Konferencja „Przewaga konkurencyjna dzisiaj i jutro”

Konferencja „Przewaga konkurencyjna dzisiaj i jutro”

Brief.pl / Patronaty

20 września 2013 r. w siedzibie Wyższej Szkoły Zarządzania / Polish Open University przy ul. Domaniewskiej 37A w Warszawie odbędzie się konferencja pt. "Przewaga konkurencyjna dzisiaj i jutro". To już druga konferencja w ramach projektu „Podyplomowa Akademia MBA”, podczas której autorzy najwyżej ocenionych prac MBA zaprezentują swoje osiągnięcia.

-

W trakcie wystąpień absolwenci przedstawią rekomendacje działań w kontekście osiągania przewagi konkurencyjnej wraz z oceną ich skutków dla praktyki biznesowej. Wystąpienia zostały podzielone na 4 bloki tematyczne. Po każdym z bloków została zaplanowana dyskusja podczas której prelegenci odpowiedzą na pytania ekspertów i publiczności.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym programem konferencji.


Przewidujemy również wydanie publikacji zawierającej artykuły oparte na badaniach zrealizowanych przez prelegentów.

Patronat medialny nad konferencja objęli: Magazyn "Brief", „Computerworld”, oraz MBA Portal.

Więcej informacji na www.mba.pou.pl.

Tagi:

POU MBA

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.