Oferta specjalna Adobe dla fotografów

Oferta specjalna Adobe dla fotografów

Brief.pl / Aktualności

Już za niecałe 10 dol. można nabyć miesięczny abonament na Photoshop CC oraz Lightroom 5. Dodatkowo użytkownicy otrzymują dostęp do Behance ProSite oraz 20 GB wirtualnego dysku w chmurze.

-

Oferta została stworzona na potrzeby osób zajmujących się wyłącznie fotografią. Z promocyjnej oferty można skorzystać wyłącznie do końca bieżącego roku. Użytkownicy, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty w tym roku, będą płacić taką samą opłatę (czyli 9,99 dol. za miesiąc) również po upływie okresu promocyjnego.

Niestety, aby skorzystać z oferty trzeba posiadać oryginalną wersję Photoshopa (minimalnie Photoshop CS3).

Od maja 2013 roku, czyli momentu wdrożenia nowego modelu sprzedaży opartego o zakup miesięcznego dostępu do narzędzi Adobe, firma notuje szybki wzrost klientów. W czerwcu tego roku Adobe posiadała już 700 tys. płacących subskrybentów. Cena najtańszego pakietu to 49,99 dol. miesięcznie, za dostęp do wybranego narzędzia trzeba zapłacić conajmniej 19.99 dol.

Czy wyżej wspomniana oferta promocyjna sprawi, że Adobe przekroczy liczbę miliona klientów miesięcznie?

 

Źródło: techcrunch.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.