10 startupów z Białorusi

Magazyn / Inspiracje

10 startupów z Białorusi
10 startupów z Białorusi

W Polsce Białoruś rzadko jest kojarzona z rynkiem startupów. Niesłusznie, ponieważ za naszą wschodnią granicą prężnie rozwija się cały szereg innowacyjnych projektów, a poziom wykształcenia w sektorze IT jest zdumiewający. Chociaż białoruski biznes ma sporo do nadrobienia, jego przedstawiciele mają wielkie ambicję podbić międzynarodowy rynek nowatorskich i przydatnych rozwiązań. Są na dobrej drodze – białoruskie startupy już zostały zauważone przez największych inwestorów i korporację.

Dawid i Goliat - startupy a korporacje: Brella.pl

Brief.pl / Inspiracje

Dawid i Goliat - startupy a korporacj...
Dawid i Goliat - startupy a korporacje: Brella.pl

Magazyn Business in Brief rozpoczyna cykl materiałów poświęcony różnym aspektom współpracy młodych innowacyjnych przedsiębiorstw z “dużymi graczami”. Jakie korzyści przynosi kooperacja startupów i korporacji dla obu stron i jakie wyzwania stoją na przeszkodzie? Swoim doświadczeniem dzieli się Małgorzata Rosińska, Head of support team w firmie Brella.pl

Polski startup ze znakiem Must Have Łódź Design Festiwal. Czy ich oprawki podbiją zagraniczne rynki?

Brief.pl / Inspiracje

Polski startup ze znakiem Must Have Ł...
Polski startup ze znakiem Must Have Łódź Design Festiwal. Czy ich oprawki podbiją zagraniczne rynki?

Absolwenci SGH, Paweł Porucznik i Dawid Winter chcą podbić międzynarodowy rynek branży optycznej. W zeszłym roku pozyskali od inwestorów 800 000 zł na rozwijanie swojego biznesu. W ciągu kolejnych 6 miesięcy właściciele startupu 4MOSA zanotowali ponad 6-krotny wzrost sprzedaży, a kilka dni temu otrzymali prestiżowy znak Must Have Łódź Design Festival 2016.

Symbioza sportu i biznesu - debata

Brief TV / Inspiracje

Symbioza sportu i biznesu - debata
Symbioza sportu i biznesu - debata

Rynek tzw. marketingu sportowego rozwija się bardzo prężnie, angażując niezliczone firmy do współpracy. Międzynarodowe imprezy sportowe, które odbywają się w Polsce, powodują, że biznes otwiera się na nowe możliwości, które niesie ze sobą aktywność sportowa. Warto również rozróżnić dwa oddzielne obszary: marketing firm, realizowany poprzez sport oraz marketing produktów, usług i wydarzeń bezpośrednio związanych ze sportem. Strategie te, odpowiednio dopasowane i zaplanowane, zdecydowanie wspierają budowę relacji biznesowych, zwiększają świadomość marki oraz zaangażowanie inwestorów i odbiorców.

Loko, czyli pierwszy polski Tinder modowy

Brief.pl / Inspiracje

Loko, czyli pierwszy polski Tinder mo...
Loko, czyli pierwszy polski Tinder modowy

Dlaczego popularna aplikacja randkowa Tinder odniosła tak spektakularny sukces? Jest przede wszystkim prosta w obsłudze i ciekawi nas jej treść. Tę prawidłowość bardzo szybko zauważył polski startup, który postanowił zastosować mechanizm Tindera tworząc własną aplikację modową. Czy Loko w przyszłości ma szansę stać się nieodłącznym elementem zakupów przez Internet?

RWE Polska zmienia nazwę na innogy

Brief.pl / Inspiracje

RWE Polska zmienia nazwę na innogy
RWE Polska zmienia nazwę na innogy

Na rebranding decyduje się obecnie ponad 1/3 przedsiębiorstw - wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Grupy OEX. W ostatnich latach obserwowaliśmy, między innymi, przemianę marki Poczty Polskiej, PZU czy T-Mobile. Tym razem bierzemy pod lupę rebranding spółki z branży energetycznej. Mowa o RWE Polska, która jeszcze tego lata zacznie być znana pod nazwą innogy.

TOP 10 aplikacji mobilnych przydatnych w podróży

Brief.pl / Inspiracje

TOP 10 aplikacji mobilnych przydatnyc...
TOP 10 aplikacji mobilnych przydatnych w podróży

Rozwój technologii mobilnych znajduje bezpośrednie przełożenie na to, w jaki sposób podróżujemy. Dzięki rozmaitym urządzeniom takim jak tablet czy smartfon, a dalej aplikacjom mobilnym podróże stały się bardziej "smart", a czynności wymagające od nas wcześniej zestawu narzędzi możemy teraz załatwić w kilka minut przy pomocy komórki. Począwszy od planowania samej podróży (zakup biletów, rezerwacja miejsca w samochodzie czy wybór trasy), poprzez zapewnienie sobie na miejscu noclegu, po informacje na temat najciekawszych rozrywek i miejscowych atrakcji.

Euro 2016: najciekawsze piłkarskie reklamy wideo online w sieci

Brief.pl / Inspiracje

Euro 2016: najciekawsze piłkarskie re...
Euro 2016: najciekawsze piłkarskie reklamy wideo online w sieci

Przeglądając codziennie kampanie wideo online w badaniu gemiusAdReal miałam wrażenie, że oszaleję ─ albo kolejny piłkarski spot albo kolejny klip z Lewandowskim. Jak większość oglądam mecze w telewizji i na Ipli, więc jestem już trochę zmęczona reklamami, a przecież za nami dopiero 2 tygodnie mistrzostw. Kilka spotów przykuło jednak moją uwagę, w związku z czym chciałabyć podzielić się z Wami, Drodzy Czytelnicy, moim subiektywnym rankingiem najciekawszych reklam piłkarskich na Euro 2016.

Rusza interaktywna platforma o uchodźstwie

Brief.pl / Inspiracje

Rusza interaktywna platforma o uchodź...
Rusza interaktywna platforma o uchodźstwie

Agencja Cyber Kids on Real stworzyła internetową platformę edukującą w zakresie tematyki uchodźstwa. Projekt zrealizowano dla Stowarzyszenia na Rzecz Integracji Społeczeństwa Wielokulturowego „Nomada”. Celem platformy o nazwie „Ulica Antakia” jest zwiększenie wiedzy Polaków na temat uchodźców z Bliskiego Wschodu, wyedukowanie na temat jego przyczyn i skutków oraz różnic kulturowych.

Poniedziałek w Cannes

Brief.pl / Inspiracje

Poniedziałek w Cannes
Poniedziałek w Cannes

W sobotę 18.06 rozpoczął się kolejny festiwal Cannes Lions. Jak co roku festiwal bije rekordy. Agencje zgłosiły 43,101 prac, co jest wynikiem o 7 proc. wyższym w porównaniu do zeszłego roku. Rekord padł również ze strony Polski - w tym roku zgłaszamy 261 kampanii.