(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem

Magazyn / Aktualności

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem

Na pierwszym miejscu jest to, co dzieje się na boisku, ale zaraz za grą, jeśli mowa o zawodzie piłkarza, liczy się jego wizerunek. Marketing sportowy ma ogromne znaczenie, bo wpływa zarówno na medialny odbiór, jak i wycenę zawodnika. O marketingu w sporcie i wykorzystywaniu social media w budowaniu wizerunku opowiada Grzegorz Krychowiak, piłkarz...

Podsumowanie roku 2016 w MOBILE

Magazyn / Aktualności

Podsumowanie roku 2016 w MOBILE
Podsumowanie roku 2016 w MOBILE

Obecnie 61% Polaków posiada smartfony, 23% – tablety, a 1% – smart zegarki (wg TNS Polska, maj 2016). 16% Polaków korzysta z bankowości mobilnej. Gdyby tę grupę zawęzić do polskich internautów, to 23% z nich korzysta z bankowości mobilnej. 5% internautów wykorzystuje płatności mobilne. Z kolei internautów kupujących wyłącznie mobilnie jest już 13%. Dynamika wzrostu penetracji smartfonów w Polsce wyraźnie zwolniła, za to pogłębiła się świadomość możliwości urządzeń mobilnych. Masowo korzystamy już z najpopularniejszych serwisów, sklepów i aplikacji mobilnych.

Czarny Piątek w polskich e-sklepach (podsumowanie)

Magazyn / Aktualności

Czarny Piątek w polskich e-sklepach (...
Czarny Piątek w polskich e-sklepach (podsumowanie)

Czarnopiątkowe szaleństwo zakupów w coraz większym stopniu przenosi się do Internetu – według danych Adobe Digital, internetowa sprzedaż w tym dniu wzrosła względem minionego roku o rekordowe 21,6 proc. Polskie sklepy notowały nawet trzykrotnie większą liczbę odwiedzin w stosunku do zwykłych dni handlowych. Ruch w sieci zaskoczył niektóre e-sklepy na tyle, że ich strony WWW nie wytrzymały obciążenia.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej gospodarki

Magazyn / Aktualności

Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej g...
Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej gospodarki

17 października br. na Stadionie Narodowym w Warszawie odbył się V Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej, zorganizowany przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej pod hasłem: Sprzedaż bezpośrednia 2.0.Głównym mówcą Dnia był prof. Piotr Płoszajski, Kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Podczas wydarzenia wręczono statuetki Mecenasa Branży Sprzedaży Bezpośredniej 2016.

Wyprawa Kapp2Cape, czyli prywatne śledztwo Krzysztofa Puternickiego

Magazyn / Aktualności

Wyprawa Kapp2Cape, czyli prywatne śle...
Wyprawa Kapp2Cape, czyli prywatne śledztwo Krzysztofa Puternickiego

Jako pierwszy Polak chce przemierzyć dwa kontynenty. Z Nordkapp, czyli najbardziej wysuniętego na północ punktu Norwegii, wyruszy w kierunku Cape Town, leżącego na południu Afryki. Krzysztof Puternicki w ramach projektu Kapp2Cape samotnie pokona ponad 27 tys. km. Europejska część jego wyprawy przebiegać będzie przez Finlandię, Szwecję, Polskę, Słowację, Bułgarię i Turcję. Dalej promem przeprawi się do Afryki, gdzie rozpocznie się drugi, bardziej niebezpieczny etap podróży. Tam trasa prowadzić będzie przez Egipt, Sudan, Etiopię, Kenię, Ugandę, Tanzanię, Malawi, Zambię, Zimbabwe, Mozambik, Suazi i Lesoto, aż do Cape Town w RPA. Wyprawa, jak mówi o niej sam Krzysztof, będzie swego rodzaju śledztwem dotyczącym przedsiębiorczości na terenie Czarnego Lądu. To właśnie na ten rejon, za sprawą dynamicznie zachodzących tam zmian, w najbliższych latach mają być zwrócone oczy całego świata.

8 najlepszych VR startupów miesiąca

Magazyn / Aktualności

8 najlepszych VR startupów miesiąca
8 najlepszych VR startupów miesiąca

Spośród ponad 50 zgłoszonych projektów interaktywnych, twórców pochodzących z całego świata: od Australii, przez Azję, Europę, aż po Stany Zjednoczone – międzynarodowy panel ekspercki Filmteractive Market wybrał ośmiu finalistów. Kto wygra nagrodę główną w tym roku dowiemy się już 29 września w Łódzkiej Filmówce.

Potrzeba naturalności – wywiad z Tomaszem Kobierskim

Magazyn / Aktualności

Potrzeba naturalności – wywiad z Toma...
Potrzeba naturalności – wywiad z Tomaszem Kobierskim

O potrzebie naturalności i wiarygodności w komunikacji marketingowej, potencjale drzemiącym w badaniach konsumenckich, analizie big data oraz nietracącym na sile trendzie personalizacji opowiada Tomasz Kobierski, wiceprezes zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich. Wspomina również o temacie tegorocznej konferencji Golden Marketing Conference 2016.

Dzieci w mobilnym świecie (raport)

Magazyn / Aktualności

Dzieci w mobilnym świecie (raport)
Dzieci w mobilnym świecie (raport)

Digital Virgo i Comecode, we współpracy z Mobile Institute przeprowadzili pierwsze w Polsce badanie poświęcone dzieciom w mobilnym świecie, czego owocem jest raport „SmartKids”. Wyniki badania pokazują jakimi użytkownikowi są najmłodsi, którzy do tej pory byli pomijani w wielu zestawieniach.

Przedsiębiorcy z E-stonii

Magazyn / Aktualności

Przedsiębiorcy z E-stonii
Przedsiębiorcy z E-stonii

Estonia uznawana jest za jeden z najbardziej innowacyjnych krajów europejskich. Zważywszy na to, że kraj ten liczy mniej niż 1,5 mln mieszkańców, jest to niemałe osiągnięcie. Co sprawia, że to niewielkie, nadbałtyckie państwo nazywane jest często mianem „kraju startupów”?

Gra o e-tron

Magazyn / Aktualności

Gra o e-tron
Gra o e-tron

Sport i rywalizacja wpływają na kształt naszych społeczeństw od zawsze. Nic więc dziwnego, że powstają gry odpowiadające na potrzebę współzawodnictwa. E-sport, bo o nim mowa, miał swoje początki w Polsce w kawiarenkach internetowych, natomiast dziś mistrzostwa świata gier komputerowych odbywają się w... Katowickim Spodku. O zjawisku e-sportu oraz tym, czy można żyć z grania w gry, opowiada Adrian Kostrzębski, PR manager ESL Polska.

Ruszyły zapisy do IV edycji Social Media Convent!

Magazyn / Aktualności

Ruszyły zapisy do IV edycji Social Me...
Ruszyły zapisy do IV edycji Social Media Convent!

Dwa dni wykładów, spotkań z reprezentantami topowych marek, polskimi i zagranicznymi ekspertami social media oraz przedstawicielami światowych sieci społecznościowych, a ponadto konkurs na najlepszą kampanię 2015 roku i niezapomniany afterparty – to tylko niektóre z atrakcji, które czekają uczestników czwartej edycji Social Media Convent w dniach 21 i 22 kwietnia 2016.