Nissan również stawia na zegarki

Nissan również stawia na zegarki

Brief.pl / Technologie

Kategoria przenośnych urządzeń cyfrowych coraz intensywniej się rozwija. Kolejne firmy proponują swoje inteligentne okulary i zegarki. Niespodziewanie niedługo swój produkt przedstawi również producent samochodów - Nissan.

-

Będzie to Nissan Nismo Watch, który zadebiutuje we Frankfurcie na Motor Show.

Warto wyjaśnić skąd pochodzi nazwa urządzenia. Otóż Nismo jest sekcją Nissana, która zajmuje się autami koncepcyjnymi, super samochodami oraz samochodami wyścigowymi. Dlatego też zegarek jest skierowany do bardzo specyficznej grupy docelowej - użytkowników samochodów stworzonych przez sekcję Nismo.

Zegarek bardziej niż ze smartfonem (jak w przypadku podobnych urządzeń od Samsunga i Sony), będzie się łączył z samochodem właściciela i monitorował parametry jazdy jak i samego kierowcy (tętno). Zegarek będzie też w stanie śledzić nasze aktywności w popularnych portalach społecznościowych.

Trwają prace nad nowymi funkcjami zegarka, takimi jak  zbieranie dodatkowych informacji na temat aktualnego stanu właściciela. Wyobraźmy sobie sytuację, w której jadąc Nissanem zegarek mierzy temperaturę naszego ciała i odpowiednio ustawia klimatyzację wewnątrz pojazdu. Podobnych możliwości jest dużo więcej i są one ograniczone jedynie wyobraźnią projektantów.

Bateria zegarka ma wystarczyć nawet na siedem dni.

Jakie zastosowania jeszcze widzicie dla urządzenia od Nissana?

Źródło: mashable.com


Przeczytaj też:

Tak działa zegarek Galaxy Gear (IFA 2013)

Inteligentny zegarek od Sony

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.