Smartfony i Facebook redefiniują marketing wideo

Magazyn / Wiedza

Smartfony i Facebook redefiniują marketing wideo

Treści wideo w sieci dynamicznie zyskują na popularności. Dodatkowo filmy oglądane na platformach mobilnych są bardziej angażujące niż np. te znane z telewizji. Ta informacja w połączeniu z Facebookiem, który umożliwia nadanie kontekstu materiałom wideo, zmienia krajobraz branży on-line w rewolucyjny sposób, którego marketingowcy nie mogą...

Facebook dla biznesu - raport

Magazyn / Wiedza

Facebook dla biznesu - raport

Zachęcamy do ściągnięcia bezpłatnego raportu na temat narzędzi Facebooka, przeznaczonych dla biznesu, marketerów oraz osób zajmujących się reklamą.

Pinterest w służbie e-handlu

Magazyn / Wiedza

Pinterest w służbie e-handlu
Pinterest w służbie e-handlu

W erze obrazkowych treści działania marketingowe marek coraz częściej skupiają się na mediach społecznościowych, które umożliwiają eksponowanie walorów estetycznych produktu lub usługi. I tak rozwijające się prężnie Instagram i Snapchat udowadniają, że potencjał marketingowy aplikacji bazujących na obrazach jest olbrzymi. Kolej na Pinterest – niedocenione narzędzie e-commerce i budowania świadomości marki. Jest to serwis, który łączy inspirację z zakupem i polega na dzieleniu się treścią. Jak skutecznie budować strategię komunikacyjną i sprzedawać on-line za pomocą Pinteresta?

Od startowania do skalowania. Przewodnik po akceleratorach startupów, cz. I

Magazyn / Wiedza

Od startowania do skalowania. Przewod...
Od startowania do skalowania. Przewodnik po akceleratorach startupów, cz. I

Na rynku mówi się o tym, że startupy to wyjątkowo wrażliwe organizmy, które są podatne na przedwczesną śmierć. Faktycznie jest tak, że nieraz naprawdę ciekawe projekty z dobrym biznesplanem ulegają presji rynku czy konkurencji. Nie każdy dobry naukowiec czy młody biznesmen musi bowiem znać się na przedsiębiorczości, dlatego w tym zakresie startupom często potrzebna jest pomoc.

Niech żyje król?

Magazyn / Wiedza

Niech żyje król?
Niech żyje król?

Często zdarza się, że na potrzeby współczesnych narzędzi, kanałów komunikacji czy oczekiwań konsumentów na nowo definiuje się stare metody działań. Nie inaczej jest w przypadku content marketingu, przed którym kolana zginają marketerzy całego świata, a wśród odbiorców ma z pewnością równie wielu zwolenników co przeciwników. Niemniej, działania, które współcześnie nazywane są content marketingiem mają już – w obecnej postaci – ponad stuletnią historię, a współczesny boom jasno pokazuje, że obwołany królem „content”, żyje i ma się dobrze.

Jak i o czym pisać, aby blog firmowy przyciągał odbiorców?

Magazyn / Wiedza

Jak i o czym pisać, aby blog firmowy ...
Jak i o czym pisać, aby blog firmowy przyciągał odbiorców?

Mówi się że blogi są dla firm, które żyją z kapitału intelektualnego np. firm doradczych, finansowych, informatycznych, marketingowych, interaktywnych etc. Dziś jednak to nie do końca prawda. Blogi są bowiem doskonałym narzędziem content marketingu i mogą ściągać ruch na stronę www. Blog jest drugim pod względem użyteczności miejscem poszukiwania informacji zaraz po stronie firmy. Założenie bloga to dobry początek, jednak, aby przyciągał on odbiorców należy pamiętać o przestrzeganiu kilku zasad.

Stwórz swoją tożsamość zawodową

Magazyn / Wiedza

Stwórz swoją tożsamość zawodową
Stwórz swoją tożsamość zawodową

LinkedIn to największy portal społecznościowy dla biznesu. W Polsce liczba jego użytkowników przekroczyła już 2,5 mln. O tym, jak posługiwać się serwisem, w jaki sposób przykuć uwagę pracodawcy i jak zdobywać nowe kontakty za jego pośrednictwem, opowiada Tomasz Pudlis, CEO w Business Ad Network, agencji reklamowej, która prezentuje LinkedIn w Polsce.

Pracodawco, wybierz mnie!

Magazyn / Wiedza

Pracodawco, wybierz mnie!

To kwestia dużej konkurencji na rynku pracy i niedokładnej selekcji kandydatów sprowadzającej się do loterii – kolejny wysłany życiorys bez odpowiedzi można tłumaczyć sobie na wiele sposobów. Może jednak zamiast ocierać łzy, warto spróbować zrobić coś więcej i dać się zauważyć, w pozytywnym tego słowa znaczeniu?

Kosmiczny biznes

Magazyn / Wiedza

Kosmiczny biznes

W listopadzie ubiegłego roku europejskim naukowcom po raz pierwszy w historii udało się doprowadzić do osadzenia lądownika na komecie. To podniosłe wydarzenie zwróciło uwagę mieszkańców wielu państw, w tym Polski. Z tego względu postanowiliśmy przyjrzeć się znaczeniu misji Rosetta nie tylko dla polskiej astronomii, ale również dla...

Stażysta... niewolnik XXI wieku?

Magazyn / Wiedza

Stażysta... niewolnik XXI wieku?
Stażysta... niewolnik XXI wieku?

Z badania przeprowadzonego przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami wynika, że ponad połowa studentów w Polsce obawia się wejścia na rynek pracy. Dobrym startem dla niedoświadczonych pracowników mogą być staże i praktyki. Niestety, jakość programów stażowych oferowanych przez firmy często pozostawia wiele do życzenia...

Porzucony e-koszyk

Magazyn / Wiedza

Porzucony e-koszyk
Porzucony e-koszyk

Badania pokazują, że aż siedmiu na dziesięciu użytkowników e-sklepów nie finalizuje swoich zamówień. Właściciele sklepów internetowych nie mają świadomości tego, jak dużo przez to tracą. Jakie są najczęstsze powody porzucania koszyka w sklepach internetowych? Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków? Co warto zrobić, aby potencjalny klient chętniej finalizował transakcje zainicjowane w e-sklepie?

Innowacyjność, czyli co?

Magazyn / Wiedza

Innowacyjność, czyli co?
Innowacyjność, czyli co?

W nomenklaturze przedsiębiorstw określanie swojej firmy mianem innowacyjnej stanowi już niemal punkt obowiązkowy. To banalny zabieg niczym wpisywana w CV informacja o bardzo dobrej znajomości języka angielskiego... Ale prawdziwi innowatorzy, którzy w odkrywczy sposób przestawiają na zupełnie nowe tory daną działalność, w polskich realiach wciąż są rzadkim zjawiskiem. Tym bardziej, że w naszym kraju ani kulturowe, ani administracyjne warunki nie sprzyjają odkrywczemu podejściu do biznesu.

Przyszłość reklamy

Magazyn / Wiedza

Przyszłość reklamy
Przyszłość reklamy

Gdy mówimy o najbardziej spektakularnych innowacjach w marketingu i reklamie, tak naprawdę powinniśmy mieć na myśli rynek e-commerce. To tu toczy się najbardziej zaciekły bój o prymat w dziedzinie inteligentnych rozwiązań, które pozwolą zbudować bliską, niemal intymną więź z konsumentem. Co zatem ma do zaoferowania współczesny performance marketing i w którą stronę zmierza rynek?

Akademicki Brief Biznesu

Magazyn / Wiedza

Akademicki Brief Biznesu
Akademicki Brief Biznesu

Od roku toczy się w Polsce dyskusja na temat jakości kształcenia. Polskie szkolnictwo wyższe w ciągu ostatnich dwudziestu lat przeszło gwałtowne ilościowe oraz instytucjonalne zmiany. Powstały uczelnie niepubliczne, a liczba studentów zwiększyła się prawie pięciokrotnie. Jednak temu ilościowemu wzrostowi nie towarzyszył wzrost jakości.