InSocial: wirtualna rzeczywistość w marketingu

Brief TV / Technologie

InSocial: wirtualna rzeczywistość w m...
InSocial: wirtualna rzeczywistość w marketingu

Boom na wirtualną rzeczywistość trwa w najlepsze. Firmy takie jak Oculus Rift czy Samsung tworzą urządzenia i programy wykorzystujące tę technologię. VR teraz głównie kojarzy się z rozrywką i grami, ale Andrzej J. Horoch, prezes i dyrektor kreatywny Workroom Agency udowadnia, że marketerzy też mają tutaj pole do popisu.

Brief z wizytą w Idea Hub

Brief TV / Technologie

Brief z wizytą w Idea Hub
Brief z wizytą w Idea Hub

Idea Hub to specjalna przestrzeń dla przedsiębiorców, w której z jednej strony mogą w spokoju i skupieniu skoncentrować się rozwijaniu swojego biznesu, a z drugiej się zrelaksować. Zobacz jak się tam pracuje.

InSocial: jak wydawcy mogą bronić się przed sztucznym ruchem?

Brief TV / Technologie

InSocial: jak wydawcy mogą bronić się przed sztucznym ruchem?

Jak wydawcy mogą chronić wrażliwe treści przed sztucznym ruchem? Dlaczego sztuczny ruch jest zagrożeniem dla wydawców? Jak można wykorzystać mechanizmy uwierzytelniające w marketingu? Na te i na inne pytania w najnowszym odcinku InSocial odpowiada Paweł Milcarz, partner zarządzający w sieci Interactions Europe.

Prowly - czegoś takiego brakowało na rynku

Brief TV / Technologie

Prowly - czegoś takiego brakowało na ...
Prowly - czegoś takiego brakowało na rynku

O tym skąd wziął się pomysł na stworzenie Prowly - aplikacji, która ułatwia zarządzanie bazą mediów i wysyłanie newsów do dziennikarzy oraz jak nowe narzędzie odebrali PR-owcy. Opowiadają Joanna Kółkowska - współzałożycielka Prowly.com i Sebastian Przyborowski, zajmujący się w firmie produktem i jego rozwojem.

IBM Business Connect 2014

Brief TV / Technologie

IBM Business Connect 2014
IBM Business Connect 2014

18 września w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbyła się niezwykle ciekawa konferencja IBM Business Connect 2014. W agendzie znalazło się miejsce zarówno dla tematów związanych z marketingiem i reklamą, jak i bankowością, handlem detalicznym i energetyką.

Poligon rozwoju

Brief TV / Technologie

Poligon rozwoju
Poligon rozwoju

Czy poligon wojskowy jest wciąż inkubatorem, w którym rozwijają się nowoczesne technologie, z którymi mamy do czynienia na co dzień? Czy polskie uczelnie są w stanie wyjść naprzeciw potrzebom biznesu? - i na odwrót. Czy Polska ma szansę na to, by stać się poważnym graczem na rynku badań kosmicznych?