Debata: Mapa Polskich Marek

Brief TV / Wiedza

Debata: Mapa Polskich Marek
Debata: Mapa Polskich Marek

W lipcowym numerze „Briefu” ukazała się Mapa Polskich Marek. O sensie jej powstania, jej dalszym życiu oraz tym, jak skutecznie budować markę naszego kraju dyskutowali zaproszeni eksperci.

Debata: Kobiety u sterów

Brief TV / Wiedza

Debata: Kobiety u sterów
Debata: Kobiety u sterów

Organizowanie debaty pt. „Kobiety w biznesie” w marcu, miesiącu, w którym obchodzony jest międzynarodowy dzień kobiet, może wydawać się banalne. Redakcja magazynu „Brief” trochę przewrotnie zdecydowała się na taki ruch, by poruszyć temat, którego, naszym zdaniem, bez wątpienia banalnym nazwać nie można - problem nierówności płciowej w biznesie.

Debata: Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?

Brief TV / Wiedza

Debata: Wideo w sieci - jak skuteczni...
Debata: Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?

28 stycznia br. w Warszawie odbyła się konferencja "Wideo w Sieci" zorganizowana przez magazyn Brief. Konferencja zakończyła się debatą zatytułowaną „Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”. Udział w dyskusji wzięli: Michał Brański z Grupy Wirtualna Polska, Tomasz Czudowski, branding solutions lead, SEEMEA Emerging Markets at Google, Tomasz Kammel, dziennikarz telewizyjny i twórca „Kammel Czanel”, Radosław Kotarski - współwłaściciel sieci partnerskiej LifeTube oraz autor kanału Polimaty TV, a także Artur Kurasiński, twórca narzędzia analitycznego Muse. Zapraszamy do oglądania.

W sieci kin niezależnych

Brief TV / Wiedza

W sieci kin niezależnych
W sieci kin niezależnych

Jak wygląda dostęp do kin niezależnych w Polce? Czym przyciągają do siebie widzów? Jaka jest różnica pomiędzy kinem niezależnym, a tak zwanymi sieciówkami? Na pytania odpowiada Kinga Dołęga-Lesińska, prezes w firmie KinAds.

Studium SBE

Brief TV / Wiedza

Studium SBE
Studium SBE

Do 24 listopada trwa rekrutacja do Studium SBE powstałego we współpracy Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Stowarzyszenia Branży Eventowej.