Eskadra zachęca do inwestycji na Śląsku

Brief for Poland / Aktualności

Rusza kampania promująca tereny inwestycyjne w województwie śląskim. Działania mają na celu ukazać atrakcyjność inwestycyjną regionu oraz przybliżyć rozmach zrealizowanych projektów infrastrukturalnych.

-

W ramach kampanii został przygotowany spot telewizyjny oraz bilboardy sponsorskie. Całość działań realizowana jest w ramach projektu „Województwo śląskie – tu się inwestuje”.

– Tworząc spot skupiliśmy się na kluczowych, naturalnych cechach województwa, które mają największy wpływ na decyzje inwestorów. Chcemy pokazać woj. śląskie jako nowoczesny region, w którym infrastruktura drogowa stała się symbolem rozwoju oraz synonimem sukcesu. Wyobraziliśmy sobie ogromny, biznesowy organizm, który ma swój krwiobieg (drogi), jest zaludniony mnóstwem kompetentnych, pracowitych ludzi oraz jest poruszany pozytywną energią. Udało nam się nadać spotowi odpowiedni rytm, który odzwierciedla puls tego organizmu – mówi Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny w Grupie Eskadra.

Kampania promocyjna będzie prowadzona od 1 do 30 września br. Emisja spotów i bilboardów sponsorskich obejmuje kanały telewizyjne TVN24, TVN CNBC oraz Polsat News, a także telewizję internetową TVNCNBC.pl i TVN24.pl.

Za kreację oraz realizację kampanii promocyjnej odpowiada Grupa Eskadra.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.