Welcome Festival 2013: Debata "Po produktach ich poznacie. Wpływ firm i produktów na budowę marki miejsc."

Brief TV / Wiedza

Debata, która odbyła się podczas Welcome Festival 2013 pt.: "Po produktach ich poznacie. Wpływ firm i produktów na budowę marki miejsc".

-

W debacie wzięli udział:

- Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji, Urząd m.st. Warszawy
- dr Marta Hereźniak, Uniwersytet Łódzki
- Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy
- Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji, Orange Polska
- Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży, Poczta Polska
- Ryszard Topola, specjalista ds. marketingu, ZOO Wrocław

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.