Audi Digital Innovation: Rozmowa z Ross Knap, autorem zwycięskiego projektu CallPage

Brief.pl / Ludzie

Audi Digital Innovation: Rozmowa z Ro...
Audi Digital Innovation: Rozmowa z Ross Knap, autorem zwycięskiego projektu CallPage

9 lutego w przestrzeni Business Link na PGE Narodowy odbył się finał konkursu Audi Digital Innovation, w którym pięć start-upów prezentowało swoje projekty z zakresu digital customer experience. Nagrodę główną otrzymał Ross Knap za projekt CallPage. Na łamach Brief.pl autor zwycięskiego rozwiązania opowiada, jakie szczególne kryteria starał się spełnić, tworząc CallPage oraz jakie korzyści, z jego punktu widzenia, daje współpraca startupów z dużymi korporacjami.

Biznes w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wywiad z Tomaszem Kamolą, 2ways

Brief.pl / Ludzie

Biznes w Zjednoczonych Emiratach Arab...
Biznes w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wywiad z Tomaszem Kamolą, 2ways

Jakie czynniki kulturowe należy brać pod uwagę, wchodząc na rynek Zjednoczonych Emiratów Arabskich? Czy są branże, w których można odnieść tam szczególny sukces? Jak wygląda proces zakładania działalności gospodarczej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich? Na te i inne pytania odpowiedział nam Tomasz Kamola, prezes zarządu 2ways oraz BiznesDubaj.pl.

Autentyczność ponad wszystko

Brief.pl / Ludzie

Autentyczność ponad wszystko
Autentyczność ponad wszystko

Jak stworzyć festiwal, któremu, mimo niewielkich budżetów i braku gwiazd o globalnej rozpoznawalności, z roku na rok będzie ufać coraz więcej osób, czyniąc wydarzenie jednym z najważniejszych w swojej kategorii? Jak przekładać pasję oraz zaangażowanie na wizerunkowo i strategicznie spójną całość? O kulisach jednego z najbarwniejszych wydarzeń w kraju nad Wisłą – Up To Date Festivalu, goszczącego tysiące miłośników muzyki elektronicznej oraz basowej tak z Polski, jak i zagranicy – opowiadają jego twórcy: Jędrzej Dondziło oraz Cezary Chwicewski, działacze białostockiego Pogotowia Kulturalno-Społecznego.

Startupy a sprawa polskiej gospodarki: Wojciech Borowski, McCANN

Brief.pl / Ludzie

Startupy a sprawa polskiej gospodarki...
Startupy a sprawa polskiej gospodarki: Wojciech Borowski, McCANN

W ramach cyklu poświęconego miejscu startupów w Polskiej gospodarce prezentujemy poglądy przedstawicieli różnych branż, m.in. ekonomistów oraz pracowników dużych korporacji, dotyczące znaczenia rynku startupów w strategii rozwoju polskiego systemu ekonomicznego. Tym razem na temat roli startupów w polskiej gospodarce wypowiedział się Wojciech Borowski, prezes McCann Worldgroup.

Kreatywny mówi: Tomasz Krajewski, SkyCash

Brief.pl / Ludzie

Kreatywny mówi: Tomasz Krajewski, Sky...
Kreatywny mówi: Tomasz Krajewski, SkyCash

Przygotowując się do 7 edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief, kontynuujemy cykl materiałów, w których pytamy laureatów wszystkich poprzednich edycji naszego rankingu m.in. o to, jakie znaczenie miało dla nich wyróżnienie magazynu Business in Brief oraz co sądzą o trendach marketingowych i rynku startupów w Polsce.

Kreatywny mówi: Daria Pawlewska i Oliwia Gede-Niewiadomska, Kukbuk

Brief.pl / Ludzie

Kreatywny mówi: Daria Pawlewska i Oli...
Kreatywny mówi: Daria Pawlewska i Oliwia Gede-Niewiadomska, Kukbuk

Przygotowując się do 7 edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief, kontynuujemy cykl materiałów, w których pytamy laureatów wszystkich poprzednich edycji naszego rankingu m.in. o to, jakie znaczenie miało dla nich wyróżnienie magazynu Business in Brief oraz co sądzą o trendach marketingowych i rynku startupów w Polsce.

Kreatywny mówi: Michał Śliwiński, Nozbe

Brief.pl / Ludzie

Kreatywny mówi: Michał Śliwiński, Nozbe
Kreatywny mówi: Michał Śliwiński, Nozbe

Przygotowując się do 7 edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief, rozpoczynamy cykl materiałów, w których zapytamy laureatów wszystkich poprzednich edycji naszego rankingu m.in. o to, jakie znaczenie miało dla nich wyróżnienie magazynu Business in Brief oraz co sądzą o trendach marketingowych i rynku startupów w Polsce.

Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na stanowisko Global Vice President IAA

Brief.pl / Ludzie

Paweł Kowalewski po raz czwarty wybra...
Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na stanowisko Global Vice President IAA

Pawel Kowalewski, prezes i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited już po raz czwarty został wybrany na stanowisko Global Vice President International Advertising Association IAA. Tym samym pozostaje on jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA. Jako Global Vice President Membership odpowiadał będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie.

Marcin Zaremba ekspertem produktowym Google

Brief.pl / Ludzie

Marcin Zaremba ekspertem produktowym ...
Marcin Zaremba ekspertem produktowym Google

Marcin Zaremba, laureat rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie w 2014 roku, zajmujący stanowisko head of product w PizzaPortal.pl, został ekspertem produktowym Google, pierwszym w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Otrzymując tytuł Product Strategy Expert, Zaremba dołączył tym samym do sieci mentorów Google na całym świecie.

Marcin Kryjom: z archiwum #50kreatywnych

Brief.pl / Ludzie

Marcin Kryjom: z archiwum #50kreatywnych
Marcin Kryjom: z archiwum #50kreatywnych

Marcin Kryjom jest jednym z wyróżnionych w ubiegłorocznym zestawieniu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu „Brief”, w ramach którego doceniamy głównie twórcze podejście do biznesu. A tego Kryjomowi nie można odmówić. Przedstawiamy kolorystę i producenta, który tworząc studio D35, zapełnił filmową niszę w Polsce. Dziś odnajduje się również na zagranicznych rynkach.