Anna Gancarz-Luboń odchodzi z Ringier Axel Springer Polska

Anna Gancarz-Luboń odchodzi z Ringier Axel Springer Polska

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu Ringier Axel Springer Polska dołączyła Anna Marucha. Jako menedżer komunikacji korporacyjnej będzie się zajmować komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną oraz koordynacją działań CSR spółki.

-

Anna Marucha zastąpi dotychczasową rzeczniczkę prasową firmy, Annę Gancarz-Luboń, która po pięciu latach rozstaje się z Ringier Axel Springer Polska.

Do zadań menedżera komunikacji korporacyjnej będą należały relacje z mediami, komunikacja wewnętrzna i koordynacja działań CSR na poziomie korporacyjnym.

Anna Marucha przez ostatnie dwa lata związana była z firmą LexisNexis, gdzie zajmowała się marketingiem, komunikacją i rozwojem produktów.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.