Oferta specjalna Adobe dla fotografów

Oferta specjalna Adobe dla fotografów

Brief.pl / Aktualności

Już za niecałe 10 dol. można nabyć miesięczny abonament na Photoshop CC oraz Lightroom 5. Dodatkowo użytkownicy otrzymują dostęp do Behance ProSite oraz 20 GB wirtualnego dysku w chmurze.

-

Oferta została stworzona na potrzeby osób zajmujących się wyłącznie fotografią. Z promocyjnej oferty można skorzystać wyłącznie do końca bieżącego roku. Użytkownicy, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty w tym roku, będą płacić taką samą opłatę (czyli 9,99 dol. za miesiąc) również po upływie okresu promocyjnego.

Niestety, aby skorzystać z oferty trzeba posiadać oryginalną wersję Photoshopa (minimalnie Photoshop CS3).

Od maja 2013 roku, czyli momentu wdrożenia nowego modelu sprzedaży opartego o zakup miesięcznego dostępu do narzędzi Adobe, firma notuje szybki wzrost klientów. W czerwcu tego roku Adobe posiadała już 700 tys. płacących subskrybentów. Cena najtańszego pakietu to 49,99 dol. miesięcznie, za dostęp do wybranego narzędzia trzeba zapłacić conajmniej 19.99 dol.

Czy wyżej wspomniana oferta promocyjna sprawi, że Adobe przekroczy liczbę miliona klientów miesięcznie?

 

Źródło: techcrunch.com

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.