wp - grudzien 2016

Nissan również stawia na zegarki

Nissan również stawia na zegarki

Brief.pl / Technologie

Kategoria przenośnych urządzeń cyfrowych coraz intensywniej się rozwija. Kolejne firmy proponują swoje inteligentne okulary i zegarki. Niespodziewanie niedługo swój produkt przedstawi również producent samochodów - Nissan.

-

Będzie to Nissan Nismo Watch, który zadebiutuje we Frankfurcie na Motor Show.

Warto wyjaśnić skąd pochodzi nazwa urządzenia. Otóż Nismo jest sekcją Nissana, która zajmuje się autami koncepcyjnymi, super samochodami oraz samochodami wyścigowymi. Dlatego też zegarek jest skierowany do bardzo specyficznej grupy docelowej - użytkowników samochodów stworzonych przez sekcję Nismo.

Zegarek bardziej niż ze smartfonem (jak w przypadku podobnych urządzeń od Samsunga i Sony), będzie się łączył z samochodem właściciela i monitorował parametry jazdy jak i samego kierowcy (tętno). Zegarek będzie też w stanie śledzić nasze aktywności w popularnych portalach społecznościowych.

Trwają prace nad nowymi funkcjami zegarka, takimi jak  zbieranie dodatkowych informacji na temat aktualnego stanu właściciela. Wyobraźmy sobie sytuację, w której jadąc Nissanem zegarek mierzy temperaturę naszego ciała i odpowiednio ustawia klimatyzację wewnątrz pojazdu. Podobnych możliwości jest dużo więcej i są one ograniczone jedynie wyobraźnią projektantów.

Bateria zegarka ma wystarczyć nawet na siedem dni.

Jakie zastosowania jeszcze widzicie dla urządzenia od Nissana?

Źródło: mashable.com


Przeczytaj też:

Tak działa zegarek Galaxy Gear (IFA 2013)

Inteligentny zegarek od Sony

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.