Użytkownicy Snapchata wyślą snapy z aplikacji Uber

Brief.pl / Technologie

Użytkownicy Snapchata wyślą snapy z aplikacji Uber

Od środy, 24 maja użytkownicy Ubera korzystający również ze Snapchata będą mogli podzielić się swoim aktualnym statusem ze znajomymi w nietypowy sposób. Uber w swojej aplikacji wprowadził bowiem nową funkcję, integrującą możliwości Ubera oraz Snapchata.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dr Ireną Eris

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dr Ireną Eris

Jaka jest świadomość dotycząca produktów polskiego pochodzenia poza granicami naszego kraju? Jakie czynniki mogą okazać się pomocne przy budowaniu stabilnego biznesu i co wpływa korzystnie na komunikację marketingową marki? W kontynuacji cyklu przedstawiającego Kapitułę 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dr Ireną Eris.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.

Sprzedaż od pierwszego policzenia – jak usprawnić działanie CRM-u?

Brief.pl / Eventy

Sprzedaż od pierwszego policzenia – jak usprawnić działanie CRM-u?

Z relacjami sprzedażowymi jest jak ze związkami – każda jest inna. Jednak te, które dobrze działają, odznaczają się pewnymi cechami wspólnymi. Znajomość tych parametrów pozwala ulepszyć funkcjonowanie wielu spółek – mówi Bartosz Majewski współzałożyciel i Dyrektor sprzedaży w RightHello.

Największy uniwersytet z Doliny Krzemowej tworzy społeczność w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Największy uniwersytet z Doliny Krzem...
Największy uniwersytet z Doliny Krzemowej tworzy społeczność w Polsce

Singularity University to prestiżowa globalna instytucja edukacyjna założona w 2008 r. przez dr. Petera H. Diamandis’a i dr. Ray’a Kurzweil’a. Misją uniwersytetu jest edukacja, inspirowanie i kształcenie liderów przyszłości z wykorzystaniem nowych technologii. Ta wyjątkowa instytucja została utworzona przy współpracy największych graczy technologicznych, tj. Google, Apple, Facebook, Microsoft itp. Celem nadrzędnym organizacji jest rozwiązywanie globalnych problemów ludzkości. Społeczność SingularityU Global realizuje misję za pomocą 65 Chapterów rozmieszczonych na całym świecie.

5 trendów marketingowych w sektorze FinTech na 2017 rok

Brief.pl / Aktualności

5 trendów marketingowych w sektorze F...
5 trendów marketingowych w sektorze FinTech na 2017 rok

Wyjście do konsumenta z innowacyjnym pomysłem nie gwarantuje firmie sukcesu. By wybić się na rynku stale rozwijających się technologii finansowych, należy zadbać o kilka ważnych aspektów marketingowych. Odpowiednio rozbudowana komunikacja, dbałość o interesy klienta oraz zastosowanie usprawnień informatycznych zapewnią firmie dobry wizerunek i rozpoznawalność, które są kluczem do dalszego rozwoju i poszerzania działalności. Poniżej przedstawiamy 5 trendów marketingowych, które według ekspertów Loando.pl, staną się w 2017 roku „must have” każdego marketingowca w sektorze FinTech.

20% globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka

Brief.pl / Aktualności

20% globalnych budżetów reklamowych t...
20% globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka

W 2016 roku 20% sumy globalnych budżetów reklamowych stanowiły wydatki na reklamę w Google i na Facebooku – wynika z raportu Top Thirty Global Media Owners opublikowanego przez agencję mediową Zenith. W 2012 roku udział Google i Facebooka w globalnych wydatkach reklamowych wynosił 11%, co oznacza, że 64% wzrostu wydatków na reklamę w latach 2012-2016 można przypisać tym dwu firmom.