Jak się ustanawia Rekord Guinnessa z Play?

Brief.pl / Inspiracje

Operator komórkowy Play po raz kolejny był obecny na Przystanku Woodstock jako partner i organizator wspaniałych atrakcji dla uczestników festiwalu. Najważniejszym wydarzeniem było ustanawianie Rekordu Guinnessa w jednoczesnym graniu na gigantycznym bębnie przez jak największą liczbę osób. Jak wyglądała realizacja?

-

Założenie

Obecność na Przystanku Woodstock idealnie wpisuje się w dotychczasowe działania sponsoringowe marki. Operator stawia bowiem na imprezy, które po pierwsze docierają do grupy docelowej, po drugie wzmacniają główne atrybuty marki. Przy okazji tegorocznego Przystanku firmie zależało na podkreśleniu takich cech, jak użyteczność, energia, wspólne działanie. Miało być atrakcyjnie, intensywnie i bez nudy. A jednocześnie celem było stworzenie wyjątkowego/wyrazistego wydarzenia, które naturalnie wpisze się w program imprezy. Za organizację wydarzenia odpowiadała agencja PLEJ.

Realizacja

Wszystkie działania marki w czasie festiwalu odbywały się w specjalnie stworzonej "Strefie Play”. Była ona podzielona na dwie części: cienia i relaksu. W pierwszej, poza ochroną przed słońcem, można było doładować telefon komórkowy przy użyciu specjalnych „ładowarni”. Dla uczestników wydarzenia Play postawił komfortowe podesty pod umywalnię, przy których można było umyć się przy pomocy fioletowych węży – wszystko dla ułatwienia festiwalowego życia przyjeżdżającym na Przystanek Woodstock.

Strefa Relaksu Play została zbudowana z czterech pokaźnych basenów, gdzie Woodstockowicze mogli się schłodzić i brać udział w wodnych animacjach. Powstał też punkt metamorfoz (efekty można było podziwiać na ekranie diodowym) oraz atrakcje muzyczne, liczne konkursy z nagrodami, niespodzianki, transmisje koncertów. Jedną ze spektakularnych i angażujących zabaw był muzyczny korowód Play, który witał festiwalowiczów przyjeżdżających do Kostrzyna nad Odrą ze składem PKP „Dziadek". Specjalnie dla nich odbył się też powitalny koncert na Placu Wojska Polskiego.

Play na Woodstock

Big event

Najważniejszym wydarzeniem było ustanowienie Rekordu Guinnessa w jednoczesnym biciu w gigantyczny bęben. W akcji uczestniczyły 263 osoby. Przez ponad 5 minut wszyscy wygrywali rytm do "We Will Rock You” zespołu Queen. Rekord został oficjalnie potwierdzony przez specjalnego wysłannika Guinness World Records, który czuwał nad prawidłowym przebiegiem przedsięwzięcia. Jeszcze podczas Przystanku przedstawiciele Play mogli zaprezentować oficjalny certyfikat, a informacja o rekordzie była ogłoszona z głównej sceny festiwalu.

Rezultaty

W efekcie strefę Play odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy osób. Rozdano prawie pól miliona gadżetów (bandanek, toreb, czapeczek itd.). Przez strefę metamorfoz (gdzie można było zrobić sobie również pamiątkowe zdjęcie z Przystanku) przewinęło się wiele tysięcy osób, a w naszych basenach ochłodzenie i zabawę znalazło mnóstwo uczestników festiwalu.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.