Gwiazdy siatkówki plażowej dla Rodzinnych Domów Dziecka

Gwiazdy siatkówki plażowej dla Rodzinnych Domów Dziecka

Brief.pl / CSR

Ponad 100 wychowanków Rodzinnych Domów Dziecka wraz z opiekunami przebywało na obozie siatkarskim w nadmorskim Niechorzu. Letni wypoczynek umilały uczestnikom kolonii wspólne zajęcia sportowe prowadzone przez największe polskie gwiazdy piłki plażowej w ramach Rodzinnej Akademii Siatkówki.

-

Dzięki współpracy PKN Orlen z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej ćwiczenia prowadziły najbardziej rozpoznawalne duety siatkarskie jak Grzegorz Fijałek i Mariusz Prudel, Kinga Kołosińska oraz Monika Brzostek, Piotr Kantor i Bartosz Łosiak, a także Michał Kądzioła i Jakub Szałankiewicz.

Rodzinna Akademia Siatkówki, w ramach której odbył się pierwszy obóz siatkarski, to nowa inicjatywa PKN Orlen i Fundacji Orlen – Dar Serca, służąca motywowaniu młodych ludzi do aktywnego wypoczynku i podejmowania sportowej rywalizacji. Ideą projektu jest także promowanie postaw związanych z upowszechnianiem w świadomości społecznej roli sportu służącego rozwojowi dzieci i młodzieży.

- Mamy nadzieję, że aktywność na świeżym powietrzu i emocje związane z treningami siatkówki plażowej sprawiły, że dzieci zdobyły nowe przydatne umiejętności oraz zintegrowały się, gdyż przyjechały do Niechorza z całej Polski. Towarzyszący im opiekunowie mieli w tym czasie okazję porozmawiać i wymienić się wiedzą o codziennych sprawach związanych z ich bardzo odpowiedzialnym zadaniem, jakim jest wychowanie  i prowadzenie tego typu placówki. Myślę, że wspólnie spędzony czas był także okazją, aby cieszyć się osiągnięciami swoich podopiecznych – mówi Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu w PKN Orlen .

Inicjatywa Rodzinnej Akademii Siatkówki wpisuje się w promowanie przez Fundację Orlen – Dar Serca zdrowego oraz aktywnego trybu życia i sportowego ducha. Fundacja realizuje także sportowy program stypendialny „Na podium”, w ramach którego wspiera podopiecznych Rodzinnych Domów Dziecka wykazujących się sportowym zacięciem oraz talentem.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.