Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego...

Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Zgłoszenia ruszyły!

Brief.pl / Aktualności

Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Zgłoszenia ruszyły!

Ruszyły zgłoszenia do tegorocznej edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Kto tym razem znajdzie się w prestiżowym gronie "pięćdziesiątkowiczów" tworzących kreatywny biznes w Polsce? Przekonamy się podczas uroczystej gali, która zaplanowana jest na 27 kwietnia br.

Cztery najczęściej zadawane pytania o programy lojalnościowe

Brief.pl / Aktualności

Cztery najczęściej zadawane pytania o...
Cztery najczęściej zadawane pytania o programy lojalnościowe

Już na etapie rozważania przez firmy wdrożenia pierwszego programu lojalnościowego, pojawia się wiele pytań dotyczących organizacji, kwestii prawnych oraz technicznych. Odpowiedź na nie pozwala na zrozumienie mechanizmów działania programów lojalnościowych, co ma znaczący wpływ na sukces takiego przedsięwzięcia. Oto cztery najczęściej zadawane pytania przez firmy, które planują podjąć się zorganizowania programu.

Jedna trzecia Polaków bierze pod uwagę politykę zwrotów i wymiany przy zakupie prezentów

Brief.pl / Aktualności

Jedna trzecia Polaków bierze pod uwag...
Jedna trzecia Polaków bierze pod uwagę politykę zwrotów i wymiany przy zakupie prezentów

Święta to szczyt sezonu zakupowego. Czy w tym czasie Polacy dokonują impulsywnych i nieprzemyślanych decyzji podczas wybierania miejsc w których kupują prezenty czy może zwracają uwagę na takie aspekty jak możliwość zwrotu czy wymiany towaru? Według badania kancelarii prawniczej Deloitte Legal co trzeci kupujący (29 proc.) bierze pod uwagę politykę zwrotów stosowaną przez dany sklep podczas świątecznych zakupów. Mimo to, aż 84 proc. respondentów nie zdarzyło się zwrócić prezentu. Badanie pokazało również, że aż co czwarty Polak miał przynajmniej raz problem ze zwrotem lub wymianą towaru przez utrudnienia ze strony sklepu. W kontekście zakupów istotna jest też planowana przez Komisję Europejską znacząca zmiana regulacji konsumenckich.

Aplikacja BeBadter, czyli mobilna księga skarg i wniosków

Brief.pl / Aktualności

Aplikacja BeBadter, czyli mobilna ksi...
Aplikacja BeBadter, czyli mobilna księga skarg i wniosków

Złe usługi i zepsute produkty to zmora niejednego konsumenta. Nierzadko po dokonaniu zakupu myślimy „zostałem oszukany”. Próbujemy składać reklamacje, jednak często zajmuje to dużo czasu. Z myślą o takich sytuacjach powstała aplikacja do oceniania firm i usług, BeBadter. Jej działanie oparte jest głównie o możliwość oceny firm i produktów w sytuacjach kryzysowych.

Najbardziej błyskotliwe świąteczne brandingi marek

Brief.pl / Inspiracje

Najbardziej błyskotliwe świąteczne br...
Najbardziej błyskotliwe świąteczne brandingi marek

Marki przed świętami prześcigają się w oryginalnych pomysłach na branding. Niedawno prezentowaliśmy Wam najciekawsze (naszym zdaniem), polskie i zagraniczne reklamy nawiązujące do świąt. Tym razem rozejrzeliśmy się w poszukiwaniu najbardziej błyskotliwych brandingów. Oto nasze zestawienie realizacji starszych i nowszych. Naszym zdaniem poprzeczka zawieszona jest bardzo wysoko.

Przedświąteczna gorączka zakupowa? Tak kupują Polacy w IV kwartale 2016 r.

Brief.pl / Aktualności

Przedświąteczna gorączka zakupowa? Ta...
Przedświąteczna gorączka zakupowa? Tak kupują Polacy w IV kwartale 2016 r.

Świąteczne zakupy dotychczas kojarzyły nam się z gorączkowym poszukiwaniem prezentów “na ostatnią chwilę” i długimi kolejkami w sklepach. Jednak w czasach, gdy już połowa z nas kupuje w Internecie, ten stereotyp powoli odchodzi w zapomnienie. Dzięki e-handlowi świąteczny szczyt zakupowy przypomina raczej falę z kilkoma punktami kulminacyjnymi. Potwierdzają to zarówno branżowe raporty, jak i e-sprzedawcy, którzy zostali poproszeni o komentarz przez NeoClick.io.

Galeria vs. internet: jak zachowuje się konsument? (raport)

Brief.pl / Wiedza

Galeria vs. internet: jak zachowuje s...
Galeria vs. internet: jak zachowuje się konsument? (raport)

Jak wynika z raportu pt. „Wizerunek galerii handlowych oczami Polaków” przeprowadzonego na zlecenie Agencji Procontent Communication, ponad połowa badanych (51 proc.) odwiedza galerie handlowe w celu obejrzenia produktów, które planuje nabyć w internecie. Rekomendacje znajomych, billboardy oraz reklama w internecie to obecnie najczęstsze źródła, z których dowiadujemy się o promocjach w centrach handlowych.