Rusza konkursowy program Audi Digital Innovation

Brief.pl / Aktualności

Rusza konkursowy program Audi Digital...
Rusza konkursowy program Audi Digital Innovation

Marka Audi rozpoczyna program Audi Digital Innovation, którego głównym obszarem będzie konkurs Digital Customer Experience. Celem projektu jest wyszukiwanie i wspieranie innowacyjnych polskich rozwiązań z obszaru digital, które mogą poprawić doświadczenia konsumenta na wszystkich jego punktach styku z marką. Program startuje 5 grudnia 2016 i realizowany jest we współpracy z Business Link Poland.

Przeżywamy renesans newsletterów! Subskrybuje je aż 88% ankietowanych

Brief.pl / Aktualności

Przeżywamy renesans newsletterów! Sub...
Przeżywamy renesans newsletterów! Subskrybuje je aż 88% ankietowanych

W tegorocznym, XIII Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej, którego patronem jest magazyn "Business in Brief", wzięła udział rekordowa liczba osób. Dzięki nim dysponujemy tak szczegółowymi danymi dotyczącymi zachowań użytkowników odbierających pocztę elektroniczną. O komentarz dotyczący wyników badania poprosiliśmy ekspertów – praktyków i znawców branży. Co ich zaskoczyło, a które trendy są im doskonale znane?

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywa...
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Raport: Nowa rola marketingu. Czy marketerzy nadążają za zmianami?

Brief.pl / Wiedza

Raport: Nowa rola marketingu. Czy mar...
Raport: Nowa rola marketingu. Czy marketerzy nadążają za zmianami?

Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że marketerzy biorą udział w szalonym wyścigu bez mety, w którym muszą nadążać za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi. Stąd tegoroczna edycja badania dotyczy nowej roli marketingu, a zwłaszcza sprawdzenia poziomu cyfryzacji polskich marketerów i tempa przyswajania przez nich innowacji.

Mech, który pożera smog. Znamy zwycięzcę Smogathonu!

Brief.pl / Aktualności

Mech, który pożera smog. Znamy zwycię...
Mech, który pożera smog. Znamy zwycięzcę Smogathonu!

Konstrukcja wypełniona mchem pochłaniającym smog została uznana za najlepsze rozwiązanie tegorocznego Smogathonu. Jej pomysłodawcy z Niemiec wrócą do domu ze 100 tys. zł nagrody. Finał kolejnej edycji antysmogowej imprezy również odbędzie się w Krakowie, ale półfinały będą miały miejsce na trzech kontynentach – zapowiedzieli organizatorzy.

E-mail marketing w branżach B2B i B2C – podobieństwa i różnice

Brief.pl / Aktualności

E-mail marketing w branżach B2B i B2C...
E-mail marketing w branżach B2B i B2C – podobieństwa i różnice

Używanie w kampaniach e-mail marketingowych, prowadzonych dla branży B2B, tych samych praktyk, które okazały się skuteczne w komunikacji skierowanej do konsumentów, rzadko przynosi taki sam skutek. Dlaczego? Strategie marketingowe dla sektora biznesowego oparte są na konkretnych, specyficznych założeniach. Istnieją znaczne różnice między tymi dwoma obszarami, które muszą być brane pod uwagę podczas budowania strategii komunikacji z nimi. Główne cele, zarówno komunikacji B2C, jak i B2B, są takie same: pozyskanie klienta i sprzedaż. Inne są jednak ścieżki, które prowadzą do ich osiągnięcia.

Grudzień miesiącem branży FinTech. Czy zapożyczanie się na święta weszło nam w nawyk?

Brief.pl / Aktualności

Grudzień miesiącem branży FinTech. Cz...
Grudzień miesiącem branży FinTech. Czy zapożyczanie się na święta weszło nam w nawyk?

Grudzień to wyjątkowy miesiąc w niemal każdym polskim domu. Jest to czas, kiedy przygotowujemy się do świąt Bożego Narodzenia i popadamy w szał zakupów. Jest to również okres wzmożonej pracy dla osób zatrudnionych w handlu, dla kurierów czy pożyczkodawców i sektora FinTech. W grudniu ruch w branży pozabankowej zdecydowanie wzrasta. Zainteresowanie ofertami jest większe aż o 26 proc., średnia wartość udzielonej w okresie przedświątecznym pożyczki wzrasta o 17 proc., a liczba nowych klientów o 15 proc. Czy zapożyczanie się na święta weszło nam w nawyk?

Digital Public Affairs (DPA) – lobbing w erze cyfrowej

Brief.pl / Aktualności

Digital Public Affairs (DPA) – lobbin...
Digital Public Affairs (DPA) – lobbing w erze cyfrowej

Nie tylko politycy, czy wielkie partie polityczne, ale coraz więcej firm i przedstawicieli biznesu decyduje się na obecność w social media, chcąc wejść w dialog z grupami decydentów i przedstawić im swój punkt widzenia. O tym, jakie są narzędzia efektywnej komunikacji digital public affairs (DPA) opowiadają Katarzyna Rek, Head of Corporate Communication Department w On Board PR oraz Susanne Zels z berlińskiego biura ECCO Network, która w ramach wymiany doświadczeń międzynarodowych, miała możliwość pracy w warszawskim biurze ECCO Network należącym do Grupy On Board Think Kong.

Czarny Piątek po polsku

Brief.pl / Wiedza

Czarny Piątek po polsku
Czarny Piątek po polsku

Już jutro „Black Friday”. W ubiegłym roku podczas Czarnego Piątku Amerykanie wydali 67,6 mld dolarów. Zgodnie z danymi firmy Fundivo aż 136 mln mieszkańców USA zrobiło zakupy w trakcie wyprzedażowego weekendu, a średni rachunek wyniósł 403 dolary. Nic dziwnego, że zakupowe szaleństwo stało się niepisaną tradycją za oceanem. To okazja do zwiększenia przychodów, promocji firmy i pozyskania nowych klientów. A jak z tym „świętem” radzą sobie polscy sprzedawcy?

3 wskazówki, jak wykorzystać potencjał chwili i zostać mistrzem sprzedaży w Black Friday

Brief.pl / Aktualności

3 wskazówki, jak wykorzystać potencja...
3 wskazówki, jak wykorzystać potencjał chwili i zostać mistrzem sprzedaży w Black Friday

Black Friday to już nie wyłącznie amerykańskie święto handlu, a szalony okres wyprzedaży, celebrowany przez sklepy i konsumentów na całym świecie. Eksperci z RTB House wzięli pod lupę setki kampanii, zrealizowanych w ubiegłym roku na blisko 40 rynkach i przygotowali zestaw sprawdzonych wskazówek, umożliwiających osiągnięcie jeszcze lepszych rezultatów podczas tegorocznych Black Friday i Cyber Monday.