Wystarczy jeden metr

Wystarczy jeden metr

Brief for Poland / Inspiracje

„1 metr. Proszę tylko o tyle” to hasło kampanii promującej zasady bezpiecznego wyprzedzania rowerzystów przez kierowców samochodów osobowych, zorganizowanej przez m.st. Warszawy i Zarząd Transportu Miejskiego.

-

Kampania ma zwrócić kierowcom uwagę na zasady bezpiecznego wyprzedzania rowerzystów - w odległości przynajmniej jednego metra.

W ramach akcji od 30 sierpnia do 30 września,  na 70 autobusach kursujących po Warszawie będzie można zobaczyć plakat autorstwa Krzysztofa Kowalczyka, uznany za najlepszy w konkursie, ogłoszonym w pod koniec lipca tego roku.

Partnerami kampanii są: Miejskie Zakłady Autobusowe, Nextbike, fundacja Rower w Mieście, portal terazrower.pl, portal polskanarowery.pl oraz Warszawska Masa Krytyczna.

::

Źródło: www.um.warszawa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.