...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nissan również stawia na zegarki

Kategoria przenośnych urządzeń cyfrowych coraz intensywniej się rozwija. Kolejne firmy proponują swoje inteligentne okulary i zegarki. Niespodziewanie niedługo swój produkt przedstawi również producent samochodów - Nissan.

Będzie to Nissan Nismo Watch, który zadebiutuje we Frankfurcie na Motor Show.

Warto wyjaśnić skąd pochodzi nazwa urządzenia. Otóż Nismo jest sekcją Nissana, która zajmuje się autami koncepcyjnymi, super samochodami oraz samochodami wyścigowymi. Dlatego też zegarek jest skierowany do bardzo specyficznej grupy docelowej – użytkowników samochodów stworzonych przez sekcję Nismo.

Zegarek bardziej niż ze smartfonem (jak w przypadku podobnych urządzeń od Samsunga i Sony), będzie się łączył z samochodem właściciela i monitorował parametry jazdy jak i samego kierowcy (tętno). Zegarek będzie też w stanie śledzić nasze aktywności w popularnych portalach społecznościowych.

Trwają prace nad nowymi funkcjami zegarka, takimi jak  zbieranie dodatkowych informacji na temat aktualnego stanu właściciela. Wyobraźmy sobie sytuację, w której jadąc Nissanem zegarek mierzy temperaturę naszego ciała i odpowiednio ustawia klimatyzację wewnątrz pojazdu. Podobnych możliwości jest dużo więcej i są one ograniczone jedynie wyobraźnią projektantów.

Bateria zegarka ma wystarczyć nawet na siedem dni.

Jakie zastosowania jeszcze widzicie dla urządzenia od Nissana?

Źródło: mashable.com

Przeczytaj też:

Tak działa zegarek Galaxy Gear (IFA 2013)

Inteligentny zegarek od Sony

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF