Nissan również stawia na zegarki

Nissan również stawia na zegarki

Brief.pl / Technologie

Kategoria przenośnych urządzeń cyfrowych coraz intensywniej się rozwija. Kolejne firmy proponują swoje inteligentne okulary i zegarki. Niespodziewanie niedługo swój produkt przedstawi również producent samochodów - Nissan.

-

Będzie to Nissan Nismo Watch, który zadebiutuje we Frankfurcie na Motor Show.

Warto wyjaśnić skąd pochodzi nazwa urządzenia. Otóż Nismo jest sekcją Nissana, która zajmuje się autami koncepcyjnymi, super samochodami oraz samochodami wyścigowymi. Dlatego też zegarek jest skierowany do bardzo specyficznej grupy docelowej - użytkowników samochodów stworzonych przez sekcję Nismo.

Zegarek bardziej niż ze smartfonem (jak w przypadku podobnych urządzeń od Samsunga i Sony), będzie się łączył z samochodem właściciela i monitorował parametry jazdy jak i samego kierowcy (tętno). Zegarek będzie też w stanie śledzić nasze aktywności w popularnych portalach społecznościowych.

Trwają prace nad nowymi funkcjami zegarka, takimi jak  zbieranie dodatkowych informacji na temat aktualnego stanu właściciela. Wyobraźmy sobie sytuację, w której jadąc Nissanem zegarek mierzy temperaturę naszego ciała i odpowiednio ustawia klimatyzację wewnątrz pojazdu. Podobnych możliwości jest dużo więcej i są one ograniczone jedynie wyobraźnią projektantów.

Bateria zegarka ma wystarczyć nawet na siedem dni.

Jakie zastosowania jeszcze widzicie dla urządzenia od Nissana?

Źródło: mashable.com


Przeczytaj też:

Tak działa zegarek Galaxy Gear (IFA 2013)

Inteligentny zegarek od Sony

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.