Inteligentny zegarek od Sony

Brief TV / Technologie

Nie tylko Samsung pokazał na IFA swój inteligentny zegarek. Oprócz Koreańczyków zrobiło to też Sony. Oto jak działa Sony Smartwatch 2.

-

To już trzeci inteligenty zegarek od Sony. Jest darmowo dodawany do smartfona Sony Xperia Z1, który również miał swoją premierę na IFA.

Smartwatch 2 ma wyświetlacz LCD o przekątnej 1,6 cala i rozdzielczości 220 na 176 pikseli. Ma aluminiową obudowę i jest wodoodporny. Można na nim instalować różne aplikacje, w tym aplikacje społecznościowe.

Inteligentny zegarek Sony, w odróżnieniu od Galaxy Gear, nie ma wbudowanego aparatu. Jednakże za jego pomocą można sterować aparatem w smartfonie, co chyba rzadko znajduje sensowne zastosowanie.

W moim odczuciu, interfejs Smartwatcha 2 jest brzydszy i mniej funkcjonalny niż interfejs Samsunga Galaxy Gear. Sam zegarek jest za to widocznie cieńszy i łatwiej zapina się jego bransoletę.

Największą zaletą inteligentnego zegarka Sony jest zdecydowanie to, że można go połączyć ze wszystkimi smartfonami z Androidem, powyżej wersji 4.0, za pomocą Bluetootha. Pod każdym innym względem, moim zdaniem, przegrywa konkurencję z Galaxy Gear.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.