Tak działa zegarek Galaxy Gear (IFA 2013)

Brief TV / Aktualności

Samsung pokazał w Berlinie swój pierwszy inteligentny zegarek - Galaxy Gear. Mieliśmy okazję go przetestować.

-

Galaxy Gear to zegarek, który można połączyć ze smartfonami Samsunga: Galaxy SIII i S4 oraz Galaxy Note'ami II i 3. Oba urządzenia łączą się ze sobą poprzez Bluetooth.

Smartwatch Koreańczyków ma ekran SuperAMOLED o przekątnej 1,36 cala i rozdzielczości 320 na 320 pikseli. Powoduje to, że interfejs Geara jest bardzo oszczędny. I bardzo dobrze - bo czegóż więcej trzeba w tego typu zegarku?

Galaxy Gear, co widać na filmiku, który publikujemy, ma wbudowany aparat, którym w bardzo prosty sposób można robić zdjęcia. Nie są one najwyższej jakości, ale Gear nie ma służyć przecież jako zastępstwo dla lustrzanki. Smartwatch Samsunga ma być "przedłużeniem" smartfona i podręczną pamięcią jego użytkownika. Dlatego na zegarku Gear wyświetlają się powiadomienia ze sparowanego telefonu, za jego pomocą można odbierać i wykonywać połączenia oraz robić notatki głosowe.

Gear, dzięki wbudowanemu akcelerometrowi, żyroskopowi i pedometrowi pozwala na bardzo podstawowym poziomie kontrolować nasze zdrowie.

Samsung zapowiada, że na Galaxy Gear będzie dostępnych około 70 aplikacji. Na razie jest ich 12, w tym RunKeeper, Evernote, Path czy Pocket.

Moim zdaniem, Gear bardzo dobrze leży na nadgarstku, jest ładny i precyzyjnie wykonany. Niektórzy pewnie uznają, że to zbędny gadżet, ale uważam, że taki zegarek jak Galaxy Gear może ułatwić korzystanie ze smartfona - po prostu nie trzeba będzie za każdym razem wyciągać telefonu z kieszeni jak dostaniemy powiadomienie i dużo szybciej będziemy mogli robić zdjęcia, co przydaje się jeśli lubi na fotografiach uwieczniać ważne momenty w naszym życiu, które bywają ulotne.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.