Havas Worldwide twórcą marki Kurka Wolna

Brief.pl / Aktualności

Grupa Havas Worldwide jest odpowiedzialna za stworzenie nowej marki jaj z chowu wolno wybiegowego – Kurka Wolna. Agencje należące do struktur Havas Worldwide w Polsce stworzyły całościową strategię, pozycjonowanie oraz kierunki spójnego rozwoju nowego brandu, włączając w to nazwę, identyfikację wizualną oraz niestandardowe pomysły na działania komunikacyjne.

-

Grupa Havas Worldwide prowadzi działania na rzecz marki w ramach komunikacji zintegrowanej, począwszy od wykorzystania kompetencji digital, poprzez brand management, activation i PR. Jest jednocześnie odpowiedzialna za całościową strategię marketingową marki, włączając w to wsparcie w zakresie budowania dystrybucji.

Komunikacja marki jest skupiona głównie w obszarze digital – na specjalnie stworzonym fan page’u Kurki Wolnej na Facebooku oraz na dedykowanej stronie internetowej marki. Od września nową markę wspiera kampania OOH oraz on-line wraz z dedykowanym filmem reklamowym.

Producentem Kurki Wolnej jest firma Polskie Fermy Grupa Producentów Sp. z o.o.

Więcej informacji na temat Kurki Wolnej:

www.kurkawolna.pl

https://www.facebook.com/KurkaWolna

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.