TNS na temat reklamy w przestrzeni publicznej

TNS na temat reklamy w przestrzeni publicznej

Brief.pl / Eventy

Czy Polacy są narodem bylejakości, czy też zależy im na estetyce? Czy ładnie i porządnie ma być tylko w domu, czy też na ulicach? Jak postrzegamy reklamę w miastach, na wsiach i przy drogach – tolerujemy ją, czy może mamy jej już serdecznie dość?

-

TNS Polska przeprowadził badanie „Reklama w przestrzeni publicznej”, w którym odpowiada na te pytania.

- Zawsze szczególną wagę przykładamy do dobrego raportu, a skoro mowa o otoczeniu w którym żyjemy, postanowiliśmy razem z naszym partnerem, Good Looking Studio, stworzyć raport, jakiego świat nie widział i zaprezentować go właśnie w przestrzeni publicznej - zapowiadają przedstawiciele TNS.

Multimedialna premiera raportu w formie video mappingu odbędzie się na warszawskim Powiślu, 12 września, przy ul. Solec 85, w godzinach 20:00-22:00.

Więcej informacji na www.tnsglobal.plwww.facebook.com/events/527851807284664/?ref=22.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.