Konferencja „Przewaga konkurencyjna dzisiaj i jutro”

Konferencja „Przewaga konkurencyjna dzisiaj i jutro”

Brief.pl / Patronaty

20 września 2013 r. w siedzibie Wyższej Szkoły Zarządzania / Polish Open University przy ul. Domaniewskiej 37A w Warszawie odbędzie się konferencja pt. "Przewaga konkurencyjna dzisiaj i jutro". To już druga konferencja w ramach projektu „Podyplomowa Akademia MBA”, podczas której autorzy najwyżej ocenionych prac MBA zaprezentują swoje osiągnięcia.

-

W trakcie wystąpień absolwenci przedstawią rekomendacje działań w kontekście osiągania przewagi konkurencyjnej wraz z oceną ich skutków dla praktyki biznesowej. Wystąpienia zostały podzielone na 4 bloki tematyczne. Po każdym z bloków została zaplanowana dyskusja podczas której prelegenci odpowiedzą na pytania ekspertów i publiczności.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym programem konferencji.


Przewidujemy również wydanie publikacji zawierającej artykuły oparte na badaniach zrealizowanych przez prelegentów.

Patronat medialny nad konferencja objęli: Magazyn "Brief", „Computerworld”, oraz MBA Portal.

Więcej informacji na www.mba.pou.pl.

Tagi:

POU MBA

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.