Symbioza sportu i biznesu - debata

Brief TV / Inspiracje

Symbioza sportu i biznesu - debata
Symbioza sportu i biznesu - debata

Rynek tzw. marketingu sportowego rozwija się bardzo prężnie, angażując niezliczone firmy do współpracy. Międzynarodowe imprezy sportowe, które odbywają się w Polsce, powodują, że biznes otwiera się na nowe możliwości, które niesie ze sobą aktywność sportowa. Warto również rozróżnić dwa oddzielne obszary: marketing firm, realizowany poprzez sport oraz marketing produktów, usług i wydarzeń bezpośrednio związanych ze sportem. Strategie te, odpowiednio dopasowane i zaplanowane, zdecydowanie wspierają budowę relacji biznesowych, zwiększają świadomość marki oraz zaangażowanie inwestorów i odbiorców.

#KISZMASZ360 005 Klimiuk, Kosson, Kaliciński i Hupa

Brief TV / Inspiracje

#KISZMASZ360 005 Klimiuk, Kosson, Kal...
#KISZMASZ360 005 Klimiuk, Kosson, Kaliciński i Hupa

Jak tworzyć opowieść dla swojej marki i jak sprzedawać treścią? Jak nauczyć się analizować internetowe trendy? Jak rozróżniać poszczególne zagadnienia związane z marketingiem treści? Zapraszamy na kolejne wydanie programu #KISZMASZ360, w którym gośćmi Grzegorza Kiszluka są Paweł Klimiuk, Grzegorz Kosson, Kuba Kaliciński i Albert Hupa.

Rafał Plutecki: Jak w ulu

Brief TV / Inspiracje

Rafał Plutecki: Jak w ulu
Rafał Plutecki: Jak w ulu

Z czym wiąże się nazwa Campus Warsaw? Dlaczego Google wspiera młodych przedsiębiorców? Jaka idea pcha giganta z Mountain View do tego, by organizować przestrzeń, w której młodzi przedsiębiorcy i mentorzy mogą wymieniać się niezbędnym do prowadzenia wszelkiej aktywności doświadczeniem? O swoistym inkubatorze rozwoju startupów autorstwa Google’a, który od niedawna funkcjonuje również w Warszawie, opowiada Rafał Plutecki, szef Campus Warsaw, w rozmowie z Grzegorzem Kiszlukiem, redaktorem naczelnym magazynu „Brief”.

Bardziej „story doing" niż „story telling"

Brief TV / Inspiracje

Bardziej „story doing" niż „story tel...
Bardziej „story doing" niż „story telling"

Dentsu Aegis Network to jedna z największych dziś grup mediowych, zarówno na świecie, jak i w Polsce. Między innymi o tym, jak w takiej organizacji rozumiany jest CSR, jakie są przykłady działań społecznie odpowiedzialnych realizowanych przez Dentsu oraz dlaczego warto mówić o społecznej odpowiedzialności opowiadają: Agata Kaczmarska, HR director i członek zarządu, oraz Jadwiga Jadziewicz, CSR manager w Dentsu Aegis Network Polska.

Barbara Piasek: Polskie startupy są wytrwałe

Brief TV / Inspiracje

Barbara Piasek: Polskie startupy są w...
Barbara Piasek: Polskie startupy są wytrwałe

Czego brakuje polskim startupom? Dlaczego młodzi przedsiębiorcy powinni uczestniczyć w konferencjach? O czym należy pamiętać chcąc zrobić skuteczną i interesującą prezentację naszej firmy? Czego oczekują inwestorzy? I wreszcie, jakie są wyzwania związane z organizacją takiej konferencji, jaką jest Wolves Summit? Na te i inne pytania dotyczące polskiego rynku startupów odpowiada Barbara Piasek, jedna z organizatorek konferencji Wolves Summit.

Christoph Lange: Lojalność klienta jest najważniejsza

Brief TV / Inspiracje

Christoph Lange: Lojalność klienta je...
Christoph Lange: Lojalność klienta jest najważniejsza

Czy w procesie budowania platformie e-commerce warto korzystać z rozwiązań technologicznych innych dostawców? W jaką stronę będzie rozwijał się m-commerce i jaka jest rola tego kanału? Jakie są wyzwania wynikające z szybkiego wzrost sklepu internetowego? Jak zdobyć lojalnych klientów w czasach e-commerce'u? I wreszcie, jak wygląda promocja sklepu internetowego działającego na różnych rynkach? Odpowiedzi na te pytania, w trakcie konferencji Wolves Summit, udzielił Christoph Lange, VP Brand Solution w firmie Zalando.

Solange Olszewska: Technika to nie wszystko

Brief TV / Inspiracje

Solange Olszewska: Technika to nie wszystko

O ludzkim obliczu przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy, o sposobie na prosperity i tzw. sukces, a także o pasji tworzenia opowiada Solange Olszewska, właściciel i założycielka firmy Solaris, Człowiek Roku „Briefu” 2015.

Solange Olszewska: Nagrody dodają skrzydeł

Brief TV / Inspiracje

Solange Olszewska: Nagrody dodają skr...
Solange Olszewska: Nagrody dodają skrzydeł

Oto fragment wywiadu, z uskrzydloną tytułem Człowieka Roku "Briefu" 2015, Solange Olszewską, będący zapowiedzią rozmowy o zarządzaniu i budowaniu marki jednego z największych przedsiębiorstw w Polsce, cechach decydujących o osiągnięciu sukcesu w biznesie, a także o prowadzeniu fundacji i gospodarstwa ekologicznego. Cały wywiad w nadchodzącym wydaniu magazynu Brief, a już wkrótce także na Brief.tv.

Facebook: Połączyć cały świat

Brief TV / Inspiracje

Facebook: Połączyć cały świat

Facebook to dziś największa platforma odkrywania treści, z której korzysta każdego dnia blisko miliard osób. O tym, co jest najważniejsze dla przedstawicieli Facebooka, o marketingowym potencjale i możliwościach zarabiania pieniędzy pod szyldem największego serwisu społecznościowego na świecie z siedzibą w Menlo Park opowiada Robert...

Wideo w sieci: wywiad na żywo z twórcami kanału Abstrachuje

Brief TV / Inspiracje

Wideo w sieci: wywiad na żywo z twórcami kanału Abstrachuje

Co sprawiło, że twórcy kanału Abstrachuje zdecydowali się rozpocząć komercyjną działalność na YouTubie? Jak wyglądają realia współpracy twórców internetowych z markami? Ile trwa proces przygotowania kampanii w kooperacji z youtuberami? Na te i na inne pytania odpowiadają Rafał Masny i Robert Pasut.