180heartbeats + JUNG v. MATT wzmacnia dział social media

180heartbeats + JUNG  v. MATT wzmacnia dział social media

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT dołączyła Monika Sidorowicz. Jako Social Media Manager będzie odpowiadać za rozwój oferty działań społecznościowych oraz wspierać strategię i kreację w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii.

-

Monika Sidorowicz już od września pokieruje działem social media w 180heartbeats. Agencja zrealizowała wiele kampanii w mediach społecznościowych, m.in.: Ballantine’s w Polsce, Jameson Destylator Znajomych, Nokia Snake, Millenium 3 kroki do celu, szereg akcji dla marki Hellmann’s czy Dzieciak Potrafi dla marki Rama.

Monika ma pięcioletnie doświadczenie w obszarze digitalu i social mediów. Z sukcesami realizowała projekty dla takich marek jak Bushmills Irish Whiskey (koncern Diageo), Garnier, Maspex, Generali. Pracowała w BrainJuice Group i Harder & Harder. Swoje doświadczenie poszerzała także w agencjach PR i consultingowych oraz przygotowując przedsięwzięcia kulturalne. Jej osiągnięcia zostały docenione nagrodami, między innymi Diageo Marketing Brillance Awards (w kategorii: najlepsza kampania zintegrowana marki alkoholowej koncernu w roku 2012) oraz „Wdechami” Gazety CoJestGrane - za współorganizację, w ramach S1 Warsaw, pierwszych polskich obchodów Record Store Day.

- W dobie absolutnego przesycenia mediów społecznościowych contentem i infantylizacji publikowanych treści, można z przekonaniem stwierdzić, że wiele marek mogłoby w ogóle zrezygnować z tego rodzaju komunikacji. Branded content i jego dystrybucja mają rację bytu tylko wtedy, gdy udostępniany materiał jest naprawdę wysokiej jakości i stoi za nim szersza koncepcja działań – tak Monika Sidorowicz określa podstawę aktywności marek w social mediach.

Zmiany w dziale social media pozwolą wzmocnić kompetencje 180 w świadczeniu usług nowoczesnej komunikacji marek.Usprawnią też proces opracowywania strategii, przygotowywania materiałów kreatywnych oraz planowania kampanii w mediach społecznościowych. Doświadczenie Moniki Sidorowicz będzie istotnym wsparciem zarówno przy bieżących projektach, jak i przy przetargach.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?