Innowacja od LG - przyciski na tylnej obudowie

Brief TV / Aktualności

LG G2 to pierwszy smartfon koreańskiego producenta, który wszystkie przyciski ma umiejscowione na tylnej obudowie. Zobaczcie jak to działa.

-

LG G2 wygląda naprawdę nieźle. Plastik, z którego został wykonany jest dobrej jakości. Dobrze trzyma się go w dłoni. Pomimo tego, że przekątna jego ekranu wynosi 5,2 cala to wcale się tego nie odczuwa.

Flagowy smartfon LG jest wyjątkowy, ponieważ jego wszystkie przyciski zostały umieszczone na tylnej obudowie. Koreańczycy twierdzą, że zdecydowali się na ten ruch, gdyż właśnie tego chcą ich klienci.

Jak działa to w praktyce? Przyciski umieszczone z tyłu obsługuje się, w moim odczuciu, podobnie łatwo jak przyciski umieszczone na bokach lub u góry obudowy. Nie zauważyłem, żeby sprawiały, abym trzymał LG G2 znacząco pewniejszym chwytem niż inne smartfony. Ale to może być jedynie efekt krótkiego obcowania z tym urządzeniem.

Z drugiej strony, przyciski w LG G2 pozwalają w łatwy sposób skorzystać z aparatu w tym smartfonie, co widać na filmiku, który publikujemy powyżej. Z pewnością docenią to użytkownicy, którzy często robią tzw. selfies. Szybki dostęp do notatnika/szkicownika obsługiwanego palcem również jest przydatnym rozwiązaniem.

LG G2 pierwsze wrażenie robi bardzo dobre i bardzo jestem ciekaw jak sprawdziłby się w codziennym użytkowaniu.

Czytaj więcej o LG G2.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.