Autentyczność ponad wszystko

Brief.pl / Ludzie

Autentyczność ponad wszystko
Autentyczność ponad wszystko

Jak stworzyć festiwal, któremu, mimo niewielkich budżetów i braku gwiazd o globalnej rozpoznawalności, z roku na rok będzie ufać coraz więcej osób, czyniąc wydarzenie jednym z najważniejszych w swojej kategorii? Jak przekładać pasję oraz zaangażowanie na wizerunkowo i strategicznie spójną całość? O kulisach jednego z najbarwniejszych wydarzeń w kraju nad Wisłą – Up To Date Festivalu, goszczącego tysiące miłośników muzyki elektronicznej oraz basowej tak z Polski, jak i zagranicy – opowiadają jego twórcy: Jędrzej Dondziło oraz Cezary Chwicewski, działacze białostockiego Pogotowia Kulturalno-Społecznego.

Startupy a sprawa polskiej gospodarki: Wojciech Borowski, McCANN

Brief.pl / Ludzie

Startupy a sprawa polskiej gospodarki...
Startupy a sprawa polskiej gospodarki: Wojciech Borowski, McCANN

W ramach cyklu poświęconego miejscu startupów w Polskiej gospodarce prezentujemy poglądy przedstawicieli różnych branż, m.in. ekonomistów oraz pracowników dużych korporacji, dotyczące znaczenia rynku startupów w strategii rozwoju polskiego systemu ekonomicznego. Tym razem na temat roli startupów w polskiej gospodarce wypowiedział się Wojciech Borowski, prezes McCann Worldgroup.

Kreatywny mówi: Tomasz Krajewski, SkyCash

Brief.pl / Ludzie

Kreatywny mówi: Tomasz Krajewski, Sky...
Kreatywny mówi: Tomasz Krajewski, SkyCash

Przygotowując się do 7 edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief, kontynuujemy cykl materiałów, w których pytamy laureatów wszystkich poprzednich edycji naszego rankingu m.in. o to, jakie znaczenie miało dla nich wyróżnienie magazynu Business in Brief oraz co sądzą o trendach marketingowych i rynku startupów w Polsce.

Kreatywny mówi: Daria Pawlewska i Oliwia Gede-Niewiadomska, Kukbuk

Brief.pl / Ludzie

Kreatywny mówi: Daria Pawlewska i Oli...
Kreatywny mówi: Daria Pawlewska i Oliwia Gede-Niewiadomska, Kukbuk

Przygotowując się do 7 edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief, kontynuujemy cykl materiałów, w których pytamy laureatów wszystkich poprzednich edycji naszego rankingu m.in. o to, jakie znaczenie miało dla nich wyróżnienie magazynu Business in Brief oraz co sądzą o trendach marketingowych i rynku startupów w Polsce.

Kreatywny mówi: Michał Śliwiński, Nozbe

Brief.pl / Ludzie

Kreatywny mówi: Michał Śliwiński, Noz...
Kreatywny mówi: Michał Śliwiński, Nozbe

Przygotowując się do 7 edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief, rozpoczynamy cykl materiałów, w których zapytamy laureatów wszystkich poprzednich edycji naszego rankingu m.in. o to, jakie znaczenie miało dla nich wyróżnienie magazynu Business in Brief oraz co sądzą o trendach marketingowych i rynku startupów w Polsce.

Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na stanowisko Global Vice President IAA

Brief.pl / Ludzie

Paweł Kowalewski po raz czwarty wybra...
Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na stanowisko Global Vice President IAA

Pawel Kowalewski, prezes i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited już po raz czwarty został wybrany na stanowisko Global Vice President International Advertising Association IAA. Tym samym pozostaje on jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA. Jako Global Vice President Membership odpowiadał będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie.

Marcin Zaremba ekspertem produktowym Google

Brief.pl / Ludzie

Marcin Zaremba ekspertem produktowym ...
Marcin Zaremba ekspertem produktowym Google

Marcin Zaremba, laureat rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie w 2014 roku, zajmujący stanowisko head of product w PizzaPortal.pl, został ekspertem produktowym Google, pierwszym w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Otrzymując tytuł Product Strategy Expert, Zaremba dołączył tym samym do sieci mentorów Google na całym świecie.

Marcin Kryjom: z archiwum #50kreatywnych

Brief.pl / Ludzie

Marcin Kryjom: z archiwum #50kreatywnych
Marcin Kryjom: z archiwum #50kreatywnych

Marcin Kryjom jest jednym z wyróżnionych w ubiegłorocznym zestawieniu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu „Brief”, w ramach którego doceniamy głównie twórcze podejście do biznesu. A tego Kryjomowi nie można odmówić. Przedstawiamy kolorystę i producenta, który tworząc studio D35, zapełnił filmową niszę w Polsce. Dziś odnajduje się również na zagranicznych rynkach.

Michał Sadowski: z archiwum #50kreatywnych

Brief.pl / Ludzie

Michał Sadowski: z archiwum #50kreaty...
Michał Sadowski: z archiwum #50kreatywnych

Według Michała Sadowskiego, współzałożyciela i prezesa Brand24, jednego z najszybciej rozwijających się narzędzi na polskim rynku monitoringu internetu, najważniejszą wartością w firmie jest otwartość. W rozmowie z magazynem „Brief” Sadowski wyjaśnia, jak przejawia się ona w codziennej działalności jego firmy oraz ocenia, czy w Polsce łatwo jest założyć startup oraz czy rodzimi przedsiębiorcy doceniają siłę mediów społecznościowych.