Premier Indii najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku, Trump z olbrzymią liczbą obserwujących

Magazyn / Aktualności

Premier Indii najpopularniejszym świa...
Premier Indii najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku, Trump z olbrzymią liczbą obserwujących

Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie miejsce z 20 milionami osób obserwujących jego profil. To wnioski z najnowszego badania „Światowi przywódcy na Facebooku”, opracowanego przez wiodącą światową firmę branży komunikacyjnej i PR – Burson-Marsteller.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem

Magazyn / Aktualności

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskie...
(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem

Na pierwszym miejscu jest to, co dzieje się na boisku, ale zaraz za grą, jeśli mowa o zawodzie piłkarza, liczy się jego wizerunek. Marketing sportowy ma ogromne znaczenie, bo wpływa zarówno na medialny odbiór, jak i wycenę zawodnika. O marketingu w sporcie i wykorzystywaniu social media w budowaniu wizerunku opowiada Grzegorz Krychowiak, piłkarz Reprezentacji Polski oraz francuskiego klubu Paris Saint Germain.

Podsumowanie roku 2016 w MOBILE

Magazyn / Aktualności

Podsumowanie roku 2016 w MOBILE
Podsumowanie roku 2016 w MOBILE

Obecnie 61% Polaków posiada smartfony, 23% – tablety, a 1% – smart zegarki (wg TNS Polska, maj 2016). 16% Polaków korzysta z bankowości mobilnej. Gdyby tę grupę zawęzić do polskich internautów, to 23% z nich korzysta z bankowości mobilnej. 5% internautów wykorzystuje płatności mobilne. Z kolei internautów kupujących wyłącznie mobilnie jest już 13%. Dynamika wzrostu penetracji smartfonów w Polsce wyraźnie zwolniła, za to pogłębiła się świadomość możliwości urządzeń mobilnych. Masowo korzystamy już z najpopularniejszych serwisów, sklepów i aplikacji mobilnych.

Czarny Piątek w polskich e-sklepach (podsumowanie)

Magazyn / Aktualności

Czarny Piątek w polskich e-sklepach (...
Czarny Piątek w polskich e-sklepach (podsumowanie)

Czarnopiątkowe szaleństwo zakupów w coraz większym stopniu przenosi się do Internetu – według danych Adobe Digital, internetowa sprzedaż w tym dniu wzrosła względem minionego roku o rekordowe 21,6 proc. Polskie sklepy notowały nawet trzykrotnie większą liczbę odwiedzin w stosunku do zwykłych dni handlowych. Ruch w sieci zaskoczył niektóre e-sklepy na tyle, że ich strony WWW nie wytrzymały obciążenia.

Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej gospodarki

Magazyn / Aktualności

Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej g...
Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej gospodarki

17 października br. na Stadionie Narodowym w Warszawie odbył się V Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej, zorganizowany przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej pod hasłem: Sprzedaż bezpośrednia 2.0.Głównym mówcą Dnia był prof. Piotr Płoszajski, Kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Podczas wydarzenia wręczono statuetki Mecenasa Branży Sprzedaży Bezpośredniej 2016.

Wyprawa Kapp2Cape, czyli prywatne śledztwo Krzysztofa Puternickiego

Magazyn / Aktualności

Wyprawa Kapp2Cape, czyli prywatne śle...
Wyprawa Kapp2Cape, czyli prywatne śledztwo Krzysztofa Puternickiego

Jako pierwszy Polak chce przemierzyć dwa kontynenty. Z Nordkapp, czyli najbardziej wysuniętego na północ punktu Norwegii, wyruszy w kierunku Cape Town, leżącego na południu Afryki. Krzysztof Puternicki w ramach projektu Kapp2Cape samotnie pokona ponad 27 tys. km. Europejska część jego wyprawy przebiegać będzie przez Finlandię, Szwecję, Polskę, Słowację, Bułgarię i Turcję. Dalej promem przeprawi się do Afryki, gdzie rozpocznie się drugi, bardziej niebezpieczny etap podróży. Tam trasa prowadzić będzie przez Egipt, Sudan, Etiopię, Kenię, Ugandę, Tanzanię, Malawi, Zambię, Zimbabwe, Mozambik, Suazi i Lesoto, aż do Cape Town w RPA. Wyprawa, jak mówi o niej sam Krzysztof, będzie swego rodzaju śledztwem dotyczącym przedsiębiorczości na terenie Czarnego Lądu. To właśnie na ten rejon, za sprawą dynamicznie zachodzących tam zmian, w najbliższych latach mają być zwrócone oczy całego świata.

8 najlepszych VR startupów miesiąca

Magazyn / Aktualności

8 najlepszych VR startupów miesiąca
8 najlepszych VR startupów miesiąca

Spośród ponad 50 zgłoszonych projektów interaktywnych, twórców pochodzących z całego świata: od Australii, przez Azję, Europę, aż po Stany Zjednoczone – międzynarodowy panel ekspercki Filmteractive Market wybrał ośmiu finalistów. Kto wygra nagrodę główną w tym roku dowiemy się już 29 września w Łódzkiej Filmówce.

Potrzeba naturalności – wywiad z Tomaszem Kobierskim

Magazyn / Aktualności

Potrzeba naturalności – wywiad z Toma...
Potrzeba naturalności – wywiad z Tomaszem Kobierskim

O potrzebie naturalności i wiarygodności w komunikacji marketingowej, potencjale drzemiącym w badaniach konsumenckich, analizie big data oraz nietracącym na sile trendzie personalizacji opowiada Tomasz Kobierski, wiceprezes zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich. Wspomina również o temacie tegorocznej konferencji Golden Marketing Conference 2016.

Dzieci w mobilnym świecie (raport)

Magazyn / Aktualności

Dzieci w mobilnym świecie (raport)
Dzieci w mobilnym świecie (raport)

Digital Virgo i Comecode, we współpracy z Mobile Institute przeprowadzili pierwsze w Polsce badanie poświęcone dzieciom w mobilnym świecie, czego owocem jest raport „SmartKids”. Wyniki badania pokazują jakimi użytkownikowi są najmłodsi, którzy do tej pory byli pomijani w wielu zestawieniach.