wp - grudzien 2016
"50-tka Kreatywnych z Multikino Media" - inauguracja

Brief TV / Eventy

"50-tka Kreatywnych z Multikino Media" - inauguracja

4 października odbyła się inauguracja cyklu spotkań "50-tka Kreatywnych z Multikino Media" organizowanych wspólnie przez magazyn "Business in Brief" i Multikino Media. Prelegentami podczas pierwszego spotkania byli Michał Sadowski, CEO Brand24 i Tomasz Rudolf, CEO D-RAFT. Debatę z ich udziałem poprowadził Grzegorz Kiszluk.

Polska Startupowa. Wywiad z Elizą Kruczkowską

Brief TV / Ludzie

Polska Startupowa. Wywiad z Elizą Kru...
Polska Startupowa. Wywiad z Elizą Kruczkowską

Co stanowi dzisiaj jeden z bardziej dynamicznych motorów rodzimej gospodarki? Jak wielu z nas wskaże startupy jako te, które mogą mieć znaczący wpływ na kształt polskiego otoczenia gospodarczego? Na pytania Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego "Business in Brief", odpowiada Eliza Kruczkowska, dyrektor ds. innowacji w Polskim Funduszu Rozwoju.

Złote Lwy, czyli grupa panGenerator w wersji 360°

Brief TV / Ludzie

Złote Lwy, czyli grupa panGenerator w...
Złote Lwy, czyli grupa panGenerator w wersji 360°

Ich kreatywność nie zna granic – pomiędzy sztuką a technologią, podejściem ścisłym a naukami humanistycznymi. Twórcy kolektywu panGenerator podkreślają, że to, co ich wyróżnia, to przede wszystkim odważne podejście do biznesu i wykonywanych zleceń. Nie bez powodu znaleźli się w rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie wg magazynu „Business in Brief” – nie bez powodu są też zdobywcami Złotego Lwa w czasie tegorocznej edycji Cannes Lions.

Symbioza sportu i biznesu - debata

Brief TV / Inspiracje

Symbioza sportu i biznesu - debata
Symbioza sportu i biznesu - debata

Rynek tzw. marketingu sportowego rozwija się bardzo prężnie, angażując niezliczone firmy do współpracy. Międzynarodowe imprezy sportowe, które odbywają się w Polsce, powodują, że biznes otwiera się na nowe możliwości, które niesie ze sobą aktywność sportowa. Warto również rozróżnić dwa oddzielne obszary: marketing firm, realizowany poprzez sport oraz marketing produktów, usług i wydarzeń bezpośrednio związanych ze sportem. Strategie te, odpowiednio dopasowane i zaplanowane, zdecydowanie wspierają budowę relacji biznesowych, zwiększają świadomość marki oraz zaangażowanie inwestorów i odbiorców.

Piotr Bartecki: Pomysł to nie wszystko

Brief TV / Ludzie

Piotr Bartecki: Pomysł to nie wszystko
Piotr Bartecki: Pomysł to nie wszystko

Czy świetny pomysł na biznes jest ostateczną gwarancją powodzenia? Co sprawia, że czasem nawet najwspanialsze wizje i najlepiej rokujące przedsiębiorstwa upadają? Co należy zmienić w realiach otoczenia prawnego rodzimej przedsiębiorczości, aby biznes mógł rozkwitać jeszcze lepiej i sprawniej? Czy prawnik bądź lekarz powinien mieć prawo do reklamowania swoich usług? Na pytania Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu „Brief”, odpowiada Piotr Bartecki z Kancelarii Adwokackiej SCBP.

#KISZMASZ360 005 Klimiuk, Kosson, Kaliciński i Hupa

Brief TV / Inspiracje

#KISZMASZ360 005 Klimiuk, Kosson, Kal...
#KISZMASZ360 005 Klimiuk, Kosson, Kaliciński i Hupa

Jak tworzyć opowieść dla swojej marki i jak sprzedawać treścią? Jak nauczyć się analizować internetowe trendy? Jak rozróżniać poszczególne zagadnienia związane z marketingiem treści? Zapraszamy na kolejne wydanie programu #KISZMASZ360, w którym gośćmi Grzegorza Kiszluka są Paweł Klimiuk, Grzegorz Kosson, Kuba Kaliciński i Albert Hupa.

Kreatywni po raz szósty

Brief TV / Aktualności

Kreatywni po raz szósty
Kreatywni po raz szósty

7 marca 2016 roku w Sound Garden Hotel odbyła się uroczysta gala, podczas której poznaliśmy laureatów 6. edycji rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według magazynu „Brief”.

Debata o Content Marketingu #KISZMASZ360

Brief TV / Aktualności

Debata o Content Marketingu #KISZMASZ...
Debata o Content Marketingu #KISZMASZ360

Z okazji tworzenia raportu "Stan Marketingu B2B w Polsce 2015" odbyła się debata poświęcona content marketingowi w Polsce. Spotkanie poprowadził redaktor naczelny naszego magazynu Grzegorz Kiszluk. W debacie udział wzięli Karolina Czajka, head of B2B marketing communication,T-mobile; Magdalena Sarzyńska, content manager w firmie doradczej PwC; Igor Bielobradek, autor bloga b2b-marketing.pl oraz Wiktor Łyczko, CEO, GenerujLeady.pl.