Havas Worldwide twórcą marki Kurka Wolna

Brief.pl / Aktualności

Grupa Havas Worldwide jest odpowiedzialna za stworzenie nowej marki jaj z chowu wolno wybiegowego – Kurka Wolna. Agencje należące do struktur Havas Worldwide w Polsce stworzyły całościową strategię, pozycjonowanie oraz kierunki spójnego rozwoju nowego brandu, włączając w to nazwę, identyfikację wizualną oraz niestandardowe pomysły na działania komunikacyjne.

-

Grupa Havas Worldwide prowadzi działania na rzecz marki w ramach komunikacji zintegrowanej, począwszy od wykorzystania kompetencji digital, poprzez brand management, activation i PR. Jest jednocześnie odpowiedzialna za całościową strategię marketingową marki, włączając w to wsparcie w zakresie budowania dystrybucji.

Komunikacja marki jest skupiona głównie w obszarze digital – na specjalnie stworzonym fan page’u Kurki Wolnej na Facebooku oraz na dedykowanej stronie internetowej marki. Od września nową markę wspiera kampania OOH oraz on-line wraz z dedykowanym filmem reklamowym.

Producentem Kurki Wolnej jest firma Polskie Fermy Grupa Producentów Sp. z o.o.

Więcej informacji na temat Kurki Wolnej:

www.kurkawolna.pl

https://www.facebook.com/KurkaWolna

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.