Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu...

Ergonomia wizytówką firmy

Magazyn / Aktualności

Ergonomia wizytówką firmy

Nowoczesna aranżacja i wyposażenie to jedne z kluczowych elementów wizerunku firmy. Dotyczy to nie tylko recepcji, poczekalni czy sal konferencyjnych, ale także pomieszczeń, z których wszyscy pracownicy korzystają na co dzień.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dla...
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?

ING przyśpiesza w innowacjach

Magazyn / Aktualności

ING przyśpiesza w innowacjach
ING przyśpiesza w innowacjach

Już w maju w Katowicach odbędzie się globalny hackathon 24H-CodING. To kolejna inicjatywa ING, której celem jest dotrzymanie kroku najbardziej innowacyjnym firmom na rynku. Na początku roku ING jako pierwszy bank w Polsce wdrożył na tak szeroką skalę metodę Agile - wykorzystywaną głównie w firmach technologicznych - łącząc w jednych zespołach ekspertów z biznesu i IT. Wspiera ją PACE - autorskie rozwiązanie ING wprowadzania na rynek nowych produktów.

Premier Indii najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku, Trump z olbrzymią liczbą obserwujących

Magazyn / Aktualności

Premier Indii najpopularniejszym świa...
Premier Indii najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku, Trump z olbrzymią liczbą obserwujących

Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie miejsce z 20 milionami osób obserwujących jego profil. To wnioski z najnowszego badania „Światowi przywódcy na Facebooku”, opracowanego przez wiodącą światową firmę branży komunikacyjnej i PR – Burson-Marsteller.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem

Magazyn / Aktualności

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskie...
(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem

Na pierwszym miejscu jest to, co dzieje się na boisku, ale zaraz za grą, jeśli mowa o zawodzie piłkarza, liczy się jego wizerunek. Marketing sportowy ma ogromne znaczenie, bo wpływa zarówno na medialny odbiór, jak i wycenę zawodnika. O marketingu w sporcie i wykorzystywaniu social media w budowaniu wizerunku opowiada Grzegorz Krychowiak, piłkarz Reprezentacji Polski oraz francuskiego klubu Paris Saint Germain.

Podsumowanie roku 2016 w MOBILE

Magazyn / Aktualności

Podsumowanie roku 2016 w MOBILE
Podsumowanie roku 2016 w MOBILE

Obecnie 61% Polaków posiada smartfony, 23% – tablety, a 1% – smart zegarki (wg TNS Polska, maj 2016). 16% Polaków korzysta z bankowości mobilnej. Gdyby tę grupę zawęzić do polskich internautów, to 23% z nich korzysta z bankowości mobilnej. 5% internautów wykorzystuje płatności mobilne. Z kolei internautów kupujących wyłącznie mobilnie jest już 13%. Dynamika wzrostu penetracji smartfonów w Polsce wyraźnie zwolniła, za to pogłębiła się świadomość możliwości urządzeń mobilnych. Masowo korzystamy już z najpopularniejszych serwisów, sklepów i aplikacji mobilnych.

Czarny Piątek w polskich e-sklepach (podsumowanie)

Magazyn / Aktualności

Czarny Piątek w polskich e-sklepach (...
Czarny Piątek w polskich e-sklepach (podsumowanie)

Czarnopiątkowe szaleństwo zakupów w coraz większym stopniu przenosi się do Internetu – według danych Adobe Digital, internetowa sprzedaż w tym dniu wzrosła względem minionego roku o rekordowe 21,6 proc. Polskie sklepy notowały nawet trzykrotnie większą liczbę odwiedzin w stosunku do zwykłych dni handlowych. Ruch w sieci zaskoczył niektóre e-sklepy na tyle, że ich strony WWW nie wytrzymały obciążenia.

Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej gospodarki

Magazyn / Aktualności

Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej g...
Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej gospodarki

17 października br. na Stadionie Narodowym w Warszawie odbył się V Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej, zorganizowany przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej pod hasłem: Sprzedaż bezpośrednia 2.0.Głównym mówcą Dnia był prof. Piotr Płoszajski, Kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Podczas wydarzenia wręczono statuetki Mecenasa Branży Sprzedaży Bezpośredniej 2016.