Jak się ustanawia Rekord Guinnessa z Play?

Brief.pl / Inspiracje

Operator komórkowy Play po raz kolejny był obecny na Przystanku Woodstock jako partner i organizator wspaniałych atrakcji dla uczestników festiwalu. Najważniejszym wydarzeniem było ustanawianie Rekordu Guinnessa w jednoczesnym graniu na gigantycznym bębnie przez jak największą liczbę osób. Jak wyglądała realizacja?

-

Założenie

Obecność na Przystanku Woodstock idealnie wpisuje się w dotychczasowe działania sponsoringowe marki. Operator stawia bowiem na imprezy, które po pierwsze docierają do grupy docelowej, po drugie wzmacniają główne atrybuty marki. Przy okazji tegorocznego Przystanku firmie zależało na podkreśleniu takich cech, jak użyteczność, energia, wspólne działanie. Miało być atrakcyjnie, intensywnie i bez nudy. A jednocześnie celem było stworzenie wyjątkowego/wyrazistego wydarzenia, które naturalnie wpisze się w program imprezy. Za organizację wydarzenia odpowiadała agencja PLEJ.

Realizacja

Wszystkie działania marki w czasie festiwalu odbywały się w specjalnie stworzonej "Strefie Play”. Była ona podzielona na dwie części: cienia i relaksu. W pierwszej, poza ochroną przed słońcem, można było doładować telefon komórkowy przy użyciu specjalnych „ładowarni”. Dla uczestników wydarzenia Play postawił komfortowe podesty pod umywalnię, przy których można było umyć się przy pomocy fioletowych węży – wszystko dla ułatwienia festiwalowego życia przyjeżdżającym na Przystanek Woodstock.

Strefa Relaksu Play została zbudowana z czterech pokaźnych basenów, gdzie Woodstockowicze mogli się schłodzić i brać udział w wodnych animacjach. Powstał też punkt metamorfoz (efekty można było podziwiać na ekranie diodowym) oraz atrakcje muzyczne, liczne konkursy z nagrodami, niespodzianki, transmisje koncertów. Jedną ze spektakularnych i angażujących zabaw był muzyczny korowód Play, który witał festiwalowiczów przyjeżdżających do Kostrzyna nad Odrą ze składem PKP „Dziadek". Specjalnie dla nich odbył się też powitalny koncert na Placu Wojska Polskiego.

Play na Woodstock

Big event

Najważniejszym wydarzeniem było ustanowienie Rekordu Guinnessa w jednoczesnym biciu w gigantyczny bęben. W akcji uczestniczyły 263 osoby. Przez ponad 5 minut wszyscy wygrywali rytm do "We Will Rock You” zespołu Queen. Rekord został oficjalnie potwierdzony przez specjalnego wysłannika Guinness World Records, który czuwał nad prawidłowym przebiegiem przedsięwzięcia. Jeszcze podczas Przystanku przedstawiciele Play mogli zaprezentować oficjalny certyfikat, a informacja o rekordzie była ogłoszona z głównej sceny festiwalu.

Rezultaty

W efekcie strefę Play odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy osób. Rozdano prawie pól miliona gadżetów (bandanek, toreb, czapeczek itd.). Przez strefę metamorfoz (gdzie można było zrobić sobie również pamiątkowe zdjęcie z Przystanku) przewinęło się wiele tysięcy osób, a w naszych basenach ochłodzenie i zabawę znalazło mnóstwo uczestników festiwalu.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.