Marka konwersacyjna, czyli jaka?

Brief.pl / Inspiracje

Marka konwersacyjna, czyli jaka?
Marka konwersacyjna, czyli jaka?

Podczas jednej z branżowych rozmów mój dobry kolega, który od jakiegoś czasu rozwija własny biznes w sieci, zadał mi pytanie, oczekując krótkiej i konkretnej odpowiedzi: „Jak osiągnąć najwyższy poziom satysfakcji klienta?”. Odpowiedziałem równie ogólnie: „Trzeba rozpoznać wszystkie jego oczekiwania i spełnić je”. Tylko jak to zrobić? Warto zacząć od rozmowy z klientem. Bo współczesny konsument ma do dyspozycji mnóstwo kanałów komunikacji z marką i może bez trudu z nich skorzystać. Brandy poniekąd nauczyły się tę komunikację kontrolować. Ale bardziej niż kiedykolwiek muszą stać się konwersacyjne. Dlaczego? Odpowiedź odnajdziesz poniżej.

Kreatywność to czasami bycie wbrew, czyli o najnowszym singlu Igora Igorilli Seidera

Brief.pl / Inspiracje

Kreatywność to czasami bycie wbrew, c...
Kreatywność to czasami bycie wbrew, czyli o najnowszym singlu Igora Igorilli Seidera

Kreatywność, nieszablonowe myślenie czy bycie poza schematami – tego wszystkiego oczekujemy od branży reklamowej. Poszukiwanie świeżości jest jak studnia bez dna, którą nieustannie trzeba uzupełniać. Dla wielu sposobem na to są pasje poza pracą. Igor Seider, Senior Copywriter agencji Kalicinscy.com, od prawie dekady obecny na polskiej scenie muzycznej, znalazł na to swój sposób. Jest nim muzyka, a artysta właśnie promuje najnowszy singiel „Rydwany”, zapowiadający jego solową płytę „Wbrew”.

Murale ozdobiły wnętrze warszawskiej siedziby Deloitte

Brief.pl / Inspiracje

Murale ozdobiły wnętrze warszawskiej ...
Murale ozdobiły wnętrze warszawskiej siedziby Deloitte

Murale artystyczne kojarzą się głównie z wielkoformatowymi malowidłami na elewacjach budynków. Firma doradcza Deloitte postanowiła jednak wykorzystać je w zupełnie inny sposób. Dziesięć ręcznie malowanych murali ozdobiło klatki schodowe warszawskiego biura Deloitte, w Q22. Dzięki swoim walorom estetycznym, mają one zachęcać pracowników do korzystania ze schodów zamiast wind, a tym samym do dbania o zdrowie i ekologię, dzięki mniejszemu zużyciu energii przez windy. Murale inspirowane są Warszawą. Do zaprojektowania grafik zaproszono sześcioro artystów ilustratorów.

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Najbardziej błyskotliwe świąteczne brandingi marek

Brief.pl / Inspiracje

Najbardziej błyskotliwe świąteczne br...
Najbardziej błyskotliwe świąteczne brandingi marek

Marki przed świętami prześcigają się w oryginalnych pomysłach na branding. Niedawno prezentowaliśmy Wam najciekawsze (naszym zdaniem), polskie i zagraniczne reklamy nawiązujące do świąt. Tym razem rozejrzeliśmy się w poszukiwaniu najbardziej błyskotliwych brandingów. Oto nasze zestawienie realizacji starszych i nowszych. Naszym zdaniem poprzeczka zawieszona jest bardzo wysoko.

10 startupów z Białorusi

Magazyn / Inspiracje

10 startupów z Białorusi
10 startupów z Białorusi

W Polsce Białoruś rzadko jest kojarzona z rynkiem startupów. Niesłusznie, ponieważ za naszą wschodnią granicą prężnie rozwija się cały szereg innowacyjnych projektów, a poziom wykształcenia w sektorze IT jest zdumiewający. Chociaż białoruski biznes ma sporo do nadrobienia, jego przedstawiciele mają wielkie ambicję podbić międzynarodowy rynek nowatorskich i przydatnych rozwiązań. Są na dobrej drodze – białoruskie startupy już zostały zauważone przez największych inwestorów i korporację.

Dawid i Goliat - startupy a korporacje: Brella.pl

Brief.pl / Inspiracje

Dawid i Goliat - startupy a korporacj...
Dawid i Goliat - startupy a korporacje: Brella.pl

Magazyn Business in Brief rozpoczyna cykl materiałów poświęcony różnym aspektom współpracy młodych innowacyjnych przedsiębiorstw z “dużymi graczami”. Jakie korzyści przynosi kooperacja startupów i korporacji dla obu stron i jakie wyzwania stoją na przeszkodzie? Swoim doświadczeniem dzieli się Małgorzata Rosińska, Head of support team w firmie Brella.pl

Polski startup ze znakiem Must Have Łódź Design Festiwal. Czy ich oprawki podbiją zagraniczne rynki?

Brief.pl / Inspiracje

Polski startup ze znakiem Must Have Ł...
Polski startup ze znakiem Must Have Łódź Design Festiwal. Czy ich oprawki podbiją zagraniczne rynki?

Absolwenci SGH, Paweł Porucznik i Dawid Winter chcą podbić międzynarodowy rynek branży optycznej. W zeszłym roku pozyskali od inwestorów 800 000 zł na rozwijanie swojego biznesu. W ciągu kolejnych 6 miesięcy właściciele startupu 4MOSA zanotowali ponad 6-krotny wzrost sprzedaży, a kilka dni temu otrzymali prestiżowy znak Must Have Łódź Design Festival 2016.

Symbioza sportu i biznesu - debata

Brief TV / Inspiracje

Symbioza sportu i biznesu - debata
Symbioza sportu i biznesu - debata

Rynek tzw. marketingu sportowego rozwija się bardzo prężnie, angażując niezliczone firmy do współpracy. Międzynarodowe imprezy sportowe, które odbywają się w Polsce, powodują, że biznes otwiera się na nowe możliwości, które niesie ze sobą aktywność sportowa. Warto również rozróżnić dwa oddzielne obszary: marketing firm, realizowany poprzez sport oraz marketing produktów, usług i wydarzeń bezpośrednio związanych ze sportem. Strategie te, odpowiednio dopasowane i zaplanowane, zdecydowanie wspierają budowę relacji biznesowych, zwiększają świadomość marki oraz zaangażowanie inwestorów i odbiorców.

Loko, czyli pierwszy polski Tinder modowy

Brief.pl / Inspiracje

Loko, czyli pierwszy polski Tinder mo...
Loko, czyli pierwszy polski Tinder modowy

Dlaczego popularna aplikacja randkowa Tinder odniosła tak spektakularny sukces? Jest przede wszystkim prosta w obsłudze i ciekawi nas jej treść. Tę prawidłowość bardzo szybko zauważył polski startup, który postanowił zastosować mechanizm Tindera tworząc własną aplikację modową. Czy Loko w przyszłości ma szansę stać się nieodłącznym elementem zakupów przez Internet?