Havas Worldwide twórcą marki Kurka Wolna

Brief.pl / Aktualności

Grupa Havas Worldwide jest odpowiedzialna za stworzenie nowej marki jaj z chowu wolno wybiegowego – Kurka Wolna. Agencje należące do struktur Havas Worldwide w Polsce stworzyły całościową strategię, pozycjonowanie oraz kierunki spójnego rozwoju nowego brandu, włączając w to nazwę, identyfikację wizualną oraz niestandardowe pomysły na działania komunikacyjne.

-

Grupa Havas Worldwide prowadzi działania na rzecz marki w ramach komunikacji zintegrowanej, począwszy od wykorzystania kompetencji digital, poprzez brand management, activation i PR. Jest jednocześnie odpowiedzialna za całościową strategię marketingową marki, włączając w to wsparcie w zakresie budowania dystrybucji.

Komunikacja marki jest skupiona głównie w obszarze digital – na specjalnie stworzonym fan page’u Kurki Wolnej na Facebooku oraz na dedykowanej stronie internetowej marki. Od września nową markę wspiera kampania OOH oraz on-line wraz z dedykowanym filmem reklamowym.

Producentem Kurki Wolnej jest firma Polskie Fermy Grupa Producentów Sp. z o.o.

Więcej informacji na temat Kurki Wolnej:

www.kurkawolna.pl

https://www.facebook.com/KurkaWolna

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.