Wystarczy jeden metr

Wystarczy jeden metr

Brief for Poland / Inspiracje

„1 metr. Proszę tylko o tyle” to hasło kampanii promującej zasady bezpiecznego wyprzedzania rowerzystów przez kierowców samochodów osobowych, zorganizowanej przez m.st. Warszawy i Zarząd Transportu Miejskiego.

-

Kampania ma zwrócić kierowcom uwagę na zasady bezpiecznego wyprzedzania rowerzystów - w odległości przynajmniej jednego metra.

W ramach akcji od 30 sierpnia do 30 września,  na 70 autobusach kursujących po Warszawie będzie można zobaczyć plakat autorstwa Krzysztofa Kowalczyka, uznany za najlepszy w konkursie, ogłoszonym w pod koniec lipca tego roku.

Partnerami kampanii są: Miejskie Zakłady Autobusowe, Nextbike, fundacja Rower w Mieście, portal terazrower.pl, portal polskanarowery.pl oraz Warszawska Masa Krytyczna.

::

Źródło: www.um.warszawa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.