Anna Gancarz-Luboń odchodzi z Ringier Axel Springer Polska

Anna Gancarz-Luboń odchodzi z Ringier Axel Springer Polska

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu Ringier Axel Springer Polska dołączyła Anna Marucha. Jako menedżer komunikacji korporacyjnej będzie się zajmować komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną oraz koordynacją działań CSR spółki.

-

Anna Marucha zastąpi dotychczasową rzeczniczkę prasową firmy, Annę Gancarz-Luboń, która po pięciu latach rozstaje się z Ringier Axel Springer Polska.

Do zadań menedżera komunikacji korporacyjnej będą należały relacje z mediami, komunikacja wewnętrzna i koordynacja działań CSR na poziomie korporacyjnym.

Anna Marucha przez ostatnie dwa lata związana była z firmą LexisNexis, gdzie zajmowała się marketingiem, komunikacją i rozwojem produktów.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.