LinkedIn – gigant content marketingu

LinkedIn – gigant content marketingu

Brief.pl / Aktualności

LinkedIn przebojem zdobywa serca marketerów, którzy coraz chętniej korzystają z możliwości reklamowych serwisu. Ma to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe firmy, której prognozy mówią o ponad 46 procentowym wzroście przychodu w 2013 względem ubiegłego roku.

-

- LinkedIn to serwis, który od kilkunastu miesięcy przeżywa renesans związany ze strategicznymi zmianami dotyczącymi charakterystyki witryny. Początkowo był to biznesowy serwis społecznościowy, który kojarzono głównie z tematem zatrudnienia, jednak z biegiem czasu coraz większy nacisk kładziono na treści serwowane użytkownikom. Obecnie LinkedIn określany jest jako platforma z treściami skierowanymi do przedstawicieli biznesu i w tej roli dynamicznie przyciąga nowych użytkowników, a także coraz szersze uznanie wśród marketerów. – mówi Tomasz Pudlis, CEO sieci reklamy premium BAN.pl.

Reklamodawcy w LinkedIn znajdą cały szereg możliwości dotarcia do użytkowników w naturalnych dla nich sytuacjach – szukając informacji, nawiązując kontakty biznesowe czy też uczestnicząc w grupach dyskusyjnych. Tylko w ostatnim czasie wprowadzono Sponsorowane Aktualizacje, a także (dzięki nabyciu Slideshare) reklamy zawierające prezentacje multimedialne. Można oczekiwać, że to nie koniec transformacji LinkedIn, jednak już teraz jest to doskonałe i – przede wszystkim – bardzo skuteczne narzędzie content marketingowe.

Zmiany w LinkedIn nie umknęły uwadze specjalistów od marketingu – w Stanach Zjednoczonych około 80 proc. marketerów wykorzystuje LinkedIn w swoich kampaniach (źródło: „Changes at LinkedIn Create New”; eMarketer). Optymistycznie wyglądają również przychody serwisu, które w 2013 w porównaniu z ubiegłym rokiem zwiększą się o około 46 proc., a w 2014 dojdą do poziomu ponad pół miliarda dolarów.

Przychody LinkedIn

Obecnie LinkedIn jest drugim największym serwisem zrzeszającym społeczności – liderem jest oczywiście Facebook, jednak w ostatnich miesiącach LN zostawił w tyle serwis Twitter (wg ComScore).

Przeczytaj również:

Nowy wygląd grup dyskusyjnych na LinkedIn

LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

Tagi:

linkedin

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.