Chilli Zet zmienia nazwę

Chilli Zet zmienia nazwę

Brief.pl / Aktualności

Z dniem 1 września Chilli Zet zmienia nazwę na Radio Zet Chilli. Wraz ze zmianą nazwy wprowadzony zostaje nowy logotyp stacji oraz nowa oprawa dźwiękowa.

-

Radio Zet Chilli to sieć stacji radiowych należących do Grupy Eurozet. Swoje nadawanie rozpoczęło 6 grudnia 2008 roku. W ramówce stacji znajdują się programy poświęcone kulturze, sztuce, stylowi życia i nowym trendom oraz muzyka w klimacie chilloutowo–jazzowym.
 
W jesiennej ramówce pojawi się nowa odsłona audycji Hanny Rydlewskiej „Hani bal”. Będzie to program o zabarwieniu erotycznym, filtrujący pod tym kątem ciekawe zjawiska pop-kultury, kultury wysokiej oraz tematy społeczne. Program na antenie Radia Zet Chilli w każdą niedzielę po godz. 22.00.  Od września „Smolik w Radiu ZET Chilli" pojawiać się będzie w niedziele po godz. 20.00.

Obecnie Radia Zet Chilli można słuchać w 13. największych miastach Polski.

::

Stare logo Chilli Zet

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.