180heartbeats + JUNG v. MATT wzmacnia dział social media

180heartbeats + JUNG  v. MATT wzmacnia dział social media

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT dołączyła Monika Sidorowicz. Jako Social Media Manager będzie odpowiadać za rozwój oferty działań społecznościowych oraz wspierać strategię i kreację w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii.

-

Monika Sidorowicz już od września pokieruje działem social media w 180heartbeats. Agencja zrealizowała wiele kampanii w mediach społecznościowych, m.in.: Ballantine’s w Polsce, Jameson Destylator Znajomych, Nokia Snake, Millenium 3 kroki do celu, szereg akcji dla marki Hellmann’s czy Dzieciak Potrafi dla marki Rama.

Monika ma pięcioletnie doświadczenie w obszarze digitalu i social mediów. Z sukcesami realizowała projekty dla takich marek jak Bushmills Irish Whiskey (koncern Diageo), Garnier, Maspex, Generali. Pracowała w BrainJuice Group i Harder & Harder. Swoje doświadczenie poszerzała także w agencjach PR i consultingowych oraz przygotowując przedsięwzięcia kulturalne. Jej osiągnięcia zostały docenione nagrodami, między innymi Diageo Marketing Brillance Awards (w kategorii: najlepsza kampania zintegrowana marki alkoholowej koncernu w roku 2012) oraz „Wdechami” Gazety CoJestGrane - za współorganizację, w ramach S1 Warsaw, pierwszych polskich obchodów Record Store Day.

- W dobie absolutnego przesycenia mediów społecznościowych contentem i infantylizacji publikowanych treści, można z przekonaniem stwierdzić, że wiele marek mogłoby w ogóle zrezygnować z tego rodzaju komunikacji. Branded content i jego dystrybucja mają rację bytu tylko wtedy, gdy udostępniany materiał jest naprawdę wysokiej jakości i stoi za nim szersza koncepcja działań – tak Monika Sidorowicz określa podstawę aktywności marek w social mediach.

Zmiany w dziale social media pozwolą wzmocnić kompetencje 180 w świadczeniu usług nowoczesnej komunikacji marek.Usprawnią też proces opracowywania strategii, przygotowywania materiałów kreatywnych oraz planowania kampanii w mediach społecznościowych. Doświadczenie Moniki Sidorowicz będzie istotnym wsparciem zarówno przy bieżących projektach, jak i przy przetargach.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.