Chilli Zet zmienia nazwę

Chilli Zet zmienia nazwę

Brief.pl / Aktualności

Z dniem 1 września Chilli Zet zmienia nazwę na Radio Zet Chilli. Wraz ze zmianą nazwy wprowadzony zostaje nowy logotyp stacji oraz nowa oprawa dźwiękowa.

-

Radio Zet Chilli to sieć stacji radiowych należących do Grupy Eurozet. Swoje nadawanie rozpoczęło 6 grudnia 2008 roku. W ramówce stacji znajdują się programy poświęcone kulturze, sztuce, stylowi życia i nowym trendom oraz muzyka w klimacie chilloutowo–jazzowym.
 
W jesiennej ramówce pojawi się nowa odsłona audycji Hanny Rydlewskiej „Hani bal”. Będzie to program o zabarwieniu erotycznym, filtrujący pod tym kątem ciekawe zjawiska pop-kultury, kultury wysokiej oraz tematy społeczne. Program na antenie Radia Zet Chilli w każdą niedzielę po godz. 22.00.  Od września „Smolik w Radiu ZET Chilli" pojawiać się będzie w niedziele po godz. 20.00.

Obecnie Radia Zet Chilli można słuchać w 13. największych miastach Polski.

::

Stare logo Chilli Zet

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.