Murale ozdobiły wnętrze warszawskiej siedziby Deloitte

Brief.pl / Inspiracje

Murale ozdobiły wnętrze warszawskiej ...
Murale ozdobiły wnętrze warszawskiej siedziby Deloitte

Murale artystyczne kojarzą się głównie z wielkoformatowymi malowidłami na elewacjach budynków. Firma doradcza Deloitte postanowiła jednak wykorzystać je w zupełnie inny sposób. Dziesięć ręcznie malowanych murali ozdobiło klatki schodowe warszawskiego biura Deloitte, w Q22. Dzięki swoim walorom estetycznym, mają one zachęcać pracowników do korzystania ze schodów zamiast wind, a tym samym do dbania o zdrowie i ekologię, dzięki mniejszemu zużyciu energii przez windy. Murale inspirowane są Warszawą. Do zaprojektowania grafik zaproszono sześcioro artystów ilustratorów.

Najbardziej błyskotliwe świąteczne brandingi marek

Brief.pl / Inspiracje

Najbardziej błyskotliwe świąteczne br...
Najbardziej błyskotliwe świąteczne brandingi marek

Marki przed świętami prześcigają się w oryginalnych pomysłach na branding. Niedawno prezentowaliśmy Wam najciekawsze (naszym zdaniem), polskie i zagraniczne reklamy nawiązujące do świąt. Tym razem rozejrzeliśmy się w poszukiwaniu najbardziej błyskotliwych brandingów. Oto nasze zestawienie realizacji starszych i nowszych. Naszym zdaniem poprzeczka zawieszona jest bardzo wysoko.

Dawid i Goliat - startupy a korporacje: Brella.pl

Brief.pl / Inspiracje

Dawid i Goliat - startupy a korporacj...
Dawid i Goliat - startupy a korporacje: Brella.pl

Magazyn Business in Brief rozpoczyna cykl materiałów poświęcony różnym aspektom współpracy młodych innowacyjnych przedsiębiorstw z “dużymi graczami”. Jakie korzyści przynosi kooperacja startupów i korporacji dla obu stron i jakie wyzwania stoją na przeszkodzie? Swoim doświadczeniem dzieli się Małgorzata Rosińska, Head of support team w firmie Brella.pl

Polski startup ze znakiem Must Have Łódź Design Festiwal. Czy ich oprawki podbiją zagraniczne rynki?

Brief.pl / Inspiracje

Polski startup ze znakiem Must Have Ł...
Polski startup ze znakiem Must Have Łódź Design Festiwal. Czy ich oprawki podbiją zagraniczne rynki?

Absolwenci SGH, Paweł Porucznik i Dawid Winter chcą podbić międzynarodowy rynek branży optycznej. W zeszłym roku pozyskali od inwestorów 800 000 zł na rozwijanie swojego biznesu. W ciągu kolejnych 6 miesięcy właściciele startupu 4MOSA zanotowali ponad 6-krotny wzrost sprzedaży, a kilka dni temu otrzymali prestiżowy znak Must Have Łódź Design Festival 2016.

Loko, czyli pierwszy polski Tinder modowy

Brief.pl / Inspiracje

Loko, czyli pierwszy polski Tinder mo...
Loko, czyli pierwszy polski Tinder modowy

Dlaczego popularna aplikacja randkowa Tinder odniosła tak spektakularny sukces? Jest przede wszystkim prosta w obsłudze i ciekawi nas jej treść. Tę prawidłowość bardzo szybko zauważył polski startup, który postanowił zastosować mechanizm Tindera tworząc własną aplikację modową. Czy Loko w przyszłości ma szansę stać się nieodłącznym elementem zakupów przez Internet?

RWE Polska zmienia nazwę na innogy

Brief.pl / Inspiracje

RWE Polska zmienia nazwę na innogy
RWE Polska zmienia nazwę na innogy

Na rebranding decyduje się obecnie ponad 1/3 przedsiębiorstw - wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Grupy OEX. W ostatnich latach obserwowaliśmy, między innymi, przemianę marki Poczty Polskiej, PZU czy T-Mobile. Tym razem bierzemy pod lupę rebranding spółki z branży energetycznej. Mowa o RWE Polska, która jeszcze tego lata zacznie być znana pod nazwą innogy.

TOP 10 aplikacji mobilnych przydatnych w podróży

Brief.pl / Inspiracje

TOP 10 aplikacji mobilnych przydatnyc...
TOP 10 aplikacji mobilnych przydatnych w podróży

Rozwój technologii mobilnych znajduje bezpośrednie przełożenie na to, w jaki sposób podróżujemy. Dzięki rozmaitym urządzeniom takim jak tablet czy smartfon, a dalej aplikacjom mobilnym podróże stały się bardziej "smart", a czynności wymagające od nas wcześniej zestawu narzędzi możemy teraz załatwić w kilka minut przy pomocy komórki. Począwszy od planowania samej podróży (zakup biletów, rezerwacja miejsca w samochodzie czy wybór trasy), poprzez zapewnienie sobie na miejscu noclegu, po informacje na temat najciekawszych rozrywek i miejscowych atrakcji.

Euro 2016: najciekawsze piłkarskie reklamy wideo online w sieci

Brief.pl / Inspiracje

Euro 2016: najciekawsze piłkarskie re...
Euro 2016: najciekawsze piłkarskie reklamy wideo online w sieci

Przeglądając codziennie kampanie wideo online w badaniu gemiusAdReal miałam wrażenie, że oszaleję ─ albo kolejny piłkarski spot albo kolejny klip z Lewandowskim. Jak większość oglądam mecze w telewizji i na Ipli, więc jestem już trochę zmęczona reklamami, a przecież za nami dopiero 2 tygodnie mistrzostw. Kilka spotów przykuło jednak moją uwagę, w związku z czym chciałabyć podzielić się z Wami, Drodzy Czytelnicy, moim subiektywnym rankingiem najciekawszych reklam piłkarskich na Euro 2016.

Rusza interaktywna platforma o uchodźstwie

Brief.pl / Inspiracje

Rusza interaktywna platforma o uchodź...
Rusza interaktywna platforma o uchodźstwie

Agencja Cyber Kids on Real stworzyła internetową platformę edukującą w zakresie tematyki uchodźstwa. Projekt zrealizowano dla Stowarzyszenia na Rzecz Integracji Społeczeństwa Wielokulturowego „Nomada”. Celem platformy o nazwie „Ulica Antakia” jest zwiększenie wiedzy Polaków na temat uchodźców z Bliskiego Wschodu, wyedukowanie na temat jego przyczyn i skutków oraz różnic kulturowych.