Eskadra zachęca do inwestycji na Śląsku

Brief for Poland / Aktualności

Rusza kampania promująca tereny inwestycyjne w województwie śląskim. Działania mają na celu ukazać atrakcyjność inwestycyjną regionu oraz przybliżyć rozmach zrealizowanych projektów infrastrukturalnych.

-

W ramach kampanii został przygotowany spot telewizyjny oraz bilboardy sponsorskie. Całość działań realizowana jest w ramach projektu „Województwo śląskie – tu się inwestuje”.

– Tworząc spot skupiliśmy się na kluczowych, naturalnych cechach województwa, które mają największy wpływ na decyzje inwestorów. Chcemy pokazać woj. śląskie jako nowoczesny region, w którym infrastruktura drogowa stała się symbolem rozwoju oraz synonimem sukcesu. Wyobraziliśmy sobie ogromny, biznesowy organizm, który ma swój krwiobieg (drogi), jest zaludniony mnóstwem kompetentnych, pracowitych ludzi oraz jest poruszany pozytywną energią. Udało nam się nadać spotowi odpowiedni rytm, który odzwierciedla puls tego organizmu – mówi Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny w Grupie Eskadra.

Kampania promocyjna będzie prowadzona od 1 do 30 września br. Emisja spotów i bilboardów sponsorskich obejmuje kanały telewizyjne TVN24, TVN CNBC oraz Polsat News, a także telewizję internetową TVNCNBC.pl i TVN24.pl.

Za kreację oraz realizację kampanii promocyjnej odpowiada Grupa Eskadra.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?