Jak się ustanawia Rekord Guinnessa z Play?

Brief.pl / Inspiracje

Operator komórkowy Play po raz kolejny był obecny na Przystanku Woodstock jako partner i organizator wspaniałych atrakcji dla uczestników festiwalu. Najważniejszym wydarzeniem było ustanawianie Rekordu Guinnessa w jednoczesnym graniu na gigantycznym bębnie przez jak największą liczbę osób. Jak wyglądała realizacja?

-

Założenie

Obecność na Przystanku Woodstock idealnie wpisuje się w dotychczasowe działania sponsoringowe marki. Operator stawia bowiem na imprezy, które po pierwsze docierają do grupy docelowej, po drugie wzmacniają główne atrybuty marki. Przy okazji tegorocznego Przystanku firmie zależało na podkreśleniu takich cech, jak użyteczność, energia, wspólne działanie. Miało być atrakcyjnie, intensywnie i bez nudy. A jednocześnie celem było stworzenie wyjątkowego/wyrazistego wydarzenia, które naturalnie wpisze się w program imprezy. Za organizację wydarzenia odpowiadała agencja PLEJ.

Realizacja

Wszystkie działania marki w czasie festiwalu odbywały się w specjalnie stworzonej "Strefie Play”. Była ona podzielona na dwie części: cienia i relaksu. W pierwszej, poza ochroną przed słońcem, można było doładować telefon komórkowy przy użyciu specjalnych „ładowarni”. Dla uczestników wydarzenia Play postawił komfortowe podesty pod umywalnię, przy których można było umyć się przy pomocy fioletowych węży – wszystko dla ułatwienia festiwalowego życia przyjeżdżającym na Przystanek Woodstock.

Strefa Relaksu Play została zbudowana z czterech pokaźnych basenów, gdzie Woodstockowicze mogli się schłodzić i brać udział w wodnych animacjach. Powstał też punkt metamorfoz (efekty można było podziwiać na ekranie diodowym) oraz atrakcje muzyczne, liczne konkursy z nagrodami, niespodzianki, transmisje koncertów. Jedną ze spektakularnych i angażujących zabaw był muzyczny korowód Play, który witał festiwalowiczów przyjeżdżających do Kostrzyna nad Odrą ze składem PKP „Dziadek". Specjalnie dla nich odbył się też powitalny koncert na Placu Wojska Polskiego.

Play na Woodstock

Big event

Najważniejszym wydarzeniem było ustanowienie Rekordu Guinnessa w jednoczesnym biciu w gigantyczny bęben. W akcji uczestniczyły 263 osoby. Przez ponad 5 minut wszyscy wygrywali rytm do "We Will Rock You” zespołu Queen. Rekord został oficjalnie potwierdzony przez specjalnego wysłannika Guinness World Records, który czuwał nad prawidłowym przebiegiem przedsięwzięcia. Jeszcze podczas Przystanku przedstawiciele Play mogli zaprezentować oficjalny certyfikat, a informacja o rekordzie była ogłoszona z głównej sceny festiwalu.

Rezultaty

W efekcie strefę Play odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy osób. Rozdano prawie pól miliona gadżetów (bandanek, toreb, czapeczek itd.). Przez strefę metamorfoz (gdzie można było zrobić sobie również pamiątkowe zdjęcie z Przystanku) przewinęło się wiele tysięcy osób, a w naszych basenach ochłodzenie i zabawę znalazło mnóstwo uczestników festiwalu.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.