Jak się ustanawia Rekord Guinnessa z Play?

Brief.pl / Inspiracje

Operator komórkowy Play po raz kolejny był obecny na Przystanku Woodstock jako partner i organizator wspaniałych atrakcji dla uczestników festiwalu. Najważniejszym wydarzeniem było ustanawianie Rekordu Guinnessa w jednoczesnym graniu na gigantycznym bębnie przez jak największą liczbę osób. Jak wyglądała realizacja?

-

Założenie

Obecność na Przystanku Woodstock idealnie wpisuje się w dotychczasowe działania sponsoringowe marki. Operator stawia bowiem na imprezy, które po pierwsze docierają do grupy docelowej, po drugie wzmacniają główne atrybuty marki. Przy okazji tegorocznego Przystanku firmie zależało na podkreśleniu takich cech, jak użyteczność, energia, wspólne działanie. Miało być atrakcyjnie, intensywnie i bez nudy. A jednocześnie celem było stworzenie wyjątkowego/wyrazistego wydarzenia, które naturalnie wpisze się w program imprezy. Za organizację wydarzenia odpowiadała agencja PLEJ.

Realizacja

Wszystkie działania marki w czasie festiwalu odbywały się w specjalnie stworzonej "Strefie Play”. Była ona podzielona na dwie części: cienia i relaksu. W pierwszej, poza ochroną przed słońcem, można było doładować telefon komórkowy przy użyciu specjalnych „ładowarni”. Dla uczestników wydarzenia Play postawił komfortowe podesty pod umywalnię, przy których można było umyć się przy pomocy fioletowych węży – wszystko dla ułatwienia festiwalowego życia przyjeżdżającym na Przystanek Woodstock.

Strefa Relaksu Play została zbudowana z czterech pokaźnych basenów, gdzie Woodstockowicze mogli się schłodzić i brać udział w wodnych animacjach. Powstał też punkt metamorfoz (efekty można było podziwiać na ekranie diodowym) oraz atrakcje muzyczne, liczne konkursy z nagrodami, niespodzianki, transmisje koncertów. Jedną ze spektakularnych i angażujących zabaw był muzyczny korowód Play, który witał festiwalowiczów przyjeżdżających do Kostrzyna nad Odrą ze składem PKP „Dziadek". Specjalnie dla nich odbył się też powitalny koncert na Placu Wojska Polskiego.

Play na Woodstock

Big event

Najważniejszym wydarzeniem było ustanowienie Rekordu Guinnessa w jednoczesnym biciu w gigantyczny bęben. W akcji uczestniczyły 263 osoby. Przez ponad 5 minut wszyscy wygrywali rytm do "We Will Rock You” zespołu Queen. Rekord został oficjalnie potwierdzony przez specjalnego wysłannika Guinness World Records, który czuwał nad prawidłowym przebiegiem przedsięwzięcia. Jeszcze podczas Przystanku przedstawiciele Play mogli zaprezentować oficjalny certyfikat, a informacja o rekordzie była ogłoszona z głównej sceny festiwalu.

Rezultaty

W efekcie strefę Play odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy osób. Rozdano prawie pól miliona gadżetów (bandanek, toreb, czapeczek itd.). Przez strefę metamorfoz (gdzie można było zrobić sobie również pamiątkowe zdjęcie z Przystanku) przewinęło się wiele tysięcy osób, a w naszych basenach ochłodzenie i zabawę znalazło mnóstwo uczestników festiwalu.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.