5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te...

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych...

Trwają zapisy do V edycji Social Media Convent

Brief.pl / Aktualności

Trwają zapisy do V edycji Social Media Convent

Dwa dni wartościowych prelekcji, spotkań z najlepszymi ekspertami z branży social media z Polski i zagranicy, warsztaty, strefa wystawiennicza, konkurs na najlepszą kampanię 2016 roku oraz legendarne afterpaty - to tylko niektóre z atrakcji, które czekają uczestników 5. edycji Social Media Convent w dniach 27-28 kwietnia 2017. Na stronie...

W Polsce powstał pierwszy Data Science House: TogetherData

Brief.pl / Aktualności

W Polsce powstał pierwszy Data Science House: TogetherData

Na fali globalnego boomu na Big Data jak grzyby po deszczu rosną firmy specjalizujące się w analityce wielkich zbiorów danych. Przedsiębiorcy wiedzą, że jest się o co bić. Wartość cyfrowych profili internautów z obszaru samej tylko Unii Europejskiej do 2020 roku zbliży się do okrągłego biliona euro – takie wyliczenia przedstawia Boston...

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji bi...
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.

Nawyki finansowe osób 40+. Jakie znaczenie mają dla marketingowców i startupowców z branży FinTech?

Brief.pl / Aktualności

Nawyki finansowe osób 40+. Jakie znac...
Nawyki finansowe osób 40+. Jakie znaczenie mają dla marketingowców i startupowców z branży FinTech?

Konsumenci powyżej 40 roku spełzają sen z oczu niejednego marketera. Są lojalni, przewidywalni, a w dodatku mają portfele bardziej zasobne niż millenialsi. Nie inaczej jest w szeroko pojętym sektorze FinTech, gdzie już blisko 1/3 klientów stanowią osoby w wieku 40+. Ponad 87 proc. pożyczkobiorców z tej grupy wiekowej terminowo spłaca zaciągnięte zobowiązania finansowe. Klienci powyżej 40 roku życia mają też kompletnie inne przyzwyczajenia niż ich młodsi koledzy – 59 proc. z nich korzysta z kanału online przy zaciąganiu pożyczki, a ich zdolność kredytowa jest o 51 proc. wyższa niż w przypadku pokolenia Y.

Zapraszamy na Business Mixer: Jak nowe technologie wpływają na doświadczenia klientów?

Brief.pl / Aktualności

Zapraszamy na Business Mixer: Jak now...
Zapraszamy na Business Mixer: Jak nowe technologie wpływają na doświadczenia klientów?

9 lutego o godzinie 17.00 w Business Link Poland na stadionie PGE Narodowy odbędzie się Business Mixer: Jak nowe technologie wpływają na doświadczenia klientów? Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą Michał Bowsza, dyrektor marki Ausi w Volkswagen Group Polska oraz Borys Stokalski, partner w RETHINK, współzałożyciel grupy Infovide-Matrix, ekspert ośrodka ThinkTank.

Rekodowy miniony rok w Renault

Brief.pl / Aktualności

Rekodowy miniony rok w Renault
Rekodowy miniony rok w Renault

Renault i Dacia znalazły się wśród marek o największym wzroście sprzedaży w 2016 roku w Polsce. Grupa Renault osiągnęła historyczny wynik sprzedaży, w 2016 roku zarejestrowano w Polsce 51 478 nowych samochodów Renault i Dacia. Dzięki temu marka zajmuje drugie miejsce na rynku samochodów dostawczych oraz szóste na rynku samochodów osobowych. Dacia znalazła się z kolei na dziewiątym miejscu zarówno na rynku samochodów osobowych, jak i w segmencie aut dostawczych w 2016 roku. Duster drugi rok z rzędu pozostaje na pierwszym miejscu w segmencie SUV na rynku polskim.

Cztery najczęściej zadawane pytania o programy lojalnościowe

Brief.pl / Aktualności

Cztery najczęściej zadawane pytania o...
Cztery najczęściej zadawane pytania o programy lojalnościowe

Już na etapie rozważania przez firmy wdrożenia pierwszego programu lojalnościowego, pojawia się wiele pytań dotyczących organizacji, kwestii prawnych oraz technicznych. Odpowiedź na nie pozwala na zrozumienie mechanizmów działania programów lojalnościowych, co ma znaczący wpływ na sukces takiego przedsięwzięcia. Oto cztery najczęściej zadawane pytania przez firmy, które planują podjąć się zorganizowania programu.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.