Oferta specjalna Adobe dla fotografów

Oferta specjalna Adobe dla fotografów

Brief.pl / Aktualności

Już za niecałe 10 dol. można nabyć miesięczny abonament na Photoshop CC oraz Lightroom 5. Dodatkowo użytkownicy otrzymują dostęp do Behance ProSite oraz 20 GB wirtualnego dysku w chmurze.

-

Oferta została stworzona na potrzeby osób zajmujących się wyłącznie fotografią. Z promocyjnej oferty można skorzystać wyłącznie do końca bieżącego roku. Użytkownicy, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty w tym roku, będą płacić taką samą opłatę (czyli 9,99 dol. za miesiąc) również po upływie okresu promocyjnego.

Niestety, aby skorzystać z oferty trzeba posiadać oryginalną wersję Photoshopa (minimalnie Photoshop CS3).

Od maja 2013 roku, czyli momentu wdrożenia nowego modelu sprzedaży opartego o zakup miesięcznego dostępu do narzędzi Adobe, firma notuje szybki wzrost klientów. W czerwcu tego roku Adobe posiadała już 700 tys. płacących subskrybentów. Cena najtańszego pakietu to 49,99 dol. miesięcznie, za dostęp do wybranego narzędzia trzeba zapłacić conajmniej 19.99 dol.

Czy wyżej wspomniana oferta promocyjna sprawi, że Adobe przekroczy liczbę miliona klientów miesięcznie?

 

Źródło: techcrunch.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.