Inteligentny zegarek od Sony

Brief TV / Technologie

Nie tylko Samsung pokazał na IFA swój inteligentny zegarek. Oprócz Koreańczyków zrobiło to też Sony. Oto jak działa Sony Smartwatch 2.

-

To już trzeci inteligenty zegarek od Sony. Jest darmowo dodawany do smartfona Sony Xperia Z1, który również miał swoją premierę na IFA.

Smartwatch 2 ma wyświetlacz LCD o przekątnej 1,6 cala i rozdzielczości 220 na 176 pikseli. Ma aluminiową obudowę i jest wodoodporny. Można na nim instalować różne aplikacje, w tym aplikacje społecznościowe.

Inteligentny zegarek Sony, w odróżnieniu od Galaxy Gear, nie ma wbudowanego aparatu. Jednakże za jego pomocą można sterować aparatem w smartfonie, co chyba rzadko znajduje sensowne zastosowanie.

W moim odczuciu, interfejs Smartwatcha 2 jest brzydszy i mniej funkcjonalny niż interfejs Samsunga Galaxy Gear. Sam zegarek jest za to widocznie cieńszy i łatwiej zapina się jego bransoletę.

Największą zaletą inteligentnego zegarka Sony jest zdecydowanie to, że można go połączyć ze wszystkimi smartfonami z Androidem, powyżej wersji 4.0, za pomocą Bluetootha. Pod każdym innym względem, moim zdaniem, przegrywa konkurencję z Galaxy Gear.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.