Wystarczy jeden metr

Wystarczy jeden metr

Brief for Poland / Inspiracje

„1 metr. Proszę tylko o tyle” to hasło kampanii promującej zasady bezpiecznego wyprzedzania rowerzystów przez kierowców samochodów osobowych, zorganizowanej przez m.st. Warszawy i Zarząd Transportu Miejskiego.

-

Kampania ma zwrócić kierowcom uwagę na zasady bezpiecznego wyprzedzania rowerzystów - w odległości przynajmniej jednego metra.

W ramach akcji od 30 sierpnia do 30 września,  na 70 autobusach kursujących po Warszawie będzie można zobaczyć plakat autorstwa Krzysztofa Kowalczyka, uznany za najlepszy w konkursie, ogłoszonym w pod koniec lipca tego roku.

Partnerami kampanii są: Miejskie Zakłady Autobusowe, Nextbike, fundacja Rower w Mieście, portal terazrower.pl, portal polskanarowery.pl oraz Warszawska Masa Krytyczna.

::

Źródło: www.um.warszawa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.