Nissan również stawia na zegarki

Nissan również stawia na zegarki

Brief.pl / Technologie

Kategoria przenośnych urządzeń cyfrowych coraz intensywniej się rozwija. Kolejne firmy proponują swoje inteligentne okulary i zegarki. Niespodziewanie niedługo swój produkt przedstawi również producent samochodów - Nissan.

-

Będzie to Nissan Nismo Watch, który zadebiutuje we Frankfurcie na Motor Show.

Warto wyjaśnić skąd pochodzi nazwa urządzenia. Otóż Nismo jest sekcją Nissana, która zajmuje się autami koncepcyjnymi, super samochodami oraz samochodami wyścigowymi. Dlatego też zegarek jest skierowany do bardzo specyficznej grupy docelowej - użytkowników samochodów stworzonych przez sekcję Nismo.

Zegarek bardziej niż ze smartfonem (jak w przypadku podobnych urządzeń od Samsunga i Sony), będzie się łączył z samochodem właściciela i monitorował parametry jazdy jak i samego kierowcy (tętno). Zegarek będzie też w stanie śledzić nasze aktywności w popularnych portalach społecznościowych.

Trwają prace nad nowymi funkcjami zegarka, takimi jak  zbieranie dodatkowych informacji na temat aktualnego stanu właściciela. Wyobraźmy sobie sytuację, w której jadąc Nissanem zegarek mierzy temperaturę naszego ciała i odpowiednio ustawia klimatyzację wewnątrz pojazdu. Podobnych możliwości jest dużo więcej i są one ograniczone jedynie wyobraźnią projektantów.

Bateria zegarka ma wystarczyć nawet na siedem dni.

Jakie zastosowania jeszcze widzicie dla urządzenia od Nissana?

Źródło: mashable.com


Przeczytaj też:

Tak działa zegarek Galaxy Gear (IFA 2013)

Inteligentny zegarek od Sony

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?