Samsung Galaxy Note 3 w akcji

Magazyn / Aktualności

Przy okazji targów IFA Samsung zaprezentował najnowszą odsłonę swojego phtabletu, czyli połączenia smartfona z tabletem - Galaxy Note 3. Oto filmik pokazujący jak ten telefon działa.

-

Na filmiku, który publikujemy powyżej widać jak działają dwie nowe funkcje, które Samsung wprowadził wraz z Galaxy Note 3 - Air Command i Scrapbook.

Air Command służy do prostej nawigacji różnymi możliwościami koreańskiego smartfona. Tę funkcję uruchamia się klikając na przycisk w rysiku dołączanym do nowego Note'a, a potem stuka w małe kółeczko, które pojawia się na wyświetlaczu. I to wszystko.

Dzięki, Air Command można skorzystać ze Scrapbooka, o nim więcej za chwilę, funkcji pisania i rysownia na ekranie, kiedy otwarta jest dowolna aplikacja, S Findera, czyli wyszukiwarki plików i aplikacji czy Pen Window, narzędzia do multitaskingu.

Scrapbook natomiast jest czymś w rodzaju schowka na interesujące treści. Po wejściu w Air Command wystarczy stuknąć w Scrapbook i zakreślić rysikiem to, co nas interesuje. Treści znajdujące się w Scrapbooku można kategoryzować a później udostępniać.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.