Tak działa zegarek Galaxy Gear (IFA 2013)

Brief TV / Aktualności

Samsung pokazał w Berlinie swój pierwszy inteligentny zegarek - Galaxy Gear. Mieliśmy okazję go przetestować.

-

Galaxy Gear to zegarek, który można połączyć ze smartfonami Samsunga: Galaxy SIII i S4 oraz Galaxy Note'ami II i 3. Oba urządzenia łączą się ze sobą poprzez Bluetooth.

Smartwatch Koreańczyków ma ekran SuperAMOLED o przekątnej 1,36 cala i rozdzielczości 320 na 320 pikseli. Powoduje to, że interfejs Geara jest bardzo oszczędny. I bardzo dobrze - bo czegóż więcej trzeba w tego typu zegarku?

Galaxy Gear, co widać na filmiku, który publikujemy, ma wbudowany aparat, którym w bardzo prosty sposób można robić zdjęcia. Nie są one najwyższej jakości, ale Gear nie ma służyć przecież jako zastępstwo dla lustrzanki. Smartwatch Samsunga ma być "przedłużeniem" smartfona i podręczną pamięcią jego użytkownika. Dlatego na zegarku Gear wyświetlają się powiadomienia ze sparowanego telefonu, za jego pomocą można odbierać i wykonywać połączenia oraz robić notatki głosowe.

Gear, dzięki wbudowanemu akcelerometrowi, żyroskopowi i pedometrowi pozwala na bardzo podstawowym poziomie kontrolować nasze zdrowie.

Samsung zapowiada, że na Galaxy Gear będzie dostępnych około 70 aplikacji. Na razie jest ich 12, w tym RunKeeper, Evernote, Path czy Pocket.

Moim zdaniem, Gear bardzo dobrze leży na nadgarstku, jest ładny i precyzyjnie wykonany. Niektórzy pewnie uznają, że to zbędny gadżet, ale uważam, że taki zegarek jak Galaxy Gear może ułatwić korzystanie ze smartfona - po prostu nie trzeba będzie za każdym razem wyciągać telefonu z kieszeni jak dostaniemy powiadomienie i dużo szybciej będziemy mogli robić zdjęcia, co przydaje się jeśli lubi na fotografiach uwieczniać ważne momenty w naszym życiu, które bywają ulotne.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.