Eskadra zachęca do inwestycji na Śląsku

Brief for Poland / Aktualności

Rusza kampania promująca tereny inwestycyjne w województwie śląskim. Działania mają na celu ukazać atrakcyjność inwestycyjną regionu oraz przybliżyć rozmach zrealizowanych projektów infrastrukturalnych.

-

W ramach kampanii został przygotowany spot telewizyjny oraz bilboardy sponsorskie. Całość działań realizowana jest w ramach projektu „Województwo śląskie – tu się inwestuje”.

– Tworząc spot skupiliśmy się na kluczowych, naturalnych cechach województwa, które mają największy wpływ na decyzje inwestorów. Chcemy pokazać woj. śląskie jako nowoczesny region, w którym infrastruktura drogowa stała się symbolem rozwoju oraz synonimem sukcesu. Wyobraziliśmy sobie ogromny, biznesowy organizm, który ma swój krwiobieg (drogi), jest zaludniony mnóstwem kompetentnych, pracowitych ludzi oraz jest poruszany pozytywną energią. Udało nam się nadać spotowi odpowiedni rytm, który odzwierciedla puls tego organizmu – mówi Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny w Grupie Eskadra.

Kampania promocyjna będzie prowadzona od 1 do 30 września br. Emisja spotów i bilboardów sponsorskich obejmuje kanały telewizyjne TVN24, TVN CNBC oraz Polsat News, a także telewizję internetową TVNCNBC.pl i TVN24.pl.

Za kreację oraz realizację kampanii promocyjnej odpowiada Grupa Eskadra.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.