wp - grudzien 2016
Polscy internauci o patriotyzmie gospodarczym

Brief for Poland / Aktualności

Polscy internauci o patriotyzmie gosp...
Polscy internauci o patriotyzmie gospodarczym

Polacy coraz częściej deklarują dumę z krajowych produktów w serwisach społecznościowych – wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Ostatnio przyczynkiem do rozmowy wśród użytkowników było zamieszanie wokół aplikacji „Pola”, pomagającej odróżnić produkty polskie od tych wyprodukowanych za granicą.

Internauci wybrali logo na Expo 2022 w Łodzi

Brief for Poland / Aktualności

Internauci wybrali logo na Expo 2022 w Łodzi

Już wiadomo, które logo będzie reprezentować Polskę w jej staraniach o organizację International Expo 2022 w Łodzi. Zadecydowali o tym internauci w trakcie publicznego głosowania.

Flirt miasta z serialem, czyli city placement

Brief for Poland / Inspiracje

Flirt miasta z serialem, czyli city p...
Flirt miasta z serialem, czyli city placement

Kto by się nie skusił na podróż po Londynie śladami Jamesa Bonda? A może by tak przy okazji zwiedzić piękne posiadłości, znane fanom serialu „Downton Abbey”? Albo też na weekend wyskoczyć do Łodzi i ruszyć w miasto szlakiem Komisarza Aleksa czy też poznać Toruń z perspektywy bohaterów serialu „Lekarze”? To nie tylko interesujący sposób spędzania czasu dla turystów, ale także konkretna wartość dla miast.

ERC, czyli marsjańskie zmagania w Podzamczu (case study)

Brief for Poland / Inspiracje

ERC, czyli marsjańskie zmagania w Pod...
ERC, czyli marsjańskie zmagania w Podzamczu (case study)

European Rover Challenge to największe wydarzenie robotyczno-kosmiczne organizowane w Europie, które już na stałe wpisało się w kalendarz naukowych imprez tej części świata. Organizowany przez Planet PR event zdobył w konkursie magazynu „Brief” tytuł Grand Prix dla najbardziej wyróżniającego się wydarzenia, jakie miało miejsce ubiegłego lata w Polsce, oraz pierwsze miejsce w kategorii Inne.

Świętokrzyskie, Warszawa i Łódzkie z najlepszymi wydarzeniami lata 2015 roku

Brief for Poland / Inspiracje

Świętokrzyskie, Warszawa i Łódzkie z ...
Świętokrzyskie, Warszawa i Łódzkie z najlepszymi wydarzeniami lata 2015 roku

European Rover Challenge 2015 w Podzamczu, Zagraj w Tetris w oknach Pałacu Kultury oraz Festiwal Myślenia Projektowego 2015 „Łódzkie promuje” – to laureaci konkursu „Najlepsze Wydarzenie Lata 2015” w kategorii „Inne”. Dlaczego akurat te eventy zdobyły serca jurorów? Czym wyróżniały się na tle konkurencji? Dowiedz się więcej na temat tych projektów.

Rusza konkurs "Najlepsze Wydarzenie Zimy 2015/2016"

Brief for Poland / Aktualności

Rusza konkurs "Najlepsze Wydarzenie Zimy 2015/2016"

Od 1 marca 2016 roku można zgłaszać projekty do drugiej edycji konkursu Brief for Poland, poświęconego wydarzeniom zimowym. Szukamy ciekawych imprez, które wpływają na pozytywne postrzeganie danego miasta, wzmacniają jego wizerunek oraz przyczyniają się do budowania marki miejsca. Etap zgłoszeń kończy się 15 kwietnia.

OTO NAJLEPSZE KULTURALNE PROJEKTY LATA 2015

Brief for Poland / Wiedza

OTO NAJLEPSZE KULTURALNE PROJEKTY LAT...
OTO NAJLEPSZE KULTURALNE PROJEKTY LATA 2015

Które letnie wydarzenia kulturalne najlepiej wpisywały się w DNA i strategię rozwoju miejsca? Które wyróżniały się ciekawym pomysłem i wreszcie, które cieszyły się szczególnym zainteresowaniem publiczności? Zapraszamy do lektury tekstu prezentującego zwycięskie projekty w kategorii wydarzenia kulturalne. Z pewnością są to imprezy, których może zazdrościć nam świat.

Marki pokochały Powiśle

Brief for Poland / Inspiracje

Marki pokochały Powiśle
Marki pokochały Powiśle

Silne marki miejsc nie są zasługą jedynie władz samorządowych, które na co dzień pracują na rzecz rozwoju miast i regionów. Duży wpływ na to, jak postrzegane są miejscowości mają także firmy i marki komercyjne. I nie chodzi tu tylko o umiejscowienie siedziby danej firmy, ważne są także inne aktywności. Jakie? Na przykład eventy, które mogą być skutecznym narzędziem marketingowym dla firm, a także pozytywnie wpływać na przestrzeń miejsca. Poniżej przedstawimy przykłady czterech firm, które swoje działania marketingowe wpisały w przestrzeń warszawskiego Powiśla.