TNS na temat reklamy w przestrzeni publicznej

TNS na temat reklamy w przestrzeni publicznej

Brief.pl / Eventy

Czy Polacy są narodem bylejakości, czy też zależy im na estetyce? Czy ładnie i porządnie ma być tylko w domu, czy też na ulicach? Jak postrzegamy reklamę w miastach, na wsiach i przy drogach – tolerujemy ją, czy może mamy jej już serdecznie dość?

-

TNS Polska przeprowadził badanie „Reklama w przestrzeni publicznej”, w którym odpowiada na te pytania.

- Zawsze szczególną wagę przykładamy do dobrego raportu, a skoro mowa o otoczeniu w którym żyjemy, postanowiliśmy razem z naszym partnerem, Good Looking Studio, stworzyć raport, jakiego świat nie widział i zaprezentować go właśnie w przestrzeni publicznej - zapowiadają przedstawiciele TNS.

Multimedialna premiera raportu w formie video mappingu odbędzie się na warszawskim Powiślu, 12 września, przy ul. Solec 85, w godzinach 20:00-22:00.

Więcej informacji na www.tnsglobal.plwww.facebook.com/events/527851807284664/?ref=22.

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.