180heartbeats + JUNG v. MATT wzmacnia dział social media

180heartbeats + JUNG  v. MATT wzmacnia dział social media

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT dołączyła Monika Sidorowicz. Jako Social Media Manager będzie odpowiadać za rozwój oferty działań społecznościowych oraz wspierać strategię i kreację w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii.

-

Monika Sidorowicz już od września pokieruje działem social media w 180heartbeats. Agencja zrealizowała wiele kampanii w mediach społecznościowych, m.in.: Ballantine’s w Polsce, Jameson Destylator Znajomych, Nokia Snake, Millenium 3 kroki do celu, szereg akcji dla marki Hellmann’s czy Dzieciak Potrafi dla marki Rama.

Monika ma pięcioletnie doświadczenie w obszarze digitalu i social mediów. Z sukcesami realizowała projekty dla takich marek jak Bushmills Irish Whiskey (koncern Diageo), Garnier, Maspex, Generali. Pracowała w BrainJuice Group i Harder & Harder. Swoje doświadczenie poszerzała także w agencjach PR i consultingowych oraz przygotowując przedsięwzięcia kulturalne. Jej osiągnięcia zostały docenione nagrodami, między innymi Diageo Marketing Brillance Awards (w kategorii: najlepsza kampania zintegrowana marki alkoholowej koncernu w roku 2012) oraz „Wdechami” Gazety CoJestGrane - za współorganizację, w ramach S1 Warsaw, pierwszych polskich obchodów Record Store Day.

- W dobie absolutnego przesycenia mediów społecznościowych contentem i infantylizacji publikowanych treści, można z przekonaniem stwierdzić, że wiele marek mogłoby w ogóle zrezygnować z tego rodzaju komunikacji. Branded content i jego dystrybucja mają rację bytu tylko wtedy, gdy udostępniany materiał jest naprawdę wysokiej jakości i stoi za nim szersza koncepcja działań – tak Monika Sidorowicz określa podstawę aktywności marek w social mediach.

Zmiany w dziale social media pozwolą wzmocnić kompetencje 180 w świadczeniu usług nowoczesnej komunikacji marek.Usprawnią też proces opracowywania strategii, przygotowywania materiałów kreatywnych oraz planowania kampanii w mediach społecznościowych. Doświadczenie Moniki Sidorowicz będzie istotnym wsparciem zarówno przy bieżących projektach, jak i przy przetargach.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.