewskim

W listopadzie świętowali dwa lata swojej obecności w Polsce. Przez ten czas nie tylko udało im się stworzyć tu niezależny biznes, ale też wprowadzić w swojej branży zupełnie nową jakość oferowanych usług. Początki Ubera w Polsce nie były jednak typowe dla dużej zagranicznej korporacji. Przypominały raczej launch startupu, który tworzony jest zupełnie od zera. O starcie Ubera w Polsce, modelu biznesowym, konkurentach, oczekiwaniach i planach na najbliższą przyszłość rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, dyrektorem generalnym oddziału oraz Krzysztofem Radoszewskim, dyrektorem marketingu na polskim rynku.

Telewizja XXI wieku. Wywiad z Kennethem Lowe

Magazyn / Ludzie

Telewizja XXI wieku. Wywiad z Kenneth...
Telewizja XXI wieku. Wywiad z Kennethem Lowe

Jest prezesem i szefem rady nadzorczej jednego z największych koncernów telewizyjnych na świecie, Scripps Networks Interactive. W 1994 roku zainicjował początek jednego z flagowych kanałów sieci, a mianowicie Home & Garden TV, który w tym roku, przez Polskę wchodzi również do Europy. O kreowaniu mediów, gustów odbiorców, potencjale Polski na europejskim rynku medialnym i wchodzącej na nasz rynek nowej stacji lifestylowej rozmawialiśmy z Kennethem Lowe, prezesem SNI oraz nowym właścicielem TVN.

Społeczność i rekomendacje

Magazyn / Ludzie

Społeczność i rekomendacje
Społeczność i rekomendacje

Co wpływa na przychylność klientów do konkretnej marki? O social selling i potrzebach odbiorców w czasach e-commerce w wywiadzie z Ewą Kudlińską-Pyrz, Przewodniczącą Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, Dyrektor Generalną spółki Mary Kay Cosmetics Poland.

Autentyczność ponad wszystko

Brief.pl / Ludzie

Autentyczność ponad wszystko
Autentyczność ponad wszystko

Jak stworzyć festiwal, któremu, mimo niewielkich budżetów i braku gwiazd o globalnej rozpoznawalności, z roku na rok będzie ufać coraz więcej osób, czyniąc wydarzenie jednym z najważniejszych w swojej kategorii? Jak przekładać pasję oraz zaangażowanie na wizerunkowo i strategicznie spójną całość? O kulisach jednego z najbarwniejszych wydarzeń w kraju nad Wisłą – Up To Date Festivalu, goszczącego tysiące miłośników muzyki elektronicznej oraz basowej tak z Polski, jak i zagranicy – opowiadają jego twórcy: Jędrzej Dondziło oraz Cezary Chwicewski, działacze białostockiego Pogotowia Kulturalno-Społecznego.

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella....
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.