wp - grudzien 2016

LinkedIn – gigant content marketingu

LinkedIn – gigant content marketingu

Brief.pl / Aktualności

LinkedIn przebojem zdobywa serca marketerów, którzy coraz chętniej korzystają z możliwości reklamowych serwisu. Ma to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe firmy, której prognozy mówią o ponad 46 procentowym wzroście przychodu w 2013 względem ubiegłego roku.

-

- LinkedIn to serwis, który od kilkunastu miesięcy przeżywa renesans związany ze strategicznymi zmianami dotyczącymi charakterystyki witryny. Początkowo był to biznesowy serwis społecznościowy, który kojarzono głównie z tematem zatrudnienia, jednak z biegiem czasu coraz większy nacisk kładziono na treści serwowane użytkownikom. Obecnie LinkedIn określany jest jako platforma z treściami skierowanymi do przedstawicieli biznesu i w tej roli dynamicznie przyciąga nowych użytkowników, a także coraz szersze uznanie wśród marketerów. – mówi Tomasz Pudlis, CEO sieci reklamy premium BAN.pl.

Reklamodawcy w LinkedIn znajdą cały szereg możliwości dotarcia do użytkowników w naturalnych dla nich sytuacjach – szukając informacji, nawiązując kontakty biznesowe czy też uczestnicząc w grupach dyskusyjnych. Tylko w ostatnim czasie wprowadzono Sponsorowane Aktualizacje, a także (dzięki nabyciu Slideshare) reklamy zawierające prezentacje multimedialne. Można oczekiwać, że to nie koniec transformacji LinkedIn, jednak już teraz jest to doskonałe i – przede wszystkim – bardzo skuteczne narzędzie content marketingowe.

Zmiany w LinkedIn nie umknęły uwadze specjalistów od marketingu – w Stanach Zjednoczonych około 80 proc. marketerów wykorzystuje LinkedIn w swoich kampaniach (źródło: „Changes at LinkedIn Create New”; eMarketer). Optymistycznie wyglądają również przychody serwisu, które w 2013 w porównaniu z ubiegłym rokiem zwiększą się o około 46 proc., a w 2014 dojdą do poziomu ponad pół miliarda dolarów.

Przychody LinkedIn

Obecnie LinkedIn jest drugim największym serwisem zrzeszającym społeczności – liderem jest oczywiście Facebook, jednak w ostatnich miesiącach LN zostawił w tyle serwis Twitter (wg ComScore).

Przeczytaj również:

Nowy wygląd grup dyskusyjnych na LinkedIn

LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

Tagi:

linkedin

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.