Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Publicis Communications wprowadza do Polski Prodigious

Brief.pl / Aktualności

Publicis Communications wprowadza do Polski Prodigious

Na polski rynek wchodzi Prodigious – globalna struktura zajmująca się produkcją i adaptacją contentu, zarówno dla mediów tradycyjnych jak i digital. Spółka należy do Publicis Communications Poland, reklamowego ramienia holdingu Publicis Groupe.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejne...
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Czwarty wymiar motoryzacji

Brief.pl / Aktualności

Czwarty wymiar motoryzacji
Czwarty wymiar motoryzacji

W świecie internetowych startupów pod koniec 2016 roku, pojawił się pierwszy na świecie Wirtualny Garaż dla posiadaczy motocykli i samochodów. iMoto to jedyne tak kompleksowe rozwiązanie, które w jednym miejscu skupia wszystkie niezbędne informacje i usługi związane z utrzymaniem i serwisowaniem pojazdu, a także zapewnia przydatne porady i rozrywkę fanom motoryzacji.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 pa...
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się...
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Festiwal Internetu Rzeczy: cykl eventów hub:raum Kraków rozpoczyna wędrówkę po Europie

Brief.pl / Aktualności

Festiwal Internetu Rzeczy: cykl event...
Festiwal Internetu Rzeczy: cykl eventów hub:raum Kraków rozpoczyna wędrówkę po Europie

Wyobraźmy sobie lodówkę, która sama składa zamówienia na produkty, które się skończyły lub przeterminowały albo ekspres do kawy, który sam wie, kiedy potrzebujemy zastrzyku kofeiny. Świat dąży do tego, aby stać się samonapędzającą się inteligentną siecią przedmiotów, które będą automatyzować nasze działania oraz oszczędzać czas. Technologie cyfrowe zdominują nasze codzienne życie, pracę i rozrywkę.

Edelman Trust Barometer 2017: Polacy jednym z najbardziej nieufnych narodów na świecie

Brief.pl / Aktualności

Edelman Trust Barometer 2017: Polacy ...
Edelman Trust Barometer 2017: Polacy jednym z najbardziej nieufnych narodów na świecie

Lighthouse, firma specjalizująca się w doradztwie komunikacyjnym, zaprezentowała wyniki globalnego badania Edelman Trust Barometer* (ETB), które od blisko 20 lat mierzy poziom zaufania społeczeństw do różnego rodzaju instytucji. Tegoroczne wyniki dla Polski są jednoznaczne – nie ufamy nikomu, a w nieufności wyprzedzają nas tylko Rosjanie.

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Jak skutecznie zaplanować kampanie powitalne?

Brief.pl / Aktualności

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko ...
Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Jak skutecznie zaplanować kampanie powitalne?

Zwykłe „dzień dobry” czy też „dziękuję” wydają się być wciąż dla niektórych marek zbyt trudne do powiedzenia. E-mail marketerzy, pracujący w tych firmach, tkwią tym samym w „starym” sposobie myślenia o komunikacji z klientami, której zadanie ogranicza się do jednego: sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż. Jest ona oczywiście jednym z głównych celów komunikacji e-mail marketingowej, jednak nowi subskrybenci newslettera nie są jeszcze często gotowi na złożenie zamówienia. Odpowiednio przygotowana kampania powitalna pozwala nowemu odbiorcy na nawiązywanie, krok po kroku, więzi z naszą marką. Ta forma przywiązania do marki może okazać się decydująca dla dalszego sposobu komunikacji z nim oraz wynikającej z niej konwersji.